שאלה--גירית

בס"ד

 

האם בעצם בארץ ישראל צריכים לחיות אך ורק יהודים?? לשום גוי אסור לחיות פה? וגם-

האם מצווה עלינו לצאת ולהילחם בערבים ולגרשם מארצינו?

אשמח לשמוע גם דעה הלכתית בעניין.

תודה..  

מותר לגויים לגור פה..מרים*

בכמה תנאים,אם הם תחת ההגדרה "גר תושב" שהם בעצם תחת שלטון יהודי וזה כמובן אומר גם חובות למדינה,ולקיימם 7 מצוות בני נוח.

זה ממש בתמצות לגבי גויים בכללי.

אבל אם הם מתנהגים כמו שמתנהגים הערבים ימ"ש בוודאי שמצווה גדולה להלחם בהם..!זו מלחמת מצווה..!

לא השקעתי לחפש דיעה הלכתית, זה בתמצות ממש..

אם אני לא טועה זה הדעה ההילכתית^^^דוסית גאה!

יש את הדין "הבא להורגך השכם להורגו"...

 

וגוי שמתנגד לעובדה שא"י שייכת לעמ"י ע"פ תורת ישראל והוא גר פה צריך לגרש אותו מהארץ.

קצת ערבבתם:אבגדה

1)יש גויים שיכולים לגור פה בתור גרים תושבים-כבודדים-דהיינו כל אחד לעצמו,חיים בינינו ולא בשלטון משלהם,בימינו אין האפשרות לקבל גרים תושבים,מכיון שדין זה נוהג רק כאשר היובל נוהג.

 

2)יש דין של שבעת העמים,שלהם יהושוע שלח קריאה לשלום לפני כניסתו לארץ,וכל מי שלא נענה או שברח מהארץ,היה צריך להרוג.

 

3)יש דין של עם אחר שיושב בתוכנו-ואז אם הם מקבלים עליהם את שלטונינו ושבע מצוות בני נח,צריך להשאירם בחיים ולא לפגוע בהם,ואם לא-אנחנו עושים מצור סביבם משלושה צדדים-כדי שמי שירצה יוכל לברוח,ואז להכנס ולהשמיד את מי שנשאר.

 

בימינו המצב יותר מסובך מכמה סיבות:א)הערבים לא קיבלו עדיין הבהרה ברורה לכך  שאם לא שלום ולא בריחה-אז מלחמה.ב)יש תערובת של אנשים שרוצים שלום עם אלו שלא,למרות שאת זה ייתכן לפתור באמצעות השארת צד אחד משוחרר.

(ע"פ איך שהבנתי את ההלכה)אבגדה

והערבים אינם עמלקדין עמלק-היה לעם אחד בלבד מסיבות מסוימות מאוד.

לפי מה שאני מאמינה ומבינה:בת-ישראל-וציון

יש לזה שני צדדים (האמת היא שהגיוני שייש יותר משנים)-

יש (מה שנקרא) גר תושב- גויים הגרים בארץ, שומרים את מצוות בני נח, מקבלים עליהם את שלטון ישראל (לגמרי) ומבינים שהארץ הזאת היא בעצם הארץ שלנו ולא שלהם.

מצד שני- יש מצווה לכבוש את הארץ מהעמים היושבים בה, מלחמת מצווה של כיבוש הארץ ("והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם...והורשתם את הארץ וישבתם בה כי לכם נתתי את הארץ לרשת אותה.")  כי אם לא נקיים את מצווה זו ולא נכבוש את הארץ מעמים היושבים בה-" ואם לא תורישו את יושבי הארץ מפניכם והיה אשר תותירו מהם לשכים בעניכם ולצנינים בצידכם וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבים בה".

--------------------

זה פחות או יותר על רגל אחת, מקווה שלא חפרתי יותר מידי והסברתי את עצמי מספיק טוב....
 

יש מושג בהלכה ובתנ"ך שהוא:עץ על מים

"גר תושב"

לגויים מותר לגור בישראל... למרות הכל הם בני אדם (חוץ ממי שלא )


עכשיו גם גר תושב זה כולל כמה דברים.... זה בתנאים כלשהם.. שאחד מהם זה קיום 7 מצוות בני נוח... 


גויים שונאי ישראל שגם מראים את שנאתם במובהק כגון ערבים שעושים מהומות נגד היהודים וכו'.... להם אין היתר להשתכן בישראל ומותר וצריך להלחם בהם....



(יכולהיות שחזרתי על תשובות אין לי שמץ מה כתבו התעצלתי לקרוא..)


זאת הדעה ההלכתית המתומצתת... כמו כל דבר יש לזה פירוט וזה מאד תלוי במקרה...


גוי ששומר את 7 מצוות בני נוח רשאי לגור כאן בארץ!סיזר22

ואני חושבת שצריך להרוג את הערבים כי הם עמלקים! ויש ציווי בתורה שצריך להרוג את עמלק!

 

בטח..אלישע בן אבויה

בס"ד

 

יש להם מגילת יוחסין..

למעשה, הערבים הם הגוי היחיד שאפשר לסמוך על זה שהוא לא עמלק, כי רק בני ישמעאל ובני קטורה הקפידו על מילה, ועליהם לא אומרים ש'עלה סנחריב ובלבל את כל האומות'. (מי שרוצה יעיין ברכות כח. ורמב"ם הלכות מלכים פ"י ה"ח.)

הלכה זה לא שחור לבן...פעמיים חי

כי אז היה כבר צריך ממזמן להרוג את כל הנוצרים שחים פה כי הם עובדי ע"ז גמורה...

הערבים לעומת זאת לא. כי חלקם יכולים לקבל על עצמם שבע מצוות בני נוח ואז הם בחינת גר תושב...

אבל אני ממש לא חושב  שהרמב"ם לדוגמא ישמח אם נהרוג כל נוצרי ובודהיסטי במדינתנו ובכך נעורר את זעם העולם.

שיכול להביא לידי השמדה בעולם היהודי...

הערבים של היום לא צריכים לחיות פה.טל!=)

וגם לעם שלם אסור לחיות בארץ ישראל עם עם ישראל, נראלי..

הערה ::צריך שיקימו את 7 המצוות מהכרה בקב"ה ולא סתםאלחנן

הם מכירים בקב"ה.אבגדהאחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך