קצת גאוה...עזרא - ארכיון
וואו!עזרא - ארכיון
איזה עבר מפואר!!
לא ידעתי ולו שמץ מכל מה שכתוב שם! ועוד גרתי שם 9 שנים!!
הכי מגניב זה התמונה של פינת הרחובות עין גדי וקורא הדורות משנות ה- 20!! זה פשוט מגניב! לא היה שם כלום! רק אדמה וחול!(היום יש שם את מכולתו של עמוס וכו'..)
נ.ב: פרט חשוב מאוד שכתוב שם, וסוף סוף מצאתי לדברי סימוכין:
"כמה שנים לאחר פירוק צריף גדוד העבודה, הפך הגן לגן משחקים לילדים, ויושבי תלפיות העניקו לו את השם "גן אליעזר בן יהודה". למרות זאת, השם לא נקלט, וילדי השכונה קוראים לו בפשטות "החורשה". (ולא "גן העץ!!)
חח...גדול....עזרא - ארכיון
מה נסגר איתך?!הבנאדם עורך ערכים בויקיפדיה,עזרא - ארכיון
(נכון אפרים?!עורך ערכים בויקי?..................)
פשוט מגניב!!עזרא - ארכיון
ראיתם איך האוטובוסים היו נראים פעם??? מפחיד...עזרא - ארכיון
אני די התייאשתיעזרא - ארכיון
כן, ארנונה זה לא בערך בתוך תלפיות?!עזרא - ארכיון
לא, אבל זה קרוב זה לא הרבה הלכיה !עזרא - ארכיון
ארנונה זה לא ממש תלפיות.עזרא - ארכיון
גם לי יש אח שלו או שליעזרא - ארכיון
הגבולות הינם ככה.....עזרא - ארכיון
מבייגל ביט עד לרח' רבקה זה בקעה אבל זה כבר קצת בסגעזרא - ארכיון
מבטיחה לך שאני הבניין האחרון בבקעה.....עזרא - ארכיון
חבר שלי צחק עלי שאני עשיר, כי...עזרא - ארכיון
חח....גדול...עזרא - ארכיון
כן... אני גם תמיד תהיתי על הקשר...עזרא - ארכיוןאחרונה
..בתוך בני ישראל
פשוט
כ"כ לבד לי
וזה לא אמור להשתפר איכשהו מתישהו
לא משנה מה,
..בתוך בני ישראל
כל העולם סוגר עליי
לא לזה התכוונתי כשביקשתי חיבוק,
רק אומרת שקחי בחשבון שזה פורום שמופיע ב'אחרונים'אונמר
של הראשי..
הוא לא מהמוסתרים.
👍.אונמר
אוי, מה קרה?מקפיצים נטושים
נראה פורום כמעט פעילמקפיצים נטושים
יחסית....
מדהים אחרי כמה פורומים נטושים כאלה אני עוקבתעשב לימון
ורואה את ההקפצות שלך
מישהו שם לב אליימקפיצים נטושים

איך שמים מעקב על פורומים כאלה?
יש כוכב ליד השם של הפורום- צריך שהוא יהיה מלאעשב לימון
אחר כך אפשר לראות את כולם בכותרת "עדכני"
🤩טויוטהאחרונה
..בתוך בני ישראל
כל הלב הוא רק הצטברות של רגעים
כל רגע הוא רק הצטברות של רגשות
כל רגש הוא רק הצטברות של לבבות
לנשום
..בתוך בני ישראל
נצח של רגעים ששורפים מבפנים
אבל, זה יעבור
..בתוך בני ישראל
האם הוא אנוס גוף או אנוס נפש
יואו!
..בתוך בני ישראלאחרונה
ואין ראיה ממה שכתב הרמב"ם פרק י"ח מהלכות סנהדרין גזרת הכתוב שאין בה בית דין ממיתין ולא מלקין את האדם בהודאת פיו דהתם לא מיירי אלא כשהוא מכה אותו דרך עונש או דרך כפייה דאי לא תימא הכי לקתה מדת הדין מי שעבר עבירה שחייב עליה כרת אם בא וכפו אותו בית דין לקבל מלקות ועשה תשוב' יפטר מן הכרת כל שכן מי שחטא בלא עדים והתראה אם רצה לקבל מרצונו מלקות ועשה תשובה שיפטר מן הכרת…
..בתוך בני ישראל
אני שונאת לבכות מדברים מטופשים. אבל,
