איציק יוסף וחבר מרעיו (או: הומור ירוק חולני)אנונימי (פותח)

בס"ד

 

רוח סתווית נשבה קלות ממערב, אך מזג האוויר לא מעניין אף אחד, אז נתחיל מיד בסיפור.

האיש שהלך ברחובות בצעד מהיר דמה לכל שאר האנשים ברחוב, מלבד הבדל אחד. קראו לו איציק.

איציק הלך לו ברחוב, כזכור, ועשה זאת בצעדים מהירים. הוא המשיך כך במשך עוד כמה עשרות רגעים, ואז החליט שההליכה חדגונית במידת מה, ועל כן משך בכתפיו והמשיך ללכת בצעדים מהירים.

אחר שחצה כמה רחובות (בצעד מהיר), הגיע לרחוב אחר, והמשיך ללכת (בצעד מהיר).

הבניין הגדול בו היה מצוי משרדו של איציק היה גדול מדי לטעמו של איציק, שמשרדו היה בקומה העשירית והמעלית הייתה סגורה לרגל שיפוצים.

איציק עבר (בצעד מהיר, כזכור) את החדר הראשון, ואחר שעלה במדרגות (בצעד מהיר), עבר ביעף (ובצעדים מהירים) אף את החדר השני.

איציק עלה גם את שאר הקומות (בצעד מהיר) ללא שום אירוע ראוי מציון, חוץ מנפילה בקומה השישית ששברה את ידו ועל כן הוא הובהל לבית החולים, שם עשו לו גבס, והוא חזר למשרד (בצעד מהיר).

הוא התיישב מול המחשב, הדליקו, שיחק סוליטר וסוף סוף נפנה לעבודתו האמיתית: עיצוב שלטי רחוב.

הוא בחן כמה מהדוגמאות בתוכנה שהייתה במחשב, שילב בין כמה, ובסוף הביט בעבודתו בסיפוק: הוא יצר תמרור עצור חדש מיוחד במינו, שהיה שונה מכל האחרים בהיותו חדש ולא חלוד.

או אז נזכר שבעצם היה אמור להדפיס מדברות בשביל אגד עם אזהרות מאזהרות שונות ("הזהר לבל תתפסנה אצבעותיך בדלת." קרא אחד מהמדבקות שעיצב בעבר. "אין לעלות או לרדת עם עגלה בדלת זו" הורה אחר, שכולם התעלמו ממנו באופן מחפיר).

על כן הוא ניגש (בצעד מהיר) לשולחן ליד, נזכר בחצי הדרך שאין שולחן כזה, וחזר (בצעדים מהירים) חזרה לשולחן עם המחשב.

הוא נכנס לוורד, הוריד את המסגרת הידועה של מדבקות אגד, והחל להיאבק בניסוחים נאים, מנסה להחליט מה יהיה הכי קצר, הכי קולע, והכי חסר טעם.

לבסוף, לאחר השקעה מרובה, כאשר השעון הצביע כבר על תשע(!) בבוקר, יצר את המדבקה האידאלית:

"נא שב על הכיסא או עמוד במעבר."

כן, חשב בסיפוק, הוא הצליח. הוא נזכר שלפני זמן רב, בחמישה לתשע בבוקר (לפני יותר מארבע וחצי דקות!), החל לעבוד על ההודעה שהביא כעת לגימור. הוא נאנח תוך הישענות על הכיסא, קם, וחזר הביתה (בצעד מהיר), שם חיכתה לו אשתו והם יצאו (בצעד מהיר) להרפתקה נועזת ומסוכנת תוך חציית אוקיינוסים עצומים וצוקים מתנשאים, שיחה עם יצורים מוזרים וציד חיות בג'ונגלים פראיים, אבל כל החלק הזה הרבה יותר משעמם, ועל כן לא אכתוב אותו.

סוף!

מה עומד מאחורי מילותיך?אנונימי (פותח)אחרונה

הסבר עצמך לציבור! (למרות שבדרך כלל דברים שבהומור לא מסבירים)

בכל מקרה, ברוך הבא לאתר!

לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך