זקן איפה היהודי??? חובה לקריאה!אנונימי (פותח)
שני יהודים ללא זקן מתיצבים לפני המלך, הראשון עובר לפני המלך,המלך מסתכל עליו ואומר לו יהודי איפה הזקן??
היהודי מפחד ומעדיף לא לענות. וכך אצל היהודי השני המלך שואל אותו, יהודי! איפה הזקן? גם הוא לא עונה... מפחד..
 
   כשהרצל עבר לפני המלך צועק לו המלך: זקן איפה היהודי?????
 
תודו שזה נכון ושזה מצחיק...בכ''א הבדיחה הנכונה הזאת קרעה את משפחתי מצחוק...
לא הבנתי...מרב14
אולי אני מטמטמת.. אבל לא ממש הבנתי.אביה =)
זה לא בדיוק הולך ככה..שיראל.
זה סיפור חסידי על מישו שמגיע לרבי והרבי מקבל אותו בכבוד גדול ומדבר איתו הרבה זמן..
אח"כ כשהוא יוצא החסידים שואלים את הרבי למה הוא כיבד כ"כ יהודי בלי זקן והרבי ענה להם שהיהודי הזה עדיף עליהם כי כשהוא יגיע לשמים ישאלו אותו "יהודי! איפה הזקן?" ואילו כשהם יגיעו לשמים ישאלו אותם "זקן! איפה היהודי?" ...
וגעל נפש.golani
כפיות טובה מגעילה וקטנה.
איכס.
גולני..מה שאמרת זה הכי מצחיק...אנונימי (פותח)
יותר מהבדיחה עצמה..
 
כפיות טובה מגעילה וקטנה??? כל מילה שלך לא קשורה לחברתה.
מצטרפת לגולני~מיכל~
כן, זה מגעיל.golani
שיושבים אנשים צעירים במדינת ישראל שהוקמה בזכות האיש הזה ולועגים לו.
וזה בדיוק כפיות טובה מגעילה וקטנה שבאה מהשיטה: "הם הוא לא דתי הוא לא יהודי, הוא דמון מפלצתי, חוטף ילדים, גוזז פאות ואוייב היהדות, הצילו!".
ההייייי..זה היה רק בדיחה!לירזושש
ובגלל זה היא כתבה "תודו שזה נכון"?golani
זה לא משנה.יש גם בדיחות לא שייכות.שיראל.
לכן סיפרתי את זה בגירסה ההפוכה.שאנחנו נבין שמה שבאמת משנה הוא היהודי ולא הזקן שלו.
אתה יודע מה?אנונימי (פותח)
אם הייתי רואה אותו הייתי תופס אותו וחונק אותו ושורף אותו ומשליך את אפרו לים התיכון לדגים..שיהנו ממנו.
ןלא מדינת ישראל שעד היום רואים את פירות הבאושים שלו.
ה' ישמור! איזו אהבת ישראל..מדהים..שיראל.
ובכלל אדוני-אתה צריך ניעור רציני! אתה חב לבנאדם הזה המון ומדבר עליו בצורה נוראית ומבזה! תתבייש לך!
כן. ואותו דבר לישו.אנונימי (פותח)
סלח לי,אבל אתה קשקשן ברמות.שיראל.
 
ולהבדיל
 
תאמיני לי שקראתי עליו ועל ישו יותר ממך.אנונימי (פותח)
ומחברים שלך. ישו המיר את הדת,והרצל את הנשמה,רק בלי עבודה זרה..אני חייב לציין שהיה לו שכל יותר מישו...
לא בזכות ישו אתה בארץ,בזכות הרצל כן!צעיר רענן
ושלא תסכלו עלי בתור אחד 'נלהב' (בוא נגיד כמו גולני)-פשוט קצת הכרת הטוב,עם כמה הרוע שהוא עשה..
אל תשלו את עצמכם, זה נכוןשמחה ואמונה
הרצל היה מתבולל.. הוא הכחיש כל קשר ליהדות.. הוא לא מל את הבנים שלו..
רק אחרי הצהרת בלפור הוא נזכר מיהו.א. אז אשריו..
אבל הבדיחה נכונה אין מה על מה לריב.. היא כנראה נכתבה בתק' ההכחשה..=]
תפתחו ספרים ותתחילו לקרוא מי היה הרצל.אנונימי (פותח)
ולא רק ספרים חילוניים ולא דת''ל אלא של חרדים. שם תבינו את הפרצוף האמיתי של המדינה.
אפשר להבין מה הולך פה? מה יש לך מהרצל?אביה =)
חוצמיזה, זה את/ה?אביה =)
כל פעם קוראים לך אחרת..
פרזיטים שעושים הכל כדי לנשוך את היד שמאכילה אותם.golani
התכוונתי^ לספרים של החרדים על הרצל.golani
אנחנו יודעים גם על הצדדים הרעים והגרועיםשיראל.
של הרצל.אבל זה לא סותר.
עם כל הכבוד [ויש המון כבוד] לכל הרבנים שדיברו על זה לפניו וחזו את זה לפניו-הוא היה הראשון שהפיץ את הרעיון בקרב כולם.חילונים כדתיים כגויים כיהודים.והוא זה שיזם את הקמת המדינה.אני לא צריכה לספר על זה.זה ידוע ומוכרז,רק צריך להכניס את זה טוב טוב לראש ולקלוט את גודל הדבר שעשה ה'הרצל הזה'.
אף רב לא חזה את המדינה לפניו.golani
היו כאלה שפעלו ליישוב הארץ, מועטים, מועטים מידי.
גם אאל"ט לא פעלו בכיוון של מדינה.
זה מה שקורה כששוכחים שאנחנו נמצאים בעולם המעשה.
מה שוראים בתמונה הואgolani
 - הפתח שדרכו הושלך הגז לתוך תאי הגזים שבהם נרצחו יהודים שלא עלו לארץ ישראל בזמן, הציונים לדוגמא, ניצלו מזה והקימו פה דור שלם.
טוב הציוני החי מהחרדי המת.
גולני אני רק רוצה להבין..שמחה ואמונה
לגבי המשפט- טוב החרדי החי מהציוני המת, מה אתה אומר עליו?.. מסכים איתו?...
אני המצאתי אותו ברגע זה...golani
אמ אוקי אבל זה לא ענה לי על השאלה..שמחה ואמונה
לא הבנתי.golani
את רוצה לדעת מה דעתי על המשפט "טוב הציוני החי מהחרדי המת?"
לאשמחה ואמונה
אני רוצה לדעת מה דעתך על המשפט:
טוב החרדי החי מהציוני המת..
זו המציאות.golaniאחרונה
המציאות היא שהציונים שעלו ארצה ניצלו מהשואה והחרדים שלא דחקו את הקץ עלו השמימה.
א----ל תקראו -! איסור [!] גמור לקרוא!!אח..
מי שרוצה להרחיב, אני פה.
מבדיקה לא קטנה שעשיתי, אסור לקרוא בספר.
 
 
הנה דברים שנכתבו על כותב הספר,
כותב הדברים >> קרוב של הרב עובדיה יוסף שליט"א. (הדברים התפרסמו באתר הלכה יומית.)
 
--- ההדגשות פה אני עשיתי אותם ----
ספר "דת הציונות", נתחבר על ידי אדם אשר אין (!!) בו דעת. כי כל הטענות שכתב נגד הראי"ה קוק אינן נכונות כלל, והוא משער השערות לפי קוצר דעתו ודעת רבותיו בכדי לבזות את הרב קוק, >>>>>>>> וטוב היה לו לאותו מחבר אילו נתהפכה שלייתו על פניו (!!!!), ונוח לו שלא (!!!!!) היה חוזר בתשובה כלל, והיה נשאר בקילקולו שלא יערך עדי עד לעומת הקילקול שהביא עתה לעולם על ידי ספרו. וכל המבזה את החכמים אין רפואה למכתו. וכבר הודיעונו רבותינו (בסנהדרין צ.) כי אין לו חלק לעולם הבא. ואין ספק בדבר שהקדוש ברוך הוא דחס על כבודו של צורבא מרבנן, לא יחרש על כבודו של הרב קוק, שהיה סולם מוצב ארצה וראשו מגיע השמימה, וכל גדולי התורה העריכוהו עד מאד. ואף הגרי"ש אלישיב מכבדו עד מאד. והגרש"ז אוירבך היה תלמידו. וגם מרן רבינו עובדיה יוסף שליט"א מגדלו ומעריכו אין קץ, כי כל אלה הכירוהו, וידעו גדולתו, גם אם באיזה עניני הנהגה לא הכל הסכימו עמו. וידועה לשון הגאון חזון איש במכתבו אליו, אשר כתב לו "הוד כבוד מרן שליט"א", והמחבר דת הציונות (!!) הטה דבריו לדרך זרה, חורש רעה בכל עת מדנים ישלח. והאמת כי זה המחבר קשה עלינו כספחת, אפרוח אשר לא נפקחו עיניו, אשר למד (!) תורה והשקפה מפי מבזה תלמידי חכמים המתלוצץ מן החכמים בדרשותיו, וממנו למד וכן עשה, עד שנתגדל יותר ונעשה תלמיד המחכים את רבותיו, בדברי ליצנות כנגד רבן של ישראל הראי"ה קוק, אשר הוא מרבה דברים כנגדו בדברי שקר שאין להם שחר. עדי יאנף ה´ במשנאיו ושב יעקב ושקט ושאנן ישראל. ועוד הרבה יש להאריך בדברים אלה, אך תקצר היריעה והזמן גם הוא. קנצי למילין, שאסור לקרות בספר הנזכר כי דינו כשאר ספרי מינות. בכבוד רב, הלכה יומית.
 
 
---
 
וזה המחבר שזכרת, הטיח דברים בקדושי ה', אויה לנו איך שבדורינו גבר כל כך ההסתר פנים, שיקומו צבועים מכת חנפים ואפיקורסים (שבאמת הוא בז לכל תלמיד חכם שאינו סובר כמותו), לבזות גאון וקדוש בישראל ולא נעשה עמהם מאומה. 

ומטרתו השלישית, היא הצגת אישיותו של הגאון רבי אברהם יצחק הכהן קוק באור שלילי מאד. ועל זאת אין אנו יכולים להחריש. וכל השומע בזיון תלמידי חכמים ואינו מוחה עתיד ליתן את הדין. ועל כן לא יכולנו בשום אופן להחריש ולשקוט על שמרינו בשומעינו דבר רע זה, מפני שחששנו בעצמינו להלכד בעוונו של המחבר הלז, פורץ גדר ישכנו נחש, שמעיז פניו שוב ושוב לדבר סרה ולהלעיג במלאכי אלהים, וי וי לו על מעשיו, ואוי להם למחזיקים בידו. אטו יודע הוא מי הוא זה הגאון ראי"ה קוק, אשר רובם המכריע של רבני ירושלים היו ששים לקראתו, וצמאים למוצא פיו, וגם מאלה אשר ביקרו את דרכו, ואף היו מקורבים לעדה החרדית, היו יודעים מגדולתו ומכבדים אותו ואת מעשיו דרך כלל. והם המה אנשי ה', גאונים וחסידים אשר בארץ המה, הגאון המופלא רבי שמשון פולנסקי ז"ל, רבה של שכונת בית ישראל, (ששימשו אצלו בהוראה, מרן הרב רבינו עובדיה יוסף שליט"א, הגרי"ש אלישיב שליט"א, הגר"ש ואזנר שליט"א, הגרי"י פישר ז"ל, ועוד), היה מעריכו עד אין קץ, והרב קוק השיב לו כגמולו, וכינהו בחיבה "הלמדן של ירושלים", וזה הגאון לא היה מבני הדור שלנו. סיפר לנו הגאון רבינו הגדול שליט"א, כי הגר"ש פולנסקי, יודע היה בעל פה מילה במילה ממש את לשונות הרמב"ן במלחמות ה'. והוא היה מיודד עם הגרי"ח זוננפלד, ועל אף הכל, היה מכבד מאד את הגראי"ה קוק והחשיבו לאחד המיוחד בגדולי הדור. והיה ידידו המובהק של תלמיד חבר של הגראי"ה הלא הוא רב רבנן, רבן של רוב גדולי דורינו, מרן רבי צבי פסח פראנק זצ"ל, אשר זה המחבר לא מתירא להטיח דברים גם בו. ואין הוא יודע שגם הגאון הרב מבריסק היה שולח ומפנה אליו (להגרצ"פ פראנק) לשואלים בדבר ה' זו הלכה. ולמפורסמות אין צריך ראיה, איך שבירושלים של אותם הימים היו מתפללים רוב התלמידי חכמים בבית הכנסת אחוה אשר תחת אדרת קדושתו של הרב הגרי"מ חרל"פ זצ"ל, שהיה חסיד קדוש, והוא היה תלמידו המובהק של הראי"ה קוק.
שמענו מפי הרה"ג ר' צבי כהן שליט"א, רב הסמינר הישן בירושלים, שסיפר לו רבו הגאון הצדיק רבי גדליה אייזמן שליט"א, משגיח ישיבת קול תורה, כי בצעירותו, היה לומד בישיבת מרכז הרב, מפני שעל ידי אותה הישיבה סודרו לו כל אשרות העליה לארץ. ובאותן השנים היה נושא דברים בישיבה הגרי"מ חרלפ. וכשהיה מגיע הגר"ג אייזמן לביקורים בביתו של הגר"י אברמסקי, היה מבקש ממנו הגר"י שיאמר לו מה שדיבר בדברי תורה הגרי"מ חרלפ, מפני שהיה שמח מאד בדבריו. ודבר שפתיים אך למחסור להאריך עוד מענינים אלו, אשר יכלה הזמן והמה לא יכלו.
 

עוד ברצונינו להוסיף, כי דיברנו היום עם הגאון מרן רבינו הגדול שליט"א, וסיפרנו לו על ספר (!! דת הציונות - הוספה שלי.) הנזכר, והשיבנו שבלי ספק איסור גמור הוא לדבר כנגד אותו צדיק. ושאלנו אותו אם הרב קוק היה אדם גדול, וכה השיבנו: לא רק אדם גדול, אלא צדיק יסוד עולם. והוסיף, כי הגאון רבי יהודה צדקה (שהיה מתנגד אפילו לבחירות כנודע, ובודאי שלא היה שייך למזרחי), סיפר לו, שהיה שנה אחת בישיבת מרכז הרב ביום שמחת תורה, והכיר שם את הגרא"י קוק, ואמר לו, זה היה מלאך ה' צבאות ממש! וחזר על הדברים גם מרן שליט"א, זה היה מלאך ה' צבאות ממש! 

והנה מלבד דעת קדשו של מרן רבינו הגדול שליט"א, שכל דבריו אינם צריכים חיזוק, עוד יש בידינו הקלטה מבית הגאון ר' יוסף שלום אלישיב שליט"א, המדבר קשות מענין זה, וביקש שייפנו למפיץ הספרים הללו לדרוש ממנו שיחדל ממעשיו, ואם יהיה צורך בדבר, נביא את כל לשונו מה שדיבר מענין זה.



