פסוק מהמגילה כל פסקה זה מילה(כל הגדרה לבד מרמזת על המילה, צריך להסביר איך כל הגדרה קשורה, אצלנו בישיבה מי שפטר הכל קיבל עלון פורים שעולה 10 ש"ח חינם!, מי שמכיר לא לגלות שלא יהיה בטטה תנסו לענות כולם ביחד, כדאי לעלות על הפסוק בהתחלה)
נאמר בתחילת כיפורים, בני מרדכי נגמרים, הפוך ממעשה רבנו בסלעים. משמש בארבעה, קבס בשגיאה , טוב, ברגל ביד ועל הפצעים.
דרכים משונות ,ושבעים לשונות, אביו כמו בן גלעד סבו כבן גרא, במאות אגורות פתחיה שמו, אדו טהור כתרגומו, ולא מתוק עם פך הפוך עשרה
הנודד, בן הרביעי, אחד הרבעים, הבית, הכלב ומספיק אחר ארע, מפורש עם חזקה עורבב, ידו היה וסובב, מהשבט שהיה מול העשרה.
אתר כמו מאזניים, מרכבה לו ממלך מצרים, הוא עושה חילוף, לבן תימא בן עשרה ושליש על פי הנשר,בין תורה לחם ואלוף.
רק שלש בתורה, מעבירים הבן בעבירה, הכניס לברית, שוב והסתלק. לאגוז לאריות, משתגע כבר להיות, למד אצל נכד את אלוקים התהלך,
שומר אורוות בעברו, ועל שני האם כתרו, חכם או טיפש, או ששחור, קוצפים בקשו לקוטלו, והאומן הצילו, ואחרי אנחה מתלה במקור.
עלי אהבה, ונס פה הווה, ובשער יושבת רביעית בשפתיים, כהן, ומפץ, אח ושבת, ובן שפחה ושלושים, ובכיפה לזאב אוזניים.
ללהקת ריר היתה אורה, והדר במרחק חזרה, והי"ד למי, היום ילד, למסגירי בן מנוח, מהם בא משוח,שלי הרחוקים מכוש בקצה החלד,
בוראו הסתובב, ועל כולם התחבב, וסלעי בין רמך לושתי בבכי ופיוס, קו לראש צדיק זכייה חיבר, כך רועה על שמיני דיבר, וברי שיש השעה וגיוס.
בלב לפתוח חודש השנה, הביא פחות נער הכה בחצי מענה, לחברו של שמואל, בניו וקניניו על העץ תלית, בד"כ כמו בני ישראל ידגו בקרב הארץ
בן ירח חמישי עם אמצע שלישי, קנאו בצדיק שגר בגבעה, התנורים לו שייכים, ובני ההורים, ואיש חסידיך לא הכיר.
עד כאן- זה לא קשה אני פתרתי... מה שמודגש עם קו אפשר לוותר לכם הם הכי קשים אבל כדאי גם אותם לפתור.
P: D: 








