שאלה.פלספנית

בעזהי"ת

 

[בואו נראה אתכם, שטו"תניקים יקרים, חופרים ומתחפרים בשאלתי כראוי וכדוגמאות המוקפצות לעילא ולמטה..]

 

חידדתי מוחי להפוך בנושא, ונעצרתי בהגיעי לשאלת השאלות-

וכי למה זה, ייאלצו תלמידים ללמוד שעות כה רבות מקצועות שונים ומשונים, שאין לאדם צורך פרקטי מעשי בקיומם, בעוד יכולים הם לנצל זמן נעורים זה לבירורים חשובים כגון בירור משך שעות השינה הנדרשות להם ע"מ לקום עירניים, ובירור כמות הזמן שיכול אדם לנגן בגיטרה ברצף. ומובן שבירורים אלו נצרף שיעשה עליהם מחקר מדעי מקיף שיערוך כל אדם על עצמו, שכן התוצאות הן אינדיבידואליות ומשתנות מאדם לאדם. אך מחקר מעין זה לוקח זמן רב, ואין הוא ניתן לשילוב עם לימודי סרק לא הכרחיים.

יוצא אם כן, שהשנים החשובות ביותר לצורך מחקרים אלו נגזלות ע"י משרד החינוך בתמורה לפתיחת אופציה לשכר טוב יותר בעתיד באמצעות דף נייר המודפס עליו בכחול המילים 'תעודת בגרות'.

ושמא תגיד, כי על מנת לחשב תוצאות מחקריות משתנות כנ"ל, עלינו ללמוד על משתנים כמו X ו- Y- הרי אני אומרת לכם שניתן לסמן כל משתנה ב א, ב, ו- ג, ולמדנו זאת מרבותינו שהשתמשו בסימונים אלו, וכל בר-דעת בן 6 יודעם ללא שיעורים מרחיקי לכת.

עזרו נא לי בפתרון התעלומה [ובהשבת הפורום על כנו!]

 

בהוקרה,

מורי'ה

ראש האגודה לחפרנות בעב"מ [שקד?] לשעבר [?], שגונחת מרוב חלודה שהצטברה על האת.

האשמה בהורים, או כמו שראיתי מודעה באחד העיתוניםמשה

"אמא רוצה תואר ולך אין בגרות?"

 

את הבת זה לא מעניין, זה מעניין את אמא...

אכן שמעתי בעבר שיעור חשוב על הנושא..ארי צלוב

והוא שהרי המורים לא לעצמם עושים אלא רק בשביל התלמידים..
ולכן הניסוי הראשון בבירור משך שעות השינה הם גם משתדלים לתת לנו לבצע את הניסוי
תוך כדי הניסוי של משרד החינוך ואפי' ניסוי זה יותר משובח כי הרי מה יותר יפה מאשר
לבצע ניסוי מקיף ואתגרי בבדיקת סוגי מקומות ותנוחות השינה מאשר סתם במיטה
ועוד עם כל מיני סוגי הפרעות..
ולגבי הגיטרה לכן אמרו חכמים כבר בתנ"ך כתינוק הבורח מבית הספר כלומר המצב התקין
של תלמיד הוא לברוח מבית הספר ולכן אם עושים מה שנקרא בלעז "העבראזה" אפשר
גם לבצע את הניסוי הזה אמנם אח"כ הקול נשמע למרחוק ואולי איזה בעל סמכות יעבור ליד
הפנמייה וישמע אבל לכן תיקנו חכמים את הגיטרה החשמלית ואם לא מחברים למגבר.. "רק
שפתיה נעות וקולה לא ישמע.."
יוצא מכאן שהבעיה היחידה היא שאין סעיף בדף הכחול שמורה על תוצאות הניסויים אבל חוצמזה
הניסויים אכן נמצאים!

הכיצד נמצאים הם,פלספנית

בעזהי"ת

 

והרי

במוסדות חינוך פנימייתים, ברי לכל כי אין הולכים לישון לפני חצות הליל, ויש תזוזות קוליות ופיזיות בבניין גם בשעות 3 ו- 4 אם לא אחרי כן.
מכיוון שיום הלימודים מתחיל בשעה שמונה, וע"מ להתחילו כיאות יש  לקום בשעה 7 ומחצה לפחות.

ע"מ שהניסוי יצליח יש לפנות לו בכל יום שמונה שעות ומעלה, כשאר זה יכול להגיע גם ל- 12, 16, ויותר.

יוצא אם כן שבלי להבריז לא ניתן לעשות את הניסוי, והרי הברזה אינה חוקית לחלוטין.

לא זו בלבד, אלא גם הברזת יתר עשוייה לגרום לפסילת הכשירות לגשת לבחינת הבגרות, ואם כן- ניתן במקום להבריז פשוט לעזוב ת'לימודים ולא ללמוד כלל, אך אז לא נתפרנס בעתידנו.

והרי טעותך היא בהסתכלות..ארי צלוב

הרי את הינך יוצאת מנקודת מבט שהתלמיד הממוצע חפץ וצריך להמצא בשיעור
אך ההפך הוא הנכון ורבבות ילדי ישראל יום יום מבריזים ואף לפעמים באופן קבוע
משיעור מסויים אבל בכך הסכנה היא שאכן לא יהיה פרנסה בעתיד אבל כבר כתוב
מזונותיו של אדם קצובים לו שזה אומר שאם תכנס בצורה קבועה קרי לא להבריז קבוע
אלא שבוע כן שבוע לא יהיה לך פרנסה ויכול להיות שיצטרכו לבכות קצת למורה ויפה שעה אחת
 קודם מה שכן אין המלאכה נקראת אלא על שם סופה ולכן לקראת יום הדין (הבגרות)
מומלץ להיכנס ביתר תכיפות ולהוציא ציונים טובים במבחנים ע"מ שיעלה זיכרון טוב מלפני המורה
וכמובן צריך לזכור שאת השיעור אפשר לנצל בשביל הניסוי רק בשעת הקראת השמות להשתדל
לענות בקול ערני "נוכח" ע"מ שהמורה יחשוב שהנך תרבותי ופעיל בשיעור

והכי חשוב לזכור "יפה שעה אחת של קורת רוח מכל עונש אשר יעלה בעיני המורה!!"

המהדרין נהגוחאכ סוכן שב"כ

בסוף הניסוי לשאול את המורה שאלה הקשורה להפרעות של הניסוי(השיעור) שתעלה חיוך על פניו דבר שכידוע מועיל לדף עם האותיות הכחולות

ואם תאמר היאך ישאל המנסה שאלה שהרי היה שקוע בניסוי ולא שמע את ההפרעותאם כך לא יוכל לשאול שאלות כגון אלו

ונ"ל שהמנסה ישאל את חברו המכונה"חארשאן"בלעז שהרי הוא הקשיב לשיעור ואפילו סיכמו על הנייר וכך ידע אילו דיברי הבל ושטות הפיקו שפתי המורה וק"ל 

^^אכן שחכתי לציין מנהג זה..ארי צלוב

אשר נהגו כל חכמי ישראל בכל מקום שהם וכדאי הוא בשעת הדחק לסמוך עליו!!

אין לי תשובה חד משמעיתאיזה טוב ה'!!!!

לשאלתך אבל רציתי לחדד נקודה חשובה בעניין.

 

לכל מחקר צריך קבוצת ביקורת ועל כן, נצרכים לעולם גם אותם המכונים חרשנים על מנת להשוות בין תוצאות הניסוי בקרב אלו שישנו וניגנו ובין אלו שביזבזו את הזמן לא עלינו בלימודי מקצועות חסרי תכלית.

 

אנו חייבים לאותם חברי קבוצת הביקורת את תודתנו משום שלולא חרשנותם המחקר שלנו לא היה יכול לקבל גושפנקא מדעית.

 

ייתכן שהשכר המוגבר לו זוכים חברי קבוצת הביקורת בעקבות הצלחתם במילוי הדף הקרוי תעודת בגרות נובעת מכך שהסכימו להיות רק בקבוצת הביקורת בשנותיהם היפות.

קשה להבין את חידודךחאכ סוכן שב"כ

שהרי איכא מקומות טובא שבהם אף "החארשאנים"(בלע"ז) משתתפים בניסויים כהאי ניסוייא בעיקר אצל הני בני ובנות ישראל הנקראים שמיניסטים (בלע"ז) שידוע ומפורסם מנהגם שלא להיות נוכחים בשיעור והחארשאנים נהגו לבוא לשיעור ולערוך בו את הניסוי וא"כ היאך תהיה קבוצת ביקורת?

ונראה לי הקטן שי"ל שבשמינית המורה הוא הוא קבוצת הביקורת ואף זה רק ברישא של השנא שהרי ידוע שלאחר מכן כל השאלה העומדת בריש השרשור בטלה ומבוטלת שהרי תלמידי השמינית לא נוכחים כלל במוסדות הלימוד

ועיין בסיפרי הק' בהרחבתי על נושא זה 

                                                                                          בברכה אני  

אמנם ניכרים בדבריך דברי טעם אך..ארי צלוב

הרי ידוע ומפורסם המשנה "פעם חרשן תמיד חרשן" ולכן אף בהיות החרשנים שמיניסטים
הם ממשיכים לחרוש ולא מבינים את גדלות הרגע ולכן הם עדיין נשארו קבוצת הביקורות
ושמא תקשה עלי שהרי בסיפא של השנא הם אינם נמצאים לא קשיא בסיפא של השנא
באמת מסתיים כבר הניסוי ואף המורה לא יוכל אפי' להיקרא "קבוצאת ביקורעת"

תמהה אני עליך ר' אריחאכ סוכן שב"כ

הרי אני הקטן אמרתי בעצמי שהשמיניסטים לא נימצאים ול יש הו"א  שאני יקשה הפוך מדברי

האם כבודו חושב שאני טיפש???

אולי כבודו מקפיד עלי??

אני מבקש סליחה ומחילה מכבוד תורתו

חלילה וחס מכבוד תורתו..ארי צלוב

כנראה נכסתה המסך בעננים באותם הרגעים וטחו עיני מראות במלאת תשובת
כבוד תורתו אכן מתנצל אני ואומר שהחילוק היחיד זה שאפילו המורה לעניות דעתי
לא יכול לשמש קבוצת ביקורת להני שמינסטים..

דעי לך,אלעזר300אחרונה

הרי מקובלנו מרבותינו מעשה ביהודי שנתקע על אי בודד ובנה לו שני בתי הכנסת, אחד להתפלל בו ושני שלא תדרוך בו כף רגלו. ולכאורה למה לו לבנות בית הכנסת השני, הלא בלאו הכי נמצא שלא דרכה כף רגלו באותו בית הכנסת שהרי אינו בנוי... ונראה לומר מכאן שיש עניין בבנייה, שאם לא היה בונה אותו בית הכנסת השני הרי ניטל יחודו של בית הכנסת שבנה להתפלל בו, כי נמצא הוא מתפלל בכל בתי הכנסת שעל האי ונמצאת כוהנת כפונדקית ח"ו. ובזה מועילה בניית בית הכנסת השני שלא תדרוך בו כף רגלו ואז יקיים "קדושים תהיו" בכל רמ"ח איבריו...

ונראה שהוא הדין ללימוד של אעק"סין ווואעי"ין ומיני חשבונות, שלא זו בלבד שמותר אלא הוא עניין ממש והכשר מצווה שילמדם ולא יעסוק בהם כי הוא זה, כבניית אותו בית הכנסת השני שלא תדרוך בו כף רגלו. והדברים ברורים למבינים.

לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך