אררררררררררררררררררררררררר!! :Oאח..
מי פה אמר 'ושמחת בחגך' שיהיה גבר וירים ת'יד. עצבני
היתושים האלה. אני אומר לכם, אני אכנס בהם! מה?
א"א לישון בשקט?! חייבים לתת עקיצה?!...
 
מצטער שאתם 'הכותל' שלי, אבל אני חייב לפרוק פה משהו,
ממש, כמה דקות אחרי החג, ו -
"אף על פי שכל המועדות מצוה לשמוח בהן, 
בחג הסוכות הייתה שם במקדש שמחה יתרה שנאמר: "ושמחתם לפני ה' אלוהיכם שבעת ימים". (רמב"ם)


אז למה אתם מוציאים אותי החוצה למה?! י'רבנן, ל-מ-ה ב-ח-ו-ץ?!...
אררררר! יתושים, חום אימים, כיור במרחק 20 ק"מ, ואתם מצפים שאני אשמח הכי הרבה בעולם?

כבר עדיף לאכול ת'דיקטים של פסח עם מזגן בבית מאשר ---
סוכה בחוץ?! שמחה יתרה?! איך מצאתם קשר בין המילים?!...
 


עכשיו קבלו מהפך בחיים. חיוך
'שמחה', זה לא כסף ואלכוהול - וכן, תתפלא דודו אהרון,
אבל שמחה זה גם לא בחורה...
כי ת'כלס, כל האלה שמורחים מייק-אפ על הפנים (שם כולל לאנשים שחיים 'בכיף'...)
אתם תראו אותם אנשים עצבניים, עצובים, ומשועממים בטירוף.
אז רגע, מי זו שמחה? איפה היא גרה? הוווופה! הנה זה בא:
השמחה האמיתית יכולה לבוא, רק אם האדם מבין שכל החיים שלו פה הם רק 'ימים עוברים',
ובאמת הכל פה זה ר-ק הכנה לעולם הבא. ממילא, להוא יש יותר? לא נורא, העולם פה
זה רק 'מעבר'. ההוא עצבן אותי? לא נורא, לא נשאר פה לנצח, פה זה רק אמצעי...
קיצור - "השמח בחלקו", הוא היחיד שבאמת מאושר, שמח. ול - 'שמח בחלקו',
אדם יכול להגיע ר-ק אם הוא מחדיר לתוך הראש שלו, שהעולם הזה הוא עראי, ות'כלס,
יש ת'עולם הבא ששם נקבל ת'שכר האמיתי, ושם זה שיא העונג והכיף, ופה? מכינים לעולם הבא...


סוכות. יוצאים החוצה, יוצאים לסוכה שהיא 'עראי'.
ווואו. עכשיו מובן הכל. ד-ו-ק-א בסוכה, ד-ו-ק-א שאנחנו יוצאים אל מקום עראי,
ד-ו-ק-א שם נוכל להרגיש הכי ת'שמחה האמיתית. ד-ו-ק-א בחוץ נבין באמת מה זו שמחה...


יאאא. תראו איך המעגלים נסגרים יפה. חיוך
רק אדם שמבין שהעולם הוא 'עראי', חולף - רק הוא יוכל להיות שמח באמת.
= דוקא בסוכה - שיוצאים החוצה, ל - 'דירת עראי', דוקא שם צריך להיות ה-כ-י בשמחה.
כי באמת, זו הדרך היחידה להגיע לשמחה האמיתית, לזכור תמיד ממש -
שהשמחה תבוא רק ע"י ההבנה, ש - 'העולם הזה הוא מקום עראי'...



טוב, חברים, אני עפתי לסוכה.

יודעים, קצת שמחה... מוציא לשון

 


האא,
שואלים מה לגבי היתושים?
קנו 'אל - תוש'. באדיבות חברת סנול... קורץ

 

 

 

 

עשו טובה, שמרו על השרשור למעלה.
קיצור - תקפיצו בשמחה.

 

 

 

חח שיהיה בעז"ה חג מלא מלא מלא שמחה אמיתית,

א-מ-ן-! חיוך

 

 

 

 

 

 

ב"הצלחה שם..דניאלה .ד.

תודה רבה..! שניזכה לשמוח שמחה אמיתית!

תודה !שכויח!!אביהש
אין כמוך. זיכית. חג שמח!!במבלולו
צדיק שכמותך!!!!*#&למה?!*#&

וסתם בכללי לכל הבנים הבכיינים- אני מתה לישון בסוכה!!!! כי יתושים, תכל'ס- יש גם בבית!

דאיי..פשוט יפה...הלוואי שנצליח לשמוח!!!!הדרולה!!
חה, יתושים...אביה14

חכה חכה לרגע שתתעורר בסוכה באמצע הלילה ותמצא בתוכה גנב שיושב ומתכנן סדר פעולות... 
צדיק, הא?.. לפחות זה בסוכה... דוס

(קרה לאבא שלי לפני כמה וכמה שנים טובות קורץ)

שכוייח, תודה רבה.

~מועדים לשמחה חגים וזמנים לששון~

אשרייך, יפה כמו תמיד חיוכים
איזה כיף שאתה עדיין כאן!רק רציתי ללכת

תודה רבה!!!

שנזכה.....עץ על מים

חג שמח.......

ותודה על כל הד"ת.....הם מחזקים ממש!!

ואיי איזה יפהזה!!שלבוקית

(וזה ממש מיוחד אם קראתי הכל.. )

זה כזה יפה, וכזה אח.. לאל

באמת כיף שאתה עוד כאן!!

 

וממש, אבל ממש יפה=]]

אביה יא מלחיצה!דוסית גאה!

מה בסוף קרה?

 

אח..ענק כמו תמיד!

 

תקראו ת'קומיקס של "בראש יהודי"..

אחד החזקים...

לא ממש הבנתי-סוסת פרא

אז מה אם זה ארעי? אז מה אם זה במעבר? עדיין אני רוצה שיהיה לי_________ עכשיו, זה שהעולם הזה הוא ררק פרוזדור זה אומר שעשרות שנים אני צריכה לוותר על מלא דברים?

 

שלא יובן לא נכון, אני מסכימה עם הרעיון של " איזהו העשיר השמח בחלקו", אבל אני אשמח יותר להבין את זה...

 

ו-אח, איזה כיף שאתה בבין הזמנים! ככה גם אנחנו מרוויחים!

הופ טראח!סוסת פרא

וואי! הוא היה צריך לקפוץ הרבה וזה כאב!

אווץ' -אח..

ברגע שנבין שהכל פה עראי, חולף - ממילא נפחית את הערך לכל דבר.

נבין שרכב, זה לא מטרה. זה רק אמצעי. נבין שיש עוד דברים מאשר כסף.

כי ת'כלס, אם פה זה העולם העיקרי - "תנו להנות ה-כ-י" = שזה מביא את הקנאה,

התאווה והכבוד - שמוציאים ת'אדם מן העולם.

אבל אם פה זה רק אמצעי, אז 'תנו להנות הכי', נכנס בתוך גדר ה -

'עולם הבא'. ואז גם נהנים, אבל בגבול של העולם הבא. זוכרים, שהכל פה חולף,

ממילא, אין מה לרוץ אחרי תאוות שרק מורידות ת'שמחה שלא משיגים או שמסיימים אותם...

 

 

 

 

מקוה שהובנתי. אם יש צורך, בשמחה ארחיב.

אגב, תודה ענקית על המילים הטובות.

מועדים לשמחה ושבת מבורכת בעז"ה לכל עם ישראל!

זה היה ממש יפה!!!!בין השורות

גם אצלינו בבית חם כי א"א להדליק מזגנים כי זה יטפטף על הסוכות של השכנים...

וכולנו פה מתים מחם ומזיעים.

נראה לי מחר אנחנו רצים לקנות 5 מאוררים......

ל"ט

יפה!!! חג שמח!ה!2ה 2!2ה
יפפפפהה :]נועוש=]]!!
יפה מאד!!הדריכני

אח.. מתחשק לך לספר לנו איך לך בישיבה??

הי!אני מבקשת!!ד"ר אריק

בס"ד

מה זה הפרסומת הסמויה הזאת?!קורץ

 

תודה רבה אח..

פשששששששש ממש יפה! -(תהיו חזקים שם!!)גיטרה

אהבתי כתבת קצר וקולע !

ישר כח!!!!!

חג שמח לכולם.....

ישנתי הלילה בסוכה והיהדוסית גאה!

כיף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתת ??? בסוכהה ???נועוש=]]!!
מהמם!רננוש!

בס"ד

בשם מי זה אם אפשר לדעת?!

לא זוכר.אח..

מצטער. קראתי ת'רעיון הזה פעם ונדלקתי.

 

 

שב"ש מבורכת ומלאה שמחה!

^^ מקפיצה ^^..ממש יפה..!!בת מלך =)
נייס.. מקפיצה רחליOס
יפה מאוד!שפמנוןאחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך