"לשווק את הסניף"עזרא - ארכיון

אני לא יודע אצל מי התופעה הזאת רלונטית, אבל זה קורה לרוב בסניפים של ערים לא קטנות (ירושלים, רחובות), שמה לעשות, יש תחרות.

בנוסף לשלושת הסניפים של עזרא שיש בתוך העיר, יש עוד שלושה סניפים של בנ"ע, ואריאל בנים+בנות.

עכשיו הבעיה היא שמצד אחד, ברור שבשביל "לנצח", (ז"א להיות ה-סניף,) צריך למשוך חניכים, ולעשות דברים מפוצצים, פרסומים, מודעוּת לסניף, וכו', אבל מצד שני, זו ממש ירידת רמה, בדומה לפרסומות שיש בטלויזיה.

אליכם.

איפה אתה רואה פה ירידה ברמה?עזרא - ארכיון
מה הבעיה לשווק את הסניף?
ברור שזה ירידה ברמה..עזרא - ארכיון
בסה"כ כל סניף בא במטרה לחנך..
אני לא בעד להעביר חניך מסניף א' לסניף ב',
אלא אם כן יש בעיה בסניף שבו הוא נמצא..
ובקשר לחניכים שלא בסניף..
אז אליהם כן צריך לבוא ולהתלהב..
כי זה חשוב שהם יהיו בתנועה.
זה תלוי...עזרא - ארכיון
זה יכול להיות תחרות ערכית!שכל סניף משווק את ה"ערכים" שלו לעיר דרך אירועים שהיו בעלוני קהילה שלטי חוצות חג שמח בכניסה לעיר כל מיני כאלה..ואז כל הורה מחליט מה הוא רוצה שהבן שלו יילך!אבל..אם זה כבר הופך לשנאה ושיווק חסר תוכן..אז זה באמת בעיה..לאיזה שיווק אתה מתכוון ?
לפי דעתי אין שום בעיה בלשווק את הסניףעזרא - ארכיון
ככל שיבואו יותר חניכים והסניף יהיה יותר פעיל יהיה לחניכים יותר כיף ויותר חשק לבוא לסניף
...עזרא - ארכיון
צריך שיווק לסניף אבל בגבול מסוים,לא לותר על הערכים..
זה ברור שזה לא בא על חשבון ערכים..עזרא - ארכיון
נראה לי לפחות..
אז אתם אומרים כן ללכת לחניך בבני עקיבאעזרא - ארכיון
ולשכנע אותו לבוא לעזרא כי זה יותר קול ומגניב ושווה? לא יודע.
או סתם לפרסם שלטים ומודעותעזרא - ארכיון
בגלל שבנ"ע גם התחילו להגביר את הפרסום לסניף שלהם.
איפה ראית שהם פירסמו??עזרא - ארכיון
זה לא משהו חדש.עזרא - ארכיון
ידוע שאנחנו משקיעים אפס לעומתם בכל בקשור לפרסום.
תודה, אבל זה טוב או לא?עזרא - ארכיון
אנחנו צריכים להשקיע יותר בדברים האלה או לא?
צריך להשקיע..עזרא - ארכיון
אבל בגבול מסוים..ושכמובן זה לא יבוא על חשבון דברים אחרים..
על קיסמי אוזניים וחינוך- כדאי לקרואעזרא - ארכיון
"עשית ולא פרסמת, כאילו לא עשית" נכון להרבה מקרים ובפרט בתחום המצומצם של חינוך לא פורמאלי וסניפים של תנועות נוער.
אני חושב על החלטה שקיבלתי בכיתה ג'- ללכת לסניף עזרא ולא לסניף אריאל. ההחלטה הזו קבעה, בגדול, מי יהיו החברים שלי, איזה השקפת עולם אני אפגוש, איפה אני אמשיך ללמוד ופחות או יותר הרבה מהאישיות שלי כיום. את ההחלטה, אגב, קיבלתי בגלל שהממתק שקיבלנו מהמדריכים שבאו מהעזרא היה שווה יותר מהממתק שהביאו המדריכים מאריאל.
וכאן נכנס רעיון שאני מנסה להסביר כבר כמה שנים למדריכים בסניפים, אני קורא לה "חינוך וקיסמי אוזניים", כשנקודות הבחירה בחינוך מושוות מבחינתי לקיסם אונזיים, ואני מסביר:
כשאדם מגיע לבחור קיסם אוזניים בסופר, לא מענין אותו האם הקיסם יוצר בתורכיה או בסין, לא מענין אותו אם היבואן הוא "סופר קלאס" או "פרמאגיס", לא מענין אותו אם הקיסם ורוד או צהוב. הבחירה בין מוצר של חברה א' למוצר זהה של חברה ב' נעשית על סמך פרסום קטן, עיצוב מושך עיין, מיקום במדף או כל דבר, ולו השולי ביותר שגורם לדעתו של האדם לבחור בקיסם אוזניים א' במקום בקיסם אוזניים ב'.
עכשיו נבוא ונשאל את האדם- "האם אתה אוהב את האזניים שלך?" או "האם אכפת לך מחוש השמיעה שלך?" והתשובה תהיה חיובית, אדם יהיה מוכן להקריב הרבה עבור האוזניים שלו, אלא שבחירת קיסם אוזניים היא לא פעולה שמצריכה מבחינת האדם הסתכלות מיוחדת, בדיקות והשוואות. אדם ממוצע לא יקשר בין בחירת קיסם אוזניים לבין חוש השמיעה שלו.

טוב, נו... ומה הקשר לסניף?
אז זהו, שלצערי בהרבה מקרים ההורים (והילדים...), למרות ההבנה הברורה של חשיבות החינוך, לא מקשרים בין בחירת סניף לבין איך שהילד יראה בעוד 10 שנים. מבחינתם הסניף הוא "קיסם אוזניים" ולא משנה אם יצרו אותו בבנ"ע או בעזרא. מספיקה סטיגמה אחת על סניף כדי לגרום לכולם לעבור לסניף האחר, מספיק צבע מושך, פרסומת טובה, הטיה קלה לכיוון מסויים- ואנשים יבואו אליך.
אלא שכאן נגמרת ההשוואה. בשונה מקיסמי אוזניים, בחירת סניף היא אחד הדברים הקריטיים ביותר בעיצוב אישיות של חניך, תאמינו או לא- בנקודות המשבר, אם יש לחניך מדריך טוב- הוא יהיה האדם הראשון שיפנו אליו.

אם אתם מאמינים שהדרך שהסניף שלכם מייצגת היא הנכונה מכל ההיצע שיש באיזור- חובתכם (!) לפרסם אותה. ברור שהפרסום צריך להיות אמיתי, ושאף אחד לא יתחיל "לפזר צ'קים בלי כיסוי". אבל אם בזכות הפרסום הזה יגיעו עוד חניכים ויקבלו את מה שלדעתכם הוא החינוך היותר נכון, זו ממש אמירה חשובה.

ארוך ארוך... (סתמו ת'פה, אף אחד לא הכריח אתכם לקרוא), אבל אני מקווה שהסברתי את החשיבות שבפרסום. אל תתבישהו מזה, הפרסום כשלעצמו הוא לא רע, גם אם לנו הוא מוכר כיום מהטלויזיה בצורה הרעה שלו...
...עזרא - ארכיון
לדעתי כל הקטע של שיווק זה רק אם אתה מדריך של נטעים, או כשיש לך סניף קטן-רק במצבים כאלה אתה גורם לחניכים לבוא ע"י אמצעים כאלה.. ורחובות מצחיקים-לבוא לחניך של בנ"ע ספציפית ולשכנע אותו לעבור לעזרא זה לדעתי לא פייר-אתה לא היית רוצה שמדריך מבנ"ע יבוא לחניכים שלך אחד ואחד וישכנע אותם לבוא לבנ"ע! לכן אם עושים "שיווק" אז צריך להפנות אותו באופן כללי, או לחבר'ה שלא הולכים לסניף או שבאים לשם פעם ב..
אני לא מכיר אף אחד שעושה את זה.עזרא - ארכיון
יאללה בהגזמות?

ואם הסניף גדול ומפותח ב"ה, אבל הסניף של בנ"ע גם מתחיל להיות כזה, בזכות הפרסום? ממשיכים להפעיל את הסניף בערכים ומה שצריך, או יורדים לרמה שלהם? (זו ירידת רמה או שסתם המצאתי?)
אני לא חושבת שיש מקום להשוואה בין פרסמות בטלויזיה,עזרא - ארכיון
לבין פירסום הסניף. שונה לגמרי. אני יכולה להסביר למה,אבל זה לא העיקר.

בכל אופן, פירסום זה חשוב. מאוד. אבל העשיה, התוכן- זה הדבר האמיתי. ואת זה צריך לזכור.
כל עוד שמים את הדגש על הפנים, אז ההתעסקות בחיצוניות- בפרסום רק תוסיף ותגביר.

וכמו שאמרו פה, זה מאוד חשוב בעיקר כדי להכניס את החניכים לסניף בשלב הראשוני. נהוראי כתב על זה יפה.

ולא, אין שום דבר רע בלעשות דברים מפוצצים, ולפרסם, וזאת בכלל לא 'ירידה ברמה' כל עוד לא הפכים את זה למטרה. זה אמצעי.
רחובות מצחיקים-עזרא - ארכיון
לדעתי, אם הסניף גדול ומפותח, העיקר שהחניכים בפוטנציאל ידעו שאתם קיימים וידעו בגדול מה ההבדל ביניכם לסניפים האחרים-כך שתעשו שיווק במקומות שלא שמעו עליכם,אבל כל עוד זה לא פוגע בסניף, יותר כדאי להשקיע כוחות בפיתוח הסניף במקום לנסות לגרום לחניכים חדשים לבוא אליכם..
אם אתה משקיע בשיווק הסניףף..עזרא - ארכיוןאחרונה
זה לא אמור לבוא על חשבון הסניף, זה בכלל לא צריך לפגוע בוו..
הערכים לא נפגעים אם הסניף יותר משווק..
כן אתם כבר מכירים את הטקסטים שלימקפיצים נטושים

משהו בין טרגי לקומי, נגוע בהומור עצמי ועקיצות לעשב לימון שמשום מה קוראת את זה... מה לעשות - יש אנשים משועממים ממני..

היי כמה ישן פהאנונימי (פותח)
געגועים עזים לכל החברלך מפהאנונימי (3)


וואוו ריגושים שענו לי פהאנונימי (פותח)

כן. געגועים עזים בטירוף

חחחחח נחשי מיזאת עונה לך פהאנונימי (3)


הניחוש הראשון והיחידאנונימי (פותח)

כולן ברחו את יודעת

חחחח אני לאבטוחה שאני יודעת מי אתאנונימי (3)

וואלה באלי לברוח

תנחשי🤷‍♀️אנונימי (פותח)

תברחי

אני כבר התייאשתי

..אנונימי (3)

את עדיין פה יא מיואשת

..אנונימי (פותח)

נו. כי לא ברחתי

..אנונימי (3)

נעלמת לשנה פלוס, זה נחשב לא בחרתי? חחחחחח

..אנונימי (פותח)

הופ יפה

ברחתי כי לא בחרתי

/\אנונימי (3)אחרונה

חחחחחח טוב אולי במקום להתכתב פה בערוץ הדבילי הזה, אולי תפסיקי לסנן בהודעות? |תוהה בקול|

וואו.עד כמה אני חסרת חייםאנונימי (פותח)

שאני משוטטת בערוץ ומגיעה לפורומים הזויים כמו צוציקית בת 15 איף

אינלי כוח לעצמי חח

..אנונימי (3)

אה עכשיו אני יודעת מי את, קלי קלות.

חחחחחחחח זה מה שקורה כשאין סמארט אה?

חחחחחח יא חרא חחחאנונימי (פותח)

זה בעיקר בגלל שיש מתכונת בראשון ואני מתכחשת לזה והדרייב לא עובד לי

..אנונימי (3)

למה יש בדרייב מה לעשות?

..אנונימי (פותח)

סרטים

והוא חזר לעבוד חח

בשעה טובה!אנונימי (3)
..אנונימי (פותח)
סו,
עברתי לפגוע בעצמי דרך אנשים
כמה נחמד
..אנונימי (פותח)אחרונה
אני הולכת להתנקות.
באבו אבוה
דווקא.
..אנונימי (פותח)

בעולם המשוגע הזה כולנו בודדים משום מה

כואב לי הראשאנונימי (פותח)
נערות עומדות בטרמפיאדהאנונימי (פותח)


ילדה אישה נבהלת מעצמהאנונימי (פותח)


את לא לבד אף פעם לא לבדאנונימי (פותח)


כמו שיכור איך היא אמרהאנונימי (פותח)


הם רק בנו אותך את האמת שלךאנונימי (פותח)


תרקוד תרקוד עם עצמך את הריקוד המטורף הזה שלךאנונימי (פותח)


כמו ציפור איך היא אמרהאנונימי (פותח)


אני שונאתתתת שהפורומים ככההההאנונימי (פותח)אחרונה


..אנונימי (פותח)

אוף

 

גוזל, חתוך את השמיים.

..אנונימי (פותח)

עמלק, תסתלק.

 

..אנונימי (פותח)אחרונה

כוסעמלק

אולי יעניין אותך