וזה בסדר שקשה לו
אנחנו עושים מבחירה מה שצריך ולא מחוסר ברירה
תעזרו לי לעשות את ההפרדה בין ילד שיש לו קשיי שפה (שזה ממש בקטנה) לילד במצב גרוע יותר
עשינו אבחון קל"ת,
יש למושלמי קשיי היגוי והבעה.
ב"ה בהבנה הוא הרבה מעל הממוצע - לפחות את זה, תודה לה'.
יש לו גם קושי בריפוי בעיסוק אמנם בלי אבחון אבל אני יודעת שיש לו קשיים עם מרקמים שונים, צבעי ידיים ועוד
יש לו קטע התנהגותי של הפגנות, ננעל ולא מוכן לרדת מהעץ נצח (היה לנו את זה במהלך האחבון ככה שהמאבחנת ראתה במה מדובר ולא היה צורך בתיאור שלנו)
ההמלצה שלה הייתה סל שילוב ככה שיעשה בקהילה קל"ת אחת לשבוע ועוד פעם בשבוע מורה מקדמת בגן, משהו כזה.
אחרי שידברתי עם הגננת היא כיוונה אותי לשאול על גן שפה שלטענתה זה פיס לילד.
חזרתי למאבחנת והיא אמרה שאכן חושבת שלאור הקשיים זה באמת יתאים לו.
אז הוציאה דוח חדש עם המלצה לועדת אפיון לאור קשיים במגוון תחומים.
וקשה לי.
ילד בגן רגיל עם פעם בשבוע קל"ת ורב"ע הרגיש לי בסדר
אבל ילד בגן שפה (למרות שהגננת מצהירה שמדובר בפיס) מרגיש לי גרוע בהרבה.
קשה לי להשלים עם זה שזו ההמלצה.
קשה לי להשלים עם זה שיש לילד שלי קושי.
אני מגיעה מעולם סופר סטיגמטי
בטוח ידביקו לילד שלי תווית הזויה עכשיו
והוא לא כזה. הוא חכם ומוכשר
יש לו קצת קשיים ואני רוצה לעזור לו.
סוף פריקה.

אוהבת בחזרה