שלום חבריםהביצה שהתחפשה

בס"ד

 

אולי תחשבו שאני עוד אחת מאלף, אבל בבקשה תקראו עד הסוף...

אני כותבת די ותיקה בערוץ, ולרגל לימודיי אני צריכה להעביר שאלון בקרב בני נוער.

 

אנא עזרו לי למלא אותו!!! יעזור לי מאוד.

 

השאלון מצורף.

 

אשמח אם תשלחו לי את התשובות למייל be_happy@inn.co.il

 

כמובן שהשאלון אנונימי ונעשה לצורך מחקר בלבד!!!!

 

בשבילכם זה גג חמש דקות, בשבילי זה התואר...

 

בבקשה!

 

תודה!

20110501105820.docx

 

זה לא נפתח לי :/הסנה-בוער
הנה תשובותאני17

בס"ד

 

שאלון

הקדמה: פעילות חברתית הכוונה לטיולים, מסיבות, ערבים חברותיים וכד'.

השאלון הינו שאלון אנונימי ונעשה לצרכי מחקר בלבד!

גיל:15.5

כיתה:י'

בית-הספר: (תיכון דתי, תיכון חילוני, אולפנא, אולפנית, ישיבה תיכונית

מגמת הלימוד:תורנית

מספר הילדים במשפחה:8

מצב ההורים (נשואים, משפחה חד הורית):נשואים

עיסוק ההורים:חשמלאי/עקרת בית

מספר שנות לימוד ההורים:לא יודע בסביבות 14

ביה"ס הינו 6\ 4 שנתי?4

מספר כיתות בכל שכבה:אחת

פעילות חברתית בבית-הספר: פעילות מדריך

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים במסגרת הכיתה?

אם כן, פרט: יש, מגרש/טיולים

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים במסגרת השכבה?

אם כן, פרט:השכבה והכיתה זה אותו דבר

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים לכלל ביה"ס?

אם כן, פרט:לא נראה לי

האם יש גוף שמארגן את הפעילות החברתית בבית הספר?לא

האם יש רכז\ת חברתי\ת?יש מדריך

מהו תפקידו\ה?פעילויות +קשר עם התלמידים

האם קיימת מועצת תלמידים?לא

כיצד הם מעורבים בפעילות החברתית המתקיימת בבית-הספר?

האם הם עובדים בשיתוף עם הרכז\ת החברתי\ת?

האם ההשתתפות בפעילות חברתית חובה?לא

מה עושים לתלמיד שנמנע מלהגיע באופן שיטתי לפעילות חברתית?אולי שיחה

האם אתה נהנה בפעילות החברתית בבית הספר?כן בד"כ

בהערכה גסה, בכמה אחוז מהפעילויות החברתיות השתתפת במשך שנות לימודך בבית הספר?80%

 

 

תודה רבה על שיתוף הפעולה

א"כ, ירושלים.

תנסו את הקובץ השניהביצה שהתחפשה
שאלהשואף לאור

מה הכוונה :"מספר שנות לימוד ההורים:
ביה"ס הינו 6\ 4 שנתי?"

 

אלו שתי שאלות נפרדות וכן מה הכוונה 4 או 6 שנתי ?

2 שאלותהביצה שהתחפשה

בס"ד

 

כמה שנים ההורים למדו (רק יסודי, תיכון, לימודים אקדמאים...)

 

שאלה שניה: האם ביה"ס הוא מכיתה ז-י"ב או מ ט-י"ב?

 

תודה!!!

ביה"ס שלי או של ההורים (לגבי השאלה השניה) ?שואף לאור
שלךהביצה שהתחפשה

בס"ד

 

תודה רבה רבה רבה!!

אני מאוד אשמח אם יהיה לך כוח...הביצה שהתחפשה
תשובות מקווה שזה עוזרענבל

 

גיל:14.5

כיתה:ט'

בית-הספר: (תיכון דתי, תיכון חילוני, אולפנא, אולפנית, ישיבה תיכונית אולפניתחיוך

מגמת הלימוד: תורנית

מספר הילדים במשפחה:8

מצב ההורים (נשואים, משפחה חד הורית):נשואים ב"ה

עיסוק ההורים:מזכירה ומנהל

מספר שנות לימוד ההורים:אמא 12 אבא 10

ביה"ס הינו 6\ 4 שנתי?6 שנתי

מספר כיתות בכל שכבה:1

פעילות חברתית בבית-הספר:

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים במסגרת הכיתה?

אם כן, פרט:

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים במסגרת השכבה?

אם כן, פרט:

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים לכלל ביה"ס?

אם כן, פרט:

טיולים שנתיים, טקסים ביום הזכרון,שואה, נסיעה לריקודגלים, הכתרה, אולפיזמון, פעילויות מועצת תלמידות

האם יש גוף שמארגן את הפעילות החברתית בבית הספר? ההנהלה בעיקר

האם יש רכז\ת חברתי\ת?לא עד כמה שידוע לי

מהו תפקידו\ה?

האם קיימת מועצת תלמידים?כן

כיצד הם מעורבים בפעילות החברתית המתקיימת בבית-הספר? הם מקיימים מדי פעם פעילויות

האם הם עובדים בשיתוף עם הרכז\ת החברתי\ת?כן

האם ההשתתפות בפעילות חברתית חובה? לפעמים

מה עושים לתלמיד שנמנע מלהגיע באופן שיטתי לפעילות חברתית?מדברים איתו ואם זה הרבה פעמים במשך שנות לימודו אז מענישים או מסלקים

האם אתה נהנה בפעילות החברתית בבית הספר? כן בדרך כלל

בהערכה גסה, בכמה אחוז מהפעילויות החברתיות השתתפת במשך שנות לימודך בבית הספר?

100 %

 

תשובותי.. ב"הצלחה!נדנדה כתומה.

שאלון

הקדמה: פעילות חברתית הכוונה לטיולים, מסיבות, ערבים חברותיים וכד'.

השאלון הינו שאלון אנונימי ונעשה לצרכי מחקר בלבד!

גיל: 14 וחצי (בתמוז 15)

כיתה:ט'

בית-הספר: (תיכון דתי, תיכון חילוני, אולפנא, אולפנית, ישיבה תיכונית אולפנה, בלי פנימיה.

מגמת הלימוד: עוד לא... בעיקרון הייתי אמורה לבחור עד היום, אבל אין לי מה לבחור..

מספר הילדים במשפחה: 6

מצב ההורים (נשואים, משפחה חד הורית): נשואים ב"ה.

עיסוק ההורים: אבא- אופטומטריסט, אמא- מורה.

מספר שנות לימוד ההורים: 12+תואר, אמא גם תואר שני.

ביה"ס הינו 6\ 4 שנתי?6

מספר כיתות בכל שכבה: 1-3, כולל כיתות חנ"מ.

פעילות חברתית בבית-הספר:

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים במסגרת הכיתה? כן.

אם כן, פרט: ערבי כיתה.. מפגשים בחופשים... שבתות ועוד הרבה..

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים במסגרת השכבה? כן.

אם כן, פרט: שבתות שכבה, ערבי שכבה... וכל מה שבכתה.. אנחנו שכבה קטנטונת, אז אין כמעט דברים שנקראים 'שכבתיים'.. הכל כיתה-שכבה.

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים לכלל ביה"ס? כן

אם כן, פרט: שבתות אולפנה, טיולים, ערבי אולפנה, שיחות ופעילויות.

האם יש גוף שמארגן את הפעילות החברתית בבית הספר? לא מישהו ספציפי. יש את הרכזת חברתית, את המדריכות ואת צוות המחנכות.. אבל כל פעילות מאורגנת ע"י אנשים אחרים, לפי אופי הפעילות(לפעמים שכבה מסויימת מופקדת על ארגון פעילות מסויימת..)

האם יש רכז\ת חברתי\ת? כן.

מהו תפקידו\ה? לדאוג לפעילויות באולפנה, שיצאו לפועל.. בפן הטכני ובפן המעשי.

האם קיימת מועצת תלמידים? כן

כיצד הם מעורבים בפעילות החברתית המתקיימת בבית-הספר? יש פעיליות מסויימות שהמועצת אחראיות עליהם.

האם הם עובדים בשיתוף עם הרכז\ת החברתי\ת? כן.

האם ההשתתפות בפעילות חברתית חובה? תלוי איזו.. שיחות-כן, טיולים וערבי כיתה- בד"כ לא. שבתות- השנה החליטו לעשות את שבת זכור שבת רשות- שרק מי שרוצה תבוא.

מה עושים לתלמיד שנמנע מלהגיע באופן שיטתי לפעילות חברתית? אני לא יודעת.

האם אתה נהנה בפעילות החברתית בבית הספר? בד"כ כן. לפעמים יש דברים שהם משעממים או מבזבזים זמן סתם.

בהערכה גסה, בכמה אחוז מהפעילויות החברתיות השתתפת במשך שנות לימודך בבית הספר? יותר מ90 אחוז. אני ילדה מחונכת...:D

 

 

תודה רבה על שיתוף הפעולה

א"כ, ירושלים.

רציתי לענות, אבל עולה מהשאלות שזה מכיתה ט' ומעלה-בת-ישראל-וציון

(נכון?), אם זה נכון בבקשה תצייני זאת בפעם הבאה..

לאהביצה שהתחפשהאחרונה

בס"ד

 

הוא מיועד גם לתלמידי חט"ב.

 

תודה!

איזה מקסימים אתם!

 

ידעתי שלא טעיתי...

תשובותפלספנית

בס"ד

 

שאלון

הקדמה: פעילות חברתית הכוונה לטיולים, מסיבות, ערבים חברותיים וכד'.

השאלון הינו שאלון אנונימי ונעשה לצרכי מחקר בלבד!

גיל: 18

כיתה: יב

בית-הספר: (תיכון דתי, תיכון חילוני, אולפנא, אולפנית, ישיבה תיכונית אולפנא

מגמת הלימוד: לימודי ארץ ישראל

מספר הילדים במשפחה: 5

מצב ההורים (נשואים, משפחה חד הורית): נשואים

עיסוק ההורים: מהנדס אלקטרו אופטיקה ועובדת סוציאלית

מספר שנות לימוד ההורים: 12

ביה"ס הינו 6\ 4 שנתי? 4

מספר כיתות בכל שכבה: 4

פעילות חברתית בבית-הספר:

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים במסגרת הכיתה? כן

אם כן, פרט: ערבי כיתה וכו'

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים במסגרת השכבה? כן

אם כן, פרט: פנימיה מלאה.., שיחות, הרצאות, חוגי רשות, סדנאות, טיולים וכו'

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים לכלל ביה"ס? כן

אם כן, פרט: שיחות, הרצאות, סדנאות, פעילויות

האם יש גוף שמארגן את הפעילות החברתית בבית הספר? כן

האם יש רכז\ת חברתי\ת? כן

מהו תפקידו\ה? להזמין שיחות ואנשים שידברו, הפעלות, טיולים והכל

האם קיימת מועצת תלמידים? לא

כיצד הם מעורבים בפעילות החברתית המתקיימת בבית-הספר? אין

האם הם עובדים בשיתוף עם הרכז\ת החברתי\ת? אין

האם ההשתתפות בפעילות חברתית חובה? לפעמים כן ולפעמים לא

מה עושים לתלמיד שנמנע מלהגיע באופן שיטתי לפעילות חברתית? מדברים איתו וכו'

האם אתה נהנה בפעילות החברתית בבית הספר? בד"כ

בהערכה גסה, בכמה אחוז מהפעילויות החברתיות השתתפת במשך שנות לימודך בבית הספר? 70%

 

 

תודה רבה על שיתוף הפעולה

א"כ, ירושלים.

....[עוזר גם אם אני רק בכתה ח'??]כפרעלייך!!=)

 

 

 

שאלון

הקדמה: פעילות חברתית הכוונה לטיולים, מסיבות, ערבים חברותיים וכד'.

השאלון הינו שאלון אנונימי ונעשה לצרכי מחקר בלבד!

גיל: 14

כיתה: ח

בית-הספר: (תיכון דתי, תיכון חילוני, אולפנא, אולפנית, ישיבה תיכונית אולפנא

מגמת הלימוד: ---

מספר הילדים במשפחה: 7

מצב ההורים (נשואים, משפחה חד הורית): נשואים

עיסוק ההורים: מהנדס מכונות עצמאי ומורת "שמע".

מספר שנות לימוד ההורים: 12 בבי"ס, 16 בסה"כ. [גם לתארים]

ביה"ס הינו 6\ 4 שנתי? 6

מספר כיתות בכל שכבה: 1-3.

פעילות חברתית בבית-הספר:

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים במסגרת הכיתה? כן. שבתות כיתה, ערבי כיתה.

אם כן, פרט: ערבי כיתה וכו'

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים במסגרת השכבה? כן. שיחות, הרצאות, חוגי רשות, סדנאות, טיולים וכו'...

אם כן, פרט: פנימיה מלאה.., שיחות, הרצאות, חוגי רשות, סדנאות, טיולים וכו'

האם יש פעילות חברתית מחוץ לתוכנית הלימודים לכלל ביה"ס? כן. שיחות, הרצאות, סדנאות, פעילויות...

אם כן, פרט: שיחות, הרצאות, סדנאות, פעילויות

האם יש גוף שמארגן את הפעילות החברתית בבית הספר? כן.

האם יש רכז\ת חברתי\ת? כן.

מהו תפקידו\ה? להזמין שיחות ואנשים שידברו, הפעלות, טיולים והכל.

האם קיימת מועצת תלמידים? כן.

כיצד הם מעורבים בפעילות החברתית המתקיימת בבית-הספר? לא יודעת...

האם הם עובדים בשיתוף עם הרכז\ת החברתי\ת? לא יודעת...

האם ההשתתפות בפעילות חברתית חובה? כן.

מה עושים לתלמיד שנמנע מלהגיע באופן שיטתי לפעילות חברתית? מענישים. גם אם זה חד- פעמי.

האם אתה נהנה בפעילות החברתית בבית הספר? לרוב לא, לפעמים כן... תלוי מה.

בהערכה גסה, בכמה אחוז מהפעילויות החברתיות השתתפת במשך שנות לימודך בבית הספר? 50%.

 

בהצלחה.

 

 

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך