סקר-בשמחה תמיד!!

בס"ד

"לא נסלח" כשאתם לובשים את החולצה או את הדיסקיט וכתוב עליה "לא נסלח" האם אתם מסכימים עם זה? האם מותר לא לסלוח?

מסכימים- לא מסכימים, ובבקשה תסבירו למה...

מסכים בהחלטיונתן דוד
מי שגירש יהודים עשה פשע, לא נגדי פרטי אלא נגד כל מי שהוא גירש, נגד עם ישראל בכללו ונגד האנושות כולה. עכשיו, אין שום סיבה לסלוח סתם כך. מי שמבקש סליחה, ולא סתם מבקש אלא מנסה באמת לתקן את מעשיו, לעזור למגורשים להשתקם, לפרסם את זה שהוא מתחרט על מה שעשה, לעשות הפוך ממה שעשה ולבנות את ארץ ישראל וכו' - ז המגורשים בעצמם יחליטו אם לסלוח וכו'. בינתיים, לא שמעתי על מישהו כזה, אולי אחד שניים. מה שכן שומעי כל הזמן זה על קציני צבא בכירים שעומדים לפרוש ופולטיקאים מושחתים שכבר אין להם מה להפסיד, שעכשיו פתאום נזכרו שההתנתקות היא בכלל דבר גרוע ושהם בעצם התנגדו לה מהתחלה. הרב גדי בן זמרה דיבר על זה בצומת ג'ית בעלייה לחומש. הוא הזכיר את יאירק נווה שמנסה עכשיו להתחנף אלינו וחושב שהציבור כבר שכח וכבר יסלח. יאיר נווה טועה. לא שכחנו ולא סלחנו. אגב, מי יודע, אולי זה שסלחנו לצמח ההוא לאחר שהחריב את ימית (הוא היה אז שר הביטחון ופיקד אישית על הגירוש מימית ועל החרבתה, במקום להוקיעו אל עמוד הקלון - אולי גרם לו לחשוב שגם הפעם נסלח, ובכך בעצם נתן לו כח להמשיך בגירוש ים. אשר על כן - לא נשכח ולא נסלח!!!
אין עוד דיעות?אנונימי (פותח)
בס"ד

בשמחה תמיד- תודה ששאלת ת'שאלה, כי גם אני רציתי לשאול אותה.. אז עשית לי ת'עבודה.
אני רוצה גם לשמוע עוד דיעות בעני'ין. חבר'ה אז תגידו את דעתכם..
אבל אתה לא אומר "לא נסלח למי שלא מבקש סליחה",ישי ויזנר
אתה אומר "לא נסלח" ז"א לא נסלח מה שלא יהיה.
אני אישית לא חושב שאוכל לסלוחאנונימי (פותח)
למי שזרק את אחים שלי מהבית. לא מסוגל לסלוח להם.
אני אישית לא מסכים.ישי ויזנר
אני לא בא לשים את עצמי כשופט שמחליט למי לסלוח ולמי לא.

וחו"מ, אם מישהו יבוא אליי לבקש סליחה בכנות, אז אפילו אם נניח שלא הייתי רוצה לסלוח, אם הוא יעשה את מה שכתוב בהלכה- אז לפי ההלכה אני אהיה חייב לסלוח לו.
לא שאלו לפי ההלכה.גל.
אני לא חושב שאפשר לסלוח. אני לפחות לא יכול... וזה לא חכמה שמישהו שלא היה גר שם אומר שצריך לסלוח, כי מי שלא נמצא בתוך זה לא מבין באיזה מצב אנחנו נמצאים...
מה זה לא שאלו לפי ההלכה?!ישי ויזנר
שאלו מה דעתנו ורעתנו צריכה להיות קודם-כל לפי ההלכה!!! אין אפס! להיות יהודי זה לחיות לפי ההלכה 24 שעות ביממה!
טוב, אני לא חושב ככה...גל.
אני חושב שיש מקרים יוצאי דופן... אבל אתה לא חייב להסכים איתי. חוצמזה, שאם ההלכה אומרת משהו בנושא אז מה זה משנה מה אתה חושב על זה?
יש מיקרים יוצאי דופן שבהם צריך ללכת לא לפי ההלכה?!ישי ויזנר
נראה לי שלא הבנתי אותך טוב. תסביר בבקשה את עצמך.

וחו"מ, לא כולם יודעים את הכל. לכן יש פה הרבה אנשים עם הרבה ידע שכל אחד תורם מהידע שלו.
אני חושב שיש הבדל בין פסיקות לאיך לחיות,גל.
לבין הדרכות לאופי ודברים של רגש. לדוגמא, "מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד" אבל מה לעשות, לא תמיד אפשר. הכוונה, לדעתי, שבמצב נורמלי צריך להיות שמח אלא אם אתה לא יכול ריגשית... אותו דבר לגבי זה. באמת אמורים לסלוח לכל אחד, אבל מה לעשות שאני לא מסוגל לסלוח לחלאה שהרס לי את הבית? אני חייב? ברור שלא...
(שלא יהיו פה אי הבנות, זה לא איזה פסיקה או משהו. זה דעתי הפרטית...)
המטרה היא לשאוף למצב של "שמחה תמיד"ישי ויזנר
ואותו דבר- אתה צריך להשתדל לסלוח לאחד שהרס לך את הבית (במידה והוא ביקש סליחה ועשה את כל התנאים הנדרשים).

וחו"מ- אתה יודע איפה כתוב "מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד"? ואיפה כתוב שחובה לסלוח (בתנאים מסויימים)?

וחו"מ- יש הבדל בין לא לקיים מצוות עשה ללא לקיים מצוות לא תעשה.
לא הבנתי... בכלל לא כתבתי עדין את דעתי...אני יכתובבשמחה תמיד!!
המטרה היא לשאוף למצב של שמחה תמיד במציאות,ישי ויזנר
לא למצב שלפי דעתך הוא הנכון.
אבל אני מסכים שאני לא יכול להביןישי ויזנר
באיזה מצב אתם נמצאים. אבל:

1) שאלו פה את מי שבפורום מה דעתו. אני לא גורשתי מהבית, אבל שאלו בין היתר אם גם אני "לא יסלח".
2
) דודים שלי גורשו גם הם מגוש קטיף (תל-קטיפא), ועד שלא שמעתי אותם אומרים את זה- לא העזתי לומר את זה.
וזה לא שלא קשה להם- אבל הם מתמודדים עם זה מתוך בטחון ב-ה' ומתוך עוצמה פנימית אדירה שהלוואי והייתה לי.
תשובתי.neriag
לעניות דעתי על זה נאמר כעס הפנים ולא כעס הלב.

אני רואה לנכון ללבוש את החולצה למרות שאני משתדל (ולא לגמרי מצליח) לא לכעוס באמת על החיילים המנתקים.
לא מסכימהעמית-טליה

ולא כי אני סלחתי למישהו
אסור לנו לסלוח
אבל כשמבקשים סליחה אמיתית חובה עלינו לסלוח

והאמירה "לא נסלח"
היא אמירה לעתיד
שלעולם אני לא אסלח.
ועם זה אני לא מסכימה
לא מדובר בעניין פרטייונתן דוד
ששם טוב לסלוח. מדובר בעניין כללי ציבורי. סליחה כעת פירושה נכונות לגירושים והתנכלויות נוספים. גם א לא מתכוונים לזה - כך זה נראה וכך הם מפרשים זאת.
חולק.neriag
יש דין בהלכה שאומר שחייבים לסלוח למי שמבקש סליחה, א-ל-א א-ם כ-ן אתה חושש שאם תסלח לו זה יפריע לו לחזור בתשובה אמיתית(לדוג' האיש המכוער שלא סלח לר' אלעזר ברבי שמעון עד שיגיד ל"אומן שעשני" כמה מכוער כלי זה שעשית)

אני חושש שזה בדיוק המצב, הרשעים האלו יבקשו סליחה רק במצב אחד: אם הם צריכים טובה מאיתנו. זו לא תשובה מהלב ואין לי ספק שלא יהססו לעשות זאת שוב אם נסלח במצב כזה.

לכן אני חוזר ואומר: "כעס הפנים" , כלומר יש לא לסלוח להם במישור המעשי (לענ"ד לא ראוי לפגוע בחיילים המגרשים עצמם כי חלק גדול מהם גירש בהוראת רבותיו).

"ולא כעס הלב", כלומר להשתדל לסלוח להם בלב על העוול שעשו לך.
'בהוראת רבותיו'יונתן דוד
גם לאותם רבנים אין לסלוח. מי שמורה להשתתף בפשע הזה אינו רב, למעט אולי אחד ויחיד, לא משנה מי זה. כל היתר הם בעצמם שותפים לפשע אם הורו לתלמידיהם להשתתף בו, זה שהם נקראים 'רבנים' לא פוטר אותם מאחריות. להיפך.
סליחה סליחה סליחהעמית-טליה
אבל תירגע
תגיד את זה על הרבנים הפשוטים (הרב אבינר,הרב סדן הרב שרלו)
אבל על הרב ליכטשנטיין והרב עמיטל?
זה מוגזם מידי!

והרב שפירא אמר בפירוש שמותר להם לחלוק עליו.
אז יש לרבנים הפשוטים על מי לסמוך
ויש לחיילים המגרשים על מי לסמוך.

זה שזה חולק על דעתך לא אומר שצריך לזלזל בגדולים כאלה
(זה גם חולק על שלי)
איפה שמעת את האמירה הזאת מהרב שפירא?neriag
לא ראיתי אותה בשום מקום
הנהעמית-טליה
שאלה:
איך תתיחס לבחור בישיבתך שיחליט לא לקבל את מרותך
ויסמוך על הרב אהרון ליכטנשטיין והרב יהודה עמיטל, ולא יסרב פקודה?
הרב שפירא בעצמו אמר שיש לרב ליכטנשטיין סמכות הלכתית לחלוק עליו ועל הרב מרדכי אליהו. גם הרב ליכטנשטיין והרב עמיטל, לא חסידים של תוכנית התנתקות, והתנגדו לאוסלו למיטב ידיעתי.


תשובה:
אני מכבד מאד את הרב ליכטנשטיין והרב עמיטל. ואולם אני מניח שאף תלמיד בישיבתינו לא ישתתף ח"ו באיסור תורה זה. על כן אין מהצורך לדון בשאלתך.

הרה"ג זלמן מלמד שליט"א
הרב אליהו הורה ללכת לפי ההרגשה.neriag
נראה לי שהרב אליהו הוא לא בדיוק "לא רב".
זה לא משנהעמית-טליה
פרטי או לא פרטי
ואם כבר לדעתי זה שיא הפרטי
הם פגעו בכל אחד ואחד מהמגורשים ולא רק מהמגורשים

ומי שיבקש סליחה אמיתית זה לא רק סליחה בדיבור
אלא עשיה ותיקון
לתקן את העוול לפעול לטובת מי שגורש ונפגע
וסליחה כזאת לדעתי חובה עלינו לקבלה
כי רואים שזוהי סליחה אמיתית

ולכן צריך לשאוף לכך שנגיע למצב שנסלח להם
לאחר שהם יבקשו סליחה אמיתית.

אמרתי שאני מככון בדברי למי שכינית 'פשוטים'יונתן דוד
הרב שפירא אגב גם כינה את אותם אלו המתיימרים לפסוק בשאלות הנוגעות לכלל ישראל ושאינם ראויים לכך 'שועלים המחבלים בכרמים' 0ציטוט מהרמב"ם) כך שזה לא אני אומר מעצמי. בינתיים לא שמעתי על איזשהוא חייל (אולי אחד) שביקש סליחה.
לא יודעתעמית-טליה
מה הוא כינה ולא חושבת שזה שהוא כינה יכול להרשות לנו לזלזל בהם
יש הבדל בין הרב שפירא לבינך וביני.

בינתיים גם אני לא שמעתי
אבל בעתיד אולי תשמע מהרבה?!
וכשאתה מפציר "לא נסלח"
אתה אומר שתמיד לא תסלח וזה הלא נכון כאן!
אני מסכים.ישי ויזנר
מאיפה אנחנו יכולים לדעת מה יהיה בעתיד?
הדיסקית הדיסקית הדיסקית!!חמסית
|מריעה|

הם לא ביקשו סליחה, וכלל לא התחרטו- ככה שאנחנו לא ניסלח על משהו שאפילו לא כופר, ולא התחרטו עליו, גם בתור כלל לרוב עמ"י שלא מנע את הפשע, וגם פרט לפרט לאנשים שלא עזרו ליעמנו\שעזרו בביצוע הגרוש.
אע ו..חמסית
אני הרבה יותר אוהבת את המישפט:
"ניזכור ונחזור"
תמיד עדיף ליהיות חויבי בחיים
^אבל לא שאלו לדעתי בנושא.
לא תמיד עדיף להיות חיובי.neriag
"עם נבר תתנבר ועם עיקש תתפתל"
אני מסכים.ישי ויזנר
"הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק"(הרב קוק באורות נדמה לי איפשהו)
אהה.חמסית
אבל כשניהיה האלה שמדפיסים תחולצות נשנה את זה
זאת בדיוק הבעייה.ישי ויזנר
כל אחד יכול "להדפיס את החולצות" ואם לא בדיוק להדפיס את החולצות- אז לעשות משהו אחר.
עיינו /Forum/Forum.aspx/t19769#265372
מה החלק ;הבעייתי בזה?neriag
התגובה שלי-החיפושית
מצטערת. אבל היא ארוכה.. ואני ממש עייפה!
אז למי שאכפת לו מאוד. אני יסביר תצמי במסר"ש.
שאנחנו חושבים...ישי ויזנר
כשנהיה אחריאים על משהו- נתקן אותו.
צאו מהראש הזה! כל אחד יכול לקחת אחריות!
יאללה!חמסית
מארגנים חולצות?
קודם כל צריך לקבוע מה יהיה עליהם,neriag
באיזה פונט, איך, וכו' אח"כ צריך לבדוק כמה מעוניינים לקנות, ואז זה כבר שטויות להדפיס.
צריך גם לעצב את זה נורמלי.ישי ויזנר
אני בעד!חמסית
החולצות בד"כ כאלה מכוערות..
יצחק, מה דעתך לעזור לנו בעצוביישן?
אנחנו בכלל זה לא הענייןהחיפושית
שלנו לסלוח או לא... זה המגורשים צריכים לסלוח...כאלו אנחנו לא קשורים..
ענו על זה כבר.ישי ויזנר
הפשע היה לא רק נגד המגורשים- אלא נגד כל העם.
אבל באיזשהו מקום- אני מסכים.
ולא בגלל שהפשע היה נגדםישי ויזנר
אלא בגלל שהם נפגעו ממנו הכי עמוק, ולכן הכי קשה להם לסלוח.
באשר למרן ;הגר"מ אליהו שליט"איונתן דוד
הוא חזר בו מדבריו פעמיים: בפעם הראשונה כיום יומיים אחרי, וגם אחרי הגירוש בראיון ב'מעייני הישועה'.
חזר בו ממה?ישי ויזנר
מאמירתו לעשות מה שאתה מרגישneriag
בקשר לסירוב פקודה
אז מה לעשות?ישי ויזנר
לדעתי לא ניתן לתלות הכל ברבניםיונתן דוד
ואפילו אם אלו גדולי הדור. חייל שאינו מבין מעצמו כי אסור לגרש יהודים מביתם סתם כך, ולהיות שותף למסירת הבית למרצחים הערבים, להיות חלק ממכונת החורבן שהותירה לערבים בתי כנסת שראינו מה היה איתם והוציאה מתים מקברם - חייל שאינו מבין זאת מעצמו - הוא בבעיה. הרי סתם כך כל אחד מבין שזה פשע - אלא מה - זה בפקודת המדינה. וכי המדינה מטהרת את כל השרצים? וכי אם מישהו לבוש מדים אזי הדין משתנה?
אם הרב אליהו לא הבין לבד את זה,neriag
אז מה אתה מתעצבן על חייל פשוט שלא הבין את זה?????????
ואם החייל חושבעמית-טליה
בדיוק כמוך רק שלדעתו עדיף שהוא יעשה את העבירה הזאת
ולא איזה שמאלני שיפרק למתנחלים שהוא כה אוהב את העצמות

הוא ראה שאין מצב שזה לא יקרה בסוף
והחליט שהוא מעדיף לעשות את הדבר הנוראי הזה

כמו שבחילול שבת עדיף שחייל דתי יעשה כדי לעשות מה שצריך
ולמנוע כמה שפחות עבירות.
לסרב, אבל אתה אשכנזי אז מ'כפת'ך?neriag
כן, אבל אין מה להאשים חייל שסמך עליו.neriag
לפי ההלכה אסור לחטוא כדי החבר לא יחטאיונתן דוד
אם חברך הולך לחלל שבת ח"ו, ואתה יודע שאם אתה תחלל 'קצת' את השבת אז כביכול 'תציל' את חברך מחילול שבת חמור יותר - אסור ע"פ ההלכה לעשות כן ואין לכך שום היתר. תפקידו של האדם הוא לשמור על עצמו, ומה שאחרים יעשו זה לא מעניינו. לכן גם אם אתה יודע שאם אתה תגרש אז תשה זאת 'ברגישות' ואילו אחד אחר יעשה זאת 'בנחישות' - עדיין הדבר אסור באיסור מוחלט. הרי גם המגורש משדה אליהו טען שאם הוא לא ידג למגורשים, מי שיהיה במקומו בכלל לא יעזור להם עם הפיצויים וכו' (בלי קשר לכך שגם הוא בעצמו לא התנהל כמו שצריך בלשון המעטה). אין אומרים לאדם 'חטא בשביל שיזכה חברך'. מה שהאחר יעשה זה בינו לבין רבש"ע - על כל אחד מוטל להיות שלם בעצמו ולא 'לדאוג' לזולתו על חשבון עצמו.
מי אשכנזי?יונתן דוד
חידשת ליעמית-טליה
תן לי רק לבדוק את זה.
זה מופיע בגמראיונתן דוד
אפשר לראות את זה בהרבה מקומות ע"י חיפוש בגוגל. יתכן אמנם שיש מקרים יוצאי דופן אך העיקרון הוא זה. זה נכון אגב בכל תחום. כך לדוגמה, אין לפנות מאחד אחד כדי שהשלטון לא יפנה עשרה מאחזים,ואין להחריב את ימית כדי לשמור על גוש קטיף או את גוש קטיף כדי לשמור על יו"ש (מה שבדיעבד גם התברר כשקר) ואביא דוגמה קיצונית מאד: הרמב"ם אומר שאם גויים מבקשים מיהודים למסור להם יהודי אחד להריגה רח"ל ל"ע ואם יסרבו יהרגו את כולם - הדין הוא שלא ימסרו גם אם התוצאה תהיה שיהרגו את כולם ח"ו, משום שלא מתייחסים לתוצאה הסופית אלא למעשינו, כלומר, גם אם בסוף המצב יהיה לכאורה גרוע יותר, עלינו לפעול כפי שצריך ובלי 'חשבונות' - ובזכות זה הקב"ה יעזור לנו ויצילנו.
ע"פ תשובת הרב מלמד מדובר באיסור תורהיונתן דוד
ועל כן ודאי שאף אחד לא יכול להסתמך על רב מסויים. ועוד כמה נקודות: מי שאינם רבנים ומזלזלים בגדולי הדור - הם אלו המבזים ת"ח. ובאשר לכך שהביטוי כוללני: ברגע שיהיה יותר מחייל או שניים שבאמת ובתמים יתחרטו וגם יעשו מעשים בפועל לתקן את המעוות אז נדבר, אך מדוע כבר מעכשיו נהיה כ"כ רופפים וחלשים?, בכל אופן כך השמאל מפרש זאת. ועוד: באמת שאיני רוצה להכנס לכך, אך היה רב מגדולי דורנו שמפלגה מסויימת שהייתה קשורה אליו הייתה מעורבת באוסלו הנורא. וכי אותם חכים ממפלגה זולא יתנו את הדין ויסתמכו על רבם? והרי מדובר פה בדיני נפשות. אותו כנ"ל כאן.
השאלהעמית-טליה
על מי הם סומכים?
אם הם סומכים על גדול דור אתה לא יכול להגיד שהם מבזים ת"ח
אני לא חושבת שזה שאתה לא סולח עכשיו אבל אומר שתסלח זה יעשה ממך רופף וחלש.
לדעתי זה יעשה אותך אמיתי להראות לכולם מתי סולחים ומתי לא.
והשמאל יכול לפרש את זה איך שבא לו
אני לא חיה לפי השמאל אני חיה לפי התורה.

בוודאי שיסמכו על רבם
מבחינתם הרב אומר את דעת ההלכה
ועם כל הטעות בתמיכה הזאתי לפעמים לא מבינים את מחשבות הרב
אבל סומכים עליו.
אתה הקטן לא יכול להחליט לעצמך אם לתמוך או לא
כמו שאם שום גדול דור היה אומר לסרב פקודה אני בטוחה שאלה שסירבו לא היו מסרבים אבל ברגע שהרב אמר עושים.
אתה מסביר בפעם האלף למה צריך לסרב.neriag
וזה נכון.


אבל שוב פעם, זה עדיין לא מוסרי לא לעצור טרמפ לחייל שסמך על הרב אליהו (שטעה, אבל אין להאשים את המוטעים).
מסכים כי...דוד.ג.
כתוב "שבי פשע ביעקב" כל עוד לא שבו מפשע הגירוש אני לא סולח.
כנ"לכתומה גאה
עד שהם לא חוזרים בהם-לא סולחים..
שיעיפו את הערבים לעזאזל או משו..ויחזירו את כל המגורשים לבתים שלהם-ויתנו להם את הפיצויים!!
אין שום חובה לעצור לטרמפיםיונתן דוד
כך שודאי שאי אפשר לטעון שזה לא מוסרי. חוצמזה: אותם רבנים שהורו לא לסרב או התחמקו וכו' לא הסתמכו על אף רב אלא אמרו זאת מעצמם מבלי שידעו מה דעתם של גדולי הדור.
מצ"ב דעת הגאון הרב דב ליאור שליט"א בנושא הסליחה:

ארץ ישראל הרה"ג דב ליאור ז תשרי תשס"ו

שאלה:
האם אפשר להסתובב עם חולצה של "לא נשכח לא נסלח"?

תשובה:
חז"ל אמרו שאין דבר העומד בפני התשובה. לכן, אם יש אנשים שהשתתפו בדבר הזה והם רוצים לחזור בתשובה, הם צריכים לעשות את שלושת שלבי התשובה הידועים: חרטה בלב שלם, קבלה לעתיד שלא יעשו כך עוד פעם, ווידוי בפה. והיה אם יעשו כך, ודאי שאנחנו צריכים לסלוח, ולא ננעל בפניהם את דלת התשובה. אבל אם הצד השני לא יתעורר מעצמו לחזור בתשובה, אין סיבה לסלוח לו.

הרה"ג דב ליאור
שוכתב מתוכניתו בערוץ שבע.



יש לי את הדיסקית הזאת. ואני בהחלט מסכימה עם זה.שירה חדשה
בס"ד.

בלי להיכנס לנימוקים וכדו'.

א. אסור לנו לסלוח בתור עם לפשע הזה. פשוט אסור!
ב. אני אישית לא סולחת לחיילים.
וכן, אני יודעת בע"פ את הנאומים שלכם.זה עדיין לא משנה לי.
לכל מי...רבביסטית גאהאחרונה
שחושב שצריך לסלוח...
אתם מכירים את המשפט הזה?-"לסלוח פירושו לשכוח"...
תחשבו על זה...
פתיחת ווצאפ במחשביאיר גדסי

אני מנסה לפתוח ווצאפ במחשב הבעיה שיש לי פלאפון כשר ניסיתי להתקין אימולטר 

ניסיתי מאה סוגים אבל בכל אחד הוא לא נתן לי להתקין ווצאפ

מישהו עם פלאפון כשר הצליח להתקין ווצאפ על מחשב?

ויכול להדריך אותי בדיוק איזה אימולטר ואיזה ווצאפ להוריד

ממש יועיל לי

אתה לא בפורום הנכוןזיויק
חפש בפורום טכנולוגיה
טעותיאיר גדסיאחרונה

אתה צודק לא ידעתי אני חדש 

איך אני מוחק

אשכרה הפורום הזה נפתח שנה לפני שנולדתי!!!!!!!!!!!ההרהמורניק

בואו נחיה אותו

מה קורה פה?פיטוניה
כלוםזיויק
פורום נטוש ככל הנראהקעלעברימבאר
אבל אולי לא. מי יודע?קעלעברימבאר
וואו. מקום עם הסטוריהמשה
מה היה פה?שדמות בחולות
פורום פעיל עם חברים אהוביםמשהאחרונה
סביב העשר שנים אחורה.
שיר חדש לקראת פורים!שירים חדשים
מוישי קליינרמןעשב לימון

למה לדעתכם האם בחזית ולא האב?

גיטי קליינרמן: "מוישי הוא כבר הבן של עם ישראל" | ערוץ 7

 

גם עם הדר גולדין זה הרבה כך,

וגם עם שלושת הנערים הי"ד

 

זה חדש יחסית

עם נחשון וקסמן הי"ד זה היה האב בחזית

 

(למה זה גורם לי לחשוב שאני שוביניסטית?)

מרתק: כולם אומרים "שנמאס מהמצב"? למה זה קורה?דבדב

מרתק: כולם אומרים "שנמאס מהמצב"? למה זה קורה?

כולם מדברים על "המצב" ועל זה "שנמאס".
אבל מה אנחנו מרגישים באוויר ולמה?

פודקאסט חדש, מרתק וויחודי ששווה להאזין לו.
והפעם על: "תנועת הבעד"

כל הפרטים, להאזנה>>

קניון, מה הוא עושה לנו בלב? פודקאסט חדשדבדב

 

 

קניון, מה הוא עושה לנו בלב?
פודקאסט חדש:"קניונים ורגשות".
להאזנה>>

, מה הוא עושה לנו בלב?
פודקאסט חדש:"קניונים ורגשות".
להאזנה>>

אולי יעניין אותך