תקשיבמיטל
תנסה אולי...תל-אביבית
לכל אחד יש את הרגע הזה שהואBreathing Fire

סתם מעניין אותי.-Rעות-

ממתי שהוקמה תנועת אריאל.. =)אחת מהשומרון
אני רואה יש לך סטיגמוות!!השם הוא המלך
חחח1hadar1
הרבה לפני. אמר לי פעם מישו שזה היה הסמן של הצה"דצחקן
חחחח........אביב
חחחח חמודה שורש וגרביים (לבנות)Breathing Fire
נ.ב אני בעזרא ! לא באריאל לא שיש לי משו נגדם כן...סליחה?!סוסת פרא
יא גיזענים מה יש לכם נגד גרביים.....אביהש
היייי לצערי הרב, אני באמת לא רוצה לבאעס-ניצוץ אלוקי


ה-דוסה, כל הכבוד לך!דניאלה .ד.
לא מדויק..יורבית
]ע' בפניני הלכה. וכן מצינו במשנ'ב שפסק שלא צריךצחקן
בגלל זה אמרתי שיש מחלוקת
ניצוץ אלוקי

זה טלוי באורך החצאיתBreathing Fireאחרונה
ומעניין אותי-Rעות-
רעות עם איזה את הולכת?דניאלה .ד.
...^^...מישי אחת...
תפתחו על שירשור חדש אם בא לכן.לולה=]
אני גם מעדיפה לענות באישי;)ניצוץ אלוקי
שאת כותבת לערוסnbmur
משתתפ בתמיהה.צחקן
הוא זכר. מוטב שיפנה לבן לענ"ד!צחקן
בסיסי- תלמד טוב טוב ת'נושא. סיבות, השלכות וכו'..אחת מהשומרון
את חוזרת על הטעות שלה^^^^^^^צחקן
|מבליחה מתהום הנשיה|אוסנת
זה הופך את הקשר לגופני. ברגע שמתחילים לגעת, הקשר הופך להיות בשביל הגוף - בשביל ההרגשות הנעימות שקורות כשנוגעים, מתחבקים וכן הלאה.
כבר לא נדבר יותר מדי... וגם כשנדבר, לא על זה נחשוב. יהיה מותר ואפשרי יותר - אז לא ממש נשים לב שאנחנו לא חברים בגלל הנשמה שלנו.
התדרדרות. זה מתחיל בנגיעה, ונגמר רחוק מאוד. אין כמעט מצב להפסיק את זה ובכל זאת לגעת.
למה לא להתנסות לפני החתונה? מה אכפת לנו להגיע למקומות אינטימיים ורחוקים?
שוב - כי הקשר הופך להיות גופני נטו. אין לנו את הזמנים שבהם צריך רק להשקיע בזוגיות, כי תמיד אפשר לעבור לחלק הכביכול-קל יותר שמתבטא במגע.
[אפשר להסתכל על החתימה שלי - דבר שבא בקלות, אין לנו משמעות. דבר שנרכש אחרי דחית סיפוקים, הוא בעל ערך רב יותר. מרגש יותר. שלם יותר]
הרגש מתכהה. בהתחלה הנגיעה מאוד חזקה וגורמת לנו להתרגשות - לאט לאט היא מתמעטת והולכת. צריך לחפש ריגושים אחרים.
כל הכיף, העונג והשמחה - נאבדים לנו עוד לפני החתונה...
הגוף שלנו כ"כ מיוחד ומקסים, בואו ניתן לו את הכבוד שלו ונשתמש בו עם כל הלב (ולא רק היצר...) רק בהזדמנויות המתאימות והמדהימות ביותר.
http://www.kipa.co.il//family/show.asp?id=38076&from=m שיעור על איסור נגיעה – יוני לביא
http://www.olam-jew.com/word/maga.doc "מגע הקסם" - חוברת שמסבירה את הערך העצום של המגע.
בא נשווה את זה למשהו אחר --->אח..
עליו באותיות קידוש לבנה - "פססט, אתה מקשיב, אנחנו שומרים אותך שבשביל שתהנה הכי בעולם, שמור על עצמך
בחור, האחת והיחידה, האהובה והמדהימה מחכה לך לכל החיים, אל תתן ת'לב שלך למישהי אחרת"...
הרבה בהצלחה אחי.

תקרא את הספר"מגע הקסם..." זה טוב...שרית..
אח... יש לי שאלהtompak
תשובה לשאלתך:אח..
ש. אם הרעיון הוא לחכות עד שמוצאים את האדם הנכון, מדוע לא לאפשר לזוגות מאורסים לקיים מגע פיזי?
לו מחר היו הרבנים נותנים פתאום לזוגות מאורסים את האור הירוק לקירבה פיזית, אני מוכנה להמר שהזמן שהיה עובר בין ההיכרות והאירוסים היה מתקצר מאוד. והיינו שומעים על מספר חסר תקדים של אירוסים (ואירוסים מבוטלים, ואירוסים חדשים ועוד אירוסים מבוטלים...). חשוב לי לציין, שאינני מתייחסת לאלה שלגמרי מודעים למה שהם עושים ומדוע.
אני מדברת על אותם אנשים שמתוך תשוקתם הטבעית והחזקה לקירבה פיזית עם בן המין השני, משלים את עצמם וחושבים שהם מצאו את בן-זוגם, ועכשיו הם יכולים להתארס ולהתחיל לחוות כבר את אותן תחושות מענגות.
כל פסיכולוג יעיד על כך, שיש כל מיני מניעים נסתרים בתת-מודע שלנו וביכולתו ל"שחק משחקים" מורכבים מאוד. המשחק הזה, יחסית, שקוף מאוד.
באמצע שנות ה-70 עדיין בערה בחברה האמריקנית קדחת האשליה-העצמית (לפני שנתקררה בציניות של סוף שנות ה80-). באותו זמן, התגוררה מאחורי ביתנו אשה בת שלושים ומשהו, אם לשלושה ושמה אנה. היא נפרדה קודם לכן מבעלה שעזב את הבית. לאחרונה, שמתי לב שבחור בן עשרים ומשהו מרבה להסתובב שם. יום אחד ראיתי אותו בחצר של אנה, מתאמן בכדורסל. ניגשתי לגדר המפרידה בין הבתים שלנו, סקרנית לברר מה קורה, "בזמן האחרון ראיתי אותך מסתובב פה די הרבה", שאלתי בתמימות. "עברת לגור בשכונה"? "כן". הוא ענה והוסיף בדרך אגב, "אני חי עם אנה", בהיותי צעירה ודי תמימה קצת הופתעתי. אבל בהיותי גם "דוגרית", שאלתי אותו ישירות, "למה שלא תתחתנו?''
בתגובה כמו-מתגוננת לשאלתי הישירה, הוא החליט כנראה לחנך אותי. "אנחנו לא צריכים להתחתן", ענה, תוך שהוא ממשיך לקלוע לסל.
"לחיות ביחד זה אותו דבר. אנחנו יודעים שאנחנו אוהבים אחד את השני ומחוייבים זה לזה. אנחנו לא צריכים חתיכת נייר שתוכיח את זה".
הוא כידרר עוד כמה פעמים ושוב קלע לסל. "חוץ מזה", הוסיף, "אני עוד לא מוכן להתחתן". רק מאוחר יותר קלטתי את הסתירה בדבריו:
לחיות ביחד זה כמו להיות נשואים, אבל... הוא עוד לא מוכן להתחתן. ואז הבנתי שיש פה מישהו שמשלה את עצמו. בדיוק כשם שהחבר של אנה ידע היטב, עמוק בפנים, שיש הבדל גדול בין נישואים לבין חיים ביחד, כולנו יודעים שיש הבדל גדול בין להיות נשוי ולהיות מאורס.
בנישואים, שני אנשים מחברים את חייהם, באופן חוקי, זה לזה, באירוסין - לא.
מחד, נוצר פחד אדיר מהאפשרות להיכנס לנישואים ה"לא-נכונים" ומהצורך לסיים אותם. הגירושים עלולים לגרום לכאב רגשי בל-יתואר ולהכתים לא רק את הרקורד המשפחתי של אדם אלא גם את נשמתו. ומאידך, הרבה פחות חמור להפר הסכם אירוסין, שהוא מילולי בלבד. למרות שבאופן זמני הדבר עשוי להיות מאוד לא נעים ומכאיב.
אי שם בעומק הכרתנו אנחנו יודעים שהוא ניתן להיעשות בקלות ובמהירות, וזה לא סוף העולם. לעולם אל תפחיתו בערכו של התת-מודע, הוא יודע היטב את ההבדלים.
יש סיכוי גדול יותר לבלבול בין תשוקה פיזית גרידא לבין "הקשר האמיתי". אם כל מה שנדרש כדי לתת פורקן ליצריות הוא להתארס. ואם אכן נפלת למלכודת הזו, הרי שמצבך לא טוב בהרבה ממי שהתקשרויותיו נעשות בדרך הבלתי-דתית.
הסיכונים יהיו אותם סיכונים - אובדן האובייקטיביות, אובדן הסיכוי שמשהו עמוק יותר יתפתח, כאב כאשר היחסים יסתיימו, וסביר להניח שכך יהיה - בהבדל אחד, שנקראת "מאורסת" ולעומת "נפגשת עם מישהו" ואז העניינים מתחילים להידרדר. ואם אמנם התקדמת מאירוסין לנישואין, קיימת אותו הסבירות שהתחתנת עם האדם הלא נכון על סמך אשליה.
בשורה התחתונה, האירוסים אינם מהווים מחוייבות מוחלטת, אלא רק "התחייבות להתחייב מאוחר יותר". רק הנישואים עצמם, כמחוייבות אמיתית ומוחלטת המחלחלת להכרתו של האדם, מסוגלים לספק את המסגרת הטובה ביותר לחווית הקירבה הפיזית, בפחות סיכונים וביותר אושר.
הוא שאל פה. הוא רוצה תשובהר בשבילו!צחקן
לדעתי הדרך היא-נאוה-

עוד משהוו..השם הוא המלך
לנשמה שלך-אליך..
וברגע שתחליט שאתה לא שומר נגיעה היא תבוא למגע בינכם!!!
ובכל אופן עדיף שלא תיהיה לך חברה!!
ובשבילך ובשביל אשתך תשמור עך עצמך!!
הספר מגע הקסם הוא לנשים בלבד!!!!!אורה...
topmak זה לא אומר שההחלטה הזאת נכונה!דניאלה .ד.
השאלה היא...תל-אביבית
..אנונימי (פותח)
המטרה מול העיניים= מחזיקים מעמד!!!!דניאלה .ד.
זה עדיין לא אומר דבר.דניאלה .ד.
בקשר לזאתי..תל-אביבית
כמה רומנטי....
אח..
ת'כלס מה שצריך לעשות בשביל שלא להיות ביותר מידי נסיונות, עכשיו אחי אפשר לעבור לשלב הבא שהוא

באנה אח ...tompak
למה?צחקן
אתה יכוליהודיה מהצפון
----------מתו"ש
******את/ה...מתו"ש
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
את יכולה להפסיק להספיםנקדימון
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







