לא יודעת אבל בזמן האחרון אני פשוט חושבת על ראסטותדניאלה .ד.

מה אתם אומרים? יתאים לי? טוב ת'אמת שלא הייתי עושה את זה בחיים בעצם אולי רק אחת.. אז כן סבבה.

נתגמש כמו שאומרים.

שמעתי שהרעיון של ראסטות זה שזה דומה לשורשים וזה מסמל ת'חיבור לאדמה.

אני רואה הרבה צפוניים וכל מיני טיפוסים שעושים ת'דברים האלה בראש ואממ.. תכל'ס?! לא שווה!

ואני אומר לכם דוגרי זה מה שנקרא להסתובב סביב הנקודה ולא להגיע אליה.

 

אנשים מחפשים חיבור למשהו כל הרחפנים למינהם ה'שאנטי באנטי' לפעמים מגדירים אותי כרחפנית אבל לא ממש מהסוג הזה..

מזכיר לי בדיוק את עידן רייכל, הבנתי שיש לו איזה 38 סוגי כינים בגלל הראסטות האלה ולא זה לא נכון כי אם תשאלו אותי כי זה סתם שטויות במיץ.. מכת כינים עוד לא הספיקה להגיע ממצריים, המדבר זה מקום גדול וכל מקום דומה לשני.

שלא נדבר על ה'פטה מורגנה' התופעה המוזרה ביותר שאנשים שנמצאים במדבר זמן רב בחום לוקים בה והם מסוגלים לדמיין שישראל נמצאת דוקא בעירק ושצריך לחזור אחורה.

 

אבל בואו נעצור פה דקה.!

 

-----> ונמשיך.

אני חוזרת לשיעור אנגלית שהיה לי היום בבית הספר ובו המורה מקשקשת באנגלית כמה מילים ותוך כדי נופלת עלי תרדמת.. לא, לא של נבואה.

תרדמת של משהו כמו חוסר שינה.. (מוכר למישו?)

 

 

תוך כדי שהיא מדברת אני שומעת משו כמו "פרוייקט" "קינטאי" "Roots" אני מנסה להשאר ערנית וקולטת שהמורה קוראת קטע משעמם על איזה כושי אחד בשם קינטאי שחזר לגמביה לחפש את שורשיו.

ובנוסף המורה לא שוכחת ת'מטרה העיקרית של הסיפור, לתת לנו מקור להצלחה בפרוייקט.

חחח אני צוחקת על זה כאילו מה? אני אמורה לקבל השראה מאיזה כושי? נו טוב נשלים עם המצב העגום ואחזור לישון על השולחן הקר.

 

משהו אחד הבנתי מכל העיניין הזה.. לחזור לשורשים זה לא איזה 'פרוייקט' של אנגלית זה לא כל אחד שבא מאומות העולם ויכול להתגייר בין רגע, זה אנחנו, פשוט אנחנו!

אלו שקצת שכחו בערך מי זה אברהם אבינו.. מוכר הבן אדם?! אבינו!!! השורשים שלנו אברהם יצחק ויעקוב.

הבוקר שבו זה הזמן של אברהם אבינו- שחרית.. הצהריים של יצחק- מנחה והערב של יעקוב- ערבית.

 

זה בעצם להתחבר לשורשים.. לזכור! מהיכן באתי? בזכות מי אני כאן ואיך הגעתי לכאן? מי השורשים שלנו?

אז יאללה אחרי שלמדנו מזה 'שורשים' באמת אז- אני רצה למספרה לעשות איזה ראסטה.

להסתדר בשורות שורות! אנחנו הדור הבא של עידן רייכל

או בעצם של האבות שלנו.

לאפחד לא בא ראסטות?!דניאלה .ד.

קפיץ..

היי, יפהסקארבן

ת'אמת- לא, לא באלי ראסטות- זה די מלוכלך כזה=\ כאילו זה מהמם והכל, אבל לטפח כאלא...לא בשבילי=]

 

חח זה כמו תלתלים- מי שיש לו- סחטיין, אבל אם לי היה- הייתי עושה גלאח.. אחח- לטפח כזה דבר..

יפה ! שכוייח !שיראל:)
יפה!! שכוייח(:ה!2ה 2!2ה
ראסטות זה מגניבבב *.*דאץ

אאאמןן עלי

אבל בנות עם ראסטות?

כשמורידים את הראסטות צריך לעשות קרחת כדי שיגדל נורמלי, לוקחת סיכון?

לא לא באלי ראסטות בכלל לא!!!עץ על מים

וגם לא באלי שיהיה לך ראסטות

זה מכוערר

 

אבל תודה קטע יפפע....

 

אפשר להזמין קטע בנושא כלשהו? סתםסתם אני בחיים לא יזמין!!  

יפה!..(:אספרנזה
תני כיף גם אני אבל שאני מבצע גם!!!קצר חי
אני עושהקצר חי
וכל מי שחושב שזה מגעי כנס לי ל.... או שתצה לי מהווריד!!
לא כזה בנתי..הללי נפשי
לא משהו...הרס לעידן ריכל תפנים חבל היה לו אופציהאבודה!
דאץ וקצר חי כנסודניאלה .ד.
תחברי ראסטרה...ע*נ2!ש
הניצלו"ש פע היה ממש נחמד אני חייבת לציין....עץ על מים
היה לי וכן והוא נמחק תתמדדו..עץ על מים
מי אמר שאוריד אותןדניאלה .ד.

ומי אמר שאני לא מבצעת??

למה שלא תעשי קרחת זה יותר טוב....שירונת 2
מזה הנצלו"ש המטורף הזה???עץ על מים

כולה ראסטות.... 

זה לא הראסטות זה עידן דניאלה .ד.אחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך