כשאני חושבת עלזה זה לא נראה לי ברמה מאוד גבוהה...
את יכולה לעשות את אותם דברים אבל לסכם אחרת במילים יותר פשוטות....
עשינו עוד פעולה בנושא בצורה שונה,גם בשבת-
שיחקנו משחקים שונים...
בתחילת הפעולה ביקשנו בשקט מכמה בנות,כל אחת בנפרד ש"יפשלו" במשחק בכוונה....
כמובן בלי ששאר הבנות יודעות...
שיחקנו ולאט לאט הבנות הבינו שהילדה הזאת לא משחק כמו שצריך שהיא מפסילה את הקבוצה וכו...
אח"כ חילקנו לכל ילדה כרטסיה עם מקרה קצר ויומוימי... מקרה שמכעיס,פוגע וכו...
כל אחת הקריאה את הכטסיה והייתה צריכה להכנס למקרה ולענות בכנות מה הייתה התגובה שלה, הרגשות וכו...
אח"כ אנחנו-המדריכות קראנו את ההמשך לכל כרטסיה.. וראינו שלמקרה יש המשך שונה ממה שמצפים בטבעיות ואוטומטית...
ראינו את הדברים בצורה חיובית יותר!
דוגמא לסתם מקרה בסגנון:
"אבא שלך חזר מחו"ל והביא לך במתנה צמיד יפה ומיוחד,את מאוד אוהבת אותו,יום אחד הוא נאבד בכיתה,מאוד הצטערת כי אהבת אותו...יום למחרת חברה שלך מהכיתה מגיעה עם אותו צמיד..."
היא בטח תגיד, שבטוח היא לקחה אותו או משו בסגנון של כעס,אשמה..
והממשך הוא בכלל ש"דודה שלה חזרה מחו"ל וקנתה לה אותו צמי..;"
סתם רעיון סתמי...
לבסוף קראנו את הסיפור "גנב העוגיות" שמעביר את המסר בצורה טובה ביותר!
בהצלחה רבה!!!!!
ושוב, פה אם צריך עוד משו..