יש לי חברה ב"ה.
אני פשוט מת עליה וכל הזמן חושב עליה.
איך אני יכול לדעת אם גם היא אוהבת אותי?או שאני בשבילה עוד בן שזורם איתה?
ממש תעזרו אם תענו לי..
כשבעז"ה זה יהיהרלוונטי.. כבר תדע.
אז היו אומרים לך תשכח מזה אבל אם אתה עוד מעט שמיניסט יתיחסו אליך אחרת אני בכל אופן לא עברתי דברים כאלה אז אין לי הרבה מה לייעץ לך
לי יש חבר...כבר חודשיים בערך...
ואצלינו הנושא די פתוח...אני יודעת מה הוא חושב עלי והוא יודע מה אני חושבת עליו...בערך....כי לי יותר קשה להיפתח אבל ככה זה..כל אחד שונה...
קיצר....לדעתי תדבר איתה על זה....זה אולי קצת לא נעים בהתחלה אבל אתם חברים, אז זה מוגדר בעקרון כבריותר מסתם בן שזורם ואז לדעתי אתם אמורים להיות מסוגלים לדבר על זה... מניסיון, בהתחלה גם אנחנו הינו יותר סגורים ולאט לאט זה נפתח...
מקווה עזרתי...
אם צריך עוד אפשר באישי...
א- חודשיים זה כלום (חסויה)- כלום!!!! בקושי מכירים ויודעים...
ב- כאיל תערוג- כמה זמן אתם חברים? זה מאוד משנה. כי אם זה חדשיים. חכה בסבלנות.
ג- וזה לא קשור שמיניסט או לא. יש פה בכללי בפורום הסכמה שחבר/ה בגיל הזה זה לא מומלץ. אבל הזכות לבחירה חופשית...
ד- אני ממליצה שפשוט תשאל אותה. תבוא אליה : "***** תגידי, מה את מרגישה כלפיי?" או משו בסגנון. לא לפחד, זה לא מסובך.
ה- אני אישית ממליצה לך לעשות חושבים. אתה אוהב אותה כל כך, ואתה לא יודע מה היא מרגישה כלפייך?!?! בלי שהיאר תגיד, זה לא ברור לך לבד? כי אם ככה, אולי זה בעיה...תנסה להיות יותר רגיש למה שהיא משדרת לך.
בהצלחה.
בס"ד
או שגם אתם הולכים לפי ההכתבות של החברה "איך קשר אמור להתנהל"? (מה צריך להגיד, על מה מדברים, מה החוקים, וכו...)
אם השיחות שלכם כנות אתה פשוט יכול לדבר איתה על זה דוגרי, אם אתם הולכים לפי המוסכמויות... בטח היא תגיד שהיא מתה עליך כי זה מה שההכתבה אומרת, עד ש......
מקווה שלא ביאסתי, ויתכן שאני טועה, הייתי אומרת בהצלחה אבל אני לא תומכת בקשר בין בנים לבנות סתם
(אם מישו שמכיר אותי קורא את זה..........
)
כתבת שאתם חברים... אז אם היא הסכימה להיות חברה שלך אז מן הסתם היא גם אוהבת אותך..לא??
או שהיא סתם זיינוקית\חמשושית וכו'..שרוצה צומי?
על אפיקי מים.. כן נפשי תערוג אליך אלוקים
צמאה נפשי לאלוקים!!!
ההרגשה הכי כיפית בעולם זה היחס ממנה... זה היחס ממנו אלי
זה הרגש הזה של אהבה של מישהי שאוהבת אותך ותומכת
אבל לפני כל זה...!
אנחנו נשאל ת'צמינו- האם זה מתאים הקשר הזה לעכשיו?
מה יצא ממנו?
האם יהיה לי טוב מיזה באמת?
עכשיו----->> מה ההלכה אומרת?
ההלכה אוסרת קשר שאין לו צורך למטרת נישואין 
למה? יש הרבה סיבות.
אחת מהן היא שבגלל שהמלך שלנו אבא שבשמיים החליט את זה 
השניה זה כי הנפש שלנו כל כך עדינה שכל קשר קטן ואפילו ידידות הוא יכול לפגוע בה.
ואז בקשר הזוגי האמיתי שבא לאחר החתונה לפעמים יש פלאשבקים מהעבר
ונזכרים ברגעים עם ההיא ווהוא.. וזה לא כזה נעים :/
וגם- קשר זוגי אם מתחילים אותו, הוא חייב או להתקדם או לסגת
אם מדובר בלהתקדם אז זה יוצר חוסר אפשרות כי הקשר נתקע ואין לאן לקדם אותו ללא קידושין
ולא לשמור נגיעה זה עבירה על איסור.. וזה יכול לגרור...
ואם זה לסגת זה אומר ויתור על הקשר כנראה.. לא באלי עליו/ עליה.
***
מה אני מחליט אחרי כל זה?
שווה לי? כדאי לי?
להנות בשביל כמה רגעים? ולהפסיד כמה אחרים?
אהבה- עליה לא דיברנו, מהי?
האם זו סתם מילה שמאפיינת רגש או משהו יותר עמוק?
כן, זה הרבה יותר עמוק- אהבה לא נקראת אהבה אם היא לא בעלת ביסוס אהבה היא אם היא גם חזקה ללא מגע אם היא באה מאהבת מהפנימיות של השני.
אם היא באה מלימוד השני.. מהזמן שלנו יחד בקשר הזה.
מקשר שהוא עפ"י ההלכה
... ב"הצלחה
אליה ולשאול אותה אם אתם חברים או שזה סתם 'דפוק וזרוק'..
בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פ'חח מה את אומרת >.<
זה לא קל.. והייתי אומרת לחכות שנתיים או לפחות שנה אם מועד החתונה כ"כ רחוק 
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...