אני חייבת את המיקוד בתנ"ך.... למישהו יש?בת אל123
אני לא מצליחה להוציא את זה מהאתר של משרד החינוך... האינטרנט שלנו.. יש לו בעיות....
 
בקיצור, אז יש מצב שמישהו כותב את הפרקים שצריך?
 
אני צריכה את המיקוד של השאלון השלמה ל-5 יחידות... {כיתה י"ב...}
 
תודה רבה...
 
אני מקווה שתענו מהר, זה די דחוף...
הנה הוא..... בבקשה!ת.מ.
דברים:ט"ו-כ"ד,כ"ו,ל"ב-ל"ג.
איוב:ג,ה-י"ג,(י"ד),ל"א,(ל"ב),מ"ב,
ישעיהל"ח-ל"ט),מ,מ"ב,נ"ב-נ"ג,(נ"ה),נ"ח.
תהילים:ע"ג,ע"ט,פ"ג,פ"ד,(קל"ז),קל"ט.
יהושע:ז-ט,כ"ד.
שופטים:ד-ח,י"ח.
שמואל א':ח,ט"ו,י"ז,כ"א-כ"ב,כ"ד,כ"ח.
שמואל ב':ט"ו,י"ט,כ"ד.
בהצלחה!!!
ווואווו! לא ציפיתי שמישו יענה לי!!!בת אל123
ת.מ. תודה ענקית!!!1
 
רק שאלה:
מה שכתבת זה מה שיש או מה שאין?
 
תודה רבה!
ועכשיו ללמוד...!אנונימי (פותח)
בס"ד
    ולשם כך מומלצת לך המיקודית של "אנקורי"-תנ"ך דתי,המגישה לך "לפה"את החומר בשפה ברורה ונעימה.
    לא תתצערי! חפשי בחנויות,כגון "צומת ספרים",סטמצקי,או התקשרי ל1800 20 21 41 .
                                                                                                     בהצלחה!
שלא תעזי לקנות מיקודית בתנ"ך- דבילי!פוטצקי
המיקודית בתנ"ך.דבילי?אנונימי (פותח)
איני יודעת על סמך מה החלטת כך.האם בכלל עיינת בה?
לי ולחברותיי היא עזרה מאוד,ונהנינו ללמוד בה.
אמ... כן!*#&למה?!*#&
המיקודית מיותרת ולא עוזרת -המורה שלי הסכימה איתי.
אבל זה רק בתנ"ך, בשאר המקצועות היא מאוד מומלצת!!
המיקודית של  "אנקורי".אנונימי (פותח)
בס"ד
      ל-x, שלום.
       אחת מתלמידותיי הפנתה אותי להערותיך כאן על המיקדית,ורציתי להבין ממך יותר,על סמך מה החלטת
       כנ"ל. אני מבין, שב"ה אינך נזקקת למיקודית,כי את שולטת יפה בכל ה"חומר",ובאמת-אשרייך.
       אבל האם יצא לך,וגם למורתך,לעיין בחוברת בעיון,לפני קביעת הדעה עליה? לצערנו,לפעמים אומרים
       דברים מבלי לבדוק,וחוטאים בהוצאת שם רע לשוא.
      אני מקבל ב"ה אינסוף תודות, על שסייעתי לרבים להצליח בבגרות,או להצליח טוב יותר.ואולי התלמידה
      שביקשה עזרה,הייתה נעזרת בה מאוד? אך את,אולי מבלי לעמוד על טיב המיקודית,מנעת זאת ממנה? 
      המיקודית נועדה לעזור לתלמידים,שלא למדו בכיתה את כל החומר,והיא "מגישה להם אותו כאילו מורה
      פרטי מסביר להם פסוק פסוק,בהעמקה.אין בה סתם סיכומים,אלא ביאורים,בדומה ל"קהתי" על המשנה.
      כמו כן יש לרוב הספרים שותי"ם ממבחני בגרות,ומתכונת לתרגול.
      אני בטוח,שגם את,וגם מורתך,יכולים למצא במיקודיות חידושים מעניינים,להרחבת בידע,רק אם תואילו
      לעיין בה ברצינות.
      אם אתן כן מכירות את החוברת מקרוב,אשמח לקבל הערות "בונות",כי מלאכתי טרם נשלמה,ואני 
      משתדל להוסיף ולשפר.
                                                                     בכבוד רב!
                                                                     מ.אדלשטיין
                                                                       המחבר    
^^ המקודית מאוד מאוד [!] טובה.אח..
אין, אחד הטובים ביותר.
משנה שעברה, ו - מהשנה ב"ה.
 
 
הרב מנחם אדלשטיין, באמת תודה רבה לך.
הרבה מאוד מאוד מהציון שלי זה בזכותך.
ציון אנחנו מדברים?!..
לא כל כך אכפת.
הרבה מהידע שלי בתנ"ך זה בזכותך
 
 
אישית, מאוד מאוד ממליץ.
באמת, שווה ממש.
 
 
שיהיה בעז"ה לכולנו בהצלחה!
 
 
 
לנו המליצו לא לקנות אותהלוטמניה
אלה לקנות את המיקודית של השאלות והתשובות מבגרויות.
המיקודית.אנונימי (פותח)
בס"ד
            ל"לוטמניה",שלום.
           החוברת של ע.עמנואל נועדה למי שיודע היטב את החומר (ראה בהקדמתו לחוברת),ואני מקוה,שאתם אכן במצב זה,ואז המיקודית מיותרת.אבל למי שטרם יו דע היטב את הכתוב,פסוק,פסוק,היא עוזרת מאוד.אני מקוה,שהממליץ אכן מכיר את החוברת,ואת מעלותיה.אם לא,חבל,כי אולי הוא מנע מתלמידים ,הזקוקים לעזרה,להעזר בה.
 
                                                                                              בהצלחה!
                                                 
המיוקודית שהמליצו לנו (שו"ת) נועדה רק לחזרהלוטמניה
אחרונה לפני המתכונת/בגרות, בנוסף לסיכומים מהשיעורים.
יש בנות שקנו את אנקורי..

למנחם אדלשטיין, אפשר להסתמך רק על המיקודית של אנקורי להצלחה בבגרות? כי החומר בתנ"ך לא מוגדר ולא כ"כ ברור.
המיקודית.אנונימי (פותח)
בס"ד
      ללוטמניה שלום.
             
           אפשר גם אפשר להסתמך רק על המיקודית,כי יש בה כל מה שצריך:את הדבר הבסיסי-ביאור הכתוב ביסודיות,שותי"ם,עצות מועילות,ושתי מתכונות לתרגול.מנסיון של 3 שנים,ומתגובות של לומדים רבים,ושל הורים ומורים מרוצים,אני רשאי להמליץ,למרות שאני נוגע בדבר...
            אני רק מתנצל על כמה תקלות לא משמעותיות,עקב תקלהי,שלא באשמתי.
 
                                                                                                בהצלחה!
זה ממש לא נכון...1hadar1
אני קניתי אותה והיא מעולה!

היא עזרה לי בטירוף.. פשוט שווה כל שקל.
הכל שם כתוב בצורה ממש מוסברת 

אני ממש ממליצה...
תגובה:פוטצקי
אין ספק שהחומר הכתוב במיקודיות השונות תואם את החומר הנדרש ללמידה כדי להצליח בבחינת הבגרות בתנ"ך.
אך, אין שום סיבה שתלמיד בתיכון/אולפנא/ישיבה ירכוש את הספרים המדוברים כיוון שלומדים זאת בכיתה בצורה המכינה לבגרות, לכן ניתן ללמוד מסיכומים אישיים (או של חבר/ה לספסל הלימודים..) ולהצליח במאת האחוזים במבחן.

מה גם שאין צורך לשלם 40 ש"ח על כל מקצוע עליו נבחנים בבגרות, גם אם הוא נחשב כקשה.
וליתר דיוק, בנימה האישית, אין שום סיבה שהמורה לתנ"ך שלי פחות טובה ממורי התנ"ך בחברות ההכנה לבגרויות.

הבהרה:
הביטוי 'דבילי' התייחס לקניית המיקודית ולא לתוכן המיקודית.
כמו כן, לא התכוונתי להשמיץ את רשת אנקורי או כל רשת אחרת ולגרום להפסד כלשהו..
תזכו להגדיל תורה ולהאדירה
המיקודית.אנונימי (פותח)אחרונה
בס"ד
 
             לפוטצקי שלום.
 
                 כבר בתגובתי הראשונה אמרתי,שהמיקודית נועדה לכאלו,שמסיבות שונות,לא למדו בכיתה את כל החומר.ולצערנו ישנם רבים כאלו,בבתי ספר שונים. לא כולם זוכים למורים טובים,וכו'. ואז,אם רוצים להצליח בכל זאת,לא נורא אם מוציאים סכום כלשהו,כי הרי הוצאות ללימוד תורה,"מוכרות" ע"י הקב"ה,כמו הוצאות לשבת,וכו'.
         איני מכיר את מורתך,(ואולי כן,תלוי היכן היא מלמדת,או אם היא נמנית על צוות בודקי הבגרויות),ואני לבטח לא יותר טוב ממנה,כי גם אני,שלא כמוה, לא מספיק ללמד את כל החומר,מסיבות שלא תלויות בי...
          ובאשר ל"דבילי": על כך נאמר כבר: "חכמים,הזהרו בדבריכם...",כי,כמו שכתבתי לך,אולי מנעת עזרה מתלמידה,שמצבה שונה משלך? אני אמנם הבנתי את כוונתך,(כי לא כתבת:"דבילית"...),אבל עפ"י תגובות שאני מקבל,וכמה מהן קראת כאן,גם לא דבילי לקנותה.אני מבין,שאת תלמידה נבונה,ולכן אני מציע לך לשאול מיקודית,או אם תרצי,אשלח לך (בחינם...),למדי פרק,שניים,ותראי אם לא תלמדי ממנה משהו חדש.
      יותר חשוב לי להפיץ תורה,מאשר להרוויח,שהרי מזונותינו מוקצבים...,ולכן אני מגיב כאן,כי,בניגוד לכסף המוקצב לנו כנ"ל,את חלקנו בעוה"ב עלינו "לקנות" בעמלנו.
       אני מודה לך על איחולייך,ומקווה,אכן,להגיל תורה,ואולי אף "להאהיב" אותה,מה שחסר לצערנו במחוזותינו.
המיקודית בתנ"ך.אנונימי (פותח)
איני יודעת על סמך מה החלטת כך.האם בכלל עיינת בה?
לי ולחברותיי היא עזרה מאוד,ונהנינו ללמוד בה.
מה שכתוב זה מה שיש.באג2000
לא, זה לא!!!!!*#&למה?!*#&
המיקוד הזה לא נכון זה סתם שטויות- בדקתי שוב ושוב- זה טעות!!!
הנה המיקוד האמיתי:
שמות: ג ד ו-י יב-יד טז יט-כג לב לד מ
במדבר: ט יא-יד טז-יח כ-כז לא לה לו
שופטים: א ד ו-ט יא יג-טו יח-כא
שמואל א: ד ו-טז כא-כה כח לא
שמואל ב: א ג-ו ח ט טז-כא כג כד
מלכים א: ב ג ח י-יב
 
זהו זה- אני 100% בטוחה... מקווה שלא מאוחר מדי!!
זה המיקוד של כיתה י'...בת אל123
לרגע נלחצתי עד שהבנתי שזה לא שלי...
תודה גם בשמי!!*#&למה?!*#&
תודה רבה רבה!!!(=א.ש=)
ולא, אני לא הולכת לקנות מיקודית....
 
ב"ה יש לי סיכומים מעולים....
 
תודה רבה!
בטעות כתבתי עם השם של אחותי.. סליחה... זה אני...בת אל123
מישהי מכירה?נחשוב על משהו
קורס דולות לנערות?
בפועל צריך לחוות לידה כדי להיות דולהל"לאחרונה
יש במעלה לבונה אם את רוצה
לימודי הדרכת או ליווי הורים/משפחותאנונימי (פותח)

לימודי הדרכת או ליווי הורים/משפחותמי-יודע

היי, מי מכיר מקומות שאפשר לעשות בהם לימודי הדרכת הורים או דברים דומים?


עדיפות ללימוד בזום אבל גם שילוב של פרונטלי יום-יומיים בשבוע אפשרי..


מי שיש לו נסיון בתור מישהו שלמד דברים כאלה או שיצא לו להעזר באנשים מהתחום אשמח לשמוע


תודה רבה מראש לעונים

עבודה אונליין מהבית 9נטע ברזני

דרושים לעבודה בהזנת נתונים והזנת תוכן (קלדנות) מהבית❗

(ללא השקעה) וללא ניסיון!

ניתן להגיע לסכומים של 3000-11,800₪ בחודש!! בזמנכם הפנוי במהלך היום! לקבלת פרטים וליצירת קשר איתי

👇👇👇 ניתן לשלוח לנו הודעה בוואטספ 050-6158874 נטע👇

זמינות מיידית!

מישהי פה למדה קורס qa?דובדובה
ויכולה לתת לי קצת מידע?
מטלה אחרונה ללימודים - צריך את עזרתכם (!)דני_אלבז

היי חברים חסרים לי עוד 10 משתתפים / משתתפות לסיים את המטלה האחרונה לתואר - אשמח אם תוכלו לענות על שאלון קצר של 3 דק🤞🏻https://forms.gle/Nu5tr2T8jxppDMNd6

תגובה

קורס מבוא לסטטיסטיקה והסתברות למדעיםאנונימי (פותח)

שלום, מי שלקח את הקורס הזה : האם הוא קורס קשה? כמה זמן כדאי להשקיע בללמוד אותו? אני עשיתי 3 יחידות במתמטיקה, האם זה ישפיע על הקושי בקורס? תודה.

לקרוא בקלות, בפשטות ובכיף תוך 60 יום.ofirefi
עבר עריכה על ידי ofirefi בתאריך א' בסיון תשפ"ג 23:38

לקרוא בקלות, בפשטות ובכיף תוך 60 יום.

 

חדוה בר

 

 

עובד כמו קסם תודה על הפירסוםאנונימי (2)אחרונה
שאלה בפיזיקה,אשמח להכוונה בהקשר של נוסחאות,תודה!אנונימי (פותח)

אני הרבה זמן לא בחומר הזה,אני77

אבל לפי מה שאני זוכר וההבנה שלי בפיזיקה, השלבים הם כדלהלן:

(אני לא זוכר את הפרטים של הנוסחאות עצמן, אבל יודע בגדול איזה נוסחאות יש, וכתבתי.

אל תסמוך/כי עלי בעיניים עצומות, אבל אני חושב שמה שכתבתי נכון.)

 

א. בשלב הראשון, צריך לתרגם את היחס בין המהירות לבין אנרגיית התנועה של האגוז, על פי המשקל שלו. יש לזה נוסחה בסגנון של מהירות*מסה=אנרגיה.

בשלב השני, צריך לפרק את אנרגיית התנועה הזו לוקטורים - על הציר המקביל לרצפה, ועל הציר הניצב לרצפה.

(זה שלב די פשוט - זה חישוב הניצבים במשולש ישר זווית ושוה שוקיים)

בשלב השלישי, צריך לחשב את האנרגיה שמקבל הקוף הזורק על פי הנוסחה שאומרת משהו כמו: תנועה1*מסה1=תנועה2*מסה2

(כמובן, מתחשבים כאן רק באנרגיה שעל הציר המקביל לרצפה. האנרגיה שבציר הניצב לרצפה לא רלוונטית)

בשלב הרביעי צריך לחשב את המהירות של הקוף, לפי האנרגיה שהוא קיבל והמסה שלו.

 

(יכול להיות גם שבמקום לתרגם ממהירות לאנרגיה ואז שוב מאנרגיה למהירות אפשר לעבוד רק עם המהירות וזה עדין נחשב תקין. זה אמור להיות הגיוני, אבל אני לא יודע בוודאות ולא יודע מה הדרישות ממכם.)

 

ב. בשלב הראשון, נחשב על פי כח המשיכה את התאוצה של הכדור כלפי מטה (על פי המסה שלו). (יש נוסחה לחישוב כח הכבידה על גוף, ויש נוחסה ליחס בין כח לבין תאוצה על פי מסה)

בשלב השני, נחשב על פי התאוצה והמהירות ההתחלתית (הוקטור של המהירות כלפי מעלה) את הזמן שבו הכדור יחזור לגובה ההתחלתי שלו. (עושים מהתאוצה והמהירות משוואה ריבועית).

עכשיו אנחנו יודעים כמה זמן הכדור היה באוויר. בציר המקביל לרצפה אין שום תאוצה, ולכן מספיק לקחת את המהירות ההתחלתית בציר זה ולחשב:  זמן*מהירות=דרך . זה המרחק שהיה בין הקופים.

 

ג. אנחנו כבר יודעים את המהירות של הקוף מימין, ואת משך הזמן שהכדור היה באוויר. צריך פשוט לחשב כמה הקוף הספיק להתרחק במשך הזמן הזה ולהוסיף לתוצאה של סעיף ב'.

 

ד. אני חושב שהתשובה פשוט צריכה להיות שהמהירות היא בדיוק כמו של הקוף מימין, רק בכיוון השני. וזה בגלל שאם מתחשבים רק בציר אחד, אז האנרגיה שקוף א' קיבל בזריקת הכדור, היא בדיוק האנרגיה שהכדור העביר לקוף שתפס אותו. ומכיון שהמסה של הקוף הראשון והשני היא אותה מסה -המהירות תהיה אותה מהירות.

יש גם את הדרך הארוכה לעשות את זה, ותוכל/י להסיק אותה מהשלבים הקודמים.

מצרפת ניסיון שלי לחישוב,לדעתך זה תוצאות הגיוניות?אנונימי (פותח)

לא לגמרי הבנתי מה עשית שםאני77
עבר עריכה על ידי אני77 בתאריך כ"ז באייר תשפ"ג 00:36

יכול להיות שבגלל שאני לא מונח בחומר אז אני לא מבין פשוט איזה משתנה שכתבת אמור לייצג את מה בדיוק.

(אני גם לא זוכר איך בדיוק המשוואות הפיזיקליות אמורות להיראות... חוץ מהמשוואה של שימור האנרגיה, שזה שוויון פשוט.

אני סיימתי את הבגרות שלי לפני עשר שנים, ולא נגעתי בחומר הזה מאז.)

 

התוצאה של סעיף א' יצאה לי 0.282, כמו לך. (עשיתי את הדרך הקצרה, בלי להתעסק עם אנרגיה.)

ואם ראיתי נכון, אז בסעיף ב' יצא לך פחות מסעיף ג', אבל זה לא הגיוני, כי הקופים אמורים להתרחק, לא להתקרב.

ואמנם את ב' מסובך לי לעשות כי אני לא זוכר את המשוואות של כח המשיכה וכו', סעיף ג' לא דורש כל כך ידיעה בפיזיקה אלא מתמטיקה פשוטה, ואם הבנתי נכון שבסעיף ב' יצא לך 2.5 מטר, אז אני חושב שבסעיף ג' אמור לצאת 3 מ'. (החישוב פשוט - המהירות של הכדור (בציר המקביל לקרקע כמובן), היא פי חמש מהמהירות שהקוף מימין מקבל. ולכן ברגע שהקוף משמאל מקבל את הכדור, הקוף מימין הספיק בינתיים להתרחק מרחק בגודל חמישית מהמרחק שהכדור עשה.)

תודה!אנונימי (פותח)
בכיף. האמת שנהניתי מזהאני77
שאלהאנונימי (פותח)

מעניין לדעת: למדת את החומר הזה בתיכון? לצערי בתיכון שהייתי בו לא היה תחום מדעי בכלל..סתם מעניין לידע כללי (:

כן. עשיתי 5 יח' בפיזיקהאני77

אני מבין שאת עושה את זה כחלק מקורס כלשהו?

כןאנונימי (פותח)

כן, קורס מבוא של פיזיקה . רציתי ללמוד את התחום בפעם הראשונה,וזה לא קל בכלל..

ואת בטוחה שמהרחק המקורי בין הקופים הוא 2.5 ?אני77

כי ניסיתי עכשיו את הבינה מלאכותית (סתם מסקרנות) והוא נתן לי תשובה אחרת. לא הצלחתי להבין מה בדיוק הוא עשה שם, ויכול להיות שהוא הבין משהו לא נכון (קורה הרבה ל AI למיניהם), ככה שא"א לגמרי לסמוך עליו, אבל במקומך נראה לי הייתי בודק שוב...

תשובהאנונימי (פותח)

האמת שניסיתי שוב פעם את השאלה ויצא משהו אחר.  מצרפת את הניסיון חישוב :  (בינה מלאכותית? איזה תשובה הוא נתן? באיזה אתר מדובר? תודה!

רובי הבוטאני77

הוא ענה שהמרחק המקורי בין הקופים היה כ - 0.132 מטר. אבל יש לציין שאת סעיף ג' הוא פתר לא נכון, ואחרי שתיקנתי אותו על טעות אחת הוא עשה טעות אחרת, ואחרי שניסיתי שוב הוא החזיר לי את התשובה הלקונית של - "אני מצטער, אבל אני כרגע עסוק ולומד איך להשתפר. בקרוב אחזור לפעילות."

 

מה שאומר שלא תמיד אפשר לסמוך עליו...

 

הייתי מנסה לפתור בעצמי, אבל זה יהיה לי ממש ללמוד מחדש חישוב של מיקום כפונק' של מהירות ותאוצה וכל העסק...

המשךאנונימי (פותח)

הבנתי,בכל מקרה אני אנסה לפתור שוב ולראות אם תצא לי אותה תשובה.

תודה  (:

אם זה עדיין רלבנטי...ספק

א. כיוון שבציר ה-x אין כוחות חיצוניים שפועלים על המערכת, התנע חייב להישמר (כלומר, להיות בסה"כ 0). (בציר ה-Y יש גרביטציה והמומנטום שעובר לרצפה אז שם זה לא תופס). 

p=mv

המשקל של האגוז הוא 2 ק"ג והמהירות שלו בציר ה-x  היא 2 כפול cos(45) כלומר, התנע של האגוז בציר ה-x הוא: 

p=4*cos(45)

מסת הקוף היא 10 ק"ג וכאמור, התנע אמור להיות שווה (אבל בכיוונים מנוגדים) 0 בסה"כ ולכן: 

p=4*cos(45)=10*v ובסה"כ: v=0.4*cos(45)

 

ב. הרעיון הוא כזה: בנקודה הכי גבוה, המהירות של האגוז בציר ה-y תהיה 0. כיוון שאנחנו יודעים את התאוצה של כדוה"א ואת המהירות ההתחלתית, אנחנו יכולים לחשב את הזמן שלוקח לאגוז להגיע לשיא הגובה: 

vt=v0+gt. 

vt=0 לפי הדרישה שכתבנו למעלה, v0=2*cos(45)  ו-g=-10 (המינוס הוא בגלל שהכח מושך למטה והמהירות היא בכיוון מעלה. 

אז: 

cos(45)*2=10*t

כלומר, t=0.2*cos(45)

כיוון שחישבנו רק את הזמן שלוקח לאגוז לעלות לשיא הגובה, נכפיל אותו ב-2 כדי לקבל את הזמן שלוקח לו להגיע לקוף השני, כלומר: t=0.4cos(45)

 

אז המהירות בציר ה-x ידועה: vx=2*cos(45) 

הזמן ידוע: t=0.4*cos(45) 

ונשאר לנו לחשב: x=vt שהוא יוצא 0.4

 

ג. ברגע שהקוף השני תפס את הכדור, הוא עדיין לא זז. את מהירות הקוף הראשון כבר חישבנו וגם את הזמן שלוקח לאגוז להגיע לקוף השני חישבנו אז שוב: 

x=x0+vt כש-x0 הוא המרחק ההתחלתי בין הקופים שחישבנו בסעיף הקודם (0.4), t =0.4*cos(45) והמהירות של הקוף הראשון היא: 0.4*cos(45)

חישוב פשוט מראה שהקוף זז 0.08 כך שהמרחק בין הקופים באותו זמן היה 0.48. 

 

ד. כפי שציינו בסעיף א', התנע במערכת בציר ה-x חייב להישמר ולהיות 0 - כלומר, הקוף השני ינוע באותה מהירות בה נע הקוף הראשון רק בכיוון הפוך (כלומר, סימן הפוך). 

 

הערה:ספק
עבר עריכה על ידי ספק בתאריך ב' בסיון תשפ"ג 09:40

אפשר לפתור את זה גם משיקולי אנרגיה ולא מממשוואות התנועה - ואז מציבים במשוואה שהאנרגיה הקינטית בציר ה-y מתפאסת והופכת כולה לאנרגיה פוטנציאלית וכך למצוא את הגובה. 

כמובן שהתשובה תהיה זהה. 

 

כמו כן, כיוון ש: cos(45)=sin(45) אז כתבתי תמיד cos כשבמקרה הכללי זה לא תמיד נכון. 

האמת שאני אישית במקרים של 45 מעלות,אני77

פשוט מפרק ביחס של 1 לשורש 2. זה מקרה קלאסי של פיתגורס, לא רואה צורך להשתמש בטריגונומטריה

ברור, אבל יותר קל לכתוב cos בפורום מאשר לסמן שורש.ספק

וזה תמיד פיתגורס על צירים קרטזיים - גם אם זה לא 45 מעלות. 

 

אמתאני77אחרונה

אולי יעניין אותך