סתם בא לי לעשות סקר****

מה אתם חושבים על נזם [באף...]?

עטרת אל תיתעצבני לא קשור אליך...

[בעצם אולי קצת כן....]

הדבר הכי יפה שיש בעולם!!![=קראתיך
אני רוצה לעשות...בעז"ה....!!!!!!! ו- **** תרגעי חומד..סבבה?!
"נזם באף חזיר אישה יפה וסרת טעם"צביהודה
זה פסוק לא המצאתי את זה
תחשבו לבד מה זה אומר
סליחה שאני אומר אבל נזם זה לפרותאנונימי (פותח)
אמ...החיפושית
אולי זה יפה. אבל אני חושבת שזה לא כ"כ מתאים. למדנו על זה בשיעור אחד, זה תלוי במקום בו את גרה...
מה?!?!מי קשקש שנזם זה לפרות?!קראתיך
חחחהה...[=..חוצמזה שאני שמעתי מרב{עשיתי שאלת רב}והוא אמר שבעיקרון אין עם זה שום בעיה..פשוט יש מקומות שזה לא מקובל,וגם סתם ככה זה לא לרוח ההלכה..אז שכל אחד יעשה לו חושבין ויראה..אבל איסור כזה אין למיטב ידיעתי..{יש מצב שאני טועה}ויש משו במה שצביהודה אמר..
יומטוב..[=
"זה לא לרוח ההלכה" ו"אין בעייה עם זה"?ישי ויזנר
איך זה מסתדר ביחד?
לא נראה לי שזה מתאים לבת דתית,רעות =)
ואותו רעיון מכנסים מתחת לחצאית (ואני מתכוונת מכנסיים שרואים אותם.. לא כאלה שמתחבאות מתחת לחצאית ובכלל לא נראות) אני יודעת שיש רבנים שמתירים, תמיד אומרים שאם עולם סביבך הולכים כהה, אז זה לא נחשב לא צנוע, יכול להיות שזה נכון, אבל עדיין לא נראה לי שייך לנערה דתית
רגע,את אומרת את זה רק על נזם??קראתיך
או גם על חור שני? לוידעת מה איתך אבל לפי דעתי חור שני זה יותר סבבה..נזם זה קצת יותר בעייתי...
כן.. גם על חור שנירעות =)
את בטח אומרת סבבה כי זה נהיה כבר אופנה. נכון?
ז"א התכוונתירעות =)
שבגלל שהרבה הולכות ככה אז זה כבר לא נחשב לא צנוע (אותו דבר מכנסיים)
שניהם זה בעיהה...eliya
גם חור שניי... זה פשוט לא מתאים לרוח ההלכהה...
וגם נזם וגם מכנסיים מתחת לחצאיתת...
לא מתאים לבת דתייה...
שכל אחת תעשה מה שבא להה...
אבל אני חושבת שזה לא מתאים...
ז'תומרתתת...eliya
אין בעיה בהלכה עם זהה...
אבלל...
זה פשוט לא מתאיםם...
נזם באף זה מראה על פחיתות כבוד עצמי!סירת עץ
בחורה שעונדת נזם באף,היא סתם מטומטמת לדעתי.
מעבר לזה שזה פרחחי ומזכיר מראה של כנופית רחוב ניו יורקית,איזו דתיה שמכבדת את עצמה תלבש את זה?!
ולכל התומכות ברעיון הביעותים הזה,רק אל תגידו ש"בתקופת התנ"ך גם ענדו נזמים..." -קודם תגיעו לרמה הרוחנית של נשות התנ"ך ורק אז נדבר בסדר?!
טוב יש בזה משו..קראתיך
אבל על החור השני אני חושבת שזה סבבה כי זה משו קטן..שלא מושך...!כאילו שבן שהולך ברחוב מתעמק יותר מידי בבת ורואה את החור השני שלה ונמשך..{בלה..בלה..}..זה סתם הגזמה..לוידעת, כל אחד מה שהוא חושב!
אני חושבת שחור שני זה סבבה אבל נזם זה איכסה...****
עטרת את קוראת....
כן...eliya
))**כן לזה שכל אחד יחשוב מה שבא לו...חחeliya
המשך למה שכתבתיצביהודה
על חור שני שלמה המלך לא אמר כלום לעומת זאת על אישה שיש לה נזם הוא אמר במשלי יא' כב' (למי שרוצה להסתכל בעצמו) סרת טעם
ואני לא חושב שיש מישהו שיכול לצאת נגד דברי שלמה המלך ע"ה
נכון יש את התירוץ של המקומות שמקובל וההלכה בעניינים האלה אומרת ככה שבעצם משהו שהוא בהתחלה לא צנוע ואז כל הציבור מתחיל ללכת איתו אז הוא הופך למקובל ואז הוא בעצם נהיה לא בעייתי
כמו מכנסיים מתחת לחצאית למשל
מאז ומתמיד ההלכה השתנתה עם המציאות אבל לא צריך לנצל את זה בשביל למצוא פרצות
גועל נפש מרוכז, בלי לפגוע באף אחת...תכלת דומה לים
חור שני זה עוד בגדר הנורמאליות...
צביהודה איפה אתה לומד???eliya
בהליכות או משו כזהה?
לא, אני לא לומדצביהודה
כרגע לומד לבד לצערי מחפש מסגרת של תורה כי בגרויות אני לא עושה
אם אני לא טועה כתוב שלרחל אמנו היה נזם...בשמחה תמיד!!
בשמחה תמיד--->פאתחתותח
עם כל הכבוד שיש לי אליך ואל רחל אימנו, את חשה ברמה (הן הרוחנית והן הפיזית) כדי להגיד שלה היה נזם וגם את יכולה לעשות?! בושה של פריצות התורה, מישהו משועמם התחיל לעשות חור, כל אחד הוסיף, וכבר זה נהפך ל"דבר שהציבור אינו יכול לעמוד בו", עד אנה הפריצות תגיע? עד אנה בנות ישראל ילכו כעם תואה אחר התרבות המערבית?
צריך להבין פה נק' חשובה. אנחנו "אמורים" (בעז"ה...) להיות אור לגויים, לא להימשך אחר תרבויותיהם!!!
אחד מהסיבות לעליית הצעירים לא"י (בתק' העלייה השניה) זה היה מהבחינה שהם סלדו מהתרבות הישנה שהם הכירו, והם רצו לפתח תחייה לאומית חדשה בא"י. לא שאמרתי שכל מה שהיה בתק' העלייה השניה רלוונטי להיום, אבל הנק' הזאת כן. צריך לסלוד ולהתרחק עד כמה שאפשר מהתרבות הזאת, זה שמשועממים מחליטים ללכת עם משהו מסוים, למה מה קרה שאני ילך עם זה? כבשה שהולכת אחר שאר העדר!
כמה שזה יפה וכמה שזה לא מתאים לבת ישראל. בעניין של גדילה בתוך בועה, לפי דעתי זה הרעיון הכי טוב (לפחות כיום) לגדילה. ברגע שאתה יוצא לאויר העולם כל מה שלא גדלת עליו מתנפץ מולך, ואז זה רק מתחזק אצלך שזה לא טובץ
מי שתחפש את דרך האמת ודרך התורה, דווקא לא תיתפס לדברים הקטנים שאופנתיים, כי זה מתחיל בקטן ועובר לגדול. החצאית לאט לאט מתקצרת, המכנס מתחיל לבצבץ, הכרטיסיה באוזן מתנקבת במהירות, וכן הגוף, וכו'...
להיפך, היא תיתפס לדברים הקטנים שהיא יודעת (שאפילו אם לא עכשיו, בעתיד בעז"ה) ישפיעו עליה ועל...
פאתחתותח--->בשמחה תמיד!!
בס"ד

דבר ראשון - התבלבלתי זה לרבקה אימנו... וכתבתי שהגיוני מאד שזה נזם אחר לא כמו היום. לא כתבתי שום דעה בענין נזם. ולא אמרתי שבגלל שלה היה נזם אני יכולה לעשות.
אין לי נזם. ואין לי מושג אם זה מותר או אסור כי אף פעם לא בדקתי...אף פעם לא חשבתי לעשות...
אז בבקשה תקראי קודם מה שכתבתי לפני שאת מתפרצת...
אבל אני בכלל לא בטוחה... שמעתי פעם משהו כזה...בשמחה תמיד!!
בס"ד
בקשר לנזם - אף פעם לא כ"כ חשבתי על זה...
אה.. נראה לי שזאת הייתה רבקה אימנו..בשמחה תמיד!!
לדעתי יש בעי'ה...אמא אדמה
כשאני רואה נזם, שתי תמונות עולות לי בראש:
* נשים הודיות, שמסמלות בעיני את העבודה הזרה בדורנו.
* בהמות...

אך למרות כל זאת, בעיני, נזם קטנטן באף זה דבר יפה. לא ראוי (!)- אבל יפה...
^^^^sara139

לפי מה שאת אומרת הבעיה זה לא בנזם עצמו אלא בך!!!

את סתם מכניסה סטיגמות לעצמך!!
אני מכירה כמה בנות 'דוסיות' שהולכות אם נזם......
בטח שהבעי'ה בנזם..!אמא אדמה
יש עני'ין להתרחק ממנהגי הגוי'ים ומהעבודה הזרה. כבת מלך, אני מרגישה שזה לא ראוי.
מצאתי את הפסוק...בשמחה תמיד!!
בס"ד

"ואשם הנזם על אפה והצמידים על ידיה"
אבל מאד הגיוני שכתוב שם נזם זה לא כוונה לנזם של היום... אפילו שזה כתוב שהזם היה על האף שלה...
זה כתוב על רבקה...בשמחה תמיד!!
נכון, לרקבה היה נזם,תכלת דומה לים
אבל לא בטוח שבאותו מקום שיש היום...
רבקה מן הסתם הייתה צנועה וחסודה, ככה, שהיא לא תעשה משהו בולט ומושך מידי..
סתם שטויות.חמסית
אני לא בתכנונים לעשות נזם, אבל לא רואה בזה בעייה.
אם כבר אני מתפרעת- אני עושה ראסטות.
את לא רואה בעיית צניעות בנזם?תכלת דומה לים
אם מישהי כזאת נכנסת לאן שהו, ולא משנה לאן, לרחוב, לסניף וכו', כולם, אבל כולם!!! מסתכלים עליה!
מה זה בעינייך חוסר צניעות?תכלת דומה לים
בעיני?חמסית
במשפט אחד, ככלל:
חוסר צניעות זה הבלטה בצורה שלא חיובית.

עכשיו השאלה שאנו מעלים:
איזו הבלטה היא חיובית, ואיזה שלילית?
זה כבר נושא לחלוקת דעות.
כפי ראות עיני העילגות- אין שום בעייה בחורים לשוגיהם, <עגיל בגבה, באף, באוזןף בסנטר, בלשון>.
לפי הדפדוף המהיר ראיתי בעיקר את הטענות הבאות:
1. זה מבליט דברים שלא צריכים לבלוט? <מה הבעייה להבליט את האף? שלא יראו את הנזלת? |תוהה|>
2. זה יוצא דופן, מה שאוטומטית לא צנוע. <וזה לא כניעה לאופנות?>

פספסתי משו?

**** מותק תקשיבי- תכנסו כולם!!ישתבח שמו
א'. אל תעבדי עליי (****) ברור שעשית את הסקר הזה בעקבות המהלכים....;)


ב'. אני לא חושבת שיש בעיה עם נזם.
רבקה אמנו היתה הולכת עם נזם...
תלוי איפה....יש מקומות שזה לא מקובל...
אין מקום לטעמי לטענה שאין בעיה עם חור שני ויש בעיה עם נזם...פעם מי שהיתה עושה חור שני היתה "מוזרה, שמנסה למרוד..." משו בסגנון....או סתם אחת שלא רוצה להיות הילדה הטובה של אמא... אבל היום זה הפך למשהו רגיל לגמרי שכל אולפניסטית ממוצעת עושה...

למה?? כי מישו התחיל עם זה ולאט לאט זה התפשט וכבר לא היה נראה מוזר!!
נזם- עדיין בגדר של לא צנועה.תכלת דומה לים
חור שני,ף לענ"ד כבר לא.
תכנסו אין בעיה יש מקורותצביהודה
אז ככה(בראשית כד מה' ) "ואשים הנזם על אפה" אליעזר עבד אברהם לנחור אבי רבקה שבא לקחתה לכלה ליצחק
"ואתן נזם על אפך"(יחזקאל טז' יב')מדובר בכלה ששמים לה נזם לתפארתה
"הטבעות ונזמי האף" (ישעיה ג' כא' ) נבואת חורבן שמנבא ישעיה שיום אחד יצטרכו בנות ישראל -הכלות להוריד את הנזמים בגלל החורבן
בתכלס נזם באף באותה תקופה היה מיועד לפאר כלה לפני הנישואים שכולם ידעו שהיא הולכת להתחתן וזה היה מאוד נפוץ
אבל תחשבו לבד אם זה מתאים לימינו

שיהיה במזל טוב
אז לפי המקורות שלך, מותר...?תכלת דומה לים
זה לא שנמע לי הגיוני..
לא מותר יש מה להקל אבל זה עדיןצביהודה
אסור כי זה לא מקובל בדורנו יש דין שבגללו לא עושים הרבה דברים וקוראים לזה פרהסיה
או בעברית מה יגידו השכנים ולכן אסור בגלל שזה לא מקובל ולא צנוע
בואי ונשווה אותך לרבקה אימנו.שוברת גלים
בס"ד
נו באמת..
אז בואו גם נצבע את השיער לטורקיז-ורוד, זה ייכנס לאופנה ויהיה מקובל וכך כולנו נוכל לצבוע את השיער לטורקיז-ורוד.
אז זה כבר לא ייראה מוזר.

יאבבה..
לא קשור....פשוט מצחיק אותי העניין של החור שני...ישתבח שמו
לאפאחד אין בעיה (לפחות לרוב האנשים) עם חור שני, אבל פעם כן היתה בעיה בדיוק כמו נזם- אמרו שזה לא צנוע וכו' וכו'... אבל איכשהו עכשיו זה כבר לא ככה נכון?! היום חור שני זה דבר לגיטימי ונורמלי ביותר!


לא כן?!
נו..זה מה שאני אומרת..שוברת גלים
בס"ד

שזה גרוע שבגרועים!!

לא כן?
חור שני-תכלת דומה לים
זה באמת היה כה פעם, אבל בגלל שכ"כ הרבה בנות התחילו ללכת עם זה, אז זה הפך ללגיטימי, אני לא יודעת אם לגיטימי, אבל זה קצת "קיבל אישור". לא יודעת איך להגדיר את זה.
אבל זה [לא] כמו נזם!
נכון..ברור שעם נזם יש יותר בעיהקראתיך
מאשר עם חור שני..אבל זה לא כזה בגדיל!!וחוצמזה לחור שני יענו כבר התרגלו,אז זה לא כזה אסון..אז פסדר גם לנזם עוד מעט יתרגלו וזה גם לא יהייה כזה אסון.זה מה שאת בעצם אומרת!?...
ישתבח שמו-את לא צריכה להתרגש מזה כ"כ..בקטנה..קראתיך
כן. וזה לא אמור להיות ככה!!תכלת דומה לים
כי אפ זה אסור, אז זה אסור!
בקשר לב',פאתחתותח
עדיין לא הבנתי את הפואנטה של הקטע, אם לרבקה אמנו (תודה על התיקון) היה נזם, אז גם לך מותר? עם כל הכבוד שיש לי אליך ואל רבקה אמנו, איך את משווה את עצמך אליה שאת אומרת (יותר נכון, יוצר מדבריך) שאת משווה אותך אליה. מאיזה מקום קדוש היא עשתה זאת, לעומתך (שמתוך דבריך אני מבינה ש...) את עושה את זה בגלל שזה יפה (תרבות המערב שמשתלטת עלינו, "זה אופנתי" "זה יפה" איזה יצר הרע!)
בקשר לחור שני, זה אותו רעיון בדיוק. זה שאחד (אחת?) התחיל ללכת עם זה, זה אומר שאני צריכה ללכת עם זה? איזה צאן אחרי ראש העדר. פשוט מגעיל. עמ"י צריך להשפיע על הגויים ולא להיות מושפע מתרבותם. זאת אחת הסיבות לעניין ש: א. יש חבר'ה שנוטשים. היהדות בכל מקרה חפיפניקית, כל אחד לוקח ועושה את החלק שבא לו. כמו שאת סומכת על החכמים שהם נתנו סייגים למאלכות שבת, כי הרי לפי דאורייתא את יכולה לכתוב 2 אותיות, ליסוע על אופניים, לנגן, חופשי חופשי. ככה צריך לסמוך על חכמינו בענייני צניעות, ע"פ שלא נראה לי ולא מתאים לי וזה לא באופנה - ככה ה' רצה נקודה גדולה. אמונת חכמים. לפעמים צריך לדעת שלא הכל אנחנו צריכים להבין ולדעת כי השכל שלנו קטן מידי, אז אנחנו לא מבינים - לא קרה שומדבר. אנחנו לא חייבים לדעת הכל, לפעמים צריך להרכין את הראש לגדולים ממני, להבין שיש להם ידע יותר גדול, ויש דברים שעומדים מאחורי זה, יש להם מספיק שיקול דעת.
ב. עובדתית אנחנו לא מצליחים לקרב לעמ"י, יש הרבה יותר עוזבים מאחרים מגיעים. אע"פ שכולם בסופו של דבר מגיעים לעניין, שאין מלבד התורה, שום מקום בהודו\תאילנד\ או איזה הר שלא יהיה באיזור, שיוכל להחליף את זה.
אני חושבת שגיא צבי מינצ אמר את זה, כשהוא נסע להודו אז הזאת שעשתה את הטקס על ההר שמעה שהוא מישראל (ז"א הוא יהודי) אמר לו שיש את הכל אצליכם, מה אתה מחפש אצלי?

אני אומרת את הדברים מתוך כאב, מתוך הראיה הצדדית והקטנה שלי, שיש בנות כ"כ טובות שנמשכות לדברים קטנים, וזה משנה אותה. (זה מתחיל מצניעות, זה גם מוזיקה, זה חברה, זה אוירה שמסתובבים סביבה ויש עוד מלא אפשרויות)צריך להבין אנחנו בנותיו של הקב"ה עלינו להתנהג בהתאם, זה לא סתם שאני לובשת חצאית וחולצת שלושתרבעי, זה מעבר לזה. מי שרוצה תשובות לצניעות יש מלא - ולכל אלה שאומרות שמה אכפת לי מהבנים, אני לא אמורה להשגיח על העיינים שלהם, זה זה: יש בין עמ"י ערבות הדדית, כל אחד לחוד - בעבודתו הפרטית בינו לבין קונו, והעבודה של כל עמ"י- ערבות בין אחד לשני, כל מצווה מוסיפה נר, וכל עבירה מכבה את כולם. כן, אני אחראית לבן שעכשיו הכשלתי. בגלל אותה עבירה, כל עמ"י נפל. אנחנו לא מסוגלים לקלוט מזה שכל עמ"י נופל!!!
נזם לדעתי זה סתם מושך.... אין בזה משו מ-מ-ש יפה..ליטללל
וסתם לידעתכןצביהודה
בימינו מובילים גמלים עם נזם באף
מהה??חח...טוב לדעת..קראתיך
[=
לישתבח שמו[ראית הקשבתי לבקשה הבקשתית במיוחד שלך.****
למרות שזה לא מפריע לי שהמצב לא מקובל עליך,אני רגילה...]אני מבינה שהדעות פה לא ישנו את האיכסה שאת רוצה לשים????????
טוב חברה לא הראיתם מספיק כמה זה מאוס...לעבודה...
ישתבחי [אין לי כח לרשום ת'מלא...]סורי על הבוטות...****
שטויות...בכיף=)ישתבח שמו
וזה..? אמור להגעיל אותנו??חמסית
אתה יודע שלטיש יש זקן?

|מגחכת|
וזה היה מכוון לצבי-יהודה.חמסית
אפשר לשאול מה הקשר?צביהודה
אוי זה חזק.. זה קורע..א"י בדם ובאש!!
הקשר?חמסית
תנחש.
לא מתאים.רוחמה הקראסיבה
לבת דתייה. זהו. זה דעתי.
וכול מי שאומר אבל לרבקה היה וכ'ו אז ככה.
קודם שנגיע לדרגה שלה ואז נעז בכלל לחשוב אצת זה.
הבנות אצלנו שאלו יום אחד את המורה למה לא מרשים להשים לק בבית ספר. הרי הרבנית חיה מושקא<אשתו של הרבי מליובאוויטש> הייתה שמה לק אדום. המורה הייתה עונה להן- כאשר תגענה לדרגה שלה, לצניעות שלה וכ'ו- אז אני ארשה לכן להשים לק אדום..
אני לא הכי יודעת לגבי צניעות.. (לא בדקתי..)תפוזה 1
בס"ד

אבל, אני בכלל לא מבינה מה יפה בזה.. טוב, על טעם ועל ריח....
אין איסור הלכתי.neriag
אבל לא כל מה שמותר עושים!!!

כמו שאין שום מקום שכתוב שאסור להתפלל עם חתולה ביד, אבל מי שמתפלל עם חתולה ביד התפילה שלו היא לא תפילה.


זה גועל נפש.
ישתבחי מוקדש לך באהבה... בבקשה אל תעשי...****
טוב אתץ האמת אני בטוחה שלא מזיז לך דעת הפורום הזה אבל ת'אמת גם לי לא [אפילו שבטח רוב הדעות כאן הם נגד לעזוב את א"י אני לא שמה אם אני נהנת אני לא שמה...אבל נזם זה משהו אחר...]
למה לא?....חוץ מיזה -אנונימי (פותח)
שזה מושך עיניים.....אבל יש כאלו שזה מתאים להם....
אני אישית נגד זה...רבביסטית גאה
אבל לא בגלל שיש לזה איסור מהתורה(יש לזה???),
או כי זה מכוער, זה פשוט שייייייאאאאאאאאאא הכואב,
(כשעשו לי חורים באוזניים זה כ"כ כאב שלקח למי שעשתה לי את החורים ולסבתא שלי חצי שעה לשכנע אותי לעשות את החור השני!!!-אז עגיל באף???)
מצחיקה..!רק ביגלל זה את נגד?!חח..קראתיךאחרונה
פתיחת ווצאפ במחשביאיר גדסי

אני מנסה לפתוח ווצאפ במחשב הבעיה שיש לי פלאפון כשר ניסיתי להתקין אימולטר 

ניסיתי מאה סוגים אבל בכל אחד הוא לא נתן לי להתקין ווצאפ

מישהו עם פלאפון כשר הצליח להתקין ווצאפ על מחשב?

ויכול להדריך אותי בדיוק איזה אימולטר ואיזה ווצאפ להוריד

ממש יועיל לי

אתה לא בפורום הנכוןזיויק
חפש בפורום טכנולוגיה
טעותיאיר גדסיאחרונה

אתה צודק לא ידעתי אני חדש 

איך אני מוחק

אשכרה הפורום הזה נפתח שנה לפני שנולדתי!!!!!!!!!!!ההרהמורניק

בואו נחיה אותו

מה קורה פה?פיטוניה
כלוםזיויק
פורום נטוש ככל הנראהקעלעברימבאר
אבל אולי לא. מי יודע?קעלעברימבאר
וואו. מקום עם הסטוריהמשה
מה היה פה?שדמות בחולות
פורום פעיל עם חברים אהוביםמשהאחרונה
סביב העשר שנים אחורה.
שיר חדש לקראת פורים!שירים חדשים
מוישי קליינרמןעשב לימון

למה לדעתכם האם בחזית ולא האב?

גיטי קליינרמן: "מוישי הוא כבר הבן של עם ישראל" | ערוץ 7

 

גם עם הדר גולדין זה הרבה כך,

וגם עם שלושת הנערים הי"ד

 

זה חדש יחסית

עם נחשון וקסמן הי"ד זה היה האב בחזית

 

(למה זה גורם לי לחשוב שאני שוביניסטית?)

מרתק: כולם אומרים "שנמאס מהמצב"? למה זה קורה?דבדב

מרתק: כולם אומרים "שנמאס מהמצב"? למה זה קורה?

כולם מדברים על "המצב" ועל זה "שנמאס".
אבל מה אנחנו מרגישים באוויר ולמה?

פודקאסט חדש, מרתק וויחודי ששווה להאזין לו.
והפעם על: "תנועת הבעד"

כל הפרטים, להאזנה>>

קניון, מה הוא עושה לנו בלב? פודקאסט חדשדבדב

 

 

קניון, מה הוא עושה לנו בלב?
פודקאסט חדש:"קניונים ורגשות".
להאזנה>>

, מה הוא עושה לנו בלב?
פודקאסט חדש:"קניונים ורגשות".
להאזנה>>

אולי יעניין אותך