-מה עושים עם מורה שלא מחבבים?...<אריאל>

בטח קרה לכם פעם, לכולם קרה...יש רב/מורה שהוא מה זה לא בא לכם בטוב:

-"כאילו, אני והוא הפכים", "הוא לא צוחק בכלל, תמיד ללמוד וללמוד"

-"אני רק תיכוניסט, לא סטודנט, שירגע קצת" 

 

יש אלף ואחת סיבות למה לא לחבב מורה, במיוחד שיש מבחר גדול, ותכל'ס, חלק ענק מהחיים שלך עכשיו הם בבית ספר...חייה להיות אחד ששונה, ומעצבן מדי פעם.  

 

השנה דיי עמדתי בדילמה, דווקא בשמינית, מכל השנים, הישיבה תקעה לנו רב שהוא ממש לא מתאים לאופי הכיתתי,

שהוא בערך ככה: אנחנו דיי סטלנים, אבל שיודעים מתי ואיך ללמוד, חייבים שיעור מצחיק ומושך, והמון זרימה.

הביאו לנו רב ד"ר, מרצה באוניברסיטה...הכל טכני, אפילו הגמרא, הסברות, שיעורי חינוך ואמונה, הכל...

הציטוטים שכתבתי למעלה, הם דברים שעלו לי בראש- היה קשה לי ללמוד, להבין אותו, הוא היה  כ"כ מקובע...(שהרהרתי הרהורים אסורים על "לעבור כיתה".)

 

-בעקרון יש לי תשובה, עכשיו, אחרי המון מחשבה והבנה...אבל הייתי שמח לדעת מה אתם חושבים/עושים במקרה הזה.

 

 

 

אני הייתי נשארת, יאללה שנה אחרונה! נעבור גם את זה!שלבוקית

פוגשים סוג שונה של אנשים!

אממ.. קשה..נדנדה כתומה.

ננסה לענות..

 

או שלא לומדים (אני בחרתי ת'אפשרות הזו) אבל בשמינית זה *קצת* לא ריאלי.

 

מנסים לדבר עם המורה, לנסות להסביר לו איך רוצים שהוא יהיה? (אבל זה קצת מסובך אם הוא מקובע כזה..)

 

מתרגלים.. וסובלים בשקט

 

פונים להנהלה שתחליף לכם מורה או משו' כזה

 

עוברים לכתה השניה

 

מתאבדים

 

מתים משיעמום

 

גורמים לו להבין שאי אפשר ככה, בדרך הקשה (שז"א> מפריעים..)

 

עוד?

חח.. נראלי רוב הדברים פע לא שימושיים בשבילך.. אבל בשבילי הם כן...

אתה יכול בבקשה לכתוב את התשובה שמצאת?...כנרית על הגג=)
אהמ... בכנות, אני חושב שלי אכפת.אלעזר300

 

אז צריך לתקן את הימים האלו. כן אכפת לנו מחוקיron9

המוסר של בורא עולם ,ומי שלא אכפת לו צריך לשנות זאת במהרה,הוא מפספס את מהות חייו.

הילה- את כראה מעולם לא היית בצד השני אם את מדברת כאנונימי (פותח)אחרונה

כן, לרדת על המורה ולהעליב אותו קצת זה בסדר,כן ברור.

אז מה אם הוא יעלב, זה קצת ובצחוקים הוא יקח את זה בקלות, לא?

אז זהו שזו אכזריות ואטימות להתנהג ככה.

"אתם תעשו מה שבא לכם"?! כאילו יש שתי אפשרויות לגיטימיות וכל אחד יבחר מה שבא לו.

יש אלימות פיזית ויש מילולית שתיהן פוגעות באותה מידה רק שלמילולית יש לך את הפריווילגיה של להעמיד פנים שזה לא ככה (ויש כאלה שעושים את זה גם עם הפיזית).

רפואה שלמה.

יש 2 אפשרויות:שיראל.

1. הדרך הפשוטה - לברוח.כמו שכתבת: לעבור כיתה/מקום לימודים.לפעמים זה טוב - "משנה מקום משנה מזל",אבל לפעמים זו סתם עצלנות וחוסר נכונות להתמודד.וזו בעצם האפשרות השנייה:

 

2. להתמודד.את זה עושה כל אחד בדרכיו..יש שידברו עם המורה,או באופן אישי או - אם זו בעיה כתתית - ישלחו "משלחת"..יש שינסו לעמוד בקצב שלו ויש שפשוט לא יעשו כלום וימשיכו לסבול עד סוף השנה/שנתיים.

לצערי אני יכולה להגיד שלרוב עשיתי את האפשרות השלישית..מעצלנות יתר,עצלנות אפילו מאפשרות 1 של לעבור מקום לימודים..פשוט לא עשיתי כלום..

להתמודד זה אחד הדברים שממש חשובים!פצפונית

בעיקרון.. ספציפית במקרה הזה... אתה יכול לעבור כיתה.. אבל כמו שאומרים זה סוג של בריחה מהמציאות וחוסר התמודדות במצבים לא נעימים.. בחיים אתה תתקל בעוד מצבים כאלה שאתה לא מסתדר עם אנשים בעבודה,הלימודים,שכנים וכ'.. אז מה כל פעם תברח.?!

הזוי, לא? אז הנה עוד הזדמנות להתמודד עם משהו שיעזור לך בהמשך!

 

אל תשכח שה' מעמיד אותנו בנסיונות שאנחנו יכולים לעמוד בהם..

בהצלחה!!

גם לנו זה קרה השנה..שמחה ואמונה

וכל הכיתה התקוממה על זה.. וניסו להעביר אותה או משהו.. אבל לא הלך..

דעתי?.. להשאר בכיתה להתמודד מולה,ללמוד להשתלט על עצמי ולדעת איך לקבל אנשים אחרים שונים ממני בתכלית!! עוד שניה אני "יוצאת לעולם" ושם יש אנשים גרועיםלא פחות..

אל תשפוט אותו מהר.אביה...

מה שבטוח זה שהוא בא בגישה שהדרך שלו היא הכי נכונה.

 

אמרת שאתם צריכים המון זרימה? - זרמו איתו.

הוא אומר אתם עושים - אולי ככה הוא יזרום איתכם ולאט לאט תחזרו להסתלבט וללמוד מתי שבא לכם.

ולו לא תהיה בעיה עם זה.

אתם שמיניסטים והכל, אז ברור שהאווירה היא סטלנית. הוא אמור להבין.

 

אולי. שוב, אני לא מכירה את המורה הזה. אין לי מושג כמה הוא קשה, אבל אני סומכת עליך שאתה לא מתלונן סתם.

קח איזה טיפים שנכונים לך.

 

בהצלחה, וערב טוב

מסכימה עם פצפונית..zipush
אני הייתי שורדת..מעפר אני באה
אוקע אז ככה...עץ על מים

אני חושבת ש... (וזה לא אני חושבת שמעתי את זה בשיעור!)

 

עם זה לא גובל בעברה משום כיוון..

 

אז תעשה מה שטוב לך!

לא צריך להתמודד בדברים הטובים הלא שליליים לא צריך לגרום לעצמינו להתמודד בכוח!

 

אתה צריך להיות איפה שטוב לך עם זה לא גובל בעבירות כמובן....

 

אז עם אין כאן שום עניין שקשור בעשיית עברות תעשה מה שטוב לך...

לכן עם טוב לך וכייף לך לעבור אז תעבור!

 

 

(הכנסתי ת'נושא כאן ממש ממש בקטנה... ולא אני החלטתי ככה! שמעתי את זה בשיעור מרב ....)

לא צריך להתמודד עם הדברים הטובים! צריך לעשות מה שכייף! לא צריך רק לסבול בהכל... 

 

עם צריך הבהרות בשמחה...

מסתדרים מה לעשות?! אתה יודע כמה מורים אני לא מחבבתסיזר22

ואני איכשהו שורדת?!

תשרוט לו את האוטו.דאץ

אין לי שמצצ

אם זה רב שאני צריך, אני לומד, יש בגרויות.

