למה אני שונאת את הערבים אבל לא את הגויים?אנונימי (פותח)

זה בכלל נכון לדעתכם לשנוא ערבים?

גוי יכול לעבור גיור, ערבי יכול?[באמת שאני לא יודעת..]

מה בכלל הבדל בין ערבי לגוי?

אוף הסתבכתי...

מה שאני בעיקר רוצה לדעת זה אם נכון לשנוא ערבים?

[פעם אמרו לי שזה לא טוב..לא זוכרת..ואני מתעבת אותם משו פחד...]

אוף..סליחה אם סיבכתי מישו...

ערבים רוצים להרוג אותנו לכן אנחנו שונאים, גויים לאניגונים
גם גויים רוצים להרוג אותנומפלצת

הם שולחים את הערבים לעשות זאת.

הם תומכים בהם, נותנים להם כספים.

ואנחנו כמו סתומים מתחנפים להם ...

 

ברור שצריך לשנוא ערבים- לדעתי..

>>>אספרנזה

ערבי וגוי - זה דבר אחד. ואותו דבר.

גם גוי וגם ערבי יכולים לעבור גיור.

ערבי = גוי. (לא הפוך אבל, כן?)

מובן עכשיו?

 

בקשר ללשנוא..

אסור לשנוא אף אדם. גם אם הוא עשה לך ת'מוות. (ובמקרה הזה זה נכוןעצוב).

חוץ מזה שזאת הכללה- לא כל ערבי הוא אדם רע! ובכלל לא! ולכן אין בכלל "סיבה" לשנוא אותו!

למרות שאף פעם אין סיבה ללשנוא. זה פשוט אסור.

עכשיו, אם זה נכון לשנוא ערבים -- שאלה מוזרה קצת.

כאילו- אם אתה שונא מישו, לונראלי אתה ממש יכול למנוע את זה, לא?

 

אז תחשוב (תחשבי?) שבסה"כ -- גם הם בני אדם. אולי חיות זה יותר נכון אבל..קורץ

חוץ מזה שהם אומרים אותו דבר עלינו - הם שונאים אותנו. אבל זה כבר בעיה שלהם, וזה לא אומר שבגלל זה אנחנו צריכים לשנוא אותם..

 

ותכלס - תחשבו על זה רגע..

ערבים, דווקא לא הם הרגו ורצחו הכי הרבה ממנו..!

אולי דווקא הם "הכי נחמדים" בכל הסיפור הזה..

פוגרומים ברוסיה? חוקי עומר וחוקים למינהם בארצות המזרח? גירוש ספרד? שואה?

וזה רק טיפה מכל מה שיש!

 

אם נמשיך ככה - נשנא את כולם בסופו של דבר..

סתם נקודה למחשבה..

מותר לשנוא מי שעשה לך תמ'וות אבל באמת....כנרית על הגג=)
אהה ^חיוכים

הערבים שונאים אותנו, רוצים להרוג אתנו,
אז הגיוני שנשנא אותם, לא?
גם את הגויים ששנאו אותנו ורצו להרוג אותנו בתקופות מסוימות שנאנו, כמו גרמנים וכו'...
 


 

אני לא שונאת ערבים.הרהור
מתולתלת!,מפלצת

זה בעצם מה שאמרתי (שגויים גם הציקו ליהודים), רק אני בדעה שכן צריך לשנוא ערבים, וגם את כל מי שהציק והפריע ליהודים..

אבל עוד לא הבנתי למה את לא שונאת אותם? הרי כמעט כולם שונאים ורוצים להרוג אותנו, וגם "הערבים הטובים" בתוך תוכם רוצים להרוג אותנו...

 

תחשבי רגע- בטוח יש מישהו שאת שונאת... למה? מסיבה יותר משמעותית תשנאי את הערבים!!!!! (הם רוצחים, גנבים, שקרנים.. ויש עוד המון סיבות לשנוא...)

 

אני צודק?

זה ממש שטויות שרובם רוצים להרוג אותנו!!!כנרית על הגג=)

אני שמעתי על כמה שהצילו והגנו על יהודים!!! הם בריאות של הקדוש ברוך הוא!!

אני לא אוהבת אותם, ממש לא! אבל למה לשנוא?

מפלצת..! (חחח איך זה נשמע)אספרנזה

תראה, יש משו במה שאתה אומר..

אבל -

לא נכון! לא כל הערבים שונאים אותנו ורוצים לרצוח!

אז נכון, אני מסכימה שהם בני אדום, וזה פשוט הטבע שלהם וזה טבוע בהם-- אבל יש המון ערבים שלא!

אתה מסכים איתי שזו הכללה?

 

תראה, אני באמת לא שונאת אותם.

אני שונאת את המחבלים והרוצחים - אבל לא את הערבים!

חוץ מזה - מה זה שונאת? תכלס- לא שונאת!

תביא לי פה מחבל שהרג המון יהודים- לודעת מה איתך - אני לא אהיה מסוגלת להרוג אותו!

אז ברור שזה מה שצריך לעשות! אבל אני אישית -- לא. ואני לא חושבת שאני אשנא אותו.

תבין, לשנוא, נראלי זאת מילה חזקה מדי. בוטה.

מסכים?

אז כן, גם אני מאחלת לכל הערבים שעושים לנו רע (שים לב, כן?) שימותו וישרפו בגיהנום - אבל לא לכל הערבים!

 

אגב, אם יש לך הרבה להגיד - מוזמן באישי כי זה לא יגמר פה וסתם נציף הכל..קורץ

אויישמפלצת

לשנוא זה לא אומר להרוג.. אמרתי לך, אין מישהו שאת שונאת?

עכשיו דוגרי, את באמת חושבת ששאר הערבים (לא מחבלים שהלכו להתאבד ולרצוח..) לא תומכים ברוצחים? (בכסף, בעידוד והטפות, אולי אין להם אומץ להתאבד, אבל הם שונאים אותנו.. )

טוב אולי זה באמת הכללה, ויש מעט מאוד ערבים טובים, שאותם לא צריך לשנוא (גם לא לאהוב).

 

חוצמיזה, כל הדיון תלוי באיך אני מגדיר את המילה לשנוא.. אולי אני מגדיר את זה בצורה שונה ממך..

>>אספרנזה

לא אמרתי שלשנוא זה להרוג.

ולא, אין מישו שאני שונאת. יש מישו שאני לא כ"כ אוהבת.

אולי בשבילך זה אותו דבר אבל המילה לשנוא עושה לי רע.

וכן! אני באמת חושבת ששאר הערבים לא באמת תומכים ברוצחים! אז כן, ברור שיש הרבה!!

אבל שוב- לא כולם!

אני בטוחה שיש המון ערבים מהצד שלנו!! אתה יודע מה המנהיגים והארגונים הפלסיטנאים וכל הבולשיט הזה עושים לתושבים שלהם?! תהיה בטוח שהם לא נהנים!!

אז אני לא אומרת לאהוב אותם! אבל לא לשנוא!

 

תראה, אם אני אתחיל לשנוא אותם -- בסופו של דבר אני אשנא את כולם! כ-ו-ל-ם-!

הערבים -- הנוצרים -- ההודים -- הסינים -- האמריקאים..

מי לא?!

 

תגיד לא לאהוב. ברור.

אבל לשנוא?!

גמני לא שונאת אותם !טובי =][=

יש מהם גם טובים ... אנחנו חיים ביחד זה מצב אין מה לעשות!

למה לישנוא וליגרום עוד בעיות ?

אני גם לא שונאת כ''כ... רק את המחבלים. אותם אניניגונים

וואחד שונאת!!

לא צריך לשנוא, אבל ממש לא לרחם ולא לעזור להםכנרית על הגג=)

ולפרנס אותם!!!!!!

איזה כיף לדעת שלא כולם שונאים אותם..הרהור

אמרתי בכיתה שאני לא שונאת ערבים ובת אחת התבוננה בי בגועל ושאלה אם אני שמלאנית..

הייתי בשוק!

ערבים הם כמו כל יהודי אחרכיבשוש

אם אתה שונא אותם תשנא גם את כל הנוצרים שרוצים להרוג אותנו, ויש המון כאלו! ובכלל עדיף לא לשנוא כי לשנוא זו חולשה! צריך לדעת שהם רעים ולהלחם בהם, אבל אם תשנא אותם אז תאבד את כושר השיפוט שלך.

וסתם לידע כללי כמו שאמרה 'כנרית על הגג' רוב הערבים לא שונאים אותנו! הם פשוט לא יודעים מי אנחנו בכלל. והמנהיגים שלהם, ששונאים אותנו, מסיתים אותם נגדנו ומספרים להם שקרים. גם הערבים בישראל הרבה מהם רק רוצים לגור כאן בשקט יחד איתנו. מי שעושה את כל הרעש זה רק הארגוני טרור ששונאים אותנו שנאת מוות.

 

וערבים בהחלט יכולים להתגייר, לפני כמה זמן פורסם כאן בערוץ בשבע סיפור על פלסטיני מהארץ שהתגייר ולומד עכשיו בישיבה.

ווו אפרת קרה לי אותו דבר ! למה לישנוא ?טובי =][=
אני שונאת גזענים וערבים!....=]כנרית על הגג=)
לא קראתי הכל..סלחו לי..[זה קצת ארוך..]somewhere

תפס אותי שתי דברים שרובכם אמרתם...

-אני שונא רק את הרוצחים והמחבלים.

מזה לעזאזל אני שונא רק את המחבלים?

בין לילה אני יכולה להיות גם רוצחת...אז היום את תאהבי אותי ומחר לא?

נו באמת אני ממש לא מסכימה...

בדרך כלל יהודי או גוי שלקח על עצמו 7 מצוות בני נוח הוא אדם עם ערכים שלא ירצח ולא יגנוב ובקיצור יתנהג כמו יהודי ואז אין סיבה בכלל לשנוא אותו..

אבל מי שלא יהודי ועוד לא לקח על עצמו 7 מצוות בני נוח...נחשב אצלי לערבי/גוי..!

