כיבוי אורותמשקפופרית

אז ככה: זה לא ממש סקר. זה יותר התעניינות כדי לראות אם השעה שלנו נורמלית

שתפו פעולה!.

 

מתי כיבוי אורות אצלכם??? 

שונה לשכבות שונות (נגיד, חמישית-18,שישית-18:30 וכו'...)?

מה זה אומר? לא עושים פעילויות אח"כ? נכבים האורות? כולם ישנים כבר?

 

 

אצלינו זה חמישית+שישית 22:30 ואנחנו חושבות שזה מוגזם.

יש מקום חשוב ככה?

כיבוי אורות, בעיקרון -במבלולו

23:00.

המדריכה יעני עוברת, מדליקה אורות קטנים ומכבה ת'גדולים, ואמורים מעכשיו להיות בחדר שלך.

 

אבל בפועל? עד עכשיו זה היה 3 ככה,

בזמן הארחחרון ממש התאזן ל1-2 כזה.

 

קמים עייפים, זה מה שבטוח ישנוני

לנו הכיבוי אורות ב....ברכוש!!!
אופס....ברכוש!!!

לחמשושיות ולשישיסטיות השנה התחילו לכבות ב11 וחצי אבל שנה שעברה הכיבוי היה ב12 !(הכיבוי אצלנו הוא אוטומטי!)הכל נכבה חוץ המשירותים והמקלחות....לשביעית שמינית נרלי ב12 וחצי\1....ואני חשבתי שלנו זה מדי מוקדם!!!

אוקיי..שבלולון

אצלנו חמישית כיבוי אורות ב-22:30, שישית ב-23:00, ובעיקקרון לשביעית ושמינית מכבים באיזו שהיא שעה ת'אורות, אבל זה רק בשביל הבנות שרוצות ללכת לישון מוקדם..

אבל אנחנו לפחות לא ממש שמות על הכיבוי אורות (אני יכולה נראלי לספור על כף יד אחת את כל הפעמים שהייתי בחדר בכיבוי אורות..חושף שיניים).

בערך באחת, הבניין כבר די שקט.. אבל יש ת'בנות (וגם אני) שהולכות לישון בשתיים, שלוש..

פיג'וג'ו-סוסת פרא

אני לא יודעת מה איתכם, אבל הבניין של החמשושיות שקט ב10.5 כאילו אין שם אף אחד!

ואני איתם בבנין...

לא.. אני דיברתי על השישיסטיות..(אצלנו..)שבלולון
אצלינו אין כזו שעה.בין השורות

ההורים הולכים לישון וכל אחד מתי שבא לו.

(ואנחנו לא ערים עד שעות מטורפות....)

העוונה היא לישיבות\אולפנותלוקסוס

לא לבית שלך...

הכוונה*לוקסוס
כן....בין השורות
באמת תהיתי מה קשור חמישית ושישית....
פתאום שמתי לבמשקפופרית

שכתוב בשורה האחרונה חשוב במקום לחשוב.

 

הבנתם נכון??

 

וכן,התכוונתי לאולפנה.

אני באולפנא בלי מגורים..הללי נפשי
לנו לא היה כיבוי אורות.רות014

ותאמת שגם לא ממש היה שמירה ובדיקה עם אנחנו נמצאות או לא..

זה היה קצת מסוכן אבל בשבילנו נחמד ביותר..

כי זה מקום פתוח מבחינת הבנות והמחשבות..

אצלינואני17

חמישית-23:00

שישית-23:30

שביעית+-אין כיבוי אורות

קפיץ קפוץמשקפופרית

לאנשים שרק עכשיו מתחברים..

 

 

אני אסביר למה זה חשוב לי.

הכלל של כיבוי אורות נקבע רק השנה ולכן עדיין בודקים את העניין.

הכלל הוא שחמישית+שישית-22:30 

שביעית-שמינית-23:00

 

לנו זה נראה דרישה לא הגיונית ואמרתי שאני אבדוק עם אנשים מעוד ישיבות/אולפנות ונבוא לצוות עם מידע-מה ת'כלס עושים בעוד מקומות.

 

 

עזרו לנו לאחר את כיבוי אורות!!!

איןו לנו כיבוי אורות....בעזרת ה'!!
הכיבוי אורות שלנוחסיד של עצמי

מ8 בבוקר עד 2 בצהרים בשביל לחסוך בחשמל כי בנות משאירות דברים סתם דלוקים .וגם בישביל שבנות יהיו בשיעורים ולא ילכו לחדרים.

אמ.. אצלנו..נטע=]

יש רק לחמישית וב 11:30..(נראה לי..או שפשוט אני לוידעת כי לא יצא לי כמעט לישון באול'..)ואם זה משנה אז אני מאוכ"פ

את זה יש גם אצילנו...*מותק*

הכוונה הייתה ללילה....אנחנו מרגישות ילדות בכיתה ה'....תודו שזה לא הגיוני...!!

ואצלינו כיבוי אורות אומר- שב10 וחצי כולם צריכות להיות אחרי מקלחות,מאורגנות לגמרי לשינה...(כאילו פיגמה וחצאית למעלה..) ואז חייב להיות חושך בחדר ושקט גמור....וכל מי שרוצה לישון מגיעים לה כל התנאים בשביל זה...

מותר לצאת מחדר ללמוד בכיתה לדבר עם גג בת אחת שתיים ובשקט...

וזה נקבע בעיקר בגלל דרישה של המורות שאומרות שאנחנו עייפות,ללא לומדות,כולן ישנות בשיעורים וכו'....

אוףף!! זה פשוט מעצבן!

 

בבקשה תכתבו מתי אתם!! זה חשוב לנו!

 

תודה

אצלנו -אלעזר300

חמישית - 22:30

שישית - 23:00

שביעית - 23:30

שמינית - רשמית 00:00, מעשית - ספק אם מתישהו בכלל.

אלעזר, אני חושב שאתה צריך עדכוןאורי הולנדר

חמישית - 22:30 בחדרים, 23:00 כיבוי אורות

שישית - 22:45 בחדרים, 23:15 כיבוי אורות

שביעית - רשמית 23:30 כיבוי אורות, מעשית משהו כמו 00:00

שמינית - אין כיבוי אורות אפילו רשמי

וואלה?!אלעזר300

טוב, אתה באמת מעודכן יותר ממני.

נתראה בקרוב בעז"ה!

לא כל כך בקרובאורי הולנדראחרונה

אני מגיע לישיבה כנראה רק ביום רביעי, כי יש שבוע הבא השתלמות שאני צריך להיות בה מיום ראשון עד יום רביעי

אצלנו-הנשר

חמישית- רשמית- 11,תכלס- מתי שבא לך בערך.

שישית-שמינית-מתי שבא לך בערך.שכונה...

אין אצלינו כיבוי אורות!!!!!!שיא הכיף!!!!Tehilla*
גם לנו אין כיבו אורות!!-נiעם-
אצלנו זה יותר דומה ל"הנשר"אני שמח סתם!
טוב אז ככה..מפלצת

חמישית- 23:00 זה אומר שצריך להיות בחדר ולהתכונן לשינה

שישית ושביעית- יותר מאוחר

שמינית- ישנים מתי שבא לבם

לנו אין כיבוי אורות!!!מלאכי
ב-11 אבל הולכים לישון אחריBreathing Fire
אין כיבוי אורות!!! הכי שווה שבעולם!!*נעמה*
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך