עמ"י חי/איטבאח אל אראב? <<דיון>><אריאל>
[אתם בטח מבינים שמה שהוביל אותי לויכוח ענק עם חבר שלי בנושא הזה זה הקריאות ביום ירושלים ברובע המוסלמי]
 
אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הקריאות הנ"ל במקום הנתון, מה צריך לומר דווקא ברובע?, ומה היחס לשנייה?. פרטו,נמקו והסבירו
 
דעתי מגובשת כבר ומבוססת,אני אפרט אותה בהמשך בעז"ה.  
איטבח אל ערב = פראות.golani
הריקוד דגלים הפך ממה שאמור להיות הפגנת ריבונות למקום שבו יכול הנוער לפרוק את יצרי האלימות שבו.
>>>>>>שיראל.
זה מאוד תלוי איזה צעקות,באיזה טון,ומי הצועק.
ב"עמ"י חי" אני לא רואה בעיה,להפך,זה טוב,זה באמת מפגין ריבונות וזה חשוב (ובכל זאת,הייתי מעדיפה שישירו את זה ולא יצעקו,זה פחות פראי וגס ולפעמים שירה היא אפילו יותר עוצמתית..).
"איטבח אל עראב" ושאר מיני קללות כאלו ואחרות,לא.
אנחנו לא פראים כמוהם,לא צמאי דם,לא גסים.לפחות לא אמורים להיות.
נכון,הם מציקים לנו,מרעים,טובחים,ובקיצור אוייבים נוראים-ואם הייתה לנו האפשרות היינו הורגים את המסוכנים ומגרשים את כל השאר-אבל כל זה לא קשור לצעקות האלו,שמשוות לך מין תדמית חייתית כזאת (ואגב,לא רק תדמית-"אחרי המעשים נמשכים הלבבות"),שרוצה רק הרג,דם וזוועות.
 
אממ..זהו,נראלי.אפשר להרחיב עוד הרבה,אבל זהו לבנתיים.
אהה,והרובע (לדעתי) לא שונה משאר המקומות.שיראל.
מסכימה עם שיראל.דוסית גאה!
...ארי צלוב
הקריאה עם ישראל חי היא קריאה שאין איתה שום בעיה להפך היא חיובית וצריך לצעוק את זה בכל מקום (אפי' בת"א!!)
 
הקריאה איטבח אל ערב היא קריאה יותר פראית שלא מתאימה לכל מקום אבל לדוגמא ברובע המוסלמי לפי דעתי אפשר לצעוק כי נכון שאנחנו לא חיות אבל זה מה שהם צועקים עלינו זה אומר שזה הדבר הנורא (הכאילו מפחיד מבחינתם) שהם רוצים לעשות לנו אז אנחנו באים להראות להם אנחנו לא פראיירים אלא גם אנחנו יכולים (תוציאו לנו עין ואנחנו נוציא לכם 2) ואם זה יעזור שהערבים ברובע שמסתובבים ומרגישים כמו בבית יפחדו קצת זה לא יזיק ואפילו יועיל!
 
יגידו לי אבל אנחנו לא חיות אנחנו לא מתנהגים כמוהם אז נכון אבל לפעמים צריך להתנהג כמוהם כתוב עם נבר תתבר שאומר נכון שאנחנו לא רמאים אבל אם מרמים אותנו תרמה אותו בחזרה וכך גם פה!!
 
מצטער על האורך עדיין לא ממש הצלחתי להסביר את זה אבל זה בערך 
שבת שלום לכולם!!
יש לך טעות בפסוק.golani
"עם נבל תתבל". עם נבר תתבר זה - עם צדיק תעשה טוב.
אוקע,קחו נשימה עמוקה וגלו עד כמה אני מתוסבך.<אריאל>
נתחיל:
א.לפי דעתי, לא צריך להרוג את הערבים.טרנספר זה הפתרון האידאלי איתם, אני ממש נגד רצח עם(אפילו שהם לא עם אלא קבוצה של מעמידי פנים).
ב. הדעה שכתובה פה מתבססת על קריאת המפה הפוליטית-חברתית בא"י ולא יותר, לענ"ד אני קורא נכון את המפה הזו, אבל כל אחד חושב כך(אז אתם ממש לא חייבים להסכים איתי)
ג.בהמשך תראו פה על המטרות האיסלאמיות - אז המטרות העיקרית היא: לאסלם את המערב במטרה להפוך את העולם כולו למאמין במוחמד. מטרות הבייניים הן להשתלט על א"י(אחד המקומות הקדושים להם) ולהוות גורם משפיע במדינות המערב.
 
קודם, לפי דעתי, הסיבה היחידה שלא צריך לקרוא איטבאח אל אראב ברובע היא סכנת נפשות. התגובה שלהם על הקריאות תהיה אלימה, ונניח והיה קורה הרג ( דוגמת התינוק שכמעט חטף אבן אל תוך הראש: http://www.inn.co.il/News/News.aspx/204308) לא הייתי רוצה שיהיה לי חלק בשפיכות דמים הזו בגלל שחיממתי את האוירה. 
 
 אם נניח שלא הייתה סכנת נפשות, אני הופך לתומך נלהב של קריאות לאומניות יהודיות ובתוכן קריאות אנטי ערביות.
מהסיבות הבאות: (למרות הירידה לרמה הברברית שלהם)
במישור הישראלי-פלסטיני:   
השייח'ים ברחבי הארץ מטיפים לשנאת ישראל, לפעילות תקיפה שכוללת טרור והם ישיגו את מטרותיהם ע"י הותרנות הישראלית והעולמית |עיין ערך היטלר והמדינות המערביות|.הם חושבים שזה יבוא להם בקלות- "עם ישראל חי? עם ישראל פראייר! יכל לשלוט בהר הבית ונתן לנו, יכל לגרש אותנו בששת הימים והשאיר אותנו  בתקווה לשלום! אז אתם, הצועדים ברובע- אתם יודעים רק לדבר! עם ישראל היה פראייר וימשיך להיות פראייר, עם ישראל כלל לא מסכים איתכם ש"כי את כל הארץ אשר אתה רואה לך אתננה ולזרעך עד עולם" תמשיכו לצעוק ולשיר,דיבורים לחוד ומעשים לחוד,לבינתיים המעשים שלכם רק עוזרים לנו."
הצעקות של עם ישראל חי מהוות גיבוש לאומי שלא קיים! אנחנו מפורדים ולא מגובשים כלל.מי שצועק עמ"י חי הוא מיעוט שהכלל לא מסכים איתו.
הצעקות של איטבאח אל אראב מהוות התנגדות למטרות האיסלמיות בעולם, נעשה הכל כדי למנוע ממכם לקבל את א"י, יש זרם שיתנגד לכם בכל הכח, ולא יקנה את המזימות שלכם. ---> השייח'ים מתחילים לפחד.
 
במישור הימין-שמאל:
עולה שאלה: ואיך נגרום לאיחוד עם ישראל אם נצעק איטבאח אל אראב? השמאל יוקיא אותנו ויראה כמה אנחנו פראים וברברים! עמ"י לעולם לא יתאחד!
התשובה שלי-הסברה- להסביר שהמטרה שאתה בא וצועד ברובע היא לא להראות כמה אתה מוכן ומזומן להשמיד להרוג ולאבד, אלא להראות שיש התנגדות לאומנית למטרות הפלסטינאיות, כחלק המטרות האיסלמיות.
אם לא נדבר קצה אל קצה לעולם לא נתאחד, ברור שאם אנחנו חושבים שאנחנו צודקים בדעתינו אין עלינו להתפשר על דעותינו ולהרע לעמ"י.
 
במישור הישראלי-עולמי:
עם המדינות המערביות:
היה עלינו להתייצב כבר ממזמן ולהגיד שאנחנו מדינה עצמאית שמחליטה לבד כיצד לנהוג ולפעול. והם ממש לא צריכים להכתיב לנו מדיניויות, במיוחד בנושאים רגישים, ומשמעותה של דמוקרטיה היא שהעם מחליט ולא ראשי מדינות אחרות!
עם המדינות האיסלאמיות:
לא צריך להסתכל בכלל על המישור הזה, אין לנו שום רווח כלכלי מהן, הן בכלל לא רוצות לנהל איתנו קשר, כלכלי או מדיני.   
 
    
 
 
שטויות!צעיר רענן
כשיהיה לי זמן אני יכתוב תגובה
לא מסכימה איתךחיוכים

אנחנו יהודים, וכן אנחנו קצת שונים מהערבים.
כמו שאנחנו לא נלך לעשות פיגועים אצלם, כי אנחנו לא רואים בזה מטרה או אידאל כלשהו, אני לא רואה סיבה לצעוק 'איטבאח אל אראב', כי בעצם בשביל מה לצעוק? אנחנו לא באמת מתכוונים לזה... אנחנו לא מתכננים לעשות בהם טבח או להרוג אותם ככה סתם בפראות כי הם ערבים...
[כמו הפיגועים שלהם אין בעיה לעשות אותם...]
אז בשביל מה לצעוק? להראות שאנחנו כן מסוגלים? שיש לנו שליטה?
שאנחנו נגדם? שאנחנו רוצים להשמיד ולהרוג אותם?
אני אישית לא רואה בזה אידיאל...

עמ"י ישראל חי היא כן קריאה חזקה! בטח שכן! היא מרימה את המורל, היא מחזקת, היא מראה לערבים שלמרות הכל אנחנו כאן!
אז נכון, היא לא דווקא להוריד את הערבים, אלא היא להרים אותנו!
ולדעתי זה יותר חשוב...

אני נוטה להסכים עם אריאלשמחה ואמונה
זה לא נותן כלום אם נצרח כמו חיות איטבח אל אראב
עדיף לחזק את הטוב ולא לשלול את הרע..
עמ"י חי!!
זה דוחה בוטה וגזעניזה אני היועץ
סתם קריאות פובלציסטיות חסרות שחר שעשויות להחריף את הסכסוך.
 
להזכירך,קריאות "מוות ליהודים" נשמעו בצרפת,גרמניה,רוסיה,אוקריאינה,ליטא ועוד מדינות אנטישמיות,ודווקא אנחנו שיודעים אנטישמיות מהי,צריכים להזהר בלשוננו ולהמנע מהתססה.
תגובה לזה אני היועץארי צלוב
אנחנו כ"כ התרגלנו שהאוירה כ"כ רגישה שאסור לעשות שום דבר כדי להחריף את הסיכסוך
אבל את האמת שבכך אנחנו מחריפים את הסיכסוך כי הערבים מעריצים כח שאם אתה מראה להם אותו הם פוחדים ומכבדים ואם אתה מתקפל "מוותר" הם ירמסו אותך הקריאה נועדה להכניס להם פחד ואולי כך ישתנה הסיכסוך מה שבוודאות שאם נתקפל זה לא יעזור ואת זה אפשר לשאול כל מזרחן
ודווקא אנחנו שיודעים עד כמה מפחידים הקריאות האלה שצעקו עלינו בכל המדינות האנטישמיות זה יהיה בחכמה להשתמש בזה אם צריך להפחיד
 
גם לגבי אריאל שאומר שלא רוצה שהאבן הבאה שתיזרק תהיה על מצפונו 
מה נכון שההפך אולי הדקירה הבאה תהיה על מצפונו בגלל שהתקפלנו וגם אם אחרי זה יתעצבנו קצת אם נראה להם כל פעם בחזרה הם יכבדו אותנו
ארי-הסנה-בוער
בס"ד
כן, זה הרי ברור כשמש, שילד שסופג צעקות של קריאות לרצח העם שלו, יכבד אח"כ את הצועק ולא ירצה לזרוק עליו אבנים.
ברור שאנחנו לא צריכים לשתוק להם. ברור שאנחנו לא צריכים להתרפס בפניהם.
אבל צריך לדעת להביע את הכח הזה בחכמה, בצורה שתבהיר מי השלטון פה, אבל שלא תגרום ליותר מדי רגשות נקם.
אם יש צורךזה אני היועץ
אז פועלים בשטח.
שום קריאת מוות לערבים לא תעזור פה,היא רק תביא ללגיטימציה של קריאת רצח עם.
אני חושבת  שעדיף לעשות מעשים,ולהפסיק לנפנף במילים מגעילות שיביאו לתסיסה.
 
אני שונאת שאנשים מנפנפים "זה גזעני"...מ.מ.
כן! אני "גזענית"! אני חושבת שהערבים נחותים מעמ"י... לא שזה מצדיק את הקריאה של איטבאח אל אראב, זה לא למרה שלנו, זה לרמה של ערבים נחותים שאין להם לא ערך לחיים שלהם ולא של אחרים.
עם ישראל חי!!! 
*רמהמ.מ.
אני יכולה לשאול שאלה קצת מוזרה-הסנה-בוער
בס"ד
לא, זה לא אותו דבר, אבל ברעיון הכללי-כללי:

בגלל גזענות שכזו נרצחו 6 מליון יהודים. מה מתיר לנו לרצוח עם, ולנאצים לא? 
למה זה בסדר לומר שאין ערך לחיים של ערבים, אבל לא בסדר כשהיטלר טוען שיהודי הוא דבר שצריך להשמיד?



אותה שאלה תישאלי על עמלק.golani
כשאני חושב על הדברים האלה לפעמים בא לי לחזור בשאלה... חבל שאין חינוך לנוער שעונה על הקושיות האלה, ובכלל החינוך לתשובות על אמונה בסיסית (כגון קיום האל, מוסר ויהדות וכו') צריך לתפוס לדעתי לפחות שעה בשבוע בכל מערכת חינוך דתית.
^^^מסכימה עם החלק השני.ומסכימה עם לידור.שיראל.
מה יש להסכים עם החלק הראשון?golani
 
לא באלי לחזור בשאלה כשאני חושבת על הדברים האלו שיראל.
או, כבר שאלתי אותה.הסנה-בוער
בס"ד
ועוד לא מצאתי תשובה מספקת ב100%. מי שימצא, מוזמן לספר לי.
למה שלא תשאלי בבראש יהודי?שיראל.
דעתי-מיטל
עמ"י חי - חיובי והכרחי..
 
איטבח אל אראב - אנחנו נצעק והם יגיבו על זה פי כמה... אז למה לסכסך עוד יותר?! חוצמזה, אנחנו ברמה הרבה יותר גבוהה מלצעוק דברים כאלה.. טכנית - אנחנו יכולים ליישם את זה =)
 
אבללל .. זה מזכיר לי פעם אחת שכלאו 2 ערבים (בכותל) וכהשוטרים הכניסו אותם למכונית כולם צעקו "מוות לערבים!" והיה סבבה כי הם לא יכלו במילא להגיב..
 
אבל סתם להפריע? נראלי חבל עלינו ועליהם.
תגובה ל m.f=) ^^ארי צלוב
איטבח אל אראב - אנחנו נצעק והם יגיבו על זה פי כמה... אז למה לסכסך עוד יותר?!
 
על זה אני בדיוק מדבר התרגלנו לזה וזה לא אמור להיות ככה הערבים אמורים לדעת שאנחנו נגיב פי כמה על התגובה שלהם בדיוק כמו שכתבת- טכנית - אנחנו יכולים ליישם את זה =) 
אתה צודק-מיטל
האידיאל הוא שנראה להם שאנחנו יכולים להביס אותם ושזו המדינה שלנו וכו'
 
אבל המצב הקיים הוא שאם נעשה משהו , זה יסכסך , והכותרות בעיתונים לא יהיו "סופסוף הערבים קלטו שהם לא רצויים" אלא "קבוצה של מתנחלים הרסה דוכנים וצעקה על ערבי ירושלים חסרי הישע" ..
 
לכן - כל עוד המצב לא מתוקן לאידיאל , אין סיבה להרעות את המצב הקיים
אז זהו, שאנחנו עושים בדיוק את הדרך ההפוכה.<אריאל>
אנחנו עושים את הדבר ההפוך אבל-מיטל
נראלי שאם אנחנו (בתור נוער) ננסה לעשות משו , לא נעשה את זה נכון. כי זה לא יעזור לצעוק, למחות, לשרוף מסגדים וכו'.. במיוחד שזאת חבורת נוער שלא משפיעה בכלל על הכוחות שמובילים את המדינה
 
את הדבר הנכון צריך להשאיר לחיילים שלנו, לממשלה שלנו וכו'.. כי אם כמה שאומרים "אין להם מושג מה הם עושים, הם רק הורסים ת'מדינה .. " - הם יודעים הרבה הרבה הרבה יותר ממנו
 
ולכן כרגע צריך להשאיר להם את העניין של "איטבח אל אראב" .. ואחרי שהם יעשו את שלהם, יכוליות שגם לנו יהיה מקום לעשות משו..
 
--- הבהרה: אני לא אומרת שלנוער אין כח לשנות/להשפיע/לעזור.. אבל מה שכן - בעניין של הערבים אנחנו יכולים רק יותר להרוס מלתקן.
אני בכלל לא מסכים עם הגישה הזו.<אריאל>
את רוצה להשאיר את העניין בטיפול של ממשלה שהשאיפה הגדולה שלה היא שתי מדינות לשני עמים?
אני לא. אנחנו צריכים להבהיר עמדה של התנגדות, לאו דווקא בצורה של איטבאח אל אראב אלא בגישה של "אנחנו נעשה הכל כדי למנוע זאת"- גם עם זה אומר מאבק פיזי.
בסדר, מסכימה. אבל מאבק פיזי ח-כ-ם!מיטל
אתה מסכים איתי שלצעוק "איטבח אל אראב" ברובע המוסלמי זה לא בדיוק מה שנקרא "חכם" ?
 
בשנים האחרונות לא היה שום מאבק חכם בערבים (מצד מישהו שהוא לא ממשלה וגם הם לא נאבקו כ"כ)
 
אם אתה רוצה לארגן מאבק מאורגן, חכם, מתוכנן ושלא יצאו ממנו נפגעים - בבקשה , אני מצטרפת בכיף =)
 
אבך עד שדבר כזה לא יקרה.. אין טעם לצעוק "איטבח אל אראב" במקומות ערביים..
מסכים. אבל רק מסיבה של סכנת נפשות.<אריאל>
כל מאבק הוא חכם, גם אם הוא אלים. אנשים נוטים לחשוב שהערבים טיפשים כי הם אלימים וברברים- זה לא ככה, הם חשבו והחליטו להשיג את צרכיהם באלימות.
הם חשבו והחליטו להשיג את צרכיהם באלימות?שיראל.
טעות.
"שנולד בקשת ונתרבה בקשת" (פדר"א-פרקי דרבי אליעזר).
 "שיהרוג ישמעאל ליעקב. והוא, כגואל הדם יהרוג לישמעאל, וישאר אך הוא לבדו" (רש"י בראשית כ"ז מ"א).
הפלסטינאים הם באופן ודאי ישמעאל?<אריאל>
והרי כל האומות התערבבו??
טוב תשובה קצת אחרת מכולם..אוריין
בס"ד
עמ"י חי- כולם כתבו שכן אז אין כ"כ מה לפרט..
איטבאח אל ערב - כן, ונראה לי שכולם טיפה שכחו.. אנחנו במלחמה עם הערבים מ-ל-ח-מ-ה!! הם צועקים איטבח אל יהוד בלי לחשוב פעמיים ודווקא היהודים רואים בעיה.. זה תוצאה מהגלות שעיוותה ליהודי ת'מוח ש"לא להחזיר", "אנחנו לא נרד לרמה שלהם" וכו'.. אז הערבים ימשיכו לקלל אותנו לשחוט אותנו ואנחנו "נאורים"...
אז זהו ש..לא!!!
הם רשעים ורשעים מקללים הם אויבים של עמ"י ואנחנו מאחלים להם מוות!!! הם רוצחים יהודים ואנחנו במלחמה איתם!!!!! 
אני שונאת ערבים לא כי הם ערבים אלא כי אני אוהבת יהודים. ובגלל זה אני שונאת ערבים.
אני לא צעק את זה שיעבור שם!ד"ר אריק
בס"ד
אבל אני בהחלט חושבת שהם לא עוזרים, ועדיף שיהו בקבר הנחמד שלהם!
שהלכתי עם מדריכה שלי לקופת חולים בדימונה (18) ליד כל בדואי\ערבי שעברנו לידנו היא עשתה :"בע!בו!איכס!בעעע!"חחחח...ויש מצבים שאני מוציאה להם לשון!חחחחח!זה בכלל כיף!אבל מאחורי הגב, כן?לא בא לי למצוא את עצמי עם קרש בראש=]
חלק מהתשובות פה מגעילות אותי.golani
"עקרונית כן אבל בגלל התיקשורת לא" - אם אתם כ"כ בטוחים במעשי הפראות המטורפים האלה אז תעשו אותם כמו גברים מול כל העולם ולא כמו ילדים שמוכנים לעשות כל פשע שבעולם העיקר שמורה לא יראה.
golani -אני מסכימה עם התוכן ולא עם הניסוח...מתו"ש
בס"ד
 
"מגעילות אותי" "מעשי פראות מטורפים" "כמו גברים" "כל פשע בעולם"-קיצוני מידי לטעמי...
גולני- זה למה שאני כתבתי?מיטל
אני מדבר על התופעה.golani
לא עליך או על כל אדם אחר מהפורום. ואם אני אמרתי שבעיני לאמר "מוות לערבים" זה מעשה פראות מטורף אז כפועל יוצא מכך אם תאמרי "מוות לערבים" גם אמירה זו תחשב בעיני למעשה פראות מטורף.
טוב...!צעיר רענן
בס"ד
 
"להזכירך,קריאות "מוות ליהודים" נשמעו בצרפת,גרמניה,רוסיה,אוקריאינה,ליטא ועוד מדינות אנטישמיות,ודווקא אנחנו שיודעים אנטישמיות מהי,צריכים להזהר בלשוננו ולהמנע מהתססה."(זה אני היועץ)
כל הפליטים בארץ,ארד,אילת,כל הנגב,תל-אביב אני לא קורא נגדם קריאות גזעניות,אני לא קורא "להרוג[חס וחלילה גם אני נגד להרוג ערבים-תלוי באיזה מצב] למה? מסיבה אחת פשוטה-הם לא רוצים את הארץ לעצמם(זה האם אני תומך בהחזרתם\השארתם זה עיניין אחר- כן,אני תומך בהחזרתם )
אבל הערבים! הערבים רוצים את המדינה שלנו..!
הם לא רוצים רק לחיות כאן(הרוב הגדול\הפלסטיניים) הם רוצחים את ילדינו,פוגעים בפרנסתו,מפחידים אותנו,כובשים לנו חלקים בארץ,הר הבית,
 
הנה משהו שקיבלתי באיימל לפני כמה זמן (גם פירסמתי את זה פה):

אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל שלהם מותר הכל!


(אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - בתי המשפט, המשטרה).

מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.
מותר להם לא לשלם ארנונה,
מותר להם להשתלט על שטחים לא להם.
מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל);
מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני).
מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם.
מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש"ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוטקשן.
מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים.
מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים.
מותר להם לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום "בשחור".
מותר להם לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם).
מותר להם לא להישבע אמונים למדינה ולדגל (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה"ב).
מותר להם להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר).
מותר להם ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור, ושנה לאחר מכן מהומות והרס רב בעיר עכו. (שום התחשבות בדת של האחר).

ובנוסף – הרי הם אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובאותה נשימה נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכול עובר בלי תגובה בשם חופש הביטוי...
בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה"ל.

אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים להם להתנהג כך? והתשובה ברורה.
אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם "גזענים" "אפליה",
זו השיטה שלהם ושל נציגיהם.

אני הוא זה שמרגיש אזרח "סוג ב' " במדינה שלי, היחס אלי אינו שווה ליחס אותו "האזרחים" הנ"ל מקבלים ואני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר או מכה שוטר או בונה בנגב מבנה לא חוקי מה היה אז קורה לי?...)
יוצא שאזרחים "סוג א' " נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין! בעוד שאזרחים
"סוג ב' " נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם להילחם..

נחכה למנהיג אמיתי שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב בעוד מספר שנים כבר לא יהיו שלנו.
מנהיג שיבין "שעם כל הכבוד לקול הערבי" מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר.
מנהיג שיבין שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה לכל לוחם, עם שיחררו מצה"ל, שטח אדמה
בגליל ובנגב לצורך שמירה, אחיזה בקרקע, ויהוד הגליל.
הכול עניין של מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון. מנהיג שהמדינה תהיה בראש סדר העדיפויות שלו ולא רק משפחתו ותהילתו....

העבר/י מכתב זה לכמה שיותר מכותבים ע"מ שמכתב זה יגיע גם למחממי הכיסאות בבית "הנבחרים" ואולי יתעורר איזה מנהיג.

 

ההבדל בינינו בשואה(אירופה) לערבים זה שאנחנו לא רצינו להשאר שם,היינו שם רק לתחנת מעבר(בלי כל העיניין של האמנ' והרפורמים שרצו וכד'...) וגם אם היו כאלה שרצו להישאר ולחיות בגרמניה לפני(נראה לי שזה היה הרוב בגרמניה - תקנו אותי) הם לא רצו לכבוש(על כל הסעיפים-לרצוח,להפחיד,...) את המדינה- להפוך אותה למדינה יהודית - ויודעים מה  בא נקצין אולי אפילו אם היה כאלה שכן רצו לכבוש את המדינה אולי אולי אולי!!! המעשה של הגרמנים היה מוצדק.(חו"ח)

 

אז השאלה של איך עושים את זה,האם בצורה של טרנספר,האם הרג(שזה לא מצב אידיאלי),האם רק לגרש,או האם הם מקבלים עליהם את כל החוקים שמחיביים אותם.זה שאלה טכנית.

 

שוב

אני לא אומר שמלחתחילה צריך להרוג עם!זה אסון!זה נורא!זה פשוט קטסטרופה!אבל לפעמים יש מצבים- או אנחנו או הם,במי נבחר בהם?נעדיף שהם מלחתחילה יקבלו את כל החוקים שמחייבים אותם.

 

אז האם קריאות מעין:"איטבח אל ערב","מוחמד מת"-זה כבר שאלה של איך אנחנו מביאים את זה,זה לא חובה-אבל אם זה נצרך זה נצרך!!כמובן שיש עיניין לא לרדת לרמה שלהם-אם זה מעודד את העם להלחם עם האויבים אז

 

לא סתם=) -עמ"י חי-ברור אין מחלוקות! איטבאח אל ערב ממש כמו שאמרה אוריין:
"איטבאח אל ערב - כן, ונראה לי שכולם טיפה שכחו.. אנחנו במלחמה עם הערבים מ-ל-ח-מ-ה!! הם צועקים איטבח אל יהוד בלי לחשוב פעמיים ודווקא היהודים רואים בעיה.. זה תוצאה מהגלות שעיוותה ליהודי ת'מוח ש"לא להחזיר", "אנחנו לא נרד לרמה שלהם" וכו'.. אז הערבים ימשיכו לקלל אותנו לשחוט אותנו ואנחנו "נאורים"...
אז זהו ש..לא!!!
הם רשעים ורשעים מקללים הם אויבים של עמ"י ואנחנו מאחלים להם מוות!!! הם רוצחים יהודים ואנחנו במלחמה איתם!!!!! 
אני שונאת ערבים לא כי הם ערבים אלא כי אני אוהבת יהודים. ובגלל
זה אני שונאת ערבים."
יש הבדל גדול,ובכל זאתזה אני היועץאחרונה
שום דבר לא מצדיק את הקריאות הנוטפות אלימות מילולית שכזאת.אחרי הכל ההבדל בינינו לבין דודנו הישמעלים הוא ש"הקול קול יעקב והידיים ידי עשיו".(קרי-הם בהמות,אנחנו לא.)
אני לא מצדיקה שום פעילות טרור של הערבים,ואני חושבת שיש להגיב במלוא העוצמה לאחר כל מעשה שכזה,אך הקריאות הגזעניות "מוות לערבים" הן חסרות שחר ורק יובילו לתסיסה של שני הצדדים.
 
קיים הבדל תהומי בין היהודים באירופה לפני קום המדינה  לבין הערבים בא"י,אך ניתן להסתכל על ההשוואה  שלך מכיוון שונה-תחשוב איך זה מרגיש שקבוצת גזע מסוימת חיה לך בארץ,וחוטפת את כל עמדות המפתח של אותה ארץ? (למרות שהם מביאים דברים חיוביים למדינה) תחשוב איך זה מרגיש? לא היית שונא אותם?!
תבחר אצבע.
וד"א היהודים בגולה כלל וכלל לא היו טלית שכולה תכלת,כמו למשל,בחיסול המשטר הרוסי בברית המועצות היו מעורבים יהודים רבים.
 
אז נכון,אולי האנאלוגיה קצת מרחיקת לכת,אבל יש לה מקום של כבוד.
לסיכום-אין מקום לקריאות אנטישמיות,יש מקום גדול לפעולות למיגור פעולות הטירור.
 
 
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילהאחרונה
מדהים!
שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

בדידותהרשפון הנודד

למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?

לכן לנוער יש תנועות נוער. מפגשים, פעילויותפ.א.
כן אבל זה מרגיש לי קצת בריחה משום מההרשפון הנודד
בריחה? אשמח שתסבירפ.א.

אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?

אתה לא חבר בתנועת נוער? 

זה לא זההרשפון הנודדאחרונה

זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)

...הרמוניה

א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך? 

מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?

תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.

ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...

אולי יעניין אותך