[יש לי להוסיף עוד משן..דעה של הרמב"ם..אבל זה ארוך מספיק..מירוצה מוזמן באישי..]

 

והדבר השני-אסור לשונא..

[הדברים שאני אומר עכשיו זה ניראלי אאל"ט  דיברי הרב קוק  זצ"ל מהספר ניצוצות]

כמו שידוע לנו בכל מידה רעה יש שורש טוב..[חוץ מכעס גאוה וקנאה-אאל"ט]

אז הרב קוק אומר שהשורש הטוב השנאה הוא ריחוק רצוי מאנשים/דברים השונים ממנו בכדי שנוכל להתפתח כראוי...

[הרב נותן דוגמא עם צמחים בגינה..שכל צמח צריך את המרחק שלו מהצמח שהשני כדי שהוא יוכל לגדול כראוי..]

אז כן..אני שונאת ערבים/גויים....

ואני לצערי שונאת יותר ערבים ופחות גויים כי במצב הנוכחי של היום הערבים יותר מפריעים לי מבחינה בטחונית ומדינית..

ומי יתן  וכלונו נשנא גם את הגוויים שמבלי לשים לב קיבלנו את התרבות המקולקלת שלהם..והיא מפריעה לנו העם היהודי להתפתח כראוי ולזכות לגאולה..!

 

מקווה שהובנתי..וסליחה מקרב לב למי שחפרתי!

ברור שאפשר תוך יום לשנוא בנאדם ולא משנה מי הוא!כנרית על הגג=)

אם אהבת מישו אתמול והיום הוא רצח מישו קרוב לך, את תאהבי אותו עדיין?

חייב לשאול:<אריאל>

חוץ מההכרות ה"לאומנית" שלך עם ערבים, את מכירה ערבים באופן פרטי?  

 

אם אני אגדיר שנאה, או את השורש הרע של שנאה, ככעס וניכור כלפי אדם בגלל סיבה כלשהיא. אם תראי ילד ערבי, תינוק ערבי- יהיה בך את הרגש הזה? [אני משתדל שלא להכנס לדברים של הרב קוק מבלי להבין אותם לעומק] 

אני לא שונא אותם, כשאני רואה ערבי אני לא מתמלא כעס, בשבילי הוא כמו אריתראי, אחד שלא צריך להיות פה, אחד שמפריע פה, יותר מאשר תורם. השנה שלי שמורה למחבלים, לטרוריסטים ולמסייעים, ובעיקר למסיתים.

אם המדינה תחלק הם עונשי מוות, אני רץ להיות המבצע.    

  

לא קראתיאת התגובות אני מקווה שאני לא סתםמישי' מאפושו'

חוזרת על דברים...

 

ההבדל בין ערבי לכל גוי אחר הוא שערבים הם גם "שמים" (בני שם [הבן של נח..]) הם גם בני אברהם.. זה בעצם ההבדל העיקרי... אבל יש עוד עניין, א"י. מה א"י קשורה? אנחנו במלחמה. מלחמה על א"י, נגד העם הערבי. ולכן יש גם את הפן הזה של שנאה...

 

יצא קצת חופר... אין לי כח ממש להסביר כרגע... אם יש שאלות אין בעיה באישי...

ממש פצצה הטלת פה...<אריאל>

לגבי השאלה האחרונה, כי לשאר יש תשובות מספיק טובות:

לשנוא ב"הכללה" זה דבר פסול: אני לא שונא ערבים- אני שונא מחבלים, טרוריסטים,מסיתים לטרור, מסייעים לטרוריסטים, וגיס חמישי

ובשאר, אני לא כ"כ בוטח...

  קח לדוגמה את הסיפור הזה:  הישוב שלי (לא ביו"ש) יש כפר ערבי, היחסים בינינו דיי טובים, אין ניכור יותר מדי, אף פעם לא היה (אולי חלק משם גיס חמישי, לא יותר גרוע...)... אבא שלי סיפר לי, שבמלחמת ששת הימים\יוה"כ אנשים מהכפר הסתובבו ביישוב שלי ו"סימנו" בתים. לא יודע אם לשנוא,  כציבור, אבל להיזהר ולפקוח עין תמיד טוב. בכלל, אני אישית מרגיש שהיחס הטוב מצדם שקיים בארץ הוא "אחד בפה ואחד בלב" 

 

[אגב, מבחינת ההיסטוריה של עמ"י, עדיף לסמוך על הערבים ולא על הנוצרים- ישמעאל ולא עשו. הסבר ארוך מדי לשעה הזו...שלא נצטרך לפנות אל אף אחד אחר חוץ מאבינו שבשמיים.  ]

 

אני לא שונא ערבים אנחנו מבקשים שיעזבו את הארץ שלנו'"אורות'"אחרונה

ואם הם לא רוצים(והם לא)אז נגרש אותם בכח ואפילו נהרוג אותם...

ואני שונא את כל מי שמפריע לנו ליחיות בשקט סודנים ערבים וכאלה.

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך