מה ההגדרה המדוייקת שלהן?
אם היית צריך להסביר למישהו מהן, מה היית כותב? איך היית מסביר?
(שאלתי כבר בנסיו''פ, אבל זה לא עזר, למרות רצונו הטוב של <אריאל>)
מה ההגדרה המדוייקת שלהן?
אם היית צריך להסביר למישהו מהן, מה היית כותב? איך היית מסביר?
(שאלתי כבר בנסיו''פ, אבל זה לא עזר, למרות רצונו הטוב של <אריאל>)
הקיצר מקלות דביל באים לבטא רגשות כלומר את כותבת משהו ובואותו רגע את מרגישה הרגשה שבא לך לכתוב על זה ואין לך סמיילי להדביק אז את מכניסה את זה למקלות דביל..
כלומר לדוג' אם את עצבנית באותו הרגע אז - |עצבנית|
או לדוג' מנסים לחקות משהו מסויים - |בקול של ילדה קטנה|
וכו' וכו'
בס"ד
מקלות הדביל נועדו בשביל להביע סמיילי שלא קיים במערכת (או לפחות: עדיין לא..)
לדוגמא אם אח שלך שבר תיד ובא לך להמחיש את זה ואין סמיילי תואם את יכולה לעשות במקלות דביל |מחליק|
ובגלל שזה סמיילי וסמיילי זה זכר אז כותבים בזכר, אלא אם כן הסמיילי בטוח היה מופיע בתור בת! (כמו |מעריצה נלהבת צווחת מהתרגשות|)
למרות שראיתי בין מקלות דברים שאף סמיילי לא יכול לתאר [אני מוגבל מכדי להביא דוג]
הסטלן הקטןאלא אם נראלו שכל הסמיילים עם בלש' נקבה וזה לא ככה!!!
מקלות דביל לא אמורים להביע רגשות לא לא לא!!!
לפחות המלחמה נפסקה ברגע שארי הגיע לגיל 20 
מקלות דביל באות להביע סמיילים שאינם מצויים באתר,
במקור אמור להיות כתוב |סמיילי מחליק| למשל...(קופץ על הדוג' של מתו"ש)
ובמקום שכל פעם מחדש נכתוב |סמיילי...| כותבים רק |מחליק|
יש פה כמה אנשים באתר, ובינהם ארי צלוב, שחיים בסרט שצריך לכתוב בלש' נקבה, |סמיילי מחליקה| סמיילי זה זכר! ובדר"כ הסמיילים הם זכרים, וכמו שמתו"ש אמרה למעלה, ברגע שהסמיילי חייב להיות נקבה, ניתן לרשום
|סמיילי מעודדת| ואז אפשר לרשום |מעודדת| (סתם דוג')
בהזדמנות אפתח על כך ערך בויקיפדיה, ואשתמש בשפה שדברתי בה בילדותי
המבין יבין....
בעזהי"ת
http://he.wiktionary.org/wiki/%D7%9E%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%AA_%D7%93%D7%91%D7%99%D7%9C
הבת של אבא, שימי לב לכינוי הבש"א..
ולא אתקשר ואקריא לך את זה 


חחח סתם אבל עוד תרדי עלי כל החיים בגלל זה
לכן תקראי עכשיווו
הוא בסה"כ ענה בלשון נקבה כי השואלת היתה בת אז הוא הדגים לה כמו לבת.
זה הרבה יותר נוח לכתוב מה אני מרגישה בלשון נקבה כי אני בת, ולמי אכפת
מההגדרה של המקלות??? |שופכת את רגשותי!!|
חוץ מזה שהעמוד בוויקימילון שיא החמוד!... |מתרצה|
שיראל:)בס"ד
נעלבתי קשות.
תחזרו, תחזרו לקרוא לזה מקלות!
אחח.. מה עשו מהמקלות שלנו.. 
בס"ד

ובכלל, אפשר לחשוב, את שמרת את המקלות שלך?
איפושהו...![]()
בעזהי"ת.
שמורים בתא הצ'ופרים בארנק 
היא חצופה לגמרייי!!! נכוןן?
יאללה מחאה !
בעזהי"ת
פעימה מותק, זה מה שקורה כשלא מדברים..
ויקיפדיה
לא אני
zehavawize


D


מעניין מי זאת?עץ על מיםזה הרבה יותר הגיוני ממה שאתם אומרים
בס"ד
יש המון דברים שסותרים תהגיון בעולם ואין מה לעשות כי ככה העולם החליט והעולם מטומטם.
(חוצמיזה שלדעתי זה גם לא הגיוני
)
ושימו לב- זה מיועד למחיקה מהירה.. נכון פוגע? |נפגע בשבילך|
מסבירים לכם מביאים לכם הכל לפה.
זה לא להביע רגשות!!!!! לא!!! לא!!!!!!!!!!1
מה לא מובן כאילו שיוואוו...
את שמח?
את עברית קטן?
|עייף| ואני משתמשת בהם לכול דבר אפשרי.. אני מקבלת את דעת כול המתווכחים 
לא נכון
אתה תגיד ירח גדולה?
לבנה גדולה ירח גדול וזה אותו דבר!!!
אנחנו באים להביע את רגשותנו אבל בתור סמיילים אנחנו מביעים סמיילים, לכן בלשון זכר!!!
מכיוון שזה 'חייכן' ולא 'חייכנית', מינו של הכותב לא משנה ובכל מקרה יהיה החייכן ממין זכר. ויש אומרים ואף בצדק [למשל: הבש"א ומתו"ש], שכאשר הסמיילי הגרפי ייעשה בבהכרח בצורת נקבה, למשל |מעודדת צווחנית|, ראוי נכון ואף חייב לכתוב את התואר שבתוך מקלות הדביל בצורת נקבה.
פלספ' אני עולה עלייך טרמפ' חופשי 





יבטא אותך.
אגב,שימי לב להגדרה בויקימילון ל"מקלות דביל"-סימון המציין סמיילי גרפי שאינו קיים ברשת, המאפשר לקורא לדמיין את מצבו של הכותב.
אני אמור לדמיין אותך מתרגש/מתעצבן/מוציא לשון מאחורי הגב של פלספנית???
לא מסתדר לי.
מניסוח זה של פלספנית אפשר לראות בבירור שאין תיאום בין דעתכן (דעתכם??) לבין טענותיכן (טענותיכם??).
בעזהי"ת
לא 'לדמיין את הקורא'.
אתה אמור, במקרה הנ"ל, לדמיין אותי [כאבוד] מפנה גב, וסמיילי חש מוציא לי לשון. [השלב הבא זה שאני מכפכפת אותו]
בעזהי"ת
ההבדל היחיד הוא, ש'מצב' זה תמיד זכר.
בעזהי"ת
אתה אמור לדמיין את המצב.
לא במצב, לא איש/ה במצב הזה-
לדמיין את המצב.
מה שאומר שאם כותבים לך |עייף|, אתה יכול לדמיין מצידי Z Z Z כזה כמו של נחירות.
צווחת מהתרגשות,צריך להיות זכר,ושוב-החוקים שלכן סותרים!
מכאן ראיה שגם את בתת-מודע שלך יודעת שאנחנו צודקים!!![]()
![]()
א' מפאת השעה ועוד עיסוקים שיש בעולם חוץ מלהחכים נבערים מדעת.. אני רק ירשום כמה מילים ויגיב רשמית מחר
או מחרותיים
ב' אכן שמתי לב לפיצול המחשבה בניסוח שם ולא יעזרו איזה תירוצים שלא תענו..
"מקלות דביל- סימון המציין סמיילי גרפי שאינו קיים ברשת, המאפשר לקורא לדמיין את מצבו של הכותב"
מצבו משמע המצב בו הוא נמצא ההרגשה שהוא מרגיש באותו הרגע..
ג' אכן הערך מיועד למחיקה כי מדיבורי עם מנהל ויקיפדיה הוא אמר שמה שכתבו שם זה חרטוטי שכל וגם הוא לא
מסכים עם זה ולכן הוא עומד למחוק את זה..

ואני מסכימה עם מה שארי אומר

ארי אהבתי ממש!!
"לועג לכם"?!?!?!?!?!
*לועג לכן
ושמא החלטת להתייחס אליהן כפי שהן מתייחסות לעצמן??
"מַקַלוֹת דֶבֶיל"???
![]()
זה "מַקְלוֹת דֶבִּיל"!!!
אני הוספתי תקישור הזה בעמוד של ויקימילון...
גנבייםםם

<צ>
תיקנתי את כל אותה תמונה 

אז א' היא מוכרת וידועה
ב' היא כבר תוקנה 
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...