אין זכות יותר גדולהכְּקֶדֶם
מלעבוד במחנה יהודה עם כל הצ'חצ'חים השבורים והמתוקים🥰
וואי כיף לך שאתה במחנה יודהקעלעברימבאר
אתה מהאלה שצועקים שום טרי שום טרי! מלפפוןישרמהשדה!פתית שלג
הלוואי עלי, לי היה היום הכי עמוס שקייםאיגנוטוס פברל

הייתי בלימודים

נסעתי מירושלים לתל אביב

הלכתי להזכרה של סבתא רבא

הלכתי להזכרה של דוד

הלכתי למפגש משפחתי

הלכתי להכנסת ספר תורה לעילוי נשמת הדוד ואביו

חזרתי מתל אביו לירושלים

הלכתי לבר מצווה

חזרתי לפני 2 דקות

מתיש

וואו מרשים חחהרמוניה
מעצבן אותי לשמוע את זה לא יודעת למההרמוניה
כי זה משפט מתנשא שמתחזה לפשוטפתית שלג
אתם לא מכירים את המוניטין של ידידינו כקדם?צדיק יסוד עלום
הוא תמיד עם העם
אוקי העם לא שבוראני:)))))
מסכים שהטרמינולוגיה בלתי מכבדתצדיק יסוד עלום

וגם ככה אין לי חפץ רב להתנדב להיות העורך דין של החבוב הנ"ל.

אבל משום מה הוא באמת אוהב את ההווי הזה.

אפשר לתרגם את המילה הבלתי מכבדת "שבור" לזקנים עממיים עם בגדים קצת מרופטים מהשוק שיושבים ומעשנים בירושלים.


עד כאן דבר הסניגוריה

אין יותר שלם מלב שבורקעלעברימבאר
יש לי סברה לאיזה סולם הוא התכווןקעלעברימבאר
סטיקר:קעלעברימבאר
העם עם כקדם
זה כמו להיות פובליציסט מפונפן ולקרוא לעצמךפתית שלג

אחד העם

 

(אלא אם הוא התכוון לאופן המתנשא של הביטוי הנ"ל)

כן אבל מה לעשות, כולם נופלים בזהצדיק יסוד עלום

אני לפחות אהיה בלתי פוליטיקלי קורקט ואגיד שההווי הזה מאוד לא לטעמי, ושאני אסבול עם זקנים כאלו ועם תחושת עוני פרובינציאלית פרימיטיבית כזו.


כל מי שמגיע ממעמד סוציואקונומי נורמלי ומתחבר אל העממיות יוצא ככה. (בעיקר המרקסיסטים)

זו אחת הביקורות המרכזיות על אבישי בן חיים, שהוא מנצל את העם דווקא על ידי אימוץ החזות העממית של "הבשורה המתוקה"

זו גם הביקורת על הגרעינים התורניים אגבצדיק יסוד עלום
שהם מתנשאיםצדיק יסוד עלום
שהם באים אל העממיות מלמעלה בשביל להשפיע, ומדברים באהבה על "האנשים הפשוטים" בצורה מתנשאת ולא אותנטית
אבל אצלם ההתנשאות זה מובנהקפיץ
הם אומרים שהם "באו להשפיע" ו"להתחבר לעם" וכל זה
אני אישית חושב שהגרעינים התורניים זה טובצדיק יסוד עלום
אבל מבין את הביקורת
נכוןהרמוניה

(אני מפחדת לדבר כי זה נוגע לי במקומות רגישים שעוד לא סידרתי עם עצמי)

 

זה לא פרובינציאלי זה ירושלמיקעלעברימבאר
הכוונה לעני ונחשלצדיק יסוד עלום
"כי ה' ייסד ציון ובה יחסו עניי עמו"קעלעברימבאר
נכון שכולנו יכולים ליפול בזההרמוניה

ההמשך לא הבנתי עד הסוף

כל אידיאולוג שבאידיאולוגיה שלו כתוב שהעממיות טובהצדיק יסוד עלום

יצא מתנשא.

אבישי בן חיים הוא עיתונאי, הוגה דעות בלה בלה בלה, שמנסה לתמוך במהפכה עממית שנקראת "הבשורה המתוקה", כלומר שהעממיות עצמה, הזקנים בפרלמנטים, מוכרי הפלאפל, הערסים, הם מחזיקים הוויה טבעית, פשוטה, ש"האנשים החכמים והאשכנזים" צריכים ללמוד ממנה.


