היה היה אביר,בעל שיריון כסוף ועבה.<אריאל>

 

האביר היה גיבור, מושא להערצה בקרב בני עמו. לא רק שלא היה קרב אחד שהפסיד, האביר לא נפגע אפילו!  לא חש כאב בימיו!האביר הבלתי-מנוצח, כך קראו לו...

האביר לבש את שיריונו כל הזמן, תמיד היה חגור בחרב ומצויד במגן. מי יודע מתי יוכל להפגע? 

המוניטין שלו היה יורד לתוהו אם רק היה נשרט, הרגיש האביר. 

יום אחד, התאמן האביר עם תלמידו, יורשו לעתיד, כך אומרים. 

תלמידו הצליח לחבוט בשיריונו מכה כ"כ חזקה, עד שחרבו חדרה את השיריון, ולמרבה הצער- שרטה שריטה קטנה את בשר האביר.  הוא צעק, הוא צרח... 

כל בני העם שמעו את צעקת האביר הכבר-לא-בלתי-פגיע. כנראה שגם הוא, בסופו של דבר, מנוצח.  חלקם חשבו שצרח בגלל המוניטין שלו שירד לשאול, חלקם תהו שמא צעק כי שגילה ששיריונו חדיר. 

אבל האמת, האמת היא שהצעקה באה בגלל הכאב, אותה שריטה קטנה- כאב קטן, שלא ידע לפרש מה הוא- צרמה לו כ"כ.    

 

 

גם לאדם האדיש ביותר, הבלתי פגיע, יש איפה שהוא רגשות.

כמעט ולא להפגע...זה יתרון אדיר, פריבילגיה מהבורא.

רק כשמשהו באמת מצליח לחדור את השריון העבה שאתה לובש סביבך, זה יכאב יותר מלשאר. 

 

אז תעשו טובה, אל תעריצו אבירים, פשוט תשתדלו לא לפגוע גם בהם. 

וואו חזק!!!דינדין

תה חיברת? חשבת?

או שיש לך מקור או מקור להשראה?

יפה בהחלט!תלוש'
פשוט עלה בראש...<אריאל>
ממש יפה אריאל.. שכוייחדניאלה .ד.
אאוץ'. לודעת למה- אבל הכאיב לי.אספרנזה

 

ניגונים

(ואתה אוהב רק שמח? הפחחח. |מחאה|)

מ-ה-מ-ם-!-!עכבר הכפר
אני מכירה אותך מאיפושהוא מנהאנונימי (פותח)
מהמם!! עם מסר ממש חזק!!תהילול

יש לי איזה סיפור גם ממש יפה אני יעלה שיהיה לי כח...|עצלן|

הממ..לא לגמרי מסכימה,אבל חביב בהחלט..שיראל.
מן הסתם אשמח לדעת עם מה...<אריאל>

אולי גם אני אצטרף לדעתך.. זו הייתה דיי כתיבה ספונטנית.

>שיראל.

א. למה מוציאים תמיד את כל האנשים אטומים? תמיד יהיה את מי שיבין שפשוט - כואב לשני.

 

ב. "המוניטין שלו היה יורד לתוהו אם רק היה נשרט, הרגיש האביר." - אז גם הוא חשב ככה..אולי זה משו שצריך להוסיף - שגם הם חושבים לפעמים מעצמם יותר מדי,ולא מבינים שגם הם יכולים להפגע..וזה מביא אותנו ל >

 

ג. לפעמים הם כ"כ חושבים מעצמם,שחשוב להוציא קצת אוויר מהבלון.. [בלי לפגוע כמובן,אבל...]

 

 

קשה לי קצת להתנסח בעניין,זה עדין מאוד..

 

ח"ח ענק...<אריאל>

לגבי ב'-וג' באמת חידשת לי עם הנק' הזו. שכוייח. 

 

לגבי א' ובאופן כללי, הסיפור מדבר על תופעה, ברור שיהיו את אלה שיקלעו ויבינו. 

תודה שיראל.אחרונה

וח"ח על הסיפור..

פששש!הסנה-בוער

איזה יופי נהנתי לקרוא.

ת'אמת...עץ על מים

ראיתי את זה עוד היום ב7 וחצי בבוקר...

 

אבל אמרתי אה, בטח זה סתם קטע משעמם כזה לא היה לי כח לקרוא, (גם מהרתי)

אח"כ ראיתי את זה, ושוב זה לא היה נראלי משו שמעניין אותי לקרוא זה היהנראה כמו איזה סיפור הסטורי ומשעמם על אביר כלשהו מלפני 2000 שנה, לא בראש שלי לקרוא...

 

ראיתי שכולם קראו ותהלהבו, אז קראתי, וזה כ"כ דבר נכון...

 

אריאל פשוט מטווורף!! ואתה צודק במאה % אשרייך!

ממש יפה רק משהו אחד שאני רוצה לדעת אם הבנתי נכוןענבל

אתה אומר לא לפגוע באנשים גם אם הם נראים לנו אדישים ושזה בסדר להם לקבל את כל הירידות וכדומה?

אפשר להבין דברים שונים...<אריאל>

ואין פה דבר שאפשר להגיד עליו שהוא לא נכון.

 

אני אישית התכוונתי למשהו אחר, טיפה אישי. 

ממש יפה! משו קטן שהפריע לי-גאוה יהודית

הייתי מוסיפה איפשהו באמצא- דגש קטן על-

שהתדמית הזאת של הבלתי מנוצח, הוא קיבל כי זה מה שהסביבה

אמרה עליו. עם זה הוא גדל. ולא הכיר אפשרות אחרת.

מקווה שהובנתי...

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך