עכשיו ממש, תקשיבו, הם זועקים מכאבים!!אח..
"עשרות נפגעים בהתהפכות אוטובוס צפונית לים המלח. ככל הנראה נקבעו מותן של שתי נשים. צוותי מד"א מדווחים בכשלושים פצועים, שניים באורח קשה והשאר קל"
 
 
עכשיו ממש זה קרה.
לפני כעשר דקות.
אבאל'ה, כואב.
 
התהפך.
תחשבו כמה כאב, סבל הם עוברים.
הדם יוצא ממש עכשיו.
הכאב, הם סובלים!!
אחים, אחיות, שלי ושלך!
 
עוד כמה דקות אנחנו הולכים לישון.
את עוד חמש, היא עוד עשר, והבחור שם עוד שעה.
אז, בואו כל אחד ממש כמה פרקים קטנים, לרפואתם.
 
 
תעצרו לשנייה.
אנחנו ערבים להם.
בבקשה,
אף אחד פה לא יכול לבד,
רק אם כולנו ביחד,
אפשר.
 
 
לפני השינה, דקה, לא יותר...
 
 
אני בעז"ה:
א' - י'.
י'-כ בע"היויו2
אשריך!ויאללה אנשים ואנשות זה בדיוק 5 דקות..לילה טוב!

בע"ה י"א-כ'יעל =)
בע"ה

וואי, זה מזעזע!!
שתהיה בע"ה רפואה שלימה לכל חולי עמ"י!!
טוב, אז אני כ"א-ל'..יעל =)
ל'- מ' כולל~SMILE~
ל"א- מ' בלנ"ד..נפשי ישובב
מא עד נ'שני-ציפורה
נ"א-ס' כולל. רפואה שלימה!!ארי צלוב
סא'- ע' כוללאנדרלמוסיה
צ'- ק' בלנ"ד..נפשי ישובב
קא'- קכ' בע"ה בלנ'ד..יויו2
יאללה עוד שניה מסיימים ספר בע"ה..מי שיכול שיקפיץ בבקשה..
לילה טוב!
קכא-קכו.הסנה-בוער
כ'א- ל' בל"נדניאלה .ד.
קלא' - קמ'.אח..
משהו אמר מ-ע"א עד פ'?...שני-ציפורה
לא, את מוזמנת לומר יעל =)
בע"ה

ובע"ה אני אגיד מפ"א-צ'
עצרו אנשים ---- לעצור, זהו.אח..
מי שקיבל על עצמו, שיקרא את מה שקבל.
 
 
אבל זהו, לא לקבל יותר בקשר לשרשור.
 
 
מסתבר שזה אוטובוס של ערבים.
[ו - אסביר בדיוק למה לעצור. בהודעה הבאה בעז"ה.]
 
 
 
 
ידעתי שזה מה שיהיה בסוף..ארי צלוב
ולכן התנאתי את זה שאם זה כך זה יהיה לרפואת כל חולי עמו ישראל
קודם כל אנשים, מגיע יישר כח -אח..
לפני הכל, באמת שמגיע לכולנו וואחד מחמאה.
 
תוך כ - 25 דקות,
כמעט ספר תהילים שלם.
 
ולא תגידו בשעה שיש פה 'מלא' אנשים,
בחצות - 12 בלילה. שכולם כבר עם עין אחת עצומה...
 
מדהימים.
 
---
 
 
עכשיו להסברים.
קודם כל, לעניות דעתי, הרי כולנו שקראנו זה היה על דעת שהם יהודיים,
כמובן. לא נקרא 'סתם' תהילים על ערבים. ממילא -
התהילים לא 'התבזבזו' ח"ו, אלא >>>
יודעים מה קורה שלוקחים כדור נגד כאבים בשביל כאב ראש?
גם הכאב שהיה לנו ברגל, נו - הזה שהתעקמה לנו הקרסול, גם זה עובר.
למה? כי הגוף, זה גוף אחד. והתרופה משפיעה על כל הגוף.
כך בדיוק עם ישראל.
התרופה = התהילים, משפיעה על כל הגוף = עם ישראל.
זה הפשט של 'ערבים זה לזה'. אנחנו גוף אחד ששמו 'עם ישראל'.
ממילא, יש מצב שע"י התהילים עכשיו שלנו - הקמנו איזה מבוגרת בבית חולים הדסה לחיים.
או שמנענו איזשהו פיגוע חס ושלום. או איזה תאונה חלילה שהייתה אמורה לקרות, ואז ה' ראה שנכנס שפע של תפילות ו - הופ, החליט לבטל את הגזירה...
או אפילו סתם איזה ילד לא בלע שקל בראשון לציון. ואם תרצו, איזה נערה שלחוצה מהבגרות הצליחה ללכת לישון...
וכן על זה הדרך. זה לא 'סתם המצאות', אלא  - אמת לאמיתה.
= עם ישראל גוף אחד = התפילות משפיעות על כל הגוף.
אגב, זה בכללי ההסבר של 'תפילות לא נעלמות', רק 'משנות כתובת'...
וכן ההסבר 'לאן נעלמו התפילות על גוף קטיף' וכדו'.
 
 
---
 
 
עוד הסבר קצרצר לאלה שיטענו ש - מה?! הערבים זה לא בני אדם?! עליהם לא צריך להתפלל?!...
 
אז קודם כל, אם מדובר על 'פאטמה' המחבלת או 'אבושופה' - המחבל. אז טוב שיפצע. עדיף שיהרג ככה מאשר שיסכן את חיילי צה"ל חס ושלום.
אבל גם אם מדובר על ערבים תמימים טובים שלא מפריעים לישראל >>>>
 
להקפיץ את כולם ולהטריח פתאום על תהילים בלחץ - לפי מה ששמעתי פעם, זה לא
כ-ז-ה 'פשוט'. במיוחד לא בלילה שיש כאלה שסוברים שלא להגיד תהילים.
אלא מה? אם זה על עם ישראל בשעת צרה -
יש הרבה גם מהאוסרים כמדומני שמתירים, וחוץ מזה -
בשביל זה, אפשר להעמיס על כולם עומס ולהטריח, להתפלל על עם ישראל.
אבל סתם ככה? פתאום בבום? יש מצב שזו בעיה גם הלכתית, חוץ מהטורח שיש בדבר.
 
 
לכן, מיד שנודע לי שזה אוטובוס של ערבים -
בקשתי להפסיק את השרשור ה-ז-ה של התהילים.
לא להטריח, וגם בעיה של תהילים בלילה לחלק וכו'...
 
 
 
 
וואו, אם יש משהו להרחיב וכו', בשמחה.
שיהיה בעז"ה שבוע מבורך ורק בשורות טובות!
 
 
 
ח"ח לכולכם. באמת ממש מדהים.<אריאל>
יפפפע לכם....עץ על מים
חחח בגלל זה אפחד כמעט לא שמע על זה...
אח... אהבתי במכתב הראשון..חיים מנחם
"אנחנו ערבים להם"...
אה היה לי מוזר למה דווקא אתה החלטת להתפלל עליהם..בקטנה
חשוב חשוב חשוב דחוף דחוף דחוף!!!!! לפתוח דחוף!!!!!אנונימי (פותח)
אלוהים אדירים זה נורא!!!!!!!!!!!!!!! בואו כול מי שקרא את ההודעה הזאת נרכין ראש ונעמוד לדקת דומיה היום בין 13:00 ל13:01 . יעלה מה יש לכם להפסיד ?דקה?! תחשבו על שניי  אנשים! לא איש אחד !לא! אלא שניי אנשים ! אנשים שהיה להם משפחה אולי ילדים אולי אבא אולי אמא ! לכם אאין מה להפסיד אז למה לא?! כולה דקה אחת לשניי אנשים שהיו חיים
שימותו כל הערבים.דוסית גאה!
ייואאו איזה הקלה אח..=)
הם בריאה של ה', שכחת, אולי בטעות?הסנה-בוער
שרוצחים אותנו, שכחת, אולי בטעות?דוסית גאה!
'רוצחים'- את מתייחסת אליהם כמקשה אחת?הסנה-בוער
מר לי לאכזב אותך, קטנטונת, יש מליארדי ערבים בעולם. את חושבת שכולם רעים ולכולם חרצת עונש מוות? חבל. ממש. 
חפרתי כבר על הנושא הזה אבל*sapir*
לא משנה מה תגידי או מה  יגיד כל אדם בעולם- מבחינתי כל ערבי באשר הוא צריך למות או לפחות לעוף מהארץ הזאת- למה??? כי כווווולם כולל כולם רוצים במותך!!!!! ואם את לא חושבת ככה- חבלל!!!
 
באמת יש מליארדי ערבים בעולם אבל..ארי צלוב
זה היה אוטובוס של פלסטינאים ולצערינו היום מתוך קבוצה של 50 פלסטינאים יש 99% מחבל או מישהו שעוזר למחבלים (נהג, מהנדס וכו') ואם לא אז שכן שמסמפט או קרוב משפחה שמעודד אז אולי במחשבה ראשונה מבחינתך את אומרת גם הם בריאה לא כולם מחבלים אבל זה לא נכון ויכול להיות מאוד שבגלל התאונה הזאת נמנע לנו פיגוע ב"ה 
לידור,דוסית גאה!
אם זה היה אוטובוס של תיירים מסין, קנדה ברזיל וכו' לא הייתי מייחלת למותם ואלי אפילו מבקשת מאלוקים שיעזור להם, למה?כי הם צלם אנוש.
 
ערבים, במיוחד אלה שגרים בא"י שלנו, לא מכירים בעובדה שהארץ הזו שייכת לנו ע"פ התורה! ורק על העובדה הזו הם צריכים למות, כי אני לא שונאת ערבים רק אחרי שהם רוצחים ומתאבדים עלינו, אני שונאת אותם מעכשיו!!!!!!!!!
א"י לעם ישראלBreathing Fire
לא נישכח
אל יאוש נחזור לגוש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא דברתי על זה.הסנה-בוער
בס"ד
כשמדובר בשונאי ישראל, אני כן חושבת שצריך לקוות שימותו.
אבל "שימותו כל הערבים", זה לדעתי לא בסר בעייני, והרבה יותר חשוב מבעייני, בעייני התורה.
>>><אריאל>
אנחנו מתפללים כל יום ששונאי ד' ימותו, ("וכל אויבך וכל שונאיך מהרה יכרתו...") -מי ששונא את ד'- שונא אותנו, כי עמ"י הוא העם שד' בחר שילך בדרכו.
לבקש יותר מזה זו עבירת הגבול אל תוך התחום של תאוות דם. 
לפי מה שאתה אומר אז..ארי צלוב
זה אותו דבר אנחנו מתפללים כל יום את זה וגם היא התפללה בצורה אישית על זה מה אסור??
<**=**><אריאל>
תראה, מה שאני בעצם מגדיר פה זה את הגבול, בין להתפלל שאויבינו ימותו, ולבין לשנאה ותאוות דם עצומה על בסיס גזעני (שאסורה) התורה אומרת שנהיה אור לגויים, אם נתפלל שכולם/עם מסויים יהרגו, אני לא רואה פה שום אור.

אנחנו צריכים להתפלל ששונאי ד' יהרגו, בכללם מי ששונא אותנו ויוצא נגדינו, אנחנו מבקשים מהקב"ה שיקיים בהם "ומקללך אאר". כמובן שאין זאת דרך התורה להתפלל על זה שהקב"ה יהרוג את כל הערבים למשל.


 
זה אוטובוס של ערבים מרמאללה.חיים מנחם
הנהג היה שתוי והוא התהפך...
לא נורא...
קצת מזעזע לקרוא..בקטנה

מתו שם אנשים. למרות שהם 'ערבים' [מי ישמע, סוג של חייזרים..] הם עדיין>>> אנשים, נשים, ילדים..

לא יודעת חבר'ה, קשה סתם לומר ככה לזרוק מילים באויר..אח"כ אי אפשר לתפוס אותם אז סתם חבל.

בוא'נה,אנשים, י'פנאטים!באג2000
גם ערבים הם בני אדם,ותתתפלאו,אבל לא כולם שם שונאים אותנו, ויש גם כמה שאפילו עוזרים למדינה (ידעתם פעם ש-30% מהפיגועים מסוכלים בזכות ערבים משת"פים?!?) ואם דווקא הם היו שם? 
וגם אם לא,זה נשמע לי הזוי לא להתפלל על מישו או אפילו לרחם רק כי הוא אולי מחבל, איך אפשר בכלל להגיד דבר כזה?! וחוצמזה, יש גם מלא מלא יהודים שהם פושעים ורוצחים וכו' ואפילו אנשים שעוזרים למחבלים (כן,כן,עוזרים לערבים לבצע פיגועים), אז אולי לא תתפללו גם על יהודים כי אולי יש שם כמה כאלה???
תשובה לבאג2000ארי צלוב
30% מהערבים(=המשתפי"ם) עושים את זה בגלל שהם מקבלים הטבות מהמדינה כסף והגנה מצה"ל אם לא היה את זה יכול להיות שהם היו בדיוק אותו דבר
ואפשר לא לרחם על מישהו כי אולי הוא מחבל כי תאר לך מה אם הוא באמת מחבל ואחרי שהוא עשה פיגוע או אחרי שהוא יעשה פיגוע מה עם הרחמים כלפי המשפחות השכולות בשביל הספק שלא יהיה להם את הצער הנורא הזה אני לא מרחם על ספק מחבלים וזה נשמע לי בדיוק כמו "מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים" שנכון שיגידו גם הם בני אדם וכו' אבל לא צריך לרחם עליהם במיוחד שהאוטובוס יצא מרמאללה שלא ידועה כעיר "אוהבת יהודים" בלשון המעטה
ועל יהודים שעוזרים לערבים צריך להתפלל שימותו כי הם עוד יותר גרועים אחים שלך ועוזרים לאוייב ואני לא רק מדבר על ההלכה אלא גם מוסר אנושי מי שעוזר לאוייב בשעת מלחמה העונש שלו זה מוות בכל ארץ נורמלית
ולא להתפלל על יהודים בגלל קומץ כאלה זה הקרבה יותר מידי גדולה שאני לא מוכן לעשות
ח"ו ח"ו ח"ו ח"ו!!!!!!!!אינטרנט?!
בס"ד
להתפלל על יהודים שימותו?! אתה לא רציני נכון?
למה לא?באג2000
בעיקרון,אם היינו במצב של בית מקדש וסנהדרין לא היה צריך אפילו להתפלל,פשוט היו מוציאים אותם להורג. רק בגלל שאין לנו סנהדרין אסור להרוג אותם, אבל מה הבעיה בלהתפלל שימותו?
 
חס ושלום.אח..
כתבתי ת'כותרת שנייה לפני שאני הולך לקרוא את מה שכתבת.
 
---
קראתי.
 
יתמו חטאים מן הארץ - ולא חוטאים.
 
 
אם כך, כמעט רוב עם ישראל היום חייב מיתה.
רוצה לספר לי על מי את הולכת להתפלל מחר שימות ח"ו?...
הרי כל אחד פעם בחיים שלנו עבר במזיד וכו', חילול שבת.
וגם אם לא זה, אז דברים אחרים וכדו'.
 
 
חס ושלום להתפלל עליהם שימותו.
צריך להתפלל שיחזרו בתשובה.
 
 
אם (!) היה סנהדרין, אז היה עונש מוות.
שאין - לא להתפלל שימותו ח"ו.
אלא, שיחזרו בתשובה בעז"ה.
 
"השבינו אבינו לתורתך" ----
"והחזירנו בתשובה שלימה לפניך".
 
 
 
 
ח"ו להתפלל על (לא משנה איזה) יהודי שיהרג.
למה??ארי צלוב
אם "יהודי" משתף פעולה עם האוייב= הערבים ועוזר להם לרצוח יהודים אז לפי דיני תורה יש עליו דין מוסר והוא חייב מיתה עכשיו נכון שגם מי שמחלל שבת חייב מיתה אבל זה בין הקב"ה לאדם עצמו פה זה בין אדם אחד לשני הוא הורג אותך "הקם להורגך השכם להורגו" (עיין דוגמאת טלי פחימה הייתה חברה מאוד צמודה של בכיר בחמאס שהרג הרבה יהודים סיפקה נשק ומפות\מידע למחבלים על יהודים) חוצמזה כמו שאמרתי לפי המוסר האנושי מי שעוזר לאוייב בשעת מלחמה דינו מוות מה לעשות שא"א להרוג אותו אז נתפלל שימות כדי שח"ו לא ירצחו יהודים תמימים
יתמו חטאים ולא חוטאים זה מתי שהחוטאים לא הורגים אותך אבל אם הם הורגים אותך?!
במצב של היום,אח..
זה ממש לא פשוט.
יש מצב שיש מקרים באמת באמת [שיא הנדרים!] כיום שיתירו להרוג?
לא שמעתי על כזה דבר מעולם. (מדובר 'מישור רוחני'...)
 
כיום, לא חושב שיש למישהו "זכות" לקום ולעשות מעשה.
אויבים פיזית? משת"פ? וכדו'.
ברור שמותר. מהצד של 'פיקוח נפש' וכדו'.
יודע מה? למה הולכים רחוק?
עבריין שבא להרוג אדם, מותר לאדם להרוג את העבריין.
וכדו'.
אז בודאי שיש מקרים שכן צריך להרוג - גם היום, יהודי.
אבל לא מדין 'סנהדרין' וכדו', 'מסודר', נקרא לזה.
אלא דין כללי שמותר להרוג מי שבא לפגוע בנו - בצורה שחז"ל קבעו וכו'.
 
 
אבל מי שהתחייב מיתה בידי שמיים או מיתת בי"ד,
כמובן שלא להתפלל שיהרג.
להתפלל שיחזור בתשובה.
^ זה במישור הרוחני.
ו - על זה דברתי למעלה. "השיבנו אבינו לתורתך".
 
 
---
 
במישור של פיקוח נפש וכדו', אז שוב -
דין כללי (!) שהבא להורגך השם להורגו וכדו'.
כמובן, ע"פ הכללים של חז"ל.
 
 
האם מותר להתפלל שהעבריין ימות לפני שהוא פגע באדם?
ו - מה אם הוא עכשיו פוגע ע"י שהוא מסייע לחמאס, מותר להתפלל שימות?
יש מצב שכן. אבל אני מזה לא יודע. זה נראה לי סוגייה לא פשוטה.
וסתם ככה, בכללי - לעניות דעתי במיוחד במצב של היום, אם אפשר להתפלל שיחזרו בתשובה, עדיף. אלא במקרים [שיש מצב שכוללים גם 'סכנה לחשש שמא יגרום לפיקוח נפש וכדו'] יוצאים מן הכלל...
 
יש מצב שיש הבדל בין תפילה, לבין מעשה - במקרה של לא פוגעים בך עכשיו ישירות.
אולי בתפילה נצטרך להתפלל דוקא לתשובה, כי זו אפשרות יותר טובה, ואילו במעשה - נצטרך להרוג,
שהרי אין סיכוי לתפוס אותו ולהחזיר אותו בתשובה בע"כ...
אבל שוב, זה דברים שצריך עיון מאוד ענק. לא פשוט כמו שזה נראה.
 
 
 
 
 
 
שנזכה בעז"ה לגאולה השלימה.
שבוע מבורך וכל טוב מלא שמחה!
 
 
 
 
 
 
אח-באג2000
אתה יכוללהיות רגוע, לא אמרתי שאני הולכת להתפלל עליהם..הם פשוט לא מזיזים לי,לטוב ולרע ולכן אני לא אתפלל עליהם,לא שיחיו אבל גם לא שימותו. רק תהיתי למה לא להתפלל שימותו אם הם מסייעים לרצח.אם אין לך הוכחה שמישו רוצח-אל תחזיק אותו ככזה ותתפלל עליו,בין אם הוא יהודי ובין אם הוא ערבי,אבל אם אתה יודע שהוא רוצח או משתף פעולה עם רוצחים,למה לא להתפלל שימות?רק כי הוא יהודי? איזו מן סיבה זו? יהודים לא צריכים לקבל עונש אם הם חוטאים?
ת'אמת -אח..
שאני עדיין לא רגוע.
את לא תתפללי על השמאלנים שיחזרו בתשובה?...
מז"א - "לא שיחיו אבל גם לא שימותו"?!
אחות, הם אחים שלך. ממש אחים.
ואני רוצה לראות, אם אח שלך הביולוגי היה מתחייב מיתה, וואי,
כמה היית בוכה למלך שירחם עליו וכו' וכו'...
אז נכון - עוד לא (לפחות לא אני) זכיתי לחיות במצב שכל הזמן אני מרגיש שהם אחים שלי ממש ממש - כי אז הייתי כל היום ממש לרגע נמצא לידם וכו' וכו' תמיד בלב וכו' וכו', וכמה שב"ה מרגישים, אבל יש עוד הרבה לאן לשאוף...
 
"פלגי מים ירדו עייני על לא שמרו תורתך".
תביני, שהתורה נתנה על סמך הערבות הזאת.
= אם הם לא - אז גם אין ל-ך תורה.
ה' נתן את התורה שכל ישראל יקבלו אותך.
השבת שלהם חסרה? זה לא שלהם, זה שלך. השבת שלי חסרה, גם אם אני יושב בבית ו - וואחד מענג ומכבד ת'שבת...
 
 
אז בבקשה תחשבי שוב על המשפט שלי גרם לשנייה לצמרמורת, "לא שיחיו"...
'השבינו אבינו' - על מי אנחנו מתפללים? 'שלח רפואה שלימה' - למי? ואת יודעת, יש קשר בין התפילות. "וצאצאי עמך כ-ל בית ישראל", "כולנו יודעי שמך ולומדי תורתך לשמה". טוב, אפשר להביא הוכחות מכאן ועד להודעה חדשה. אבל הרגש אומר שלא להתפלל, ובכל זאת כאן צריך לגבור השכל. וכמובן, להגברת השכל והרגש לכיוון הנגדי של כן להתפלל עליהם, שוב, תחשבי מה אם אח שלך הביולוגי חלילה היה בסכנה, וגזירת מלך עליו שימות. אי אבאל'ה, נהרות של דמעות היית ממלאת...
זה המצב. הם אחים שלנו, ואנחנו ערבים להם ממש ממש.
חייבים להתפלל עליהם שיחזרו בתשובה בעז"ה.
 
 
----
 
אבל אם אתה יודע שהוא רוצח או משתף פעולה עם רוצחים,למה לא להתפלל שימות? רק כי הוא יהודי? איזו מן סיבה זו?
על זה דברתי בתגובה הקודמת. תסתכלי שם גם במילים הקטנות. שיש מצב שלהתפלל לא כ"כ מותר, כי אם אפשר להתפלל שיחזרו בתשובה עדיף וכו'.
כמובן זה אם הם גורמים רק וכו' וכו'. אבל במעשה א"א שיחזרו בתשובה לכן צריך להרוג אותם. קיצור: יש מצב שזה לא יסתור - שנייה לפני המלחמה להתפלל שיחזרו בתשובה, ובמלחמה עצמה - להכנס בהם ולהרוג אותם.
אבל שוב, בואי נשאיר את זה לרבנים. או אם את רוצה, מוזמנת לחשוב על זה - לא רק ע"פ הרגש, אלא ע"פ דעת תורה ולהחזיר תשובה, וואלה, זה מאוד יעזור גם לי באמת. בנתיים, נשאיר את זה 'לחומרה', להתפלל שיחזרו בתשובה ושיפסיקו את כל מה שהם עושים מהר מאוד...
 
 

יהודים לא צריכים לקבל עונש אם הם חוטאים?
זו שאלה שכל מה שענינו פה, עונה עליה. בקצרה לענות לך?
"הבא להורגך - השם להורגו".
אבל אם זה חייב מיתה משום רוחני וכו' - "חילל שבת" וכדו',
הם צריכים לקבל עונש, אבל אנחנו לא אלוקים.
התפקיד שלנו, הוא כמה שיותר לקרב אותם כל עוד אפשר. "כל עוד הנר דולק אפשר (!) עוד לתקן". יודעת מה? לעניות דעתי, זה מה שאבאל'ה דורש מאיתנו. לדרוג, להרגיש, לחוש, לנשום את זה שהשני הוא חלק ממני.
"לא אחפוץ במות הרשע כי אם בשובו מדרכו הרעה וחיה".
ה' חפץ שהוא יחזור בתשובה. אז אנחנו לא נרצה?!...
הרי עם ישראל זה כמו גוף אחד. וואי, אם מרגישים את זה שעמ"י גוף אחד, אז א"א שלא להתפלל עכשיו על אריאל שרון שה' ישלח לו רק חסד וטוב. א"א שלא להתפלל על כל השמאלנים שה' יעזור ויחזרו בתשובה (ושוב, זה לא סותר שאם הם יבואו וירצו חלילה לגרום לדברים לא טובים - אז נתנגד אליהם, ולפעמים אפילו אם יהיה צורך - לדוגמא אם הם מתחילים להתפרע, אז נתנגד אליהם גם בכוח - כמובן ע"פ הצורך והתורה). זה פשוט א"א להרגיש אחרת. שוב מילה אחרת לא יוצאת מהפה אם מרגישים שהם חלק מאיתנו.
ואחות, זה וואחד לא איזה 'לוקש' או פעולה בסניף שהמדריכה ספרה לך על אחדות עם ישראל. זה הבסיס שלנו לקבלת התורה. זה הבסיס שלנו כעם ישראל. זה הבסיס שלנו של כל יהודי ויהודי, וזה, זה הבסיס של היהדות שה' רוצה שנשען עליו לעולם. "עם ישראל ערבים זה לזה", וואי, עד כמה שזה יותר עמוק במלא דרגות מאשר כל אחד היום מצטט את זה על כל מיני דברים שנראה שזה רק עליהם - רק עד שם זה מגיע, ולא מעבר...
 
 
 
 
שנזכה. ובאמת, אם רק הוזזתי קצת שתהיה אפילו עוד תפילה אחת פעם בחיים, וואלה, היה שווה הכל. בשורות טובות.
שבוע מבורך וכל טוב לכל עם ישראל!
 
 
(* השלמה)אח..
לגבי הערבים נגיד - האם להתפלל שיחיו או שימותו ת'כלס?
בכללי, לשונאים שלנו, שימותו. ולאחרים, שיהיו בריאים.
סה"כ עם ישראל זה עם שאכפת לו מכל העולם והמטרה שלו היא להביא את כולם להכרה במלכות שמיים. "לתקן עולם במלכות שד-י".
 
 
עכשיו נתווכח על האחוזים כמה יש ערבים טובים (ממש) וכמה מחבלים או כאלה שונאי ישראל? וואלה, אישית מזה לא יודע. מסתבר שהרוב מאוד שם שונאי ישראל. וממילא, מי שרוצה להרע לישראל, שיהיה מתחת הקבר, והוא יהיה בעז"ה...
 
 
[אבל לזכור - שונה בכלל מהדין של יהודים, ליהודים יש לנו ערבות מחייבת על כל אחד ואחד.]
כל ערבי הוא רוצח יהודים בפונטציה(כתבתי את זה נכון?דוסית גאה!
?...)
 
את בעצמך פאנטית, באג 2000, להתפלל שאחיך ימותו????
אח ודוסית גאה..באג2000אחרונה
דוסית גאה-זה יותר קצר,אז אני אענה לך קודם- לא אמרתי שאני הולכת להתפלל עליהם שימותו. אני פשוט לא הולכת להתפלל עליהם בכלל.
אם אפשר לצטט את עצמי..-"הם פשוט לא מזיזים לי,לטוב ולרע ולכן אני לא אתפלל עליהם,לא שיחיו אבל גם לא שימותו. רק תהיתי למה לא להתפלל שימותו אם הם מסייעים לרצח."
וחוצמזה כל אחד,בפוטנציה,הוא הפושע הכי גרוע שיש-גנב,רוצח וכל דבר אחר, אבל לא שופטים אדם לפי מה שהוא בפוטנציה אלא לפי מה שהוא כרגע!!

אח- דבר ראשון יש מצבים שהם כלכך נוראים ואז אנשים אפילו על אחיהם הביולוגיים לא 'מרחמים'. וכן,בכוונה המילה מרחמים נמצאת במרכאות,כי זה אפילו לא רחמים. אין מה לעשות,כמו שאם אדם יהרוג או יתעלל בילדיו,וזאת תהיה חובה למסור אותו לשלטונות ולהעניש אותו, ככה גם אנשים שמסייעים לרצוח אותנו. זה שהם אחים שלי לא הופך אותם לפחות רוצחים. ת'אמת- ממש קשה לי עם ההסתכלות של- אם הוא יהודי הוא טוב, בואו נתפלל עליו,הוא בטח יחזור בתשובה, אם הוא ערבי הוא בטח רע,מה אכפת לנו להתפלל שימות. אני באופן אישי רואה את היהודים והגויים אותו דבר,נראה לי שצריך לשפוט אדם (אם אתה במעמד שצריך לשפוט) או להתפלל על אדם רק לפי המעשים שלו, ממש לא אכפת לי מאיזה עם הוא מגיע. אני לא רואה שהעם גורם לאנשים להיות שונים אחד מהשני.בכל חברה יש טובים,רעים ובאמצע. 
ואולי אתם אלה שמרחמים על האכזרים (היהודים הרוצחים) ולכן אתם מתאכזרים לרחמנים (כן,ערבים שהם לא רוצחים בהחלט יכולים להיכנס לקטגוריה הזאת)?!?
עדיין ממש קשה לי להבין,לא ברור לי למה אתה מתייחס ליהודים וגויים בצורה שונה. כן,הבנתי שזה כי הם יהודים ואחים שלך. ובכל זאת,זה ממש לא מתיישב לי..
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך