ומי עשה את שאלון e ?
הוא היה קשה גם לכם?
או שרק אני לא הבנתי אותו?...
ומי עשה את שאלון e ?
הוא היה קשה גם לכם?
או שרק אני לא הבנתי אותו?...
אז כנראה שזה לא רק את 
הוא באמת היה קשה :/
ואני דוברת..
הלוואי שבכל זאת היה טוב..
בס"ד
הייתי אמורה לגשת לE ובשנייה האחרונה הסתבר שיש פשלה ואני לא יכולה לגשת (שאח"כ התבררה שבכלל לא היה שום פשלה וכן יכלתי...)
אבל אם לדוברת (|ירא כבוד|) היה קשה אז מה היה לי??
האנגלית שלי ברמה של כיתה ו.....
לי לפחות (דוברת...XD) אבל המורה שלי אמר שזה היה קשה, אבל המתכונת שעשיתי פני הבגרות היתה קשה פי אלף.
דרך אגב, כנסו לאתר של יואלך גבע ותבדקו אם עניתם נכון לבגרות- יש תשובות.
בלי להיות דוברת...
מה הבאסה?
בדקתי מיחה במילון ושכחתי לגמור לכתוב איתה....
חוץ מזה, סבבה
*מישהי*ניגש חורף שנה הבאה...
פצפוניתלרוב החברים שלי היה מעפן ולא הבנתי למה לי הלך טוב.בבית השוויתי עם התשובות באניטרנט ויש לי בין 93 ל100 ב"ה..
שזה היה קשה גם לדוברים כי השאלות היו ממש קשות
חבר שלי יצא והמילה הראשונה שלנו הייתה :"איזה מעצבן זה..."
אבל אמרו שאפילו בשאלון A היו שאלות מתחכמות כאלה, שיחסית גם הם היו מאוד קשות לרמה שלהן...
ואני עשיתי F, שהלך דווקא סבבה, וG, שכמעט התייאשתי באמצע כי הוא היה מסובך ולא ברור ושאלות שרק מהן היה אפשר ליצור את האנסין, אבל בסוף שרדתי עד סוף המבחן ועניתי על הכל חוץ משאלה אחת... נקווה לטוב...
E היה מזה קל..
ואמא שלי שם, והיא אמרה שכל המורים כותבים שהבגרות היתה ממש קשה..
והיא גם אמרה שיש מורים שניסו גם לעשות את הבגרות, ואמרו שהם בעצמם לא היו יכולים להוציא יותר מ90.. אז תחשבו לבד מה זה אומר...
אמרו שהיה מסובך אבל הם הצליחו לעשות את זה. רק בשאלה אחת אני התווכחתי עם מורה שלי על התשובה ובסוף (איך לא...
) צדקתי.
היה מוזר אבל לא קשה קשה. (זה ממה ששמעתי הדוברים שעשו את הבגרות ביום שני)
ניגשתי ל-e ואני דוברת וכל ההקבצה של הדורות אמרו שהיה ממש קשה!!
המורה שלי אפילו אמרה שהמתכונת של e היתה יותר קשה מהמתכונת של f .....
יוכל להעלות לכאן את התשובות מהאתר של יואל גבע בגלל שהמחשב שלי משום מה לא פותח לי את זה....
תודה!!!!!
אהה שכחתי לכתוב שאני צריכה את התשובות לשאלון e.....
כל האולפנא יצאה מהשאלון הזה בעצבים!!!
השמינסטיות אמרו לנו שזאת היתה הבגרות של E הכי קשה שהיתה ב3 שנים האחרונות, וזה בכלל היה רמה של F..
וגם אצלנו כל הדוברות אמרו שזה היה קשה..
גם הגעתי למסקנה- משרד החינוך מנסה כמה שיותר לדפוק אותנו!!!!חח..

בואו נגיד שעל השאלות שעניתי, עניתי נכון.
ומה שנחישתי בשאלות האמריקאיות, קלעתי לתשובה...
בגדול אמור לצאת לי בין 85 ל100 שזה מעולה!
איך היה?
השאלון היה לגמרי הוגן אבל גיליתי טעות וזה מ-ב-א-ס-!
הוא היה ברמה של Z!!!!!!!!!!!!
EFD
אצל המורה הפרטית שלי והיה לי קללללללל בטרוף!!(ואני בכיתה ח)
והמורה שלי אמרה שדווקא לדעתה היה קל..היא אמרה לי לעשות מסאג' לפני מועד ב'.. (חח..אל תנסו להבין את הראש שלה..), אבל מה אכפת לי? אמא מסאג'יסטית..
האמת שהתפדחתי לטעות בהכל בבגרות אז פשוט לא כתבתי כמעט כלום. אחרי חצי שעה ראשונה ידעתי שאני אגש למועד ב', ויצאתי לפני סוף הבגרות כשנשאר לי עוד פוול, והיה קטע באנסין שאפילו לא טרחתי לקרוא..ררר..והגישו אותי על 90! בכל מקרה נחמד לשמוע שאני לא היחידה שהיה לה זוועה..
F היה סבבה לגמרי,אבל עוד לא בדקתי תשובות.G היה מעעפן,אבל יחסית סביר,יכל להיות יותר גרוע..![]()
בס"ד
אני עשיתי גם את E וגם אתF עכשיו.
וF היה ממש קל יחסית וE היה ממש קשה.כל החברות שלי שניגשו גם לE אמרו שיהיה קשה.
משרד החינוך הזה....
עלק חינוך...
ל אני שונא את הבגריות לא הולך לי בשום בגרות די נימאס לי
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...