אם לא, אני לא שם..

בתכל'ס, כשקוראים את זה פה אני ישר חושבתzehavawize

ברור שלהתמודד, וזה ממש חשוב, ולא תמיד יש מורה שאוהבים אותו וכו'...

אבל באמת, השנה היה לנו מורה שבכלל בכלל לא הסתדרתי איתה (חלק מזה היה גם בגלל שהיא רק הייתה מורה מחליפה בגלל שהמחנכת ילדה... )

בהתחלה עוד איך שהוא הקשבתי לשיעורים שלה, אבל באיזה שהוא שלב פשוט למדתי את החומר של הכיתה בבית....

ממש ממש השתדלתי לא לדבר עליה ליד כל הכיתה, שמא יצא איזה משהו שיוציא אותה רעה, כי בכללי רוב הבנות אהבו אותה...

אבל עצם זה שהיא רק הייתה מורה מחליפה ל- 4 חודשים גרם לי לא לנסות לחבב אותה איכשהוא...

אם זה מורה בשמינית אני או שהייתי מנסה לשנות גישה, ואם זה לא עובד אז הייתי עוברת כיתה...

זהבה! תקראי מה שכתבתי בשרשור הזה!עץ על מים
>><אריאל>

לעבור כיתה, קודם, לא הייתה אופציה...כיתה בשמינית זה דבר נעלה וקדוש! .

 

החלטתי להישאר, ולנסות להסתדר...זה שהוא לא מתאים אומר שאני אהנה פחות, לא שאני אסבול.

בעקרון הוא המשיך להיות מקובע, אבל מה ששמתי לב שזה שהרב היה עם אופי כזה, זה שהוא מכתיב את הקצב,לא מורה על אופי הכיתה, לא משנה אותנו.

הרב לא עשה צחוקים?.. חבר שלי תפס את התפקיד, והוא מצחיק אותנו, הרב לפעמים מתעצבן עד שגם הוא מתפקע מצחוק. הלימוד יבש? יזמנו שתהיה לנו כמה שעות של חברותות ללמוד איך שאנחנו רוצים.

מה שכן, לאט לאט הצלחנו, (שום דבר לא בא בבום,  אחרי כמה חודשים) הוא השתנה, לטובה, הוא נסחף בזרם שלנו.

 

למדתי השבת, שרועה, כדי להנהיג, חייב להכיר את הצאן, חייב לדעת לאן הם הולכים (שיר השירים). בהתחלה, הוא ניסה בדרך שלו- לא הלך, לא רצינו להיות מונהגים בדרך הזו. לאט לאט הוא קולט הדרך שצריך להנהיג אותנו, ובהתאם זה משתנה.

 

[לא לברוח משתלם בסוף- כלל לחיים]----> שבוע טוב!

טוב, אז ככה:הסנה-בוער

לאורך חיי הארוכים נקלתי במספר מורים רעים ומרושעים.

אלו היו דרכי ההתמודדות שלנו איתם:

(אין לראות במובא להלן ניון להסתה, וכו' ).

 

1)הכנת בובת וודו בדמות המורה, ואז נועצים בה מחטים כל פעם כשעצבניים עליה- עד שהיא נקרעת מרוב דקירות. שימושי מאוד. אם אין כח אפשר לסרוג כיפה עם השם ואז לפרוווווום!.

 

2) את זה חברה שלי חיברה:

10 דרכים להפטר ממורה:

1. אגרוף בתוך קופסא
2. חבל תלייה
3. רובה
4. חרב
5. חץ וקשת
6. אריה רעב מאאאד
7. אוים על המשפחה
8. עץ נופל
9. פסנתר נופל
10. הקטלני ביותר: להפיל על המורה את הספרים שהיא מלמדת, הכבד ביותר. [למשל- אוקספורד].

 

3) להביע באמצעות ציור אומלל את הפנטזיות שלך:

 

 

 
 

 

 
ויש עוד הרבה .
טוב, אז את זה ציירנו בכיתה י'- היום המורה הזו היא אחת המורות הכי אהובות על הכיתה שלנו!.
אז באמת יש מורות שבהתחלה הן מעצבנות, אבל לומדים לאהוב אותן, מפתחים קשר אישי, וכו'.
אבל יש מורות (או מורים) שבאמת- לא בראש של הכיתה בכלל וגם לא משתדלים להיות, ואז כדאי לשמור מרחק- להיות בסדר איתם, אבל לא לפתח קשרים אישיים, ו- להתפלל שהשנה תעבור מהר...

מורה באמת יכול להרים או להרוס שנה, וזה ממש מבאס במיוחד בי"ב כשאין מורה טוב. .

חחחח הסנה שפכת אותי..הדריכני

הכי אהבתי את שלוש

אהמ...*מותק*

טוב אני יכולה להגיד מנסיון קטן- שאין הרבה מה לעשות, לפעמים תוקעים לך מחנך/מחנכת שאתה לא ממש מסתדר איתם וממש לא מתאימים לכיתה.. (וכן- אני מכיתה ה' עם מחנכות שאני לא מסתדרת איתם, חוץ מאחת שנה שעברה.. וכמעט כל שנה החליפו לנו מחנכת (או יותר...))

אז... מה שקרה השנה למשל זה ששמו לנו מחנכת אדישה ומעצבנת.. ואנחנו כיתה די היפארית.. בהתחלה היא הייתה בשוק וקלטה די מהר שאנחנו לא בדיוק מסתדרות איתה.. והלכתו למנהלת, המון פעמים...

יכול להיות שהמנהלת דיברה איתה, ויכול להיות שלא, אבל בנות דיברו איתה  והתיחסו אליה יפה למרות שהיא כזאת.. החלטנו לקבל אותה ולא לעשות לה צרות וככה המצב לאט לאט  השתפר... היא למדה לצחוק מהבדיחות שלנו, לזרום איתנו, ולמצוא שיטות ללמד אותנו למרות הכל... 

אוקיי, אז לא כל הכיתה אוהבת אותה, ולא כ"כ רוצים שהיא תשאר שנה הבאה אבל בסה"כ בסדר עכשיו... מתקדמים ב"ה..

 

אז..מכל החפירה שלי לדעתי אפשר ללמוד שכדאי לתת לזמן לעשות את שלו..(או שכבר נתת מספיק...עברה חצי שנה..), לדבר עם המורה ולהבין ולקבל אותו- לא ללכת אנטי.., לראות שרוצים אותו- ואז הוא גם ינסה ללכת לקראתכם... נכון, זה לא כ"כ פשוט עם ד"ר מהאוניברסיטה,רציני וכו'.. אבל תראו לו איך אתם רוצים שיהיה (לא רק סטלנות..גם לימודים..)..מה המנטליות בכיתה שלכם.. ותדברו עם המנהל...

 

 

ב"הצלחה

וסורי על החופר

חח תקראו תתגובה שלו שהוא הגיב באמצע ! כתוב שמהעץ על מים

מה הם עשו...

אני חושבת שהפיתרון פשוטnoga14

אם אתה לא מחבב אותו אז אתה צריך לאהוב אותו וזה יפתור לך את כל הבעיות.

הבנתי שהשרשור כבר מיצה את עצמודניאל(בת)

אבל בכל זאת רציתי לעלות נק' למחשבה, וזה מסר שהבנתי מנסיון שלי, המורות שהכי לא הסתדרתי איתם אחרי שהם גמרו את התפקיד שלהם בתור מורות אלו המורות שהכי הבנתי את המהלכים שלהם כלפי אחרי שהם גמרו ללמד אותי.

כלומר מורות שלא הסתדרתי איתם זה או כי אני מרובעת או כי היא ותמיד הכי קל לחשוב שהיא זאת הזו שלא בסדר. אבל אני התחלתי לחשוב ההפך וזה דיי כייף.

ממולץ לנסות!

בדיוק מה שקורה לי ...חזי אגדי

בא אלינו לכיתה מורה שחש את עצמו יותר מדי ואני לא יכול לילמוד ככה אבל תמיד הוא מוצא סיבה ליהיות מורה "טוב"

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך