בקשר לספרים חרדים :פעמיים חי

אני לא יודע מה אתם קוראים, אבל במהלך הזמן שקראתי את הספרים החרדים, הייתי נגעל כל פעם מחדש.

מהסיפור שחוזר על עצמו ( גיורא הרשע (חייל צה"ל) שמנסה לנצר את מושי' הקטן) והדביקיות והקלישיות של המוסר הסכל הצבוע....

 

נסיונות חיקוי עלובים לסופרים גדולים כמו "דאמון ראניון" ועוד.

 

אז באמת לכל מי שאומר לי שאני לא יכול לקרוא הארי פוטר או את דומיו. אם מה שנשאר לי בסוף זה ספרים חרדיים אז עדיף לי להפסיק לקרוא. שזה אחד מהפיעילויות האהובות עלי.

לא צריך להכלילשואף לאור

בוודאי לא כל "הספרים ההחרדיים" הם בצורה שאתה מתאר...

 

אלה שלא נכללים בטלים בשישים...צורניקית

אני לא מבינה מה הבעיה לקרוא הארי פוטר, זה נראה לי הרבה יותר חינוכי מרדיפת בצע ופסילת אנשים רק כי דודה של סבתא שלהם היתה פעם חילונית... 

למה לא לקרא הארי פוטר?הרהור
מה שהורג אותי בהם זהיושב בדד

שאין לדמויות חסרונות. כלומר, אולי לילדים, אבל אבא ואמא תמיד אוהבים אחד את השני, וכל הרבנים כל כך מושלמים, והרע זה רק חילוני או גוי.

תלוי איזה ספר קראתם אבל לא כולם ככהענבל
מה שלא חילוני וגוי מנסים להמריד ת'בן הצעיר, החרדימרב.

והחסר אונים,

זה מדבר על השידוך הלא-יוצלח [ציטוט מספר חרדי!!] שלא הצליח בגלל הייחוס של הבן/הבת.

זאת הכללה ....כישוף כושל

אולי הספרים שאת קראת הם כאלה אבל יש ספרים אחרים שממש יפים!!!

למרות שבאמת יש ספרים שזה מזעזע איך מדברים שם על חילונים 

ואיך מתייחסים למדינה ולחיילים

אבל רוב הספרים בסדר!!

אתה לא חייב לקרוא ספרים חרדיים,אביה7

יש מספיק ספרים של דתיים לאומיים שאתה יכול לקרוא..

באמת???אתה יכול להמליץ??אני ממש מחפשת..כישוף כושל
בטח!אביה7

קודם כל אני בת

 

הספרים--

ותכתבו: אהובתנו, וקראתם דרור, בלבב פנימה, רוח אנושית בכוכב, לוחמי התמורות, תריס, בואי הרוח, אלנקם, ייבנה, אל תשלח ידך אל הנער [ובכללי כל ספרי המחתרות והשואה], מקימי, שמחה גדולה בשמיים, סיפורי חז"ל, וגם לא יזיק קצת לקרוא כוזרי, מסילת ישרים, פניני הלכה, אורות, תנ"ך.. דוס ;)

 

אם אני אזכר בעוד אני אגיד לך בעז"ה

כל הספרים שהבאת כאן עוסקים במצבים קשים, שכול,פעמיים חי

או שואה...

אין איזה משהו שמח?...(בספרי הציונות הדתית)

יש פווול ספרים שאולי הם מדע בדיוני אבל אין שוםשפילבלעע

בעיה לקרוא אותם... אפשר גם לקרוא ספים שהשקפת עולם שלהם קצת שונה משלנו.. ואני ממש לא רואה בזה בעיה!!!  כמו נגיד פרסי ג'קסון  .. שאולי זה מדבר על משו אחר לגמרי מהיהדות אבל ממש  אין בעיה לר=קרוא את זה!!!.. וגם הספרים של ליאת רוטנר( הסדרה של קיץ אחד ביחד..) ממש יפים.....

איך רוח אנושית בכוכב עוסק במצב של שכול?תולתולאחרונה

הבעיה היא שבאמת אין הרבה סופרים דתיים-לאומיים...

אבל חלילה להפסיק לקרוא ספרים.

צריך סינון, עין ביקורתית, אבל למה להפסיק לקרוא ספרים בכלל??

הסגירות הזו מזעזעת בעיניי.

אם אנחנו רוצים להיות חלק מתיקון העולם, צריך לקרוא! לקרוא ולקרוא.

גם כדי לעצב את השקפת העולם, וגם כדי להנות מספרות טובה!

 

את רובם קראתי אבל תודה....כישוף כושל

סליחה (פשוט אביה זה שם גם של בן וגם של בת...)

איזו הכללה מגעילה!דוסית גאה!

יש מליינטה ספרים חרדיים טובים!(קשה למצוא אותם אבל יש!)

ומי שרוצה ספרים דתיים לאומיים טובים:גלגל חוזר, היינו כחולמים, בודדה במערכה)

אןסיף עוד כמהתקוע בתקוע

מים שאין להם סוף, אבדות 0שניהם של מיכאל שיינפלד),

תאום כוונות,

מערבה מכאן,

עגנון!

אני רק שאלהאלעזר300

איך נראית חוויית הקריאה שלך?

מבינה אותךפעימה

בס"ד

 

אני גם הפסקתי לקרוא בגלל סיבות אלו ממש, ומאושרת על ספר טוב שנמצא כשר ומתגלה לעיניי פעם בחצי שנה בערך..
חבל שאין ספרות טובה למגזר שלנו..

 

וחבר'ה, שיינפלד ושות'- לא עונים על הדרישה הרבה שיש, זה לא מספיק[בכמות, ולפע' גם לא מספיק טוב ברמה...]

תגידו אתם קוראים רק ספרים ברמה עולמית?ענבל

אפשר לקרוא גם ספרים יפים בשביל להנות! ולא להסתכל ולבחון אותם! איך הכתיבה שלהם? האם הסופר הוא סופר טוב?

כשאוכלים בודקים את איכות האוכל שלך?פעימה

בס"ד

 

לא.אבל מרגישים את זה. ויודעים לומר 'זה היה טעים, זה היה פחות'..
חוץ ממבקרי ספרים אין הרבה שקוראים לשם הביקורת, אבל כן, מי שקורא מרגיש אם כתוב טוב או לא.
 

יש הרבה ספרים חרידים טוביםאחי

ויש ספרים לא חרידיים אך לא כמו הארי פוטר והם טובים מאוד!

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך