הצבא מהצבא המוסרי בעולםאנונימי (פותח)
קשקוש.golani
בא אני אספר לך סיפור.
אח שלי (השתחרר לא מזמן) יצא לאבטח פירוק משאבות פיראטיות בכפר ערבי, לפתע הסתערו מספר צעירים פלשתינים לעבר ציוד הפירוש ואחד מהם שלף סכין (כנראה כדי להרוס את הציוד) החייל ירה בו.
החייל אמנם נשפט אבל אחי אומר שנראה לו שזה בגלל שהוא שיקר שפלט כדור ולא סיפר את האמת - שירה בכוונה.
נו, אז אם על ספק סכנת פציעה יורים בצה"ל ברור שההשמצה הזו מגוחכת.
הצחקת את 141 הרוגי לבנון השנייהאנונימי (פותח)
אני ענה אחרי זה.golani
אני רק רוצה להבהיר שבמילה "קשקוש" לא התכוונתי אליך אלא ליוצרי הקריקטורה.
תגובהאנונימי (פותח)
חבל שאתה מחליט שזה לא נכון, ע"פ מקרה אחד שקרה לחבר של אחיך.
בגדול, הצבא שלנו הוא המוסרי בעולם, וגם במקרה שסיפרת ברור שהוא ירה מפני שחשש לחייו.
זה שהוא שיקר, רק מוכיח את העיוות שאנו חיים בו-שהוא פחד לספר שהוא ירה כי רצה להגן על עצמו.
זה לא צבא מוסרי - זה אכזרי!!קנקן
מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר על רחמנים [למשל גוש קטיף].
זה 121 הרוגים.. מסכנים מה הרגת עוד 20...מלאכי
קסאם - ביחד עם אזרחים זה יותר מ160אנונימי (פותח)
עד כמה שאני זוכר....

כאילו שאתה יותר מוסרי מהם..שמחה ואמונה
תגובה לקנקן..שמחה ואמונה
רחמנות על אויבים זו אכזריותקנקן
ואת התוצאות ראינו בגוש קטיף!!

מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר על רחמנים


צה"ל מתנהג בצורה מוסריתשמחה ואמונה
ביחס לחילוניות, נכון שלפי הדת זה לא אמור להיות ככה, אבל מבחינת המוסר של העולם[ויש גם קצת משהו מהיהדות] זה טוב מאוד, כי מבחינתם צריך לרחם אי אפשר לרצוח כל מי שבא בדרך, חושבים לפני.. אלא אם כן זה מלחמה או משהו..
זה לא מוסריות זה פחדנות כנסואנונימי (פותח)
תראה מה ארה"ב והעולם עושים בעירק ואפגניסטן - מפציצים בלי חשבון [אני אישית נגד כ"כ הרבה] ואף אחד לא אומר להם כלום.
לא נכון.golani
אם מחבל היה מסתתר ברחוב בארה"ב לא היה נכון, כנראה, להרוג אזרחים.
אבל בלבנון זו מדינה שלמה שעומדת מאחורי חיזבללא, אז לא רק שאנחנו לא משמידים אותם(ועם זה אני מסכים) שעוד נמות בשבילהם?
שיגידו תודה שלא הרסנו את כל המדינה הזו כתמורה על תמיכתם בחיזבללא.
 
*לבנון זו דוגמא.golani
אפשר לומר את זה גם על עזה ואלי גם על יו"ש.
עדיף להיות מן הנהרגים ולא מן ההורגים.מעשיה נאה
תגובהאנונימי (פותח)
משפט טיפשי מאד.
עדיף לא היות לא מאלה ולא מאלה ,אך אם חייבים לבחור אחד מהשניים (דהיינו אם רוצים להרוג אותנו) עדיף וחובה להיות מההורגים.
הבא להורגך השכם להורגו!
^^^ ^^(,")
מסכימה עם ברוךח,
"הבא להורגך השכם להורגו" זו הלכה וחובה,לא המלצה...
ה' יתברך נתן לנו חיים כדי לבצע תיקון ותפקיד בעולם ועד שהוא יחליט שסימנו אותו
צריך לשמור על החיים שלנו,
בפרט שבהרבה מקרים בסוף לא מדובר רק בחיים של "הרחמן," אלה בסוף משלמים על כך אחרים שנפגעים באשמתך, באיזה זכות? 
מוסר אנושי משתנה מאדם לאדם,ולא נקי מיצר הרע...
(בפרט לעמ"י) המוסר שלנו הוא רק מוסר אלוקי, ההלכה והתורה.
נכון מאוד!רקסי2
לא מתגייסים לצבא שמעדיף נוחות ערביתחשבוןאחרונה

במקום חיי נפש יהודיי!!!

אמממדוסית?
אני דווקא חושבת שאתה מקשקש. גם לי יש אח בצבא וכן, יש פעמים שהם מפחדים לירות כי ישפטו אותם.
מבחינה חוקית מותר לחייל לירות רק אם למחבל יש : נכונות יכולת ורצון.
אם לא תצליח להוכיח בבית משפט צבאי שהיה לו את כל אלה... שהייה נעימה בכלא!!!
שנזכה לעצמאות אמיתית  שלנו בארץ הקודש!
טוב, ממש לא מתקרב לתחכום שקריקטורה צריכה להציג.ארגמן
מוזמן לעשות יותר טובחשבון
נחחמד..=]ה!2ה 2!2ה
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך