אברך ירא שמים, סופר סת"ם מוסמך מוכר מזוזות, תפילין ומגילת אסתר.
*הגהה מדוקדקת עם הגהת מחשב.
*תיוג מלא כולל אותיות בד"ק חי"ה.
*אחרי טבילה.
*כתב ספרדי מהודר.
לפרטים: 054-2384887
(בע"ה נעלה לפה גם את הכתב).
אברך ירא שמים, סופר סת"ם מוסמך מוכר מזוזות, תפילין ומגילת אסתר.
*הגהה מדוקדקת עם הגהת מחשב.
*תיוג מלא כולל אותיות בד"ק חי"ה.
*אחרי טבילה.
*כתב ספרדי מהודר.
לפרטים: 054-2384887
(בע"ה נעלה לפה גם את הכתב).
בהצלחה!
ויעלה לכאן פרסומת שלא כחוק?
עיין כמה שרשורים למטה.
ב"ה
מאיפה ה"חוק" הזה שאסור לפרסם בפורום???
נא לציין מקורות ולא לזרוק פצצות באוויר אני מניח שאתה לא מהחמס ולא מהחיזבללא.
תודה
אם במקרה הספציפי הזה הסופר הנ"ל קיבל הרשאה מיוחדת (לא ממנהל הפורום אלא מהמנהל הכללי, כנדרש) אזי אני מתנצל מעומק ליבי ומבקש את סליחתו
כפי שאלעד כתב - ברישום לפורום הנכם מסכימים לתנאי השימוש בפורומים.
אבל אלעד טעה - לפי סעיף 4 להלן מספיק אישור של אחד ממנהלי הפורומים ע"מ לפרסם.
מצ"ב תנאי השימוש -
בלחיצת שלח אני מסכים לתנאי השימוש
1. אתר INN - ערוץ 7, אינו אחראי לכל נזק שייתכן ויגרם עקב השימוש באתר על ידי, או על ידי גורם אחר.
2. הריני מתחייב להימנע מדיבור אשר אינו לרוח האתר/הפורום, וכל שכן נגד גולשים, מנהלים, אורחים, אישי ציבור או כל אחד אחר באשר הוא (גם אם אינו גולש באתר). כל פעולה כזאת תגרור אחריה חסימת המשתמש מהפורום.
3. הריני מתחייב שלא להעלות שום קובץ אשר נגוע בווירוס או יגרום נזק כלשהו ל-INN או לכל גוף אחר.
4. הריני מתחייב לא לפרסם אתרים מסחריים ו/או כל מוצר אחר בפורומים לרבות תשמישי קדושה ללא אישור של אחד ממנהלי הפורמים או של המנהל הראשי של האתר.
5. אין להציף פורומים בהודעות חוזרות ונשנות, בנושא מסויים ולא משנה עד כמה הוא חשוב. דבר מעין זה יתאפשר באישור מנהל האתר בלבד.
6. "אאוטינג" - חשיפת פרטיו האמיתיים של גולש אסורים בשום פנים ואופן.
7. הריני מאשר שאם אעבור על אחת מן הפרטים המוזכרים למעלה יוכל בעל האתר לאתר את ה IP שלי ולטפל בי בחומרה דרך ספק האינטרנט שלי או במקרה ואעבור על החוק, הגשת תלונה במשטרה.
8. הריני מודע לכך ששם המשתמש שלי והסיסמא ידועים לבעל האתר כמו גם כלל החומר במערכת והוא יוכל לעשות בהם כרצונו במידת הצורך. 9. בעברת תכנים ויצירות לערוץ 7 מקנה הגולש זכויות שימוש ופרסום של אותם חומרים ומסכים בזה הגולש שזכויות אלו אינן ניתנים לביטול.
10. בכל פניה, בקשה, הערה או הארה ניתן לפנות לדוא"ל של מנהל הפורום moshel@a7.org
גלישה מהנה.
כפי שכתבו לך ביקשתי את הרשות, אני מקווה שאינך מפקפק עוד ביראת השמיים שלי....
אין לי שום מטרה לפרסם בפורום הזה וכן אני לא רוצה שיעלו מוצר מסויים ע"מ למכרו.
אבל אם סופר מוסמך, באופן כללי רוצה לפרסם את פרטיו אין לי בעיה עם זה.
מקווה גם אין בעיה למינהל הפורומים.
בכל מקרה בלי"נ אברר את הנושא ואם הודעה כזאת אסורה, אז תימחק.
ב"ה
לאחר שהובא לפנינו את תקנון האתר אז החכמנו.
והנה מסכנותי:
1. המפרסם לא עבר על שום חוק הוא מקסימום עבר על תקנון האתר וזה לא הופך אותו לגזלן - מה הוא גזל בדיוק ???
2. כמו רוב רובם של האנושות הוא כנראה לחץ על הסכמה בלי להתעמק יותר מדי במה שכתוב בתנאי השימוש וזה לא הופך אותו לפחות ירא שמים.
3. אתה ואני בעקבותיך ע"מ לענות לך עברנו על סעיף 2 בתקנון:
"הריני מתחייב להימנע מדיבור אשר אינו לרוח האתר/הפורום, וכל שכן נגד גולשים, מנהלים, אורחים, אישי ציבור או כל אחד אחר באשר הוא (גם אם אינו גולש באתר). כל פעולה כזאת תגרור אחריה חסימת המשתמש מהפורום."
4. אם זה כל כך מפריע לך ראה סעיף 10, אבל לדעתי הגזמת הבן אדם לאחר שביקש אישור כולה רוצה להתפרנס הוא לא פגע באף אחד. ואני בטוח שאם תדרוש למחוק את הודעתו תענה בשלילה.
עובדת השםנראה לי שגוי לחלוטין.
(למדתי סופרות-סת"ם)
כך השיבוני. ועדיין אין הדברים מתיישבים היטב בלשון המחבר:
אסביר את הענין ומקווה שלזה התכוון בספר שציינת,
אכן כל אות צריכה להיות ע"י מעשה כתיבה כצורתה ולא ע"י חקיקה או אמצעי אחר שאינו מעשה כתיבה (כמו נפלה טיפת דיו ונעשה אות או חצי אות,
חק תוכות הגדרתו חוקק תוך האות או סביבתה וע"י זה נוצר האות, אמנם נחלקו האחרונים (ב"י ורמ"א באה"ע עם הרד"ך) אם חקק חצי אות והשלימה ע"י כתיבה או שנפלה טיפת דיו ונעשה חצי אות כגון גג וא"ו או יו"ד והשלים את האות (עשה לה ירך) ע"י כתיבה אם אזלינן בתר הסוף, שסיים האות ע"י מעשה כתיבה או שכיון שחלק נעשה בפסול ולא כל האות נוצרה ע"י כתיבה הכל פסול (ע משנ"ב סי ל"ב סע י"ז ס"ק ס"ז).
אבל ישנו עוד דין שמובא באחרונים שנקרא ח"ת ע"י כתיבה כלומר שגרם לאות לעמוד בצורתה והכשירה ע"י כתיבה אע"פ שבאמת זה לא ע"י חקיקה מ"מ קרי ליה חק תוכות ע"י כתיבה, כיון שגם היא לא נוצרה ע"י מעשה בגוף האות עצמה, אחת הדוגמאות לזה היא: כתב כ"ף כפופה מתחת לכ"ף פשוטה וצד ימין של הגג נגע בירך הכ"ף שלמעלה באותו רגע הכ"ף פשוטה נעשתה לכ"ף כפופה גדולה ופסולה, אלא שאם ממשיך בכתיבה אחת את צורת הכ"ף כפופה כבר ניכר שלמעלה זו כ"ף פשוטה ולמטה זו כ"ף כפופה רק שנוגעת קצת והרי להלכה אפשר להפריד אותיות שנדבקו אם ניכרת צורתן, רק כאן נעשה שינוי צורה לרגע אחד והסכימו רוב ככל האחרונים (מלבד היריעות שלמה) שהסת"ם פסול כיון שנעשה ח"ת ע"י כתיבה ואסור להפריד ובתו"מ אין תקנה ובס"ת צריך לגרור הכ"ף שלמעלה ולכותבה מחדש. (מיהו גם הרב מועלם מסכים לעצם הדין של השינוי צורה רק שאם זה היה ע"י מעשה כתיבה אחד בלי שהגביה ידו כיון שהיה שינוי צורה לרגע אחד ובאותו מעשה נכשר שרי לתקן). וישנם הרבה דוגמאות לזה ולכן צריך זהירות.
אבל לשון הרב הנזכר שצטטת לכאורה מורה שכל שעשה אות שאינה שלימה ואחר"כ הוסיף עליה הוי ח"ת ובפשטות זה אינו נכון מדין חק תוכות אלא מדין כסדרן בתו"מ אם המשיך לכתוב.
אלא אם כן כוונתו שהאות הראשונה היתה לא לשמה או לא ע"י מעשה כתיבה שאז באנו למחלוקת שהזכרתי למעלה בין הרד"ך לב"י והרמ"א.
אפילו לא כתבת איזה כתב אתה כותב
אבל בכל מקרה אני לא מבין גדול בעולם הסוחרים
שלום!
על מה כדאי להקפיד בתפילין פצפונות?
ראיתי כל מיני כאלו שכותבים 50 הידורים...אני לא מזלזל אבל לא מתלהב מכותרות בלי הסברים.
נ ב. גם מבחינת גודל האם יש נפ"מ בגדלים 2.2 2.4
אשמח להרחבה כמה שניתן.
ברוכים תהיו!
יש את הדברים החשובים בכל תפילין, שזה כתב הלכתי, ללא דיבוקים עם תגים שחורים וברורים וכו וכו
תוספות חשובות לפצפונים:
1. קלף של תפילין של ראש, צריך להיות דק מאוד (במיוחד קדש ו והיה אם)
2. כדאי שהפרשיות הנל שיהיו גם קצרות כמה שאפשר.
3. לגבי גודל הבתים רש"י ורת ביחד לא יהיו יותר מ 8ס"מ ביחד עם תיתורא ומעברתא. כדאי שרשי יהיה מעט גדול יותר מר"ת
באתר יש רשימה מפורטת של 60 או 70 הידורים וזה רק בפרשיות התפילין. אולי יש שם גם רשימת הידורים בבתי תפילין צריך לחפש..
אני ממליץ ללמוד באופן פרטי או בקבוצה קטנטנה
אם תרצה תפנה אלי בפרטי ואוכל לתת לך מספרים של מלמדים בכתב אשכנזי.