בעזהי"ת
[בואו נראה אתכם, שטו"תניקים יקרים, חופרים ומתחפרים בשאלתי כראוי וכדוגמאות המוקפצות לעילא ולמטה..]
חידדתי מוחי להפוך בנושא, ונעצרתי בהגיעי לשאלת השאלות-
וכי למה זה, ייאלצו תלמידים ללמוד שעות כה רבות מקצועות שונים ומשונים, שאין לאדם צורך פרקטי מעשי בקיומם, בעוד יכולים הם לנצל זמן נעורים זה לבירורים חשובים כגון בירור משך שעות השינה הנדרשות להם ע"מ לקום עירניים, ובירור כמות הזמן שיכול אדם לנגן בגיטרה ברצף. ומובן שבירורים אלו נצרף שיעשה עליהם מחקר מדעי מקיף שיערוך כל אדם על עצמו, שכן התוצאות הן אינדיבידואליות ומשתנות מאדם לאדם. אך מחקר מעין זה לוקח זמן רב, ואין הוא ניתן לשילוב עם לימודי סרק לא הכרחיים.
יוצא אם כן, שהשנים החשובות ביותר לצורך מחקרים אלו נגזלות ע"י משרד החינוך בתמורה לפתיחת אופציה לשכר טוב יותר בעתיד באמצעות דף נייר המודפס עליו בכחול המילים 'תעודת בגרות'.
ושמא תגיד, כי על מנת לחשב תוצאות מחקריות משתנות כנ"ל, עלינו ללמוד על משתנים כמו X ו- Y- הרי אני אומרת לכם שניתן לסמן כל משתנה ב א, ב, ו- ג, ולמדנו זאת מרבותינו שהשתמשו בסימונים אלו, וכל בר-דעת בן 6 יודעם ללא שיעורים מרחיקי לכת.
עזרו נא לי בפתרון התעלומה [ובהשבת הפורום על כנו!]
בהוקרה,
מורי'ה
ראש האגודה לחפרנות בעב"מ [שקד?] לשעבר [?], שגונחת מרוב חלודה שהצטברה על האת.

))))