זה לא ברר שיש אירוע צריך להשקיע.. ?
אחיינים שלי מצד אחד לא באים בגלל סיבות הזויות.
אני לומד עד מאוחר. אני בשירות לאומי לא יודעת אם אבוא. .הם מנוכרים מלא זמן אבל זה כבר הזוי. אין שום קשר בין כולם ולאף אחד לא אכפת.
אני יוצרת מפגשים גם בחגים וגם אז עושים טובה בכלל לבוא. ואחותי לא קולטת שזה ממש חריג ההתנהגות והקרירות שלהם. אבא שלהם גם לא בא אלינו כמעט אן יש משהו. בקושי אומר שלום. הוא קר ולא נעים .. (בלשון המעטה) אחותי נראה לי פשוט אומללה מהמצב הזה. היא כל כך מפונמת ומראה שהכל תקין. אמרתי לה... עד שיש אירוע... פעם ב. גם הם לא באים? מה ישאר מהקשר? כנראה לא ישאר כלום. אוף מנטליות כזאת קרה ונוראית. בצד של בעלי זה לא קורה.
עצוב לי. אבל אני נראה לי צריכה להשלים עם זה. כנראה האבא גם יוצר את האווירה הזאת. אני לא סובלת את הנוכחות שלו כי הוא עוקצני. וכל כך שמחה שהוא לא בא. צריכה רגע להירגע. לאמא שלי כואב והיא אומרת תכלס שרק אצלינו זה ככה ואין קשר. ולא נפגשים. היא צודקת. וממש קשה לי עם זה כבר. וכואב לי גם עליה. וגם יש פחד שהילדים שלי התנתקו אחד מהשני ולא יהיה אחדות ביניהם. כבר עכשיו יש שנאה ביניהם. אבל ביני לאחיות שלי היתה תמיד אהבה ודאגה. זה לא באמת עוזר לי היום. כואב הלב. רק פרקתי. אצטרך להשלים עם זה סופי. ולהמשיך הלאה בחיי....