 
מי שרוצה להרחיב, לדון, להראות לי שהאמת אחרת - מוזמן. בשמחה.
(לא התייחסתי לנושא השרשור, אלא רק לספר המדובר)
רק לא זה.golani
אמירה שאסור לקרוא בספר היא הביזוי הנורא ביותר.
מה אני לא יכול להתמודד עם הדביל הזה?
כן זה,אח..
לא יודע בדיוק למה התכוונת,
אבל אישית לי חשוב להדגיש את הדברים.
אסור לקרוא בספר המדובר.
 
תתמודד. אבל אל תשכח שקריאה במשהו לא טהור,
גם אם אתה יודע שהמצב אחר, זה מלכלך אותך.
לכן - זהירות, פשוט לא להתקרב.
 
 
רוצים לברר השקפות?
תבדקו אצל רבנים חשובים. אבל - לא לא לא בספר המדובר.
 
 
מי שרוצה להרחיב, בשמחה במסר.
שבוע מבורך!
אין לי שום כוונה לבדוק השקפות מהספר הזה.golani
הוא דבילי ומשעמם (קראתי קצת) ובאתר שהוקם בנושא כתובות קונספירציות מטומטמות שמבוססות על כלום.
אבל לומר "אסור" זה לדעתי משדר בהלה ובריחה מהתמודדות, "האמת איננה פחדנית"(הרצי"ה).
האמת איננה פחדנית?אח..
אז בא נקרא בספר של אפיקורסים - מה שהרמב"ם אוסר.
 
קיצור - אסור, זה א-ס-ו-ר.
דומה לזה שאני לא אגיד על עיתון 'לאשה' שבגלל שזה לא אמיתי,
אז אנחנו לא מפחדים מהאמת ומותר לקרוא..
 
אגב, אם אתה לא הולך לקרוא את זה, סבבה.
אבל בגלל שפה זה פורום אז כתבתי את זה שכולם יראו.
 
 
 
 
מקוה שהובנתי.
שבוע מבורך!
תמונות לא צנועות זה עניין אחר.golani
וספרי כפירה? הרמב"ם בעצמו קרא.
הרמב"ם בעצמו א-ס-ר.אח..
זה שהוא קרא - זה הוא (!) כהוראת יחיד.
מה שלך לדוגמא, עקרונית - אסור לקרוא.
הלכה מפורשת שאסור לקרוא ספרי כפירה.
 
 
 
מקוה שהובנתי למה אמרתי שאסור לקרוא בספר.
ושוב, אסור לקרוא בספר המדובר.
שבוע מבורך!
 
 
 
ok, אז ספרי כפירה אסור.golani
אבל אין מה להשוות לפה.
 
דוקא יש. ציטוט >>אח..
 שאסור לקרות בספר הנזכר כי דינו כשאר ספרי מינות. בכבוד רב, הלכה יומית.
 
 
 
כל טוב.
לילה מבורך בעז"ה.
וממתי הרב עובדיה הוא פוסק הלכה שלי?golani
 
תחפש אחד כזה, תשאל אותו.אח..
אגב, שם זה לא הרב עובדיה אלא קרוב שלו.
אני אמרתי את דעה של רב.
תברר רב שסובר אחרת, תגיד את דעתו.
 
 
בנתיים, אם יש ספק = אם לא שאלת את הרב שלך,
הולכים לכיוון היותר אמיתי.
ולא, אל תגיד שאתה יכול להחליט מול הרמב"ם שלא מדובר בספרי
אפיקורסות. תשאל אדם שיודע בדיוק במה מדובר מבפנים ויודע הרבה מאוד תורה.
בקיצור, שאל מה ההלכה.
 
 
אגב, אמרתי את הדברים בעיקר לכל הפורום.
רוצה לקרוא? תקרא. אם יש רב שמתיר לך ויודע מה קורה שם בספר בפנים, תקרא.
 
בהצלחה.
שבוע מבורך!
 
תראו:<אריאל>
הויכוח פה הוא לא רק על הרצל, הוא גם על התפיסה של הציונות, התפיסה של המדינה.

יש שאומרים שהרצל ניסה לגרום לעמ"י להתבולל.

כן, אלה היו האידיאלים הראשונים שלו- אי אפשר להגיד שזה היה פועלו.
הוא התעורר, עוד הרבה לפני הצהרת בלפור.
הוא היה בורג חשוב במאבק על הקמת מדינה יהודית.
בלעדיו: יש סיכוי שעוד היינו יושבים בארצות הגולה של סבאסבתא.

לענ"ד, האנשים שיוצאים נגד הציונות, נגד המדינה, או בכלל נגד החיים החילוניים בא"י מחפשים שעיר כלשהוא שעל גבו יוכלו להדביק ג'וקים כלשהם.(לערער את הבסיס, ולהתחיל להפיל את הבניין) מה לעשות שהרצל הוא הבסיס?

לענ"ד,הכל מוגזם, אם בכלל נכון.
איזה בורג, רב בריח.golani
מנופי אבי, ציר מרכזי ועוד.
אריאל לפחות אתה מודה במשו..חיים שלמה
אבל נשמע שאתה מסכים עם דרכם של החילונים שלפי דעתי לא הולכים בדרכך מאיזו סיבה שתהיה ולמה?
 
עזבו..אנונימי (פותח)
ויכוח לא יעזור אני מציע לכל אחד ואחת ללמוד את הנושא.ואז הוא יחליט את דרכו.
ברור שוויכוח לא יעזור.golani
כי הפסדת בו כישלון מוחץ
וחבל שאין מכונת זמן, אם כ"כ רע לך פה היית יכולה לחזור לאושוויץ או לזמן פרעות ת"ח ות"ט, שם היית מרגישה הרבה יותר טוב, לא?
חיים שלמה<אריאל>
אני לא מסכים עם דרכם של החילונים. אני מאמין שאנחנו צריכים להשיב אותם לה'. אבל זה כבר נושא אחר.

דבר אחד בטוח:
אני מסכים שהמדינה שהרצל חזה היא ראשית צמיחת גאולתינו.
יפה. במבלולו
אבל אסור לשכוח מה שהוא עשה בכל זאת לעם היהודי.
עם כ-ל הרע בו. כן.
אתה כפוי טובה.golani
נראה אותך בן למשפחה לא דתית מוקף בחברה גויית ולא נופל לכפירה והתבוללות, הוא לפחות חזר אחרי זה ליהדות(לעם היהודי, לדת אמנם פחות אבל תרומתו ליהדות, לעם היהודי וליהודים גדולה מתרומתם של הרבה רבנים).
נראה אתכם, גיבורי מקלדת.
גולני- י'גבר...הרב אמזלג
תראה להם מי פה באמת צודק...הרב אמזלג
ממש ככה..אביב
ואני די עם גולני....
סליחה כבוד הרב אמזלג, אבל ככה לא ראוי לרב להתנהג..שמחה ואמונה
אוח... עד שמישהו פה מסכים איתי מטיפים לו מוסר golani
כחח..זה לא באמת רב שמחה ואמונה..שיראל.
ואגב-יש פה הרבה שהסכימו איתך והוסיפו על דבריך..
כחח נשמה זה היה בצחוק..=]שמחה ואמונה
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילהאחרונה
מדהים!
שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

בדידותהרשפון הנודד

למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?

לכן לנוער יש תנועות נוער. מפגשים, פעילויותפ.א.
כן אבל זה מרגיש לי קצת בריחה משום מההרשפון הנודד
בריחה? אשמח שתסבירפ.א.

אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?

אתה לא חבר בתנועת נוער? 

זה לא זההרשפון הנודדאחרונה

זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)

...הרמוניה

א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך? 

מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?

תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.

ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...

אולי יעניין אותך