הוא אגב טבע את המונח שהפך לפופולרי "ישראל הראשונה וישראל השנייה"

לא חשוב, זו סתם אנקדוטהצדיק יסוד עלום
בן חיים דיבר על עממיות או ישראל השניה?קעלעברימבאר
לזכרןני ישראל השניה זה  אלה שרוצים הנכחת מסורת במדינה וזה כולל גם חרדים ודתיים לאומיים אלטיסטים. לא?
עממיותצדיק יסוד עלום
ישראל השנייה זה ישראל העממית והמסורתית. חרדים בהיבט הזה עלולים להיחשב אליטה


זה פשוט מרקסיזם צרוף

אז לפי בן חיים הציונות הדתית בישראל הראשונה?קעלעברימבאר
די בטוח שכןצדיק יסוד עלום
הוא עושה ממש pop-quiz שמציגים לו דמויות ציבוריות והוא משייך אותן לישראל הראשונה והשנייה.


הוא ניסה לעשות יישום של שיטת המעמדות המרקסיסטית (אליטות מול הפרולטריון) וליישם את זה על השמוצ האשכנזי המשכיל, מול הספרדי העממי הנחשל.


כל מי שמחזיק אידיאולוגיה מכתיבת-דרך לא יכול להיכנס לישראל השניה להבנתי. אשאל את gpt

אל תסתמך על הגיפיטי הוא לפעמים מברברקעלעברימבאר
הוא אישש את מה שחשבתיצדיק יסוד עלום
והוא חוטף הרבה יותר מדי hate. הוא ממש אחלה
נגיד מתנחלים או מרכז-הר המורקעלעברימבאר

בישראל הראשונה או השניה? זה לא בדיוק מגזר עממי

נוטים יותר לישראל הראשונהצדיק יסוד עלום
לא משנה, לימים אבישי בן חיים חצי הודה שהוא בעצמו לא מאמין בתאוריה הזו
אבלהרמוניה

זה באמת נכון חלקית

לא שצריך לאמץ אורח החיים של להיות קשה יום, אבל ישרות וחמימות במקום צביעות ואף בשמיים- כן

נכוןאני:)))))
אני זורם על זהצדיק יסוד עלום
מה אתה עורך דין שלו?אני:)))))
לצערי כןצדיק יסוד עלום
משכורת נמוכה והתעמרות במקום העבודה
צי"ע בתגובה:קעלעברימבאר

"מרשי פעל בתום לב. אין לייחס למרשי כקדם את ההאשמות"

עממיות לא קשורה למצב כלכליאני:)))))
נכוןצדיק יסוד עלום
אבל אם תנסי להראות את ההווי של היהודי המסורתי הפשוט, תעדיפי מישהו עם רולקס ושרשראות מזהב שנוסע בvolvo שלו לבית כנסת, או סבא עם כובע ברט ומקל הליכה שמדבר חצי עברית חצי מרוקאית ומספר על הנכדים שלו?
יש טווח רחבאני:)))))

בדר"כ זה מזרחים. 

ססססססססכְּקֶדֶם
זה מה שאמר הנחש לחווהקעלעברימבאר
תאמין לי, נשים 😂🤣🦧צדיק יסוד עלום
מה אמר לה ואיזה דרמה היא עשתה מזה 😂😂😂
הקוף דווקא ניסה למנוע אותה מלחטוא,קעלעברימבאר
לכן זכה ונעשה חכם מכל החיות למעט הנחש התנין שבים (הדולפין)
מקור?הרמוניה

מאמינה לך פשוט זה חידוש בשבילי

ספר קעלעברימבאר. פרק ק פסוק עקעלעברימבאר
נו המצאתי את זה כרגע.קעלעברימבאר
אבל העניין עם הדולפין אני חושב שזה רציני. הלוויתן מכונה נחש במקורות
יופי🙈😂הרמוניה
אני מתנצל בשם קעלעברימבארצדיק יסוד עלום
ואתה עורך דין של כולם וצבא השמיים
אני דורש צדקקעלעברימבאר
האמת שספציפית לגבי אורנגוטנג 🦧 ישמשהו מעניין בהלכצדיק יסוד עלום

במשנה מוזכרת חיה שנטמאת למת, שנקראת "אדני השדה". זו חיה דמוית אדם שמשתלשלים מגופה חבלים שיורדים עד הארץ

חלק מהפרשנים תיארו יצור מיתולוגי וחלק תיארו אורנג אוטנג שבאמת משתלשלים ממנו חבלי שיער ארוכים

אדני השדה – ויקיפדיה

נראה לי הכוונה קופי אדם גדולים, בעודקעלעברימבאר
שקוף במשנה זה רק קופים קטנים.


יש כיזה מדרש לא זוכר, שכתוב על מי שמגדל תוכים קופים ואדני השדה שזה בזבוז כסף כי הם לא מועילים בכלום.


אורנג אןטן זה לא רק באינדונזיה? היה ידוע לחזל?


הכל ידוע לחז"ל!!!!!!!! תתביישצדיק יסוד עלום
אגב יש תיאור בגמראקעלעברימבאראחרונה
על אריה דבי עליאי ששמו טיגרס.


ועל צבי דבי אלעי שאורכו 10 אמןת ושמו קרש. אולי גירפה

אגב לזכרוניגםקעלעברימבאר

לרבי יוסי גוי לא מטמא באהל (כי אתם קרויים אדם) אלא רק במגע אבל אדני השדה מטמאים באהל אך לא במגע.

 

חשבתי על זה אולי כי קופי אדם הם בדרך להכנה לאדם (הן הכנה ליהודי והן לגוי) אבל לא מספיק, אז מטמאים באוהל אבל לא במגע.


 

גוי הוא כבר אדם לגמרי, לכן מטמא במגע. אבל דווקא היותו אדם יוצר קולקטיבים שמבנה הקולקטיבים של העמים הוא חייתי, אם כן מצד הכלל הוא לא אדם אלא רק מצד הפרט, ולכן לא מטמא באוהל כי הכלל הבהמי גרע כאן. בעוד שקוף אדם(שלא יוצר קולקטיבים חברתיים אמיתיים) הוא הכנה רק לאדם, והכנה גם ליהוגי (אדם עם קולקטיב אנושי) וגם לגוי (אדם עם קולקטיב בהמי) ועקב היותו הכנה פוטנציאלית ליהודי הוא מטמא באוהל


 

 

זה מה שקורה כשאין תקשורת, כלקעלעברימבאר
צד לא מבין את השני
המקום הזה כבר פג תוקףאני:)))))
אין כמו דור המייסדים, היוזמים של הפורום! 🌹🕎פ.א.
יותר לכיוון פג יושןכְּקֶדֶםאחרונה
אני באלון שבותצדיק יסוד עלום

נסעתי לפה ברכב

קר פה

נראה לי פעם ראשונה בחיים שאני בגושצדיק יסוד עלום
תטייל שם ביום, יפה שםקעלעברימבאר
האמת טיילנו, היה יפה רצחצדיק יסוד עלום
איפה הייתם?קעלעברימבאר
ביער ליד ארץ האייליםצדיק יסוד עלום

איפה שיש את האומגה

ישבנו במעין "עין כאלב" נדמה לי, משהו כזה

אהההה ידעתי שיש שם משחק מיליםצדיק יסוד עלום

עין אבו כלאב

An / A Book Club

נראה לי הייתי שם, זה מעיין חדש יחסית?קעלעברימבאר
לא יודע, פעם ראשונה שלי באזור 😇צדיק יסוד עלוםאחרונה
אבל נראה לי שבעקבות המלחמה
אני בבאר שבעאיגנוטוס פברל

נסעתי לפה ברכב

חם פה

נראה לי לא פעם ראשונה בחיים שאני בבאראיגנוטוס פברל
תתפלל שם, המקום קדוש.קעלעברימבאר
אפילו יותר מעמוקה טבריה וקבר רשב"י
סוס נכנס לבארצדיק יסוד עלום
הפכת לגושניק?קעלעברימבאר
איך נפלו גיבורים
דע את האויבצדיק יסוד עלום
אל תקרי ואהבת אלא ואייבת
אווווו חזרתיאיגנוטוס פברל

האינטרנט היה משובש לכמה ימים, ולא יכלתי להיכנס לערוץ.

מה קרה פה בלעדי? משהו חדש? מישהו מת?חתן? (הבנתם?)

 

"לא תעבור בי! פן בחרב אצא לקראתך!"קעלעברימבאר
מאיפב התמונה במקור?איגנוטוס פברל
זה מהסצנהקעלעברימבאר
בה עם ישראל רוצה לעבור, אבל אדום מתעקשים שלא יעבור ויוצאים לקראתו בחרב וביד חזקה. עם ישראל מתעקש עוד פעם, אבל אדום נחושים לא לתת להם לעבור.
סתם.קעלעברימבאר
זה דמבלדור נלחם בסוהרסנים עם השרביט שלו והחרב של גריפינדור אורקריסט "פטיש הגובלינים" . הסוהרסנים הם שדים רעים מהעולם העתיק. אפילו וולדמורט לא יודע אותם, הם עתיקים ממנו. אבל הוא יכול לנצל אותם לטובתו
הסבא קדישאקעלעברימבאר
ג גנ גנד גנדלף מאמן
כלא ברימבארצדיק יסוד עלום
כלא ברים באר שבעקעלעברימבאר
ירידה תכלית העליהצדיק יסוד עלום

מה הכוונה לב אין?קעלעברימבאר
זוהר לנוערצדיק יסוד עלום

במופלא ממך אל תדרוש

אין לב יש ראש

אחת שתיים שלוש

ולפני אחד מה אתה סופר

אבל הם לא אומרים זרוק ת'שכל?קעלעברימבאר
זה מישהו אחד משוגע כאן מבית שאןצדיק יסוד עלום
הוא מיבניאל?קעלעברימבאראחרונה
משוג"ע שט"ןקעלעברימבאר
מאז שעזבת הרבה השתנה כאןקעלעברימבאר
זה עולם אלקטרוני יש שיבושי אינטרנט
לא יפסיק להדהים אותי כמה שקרים האכילו אותנו בחייםקפיץ

(חחחח כן. יש כאן משמעות כפולה)

 

זה מדהים, כי כולם יודעים את כל זה, ועדיין מדהים להבין כל פעם מחדש כמה העולם אוהב לשקר לעצמו

זה הופך להיות קונספירטיבי, אבל אני באמת תוהה של מי האינטרס ולמה זה ככה

נכון? כוח כבידה, פףף. עאלק נמשך למטה. שקריםדי שרוט
של כופרים.
זה באמת לא רחוק מזהקפיץ
תאיר את עינינו. למה אתה מכוון?די שרוט
מכיוון שהיא כתבה "האכילו" ו"משמעות כפולה"צדיק יסוד עלום
אפשר להניח שמדובר בתחום המזון
אה אופס זה בת. לא שמתי לב.די שרוט
סליחה קפיץ
זה מטריף איך אנשים לא מאמינים בממסד המדעיאנימה

אבל בדברים אחרים פתאום יש להם אמונה עיוורת.


אחרי שאמרתי למישהו שאין שום דבר מזיק במונוסדיום גלוטמט, והתגובה שקיבלתי הייתה כאילו זה פשוט חילול הקודש להגיד את זה. למרות שבסוף לא הייתה לו שום סיבה הגיונית למה הוא בטוח שזה רעל, חוץ מזה ש"ככה כולם אומרים מאז ומתמיד".


נראה לכם שמשהו בדורות האחרונים גורם לאנשים יותר להאמין לקונספירציות או שזה היה ככה מאז ותמיד?

לגבי השאלה בסיפאצדיק יסוד עלום

לענ"ד - הפוסטמודרניזם פגע באופן מערכתי וגלובלי בתרבות, ופגם בערך האמת. אנשים התרגלו לחיות בדיסוננס קוגנטיבי שמונע מהם לעבור דרך העובדות הברורות והשכל הישר כדי להבין את העולם.

כל הבעיה בקונספירטורים והסיבה שהשיח איתם תמיד כל כך מייגע הוא שאין להם ערך לאמת, והם כמעט אף פעם לא מתיימרים להעמיד נרטיב קוהרנטי ומבוסס. הם משגשגים איפה שיש חצאי אמיתות ובלאגן, ומקבלים תאוצה כל אימת שמתגלה פגם במסקנות המתקדמות של המדע. בקיצור - טפילים.


וע"ע הנאום של ג'ון גאלט בסוף הספר "מרד הנפילים" של איין ראנד, שם שם

אגב התאפקתי לא לעשות ragebait על הMSGצדיק יסוד עלום
חבל, זה לא בריא להתאפק (!!!)אנימה
מחשל את רצפת האגן 💪צדיק יסוד עלום
מונוסדיום גלוטמט לא מזיק??די שרוט
מנות חמות בדרך! ווהווו!
כן, מסתבר שאין בזה שום דבר מזיק יותר ממלח רגילאנימה
ובאמת עכשיו שאני חושבת על זה נראה לי שמנה חמה זה לא כזה זוועה כמו שאמרו לנו כל הילדות. נראה לי שלאכול הרבה סוכר או דברים כמו בצק עלים זה יותר גרוע.
תקשיבי זה השמדת הילדות פיסת המידע הזהדי שרוט
יותר מהיום שגיליתי שזה לא "בסימטריקו".
לא בדקתיהרמוניה

אבל מנה חמה עושה לי לא טוב בגוף

מהדברים שאני מרגישה שאכלתי רעל

 

ושניהם לא בריאים, בסוף זה תלוי בעיקר במינון 

וגם בדברים שמסביב (פעילות גופנית, שאר המאכלים, מצב נפשי ועוד)

הגיוני שזה בגלל הרטביםצדיק יסוד עלום

הסויה שם נורא חזקה, הגיוני שבה יש רעלים. כלומר - אני מזדהה עם תחושת ההרעלה

גם התבליניםהרמוניהאחרונה

כי אני לא אוהבת רטבים ועדיין יוצאת עם בחילה

לא יודעת מה שמים שם

אני בעיקרון כן מאמינהקפיץ

ספציפית בהקשר הזה - לא.

מה לעשות

(בהתחשב בזה שהטענה המדעית היא כנראה שאני לא קיימת)


 

והאמת לא דיברתי על "מדע"

יותר על אנשי מקצוע מסוג מסוים (פחות בפגישות אחד על אחד, יותר בדף שלהם ברשת) עם תשובות מזיקות לא פחות ממה שהם מנסים למנוע

אבל ברצינות רגעקפיץ

אני מבינה שאנקדוטה היא לא סטטיסטיקה

ושהדברים כנראה נכונים על רוב העולם


הקטע עם מדע הוא שברמת העיקרון - מחקרים מתפרסמים, ואף אחד אחד לא מפריע לך לשחזר אותם בעצמך, ולראות מה קורה.


אבל גם הרבה מחקרים מוטים או בעיתיים מראש

(חצי מהיום קראתי מחקרים, ואז התעצבנתי עליהם מחדש כשהבנתי שהנחת המוצא שלהם לא רלוונטית בשום צורה למה שאני מנסה למצוא)


זה לא בדיוק "בדורות האחרונים"

לפני זה לא ממש היה מדע במובן שאנחנו מכירים היום עם ביקורת עמיתים וידע נגיש ככה שכל אחד יכול לשחזר את הניסוי בעצמו

ואנשים שיוצאים נגד מה שמקובל גם היו כל הזמן, אבל האינטרנט גם מאפשר את זה הרבה יותר, וגם מציף אותם באנשים שמאמינים בדברים דומים, והם מרגישים ש"הרבה" אנשים חושבים ככה

אגב אני לא מאמין בקונספירציותאיגנוטוס פברל

אני חושב שהם מזימה שנועדה להפוך את כולנו לטיפשים יותר

 

מישו יכול לשרוף לי אצטברובלים?כְּקֶדֶם
תביאו עצי הסקה ותקימו מדורה כאן ליד המיטה. מהרו אפ אפ
הם מתפוצצים באש … קח בחשבוןפ.א.
אשוח זה בסדר?קעלעברימבאראחרונה
שיר זה מוקדש למבולבלת מאדדדצדיק יסוד עלום

האיכות שמע של הפסנתר שלי מעציבה אותי

כנראה המיקום של הפלאפון

אני לא זוכר את המילים של השיר וזה מורגש

הסיום בבאסים היה אילתור נחמד כי התבלבלתי בנגינה


היי היי הייכְּקֶדֶם

זה בעצם מוקדש לי☺️

כי אני הכרתי למבולבלת תשיר הזהה


וכרגיל ביצוע מרשים של מאסטרו אהבתי תשינויים ממש

כקדם השיר שהקדשתי מוקדש בעצם לך 🥇צדיק יסוד עלום

השיר הבא שאלמד יהיה: יומן מסע של אריק ואביב


תשמע את החישגוז:

תודה רבה! ריגשת אותי!מבולבלת מאדדדדאחרונה

אתה מוכשר ממש. הביצוע מהמם!

 

תגיד איזה שירים אתה אוהב, אולי גם אקדיש לך אחד

חנוכה שמח!!פצלשי"ת
חנוכה 🕎 שמח 🕎 ומלא 🕎 אור 🕎 ואושרפ.א.
פ.א 🕎 אתה🕎 חמוד🕎 מדיצדיק יסוד עלום
וואי 🕎 ממש! 🕎פצלשי"תאחרונה
..קעלעברימבאר
עבר עריכה על ידי קעלעברימבאר בתאריך כ"ז בכסלו תשפ"ו 23:11

..

אולי יעניין אותך