כמה אנשים ניפגעו או העליבו אותם מהפורום הזה??
אני דיברתי אם אנשים ואמרו לי שכן הם ניפגעו מתי שהוא...
(גם אני ניפגעתי פה פעם ליפני שנתיים בערך..)
כמה אנשים ניפגעו או העליבו אותם מהפורום הזה??
אני דיברתי אם אנשים ואמרו לי שכן הם ניפגעו מתי שהוא...
(גם אני ניפגעתי פה פעם ליפני שנתיים בערך..)
והיו לי הרבה סיבות איך כן... אני אומרת את זה כדי להסביר שהכל תלוי באיך אתה לוקח את זה... או להתעלם או למצוא סיבות איך מי שפגע לא התכוון לזה...
וזאת הזדמנות גם להגיד שבעז"ה אפשר לגרום לזה שהרבה פחות ייפגעו אם לפני שכותבים משהו יחשבו בהיגיון ויחשבו גם על הצד השני שקורא את זה... לא לכתוב סתם מה שעולה...
ועוד משהו- אם פגעתי חס וחלילה במישהו אני ממש ממש מצטערת ואני אשמח אם הוא יגיד לי את זה כדי שאוכל לבקש סליחה באופן יותר אמיתי, ובכלל אם מישהו נפגע ממישהו אחר כדאי להגיד, ככה פותרים הרבה עוגמת נפש, אבל כמובן שבצורה נעימה!
"ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה"!!! 
אבל בי אפשר לפגוע רק אם הערות שנונות שמנוסחות היטב/כשיש לי עצמי ספיקות אם אני צודק - אם מישהו יגיד לי "באנ'ה יממלכתי דפוק" אני לא יעלב, יותר סביר שאני אהנה
...
בל"חיתממש עצוב לי להודות..אבל כן...נפגעתי...ואני יחסית חדשה....
נכון, ב"ה עבר...ולא לקחתי את זה יותר מידי קשה....למרות שהיה ממה להיפגע..!!!
מסכימה ממש עם כנרית..- צריך לדעת איך לקחת את הדברים ולמה לייחס משמעות, אבל מצד שני, צריך גם לדעת לדבר, ולמתן את המילים, ולא להרשות לעצמנו יותר מידי, למרות שאנחנו יושבים מאחורי המסך..
"דרך ארץ קדמה לתורה" גם כאן..בעולם הווירטואלי...
גמאני מבקשת סליחה ממש אם פגעתי במישהו, זה לא היה בכוונה בכלל.
המשך ערב מוווווושלם
זה כמו בחיים הרגילים.. במציאות הקיימת.
תמיד יש חוסר תקשורת בין אנשים, פגיעות, העלבות, בין אם בכווונה ובין אם לא!
בס"ד.
תכלס, לא מכירה פה אף אחד
לא ממש מעניין אותי מה יגידו
כל עוד זה במסגרת וירטואלית.
א"א יותר מדי להיפגע ולהישאר בתוך זה אם זה לא אמיתי. 
למה שמישהו ייעלב בפורום הזה? מה השאלה הסתומה הזו?!!!!
ואני אישית לא..[[=
ואם מישו נפגע ממני - סליחה!
קצת לא קשור...
גם מי שלא מנהל יכול לערוך פה תגובות??
כי ראיתי שדניאלה יע. ערכה תגובה לנביא היומי פה...^^^
באו נעשה סיכום??
אפשר להיות יותר טובים... לדבר יפה אל אנשים להיתייחס יפה
זה בסך הכול במחשב... והינה עובדה שגם דרך מחשב אנשים ניפגעים
אז מה איכפת לכם להיזהר קצת??
סבבה מסכימים איתי??
ואני לא נפגעתי. וכשאנשים דברו אלי לא יפה-אני פשוט נשפכתי מצחוק! 
והנה דוגמא קלאסית:
מותר לערוך דברים של אחרים?? את שלי אני לא מצליחה לערוך אז איך אפשר לעשות את זה לאחרים??
חוצמזה אני לא בטוחה שזה כל כך הוגן לעשות את זה....(אלא אם כן זו קללה או משו בסגנון...
את ההודעה שלו ולא הודעה של אנשים אחרים..
מנהלים/ משתמשים בעלי סמכויות הנהלה יכולים לערוך הודעות של כולם...
שכוייח.. אתה ממש צודק.
שבת שלום!
יאללה אנשים תנסו לחשוב קצת ליפני מה שאתם כותבים .
מאחורי כל כיינוי מסתתר לו בנאדם!
והבעיה באינטרנט שכל תגובה מופצת בכל העולם, וההלבנת פנים כפולה ויכולה לפגוע יותר .
(ואל תיתממו שזה לא מזיז לכם מה אנשים כותבים עלכם!)
מיקרה של התעללות בפיסבוק הביא ליפני כמה חודשים להתאבדות .
אתם רוצים שגם בפורומים המדהימים שלנו זה יקרה ?!
בקיצור תיזהרו ! כי מה "שניכתב ונישלח בנוג"ה אין להשיב" .
שבת שלום !
ומי שניפגע מימני אני מבקשת מחילה .
שעכשיו אני רואה את התגובות פה כולם בסך הכול לא רוצים את זה
לכולם היכפת פה מאנשים.. (לפחות מהרוב)
אז חבר'ה... תודה רבה תיראו גם אתם מה רשמו פה... ואאלה מרוצה מימכם!!
אנשים טובים!!
לשים לב מה ומתי אני אומרת, וכמה שפחות לפגוע.
אני מהיום ישתדל לא ליפגוע באנשים
באמת סליחה אם פגעתי במישהו, אני סבורה שאם זה קרה אז זה בלי כוונה.
שבת שלום יקרים!
אני משתדלת לא לפגוע, ואם בכל זאת זה יוצא- סליחה!!!
אשתדל לשים לב יותר.. ו המלך!!!- תודה רבה על ההארה
שבת שלום והמשך יום נעים לכולם[=
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...