ב"ה
אני הולכת לתומי ברחוב ורואה מודעה: "ערבי שירה ברבים"
אך לאור המצב הבטחוני של היום קראתי את זה כך: עָרַבִי שֶיָרַה ברבים.
(הניקוד לא לפני כלל בגד כפת וכ' וכ'.. סורי
)
ב"ה
אני הולכת לתומי ברחוב ורואה מודעה: "ערבי שירה ברבים"
אך לאור המצב הבטחוני של היום קראתי את זה כך: עָרַבִי שֶיָרַה ברבים.
(הניקוד לא לפני כלל בגד כפת וכ' וכ'.. סורי
)
ואח שלי פעם אחרי חתונה אחת ראה שלט למסעדה "החל בסנדוויץ' וכלה (בצירה, יע'ני תסיים) בגריל". והוא חשב כלה(בקמץ, של חתונה...)
זה קורה כאשר החתן אשכנזי והכלה ספרדיה
הוא אוכל סנדוויץ'
והיא אוכלת מהגריל (מנג"ל בלעז)
ולפ"ז נראה שהיה כתוב במקור "הח' בסנדוויץ'" והיינו החתן ולא כמו שפתחו בשלט "החל" ונתעלם מהם הלכה פשוטה שאין בסנדויץ' שום "חלות" (כלוייס בטורקית מצויה) ובפרט כאשר עושים לידו מנגל
מה דינו של ערבי זה שאם לא כן למה העלית נושא זה
לענ"ד, פסק הדין תלוי בחומרת המעשה-
מאידך, מובן שלו ירה ערבי נלוז וחסר השכלה זה על יהודים חסרי יש"ע- הרי שדינו כדין השיר הידוע שכולנו מזמרים ביוה"כ: "סקילה שריפה הרג וחנק"
ומחד, ייתכן שאותו קרימינולוג, אינו אלא הג'ובניק המקדים את משיח צדקינו, והוא ירה בערבים רבים, כש"ץ לעזור לנו למצוא עוד מקום לעצמינו. ואז, ללא ספק- נשאיר אותו, ויש לו חלק טוב לעולה"ז. ושירבו כמותו בישמעל!
כי הרי אם זה המשמעות הכביכול נורמאלית של המשפט אז זה עוד יותר חמור!!
מה יותר מעצבן ומציק מאשר קבוצה גדולה של אנשים חסרי קשר ששרה בטונים גבוהים וצורמים??
מה עוד שלקבוצה זאת לא יספיק השיר המפורסם כי הרי לאחר כשנה יעשו טקס הנקרא
אזכרה ואז ישירו גם שם שירים..
ולכן מאיפה שלא יסתכלו על זה זה מעשה ממש חמור שאין אנו יכולים לדון בו!!
אל תלחצו ..
ערבים זה סבבא כי בבקרים אני לומדת..
ויש גם ...
אני שונאת ערבים! בגלל שמחשיך ונהיה קריר...
ויש גם...
מתגייסים יקרים !
אתם הולכים עכשיו להרוג ערבים...
תחשבו עליהים יש להם אבא ואמא.. אחים אחיות וכו'..
תתחשבו בהם ...
תהרגו גם אותם!!!
הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,
מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.
העונה להגדרות הצניעות ?
אפשר פילאטיס ולא זומבה
כמובן.
ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר
לזוג, הליכון זוגי
נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג
הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש
הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים
של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה
יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם
האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא
על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת
כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים
בגרויות חורף פטור מלספור
והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים
וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה
אנחנו נשארים אחרי היסודי
אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר
בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל
על כן צריך לספור הכל
הרמוניהאחרונהאתם שטוניקים גאוניים
פעם היינו חברות;)
מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.
בשביל הלא מעודכנים
יש לכם ממנו זכרונות טובים?
יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?
תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")
@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?
אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?
זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.
יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד
אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.
אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר
זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.