נושא?.. שאחד המנהלים ישים פה מה שנראה לו בבקשה..יושב בדד

 

 

שמתי לב מידי פעם להודעה כגון "אני לא אהיה פה שבוע".. 
רק בגלל זה אני מעז לפרסם את זה 
 
.....נראה לי שסיימתי פה 
 
אממ.. ארבעה חודשים זו תקופה משמעותית, אז אני רוצה לכתוב כמה דברים לסיום
 
הדברים שלי כוללים בעיקר תודות ובקשה, ועוד כמה שטויות על הדרך
 
 
 
שמתי לב שכאשר חלק ממכם רואים קטע ארוך, הם תמיד יבררו אם אולי המאמץ שווה את זה וישאלו, לכן אני מקדים ואומר שהקטע הבא שווה, שווה. ובכל זאת, אם אולי תעדיפו לקרוא אותו באתר של חברים מקשיבים, ומה אתם יודעים? אם ממש קשה אפשר בסרטון.
 
http://www.youtube.com/watch?v=-_hltaxfnPU&feature=player_embedded
 
http://www.makshivim.org.il/show.asp?id=28889
 
בארוחת ערב למטרות צדקה שהתקיימה למען בית ספר לילדים בעלי ליקויי למידה, קם אב של אחד התלמידים ונשא נאום אשר אף אחד מן הנוכחים לא ישכח. אחרי ששיבח רבות את בית הספר ואת הצוות המסור שלו, הוא שאל שאלה: "כאשר שום דבר לא מפריע לו, הטבע עושה את הכל בשלמות. למרות זאת בני, שי, לא יכול ללמוד דברים שילדים אחרים יכולים. הוא לא יכול להבין דברים שילדים אחרים מבינים. איפה הסדר הטבעי של הדברים בבני?" הקהל היה המום מהשאלה. האב המשיך: "אני מאמין שכאשר ילד כמו שי, מוגבל פיזית ונפשית, מגיע לעולם, מגיעה הזדמנות לטבעו האמיתי של האדם להציג את עצמה, והיא מגיעה בצורת ההתנהגות של אנשים אחרים כלפי אותו הילד." לאחר מכן הוא סיפר את הסיפור הבא: שי ואביו טיילו ליד פארק שבו ילדים ששי הכיר שיחקו בייסבול. שי שאל "אתה חושב שהם יתנו לי לשחק?" אביו של שי ידע שרוב הבנים לא ירצו שמישהו כמו שי יהיה בקבוצה שלהם, אבל האב גם הבין שאם יותר לו לשחק, הדבר יעניק לו תחושת שייכות וקצת ביטחון בכך שאחרים יקבלו אותו למרות מגבלותיו. אביו של שי, שלא ציפה להרבה, התקרב לאחד הילדים במגרש ושאל אם שי יכול לשחק. הילד הסתכל סביבו בחיפוש אחר הכוונה ואמר "אנחנו מפסידים ויש לנו מעט שחקנים, המשחק כרגע בסיבוב השמיני. אני מניח שהוא יכול להיות בקבוצה שלנו , וננסה להכניס אותו לחבוט בסיבוב התשיעי." שי הלך בקושי לכיוון הספסל של הקבוצה, לבש חולצה של הקבוצה עם חיוך רחב, והתיישב. לאביו הופיעה דמעה בקצה העין, והרגשת חמימות מילאה את ליבו. הילדים ראו את שמחתו של האב על היחס שנתנו לבנו. בסוף הסיבוב השמיני קבוצתו של שי הצליחה להוסיף עוד נקודות, אך לא מספיק כדי לנצח. בתחילת הסיבוב התשיעי, שי שם כפפה והלך לשחק בשדה הימני. למרות שלא חבטו לכיוונו כדורים, הוא היה נלהב רק מהיותו חלק מהמשחק ועל השדה. הוא חייך מאוזן לאוזן ונופף לאביו, שישב על הספסלים ביציע. עכשיו, כשכל הבסיסים מלאים וחסרות רק עוד נקודות ספורות לניצחון, היה זה תורו של שי לחבוט בכדור. בצומת הזאת, האם הילדים יתנו לשי לחבוט ויוותרו על הסיכוי לניצחון במשחק? באופן מפתיע, שי קיבל את המחבט. כולם ידעו שחבטה היא הכל מלבד אפשרית, מכיוון ששי לא ידע אפילו איך להחזיק במחבט, וכמובן שלא לחבוט בכדור. כששי התקרב לעמדת החבטה, המגיש, שראה שהקבוצה השנייה שמה את הרגשתו הטובה של שי מעל החשיבות של הניצחון, התקרב מספר צעדים כדי שיוכל לזרוק לשי כדור חלש יותר בו יוכל לחבוט. ההגשה הראשונה הגיעה ושי הניף את המחבט באופן מגושם ופספס. המגיש התקרב מספר צעדים נוספים, וזרק שוב את הכדור בעדינות לכיוונו של שי. הפעם שי הצליח לחבוט בכדור וכיוון האדמה, והכדור התגלגל לכיוונו של המגיש. המשחק אמור היה להסתיים בשלב זה, אך המגיש הרים את הכדור, ובמקום לזרוק אותו לילד בבסיס הראשון, הוא זרק את הכדור חזק וגבוה. שי יכול היה להיפסל וזה היה סופו של המשחק. המגיש זרק את הכדור בדיוק מעל לראשו של הילד שעמד בבסיס הראשון, אל מחוץ להשיג ידם של חברי קבוצתו. כל הקהל ביציעים וחברי הקבוצה החלו לצעוק "שי, רוץ לבסיס הראשון!" שי מעולם לא רץ רחוק כ"כ, למרות זאת הוא הגיע לבסיס הראשון. הוא התרוצץ ליד הבסיס הראשון, מבוהל ופעור עיניים. כולם צעקו "רוץ לבסיס השני! רוץ לבסיס השני!" שי רץ בצורה מגושמת לבסיס השני. חסר נשימה וקורן, הוא נאבק להגיע לבסיס השני. כאשר שי היה בדרכו לבסיס השני, הילד ששיחק בצד הימני הרחוק של המגרש החזיק את הכדור. הוא היה הילד הקטן ביותר בקבוצה. זאת הייתה ההזדמנות שלו להיות הגיבור של קבוצתו הפעם הראשונה. הוא יכול היה לזרוק את הכדור לילד בבסיס השני, ובכך לנצח במשחק, אך הוא ראה את כוונתו של המגיש, לכן זרק את הכדור בכוונה גבוה ורחוק ככל שיכל מעל לראשו של הילד שבתחנה השלישית. שי רץ לכיוון התחנה השלישית נרגש כולו, בזמן שחבריו לקבוצה המשיכו לרוץ ולהקיף את כל התחנות. כולם צעקו "שי, שי, שי, רוץ כל הדרך!" שי עשה את דרכו לבסיס השלישי. הילד מהקבוצה הנגדית, שעמד בבסיס הרביעי ואחרון, רץ לשי לעזור לו, וכיוון אותו לכיוון הבסיס השלישי. הילד צץ "רוץ לשלישי! שי, רוץ לשלישי!" כששי הקיף את הבסיס השלישי, הילדים משתי הקבוצות ואלה שעמדו בצד וצפו צעקו "שי, רוץ לבסיס הבית!" שי רץ לבסיס הבית, דרך על הבסיס, וכולם הריעו לו כגיבור שניצח את המשחק לקבוצה שהפסידה. באותו היום, המשיך האב את הסיפור בקול רך ודמעות זולגות, הילדים משתי הקבוצות עזרו להביא חלק אמיתי של אהבה ואנושיות לעולם שלנו . שי לא החזיק מעמד עוד קיץ, הוא נפטר באותו החורף. הוא לא שכח את היותו גיבור, וכמה עשה את אביו שמח. כמה שימח את אימו כשהגיע הביתה, הדמעות שזלגו מעיניה, החיבוק שנתנה לגיבור הקטן שלה!
 
לא, אני לא מוגבל. אני יכול ללמוד ולהבין בדיוק כמו כולם, אבל כשאני נרשמתי לפורום הזה ראיתי קבוצה מאוד מגובשת של אנשים שקוראים אחד לשני בשמותיהם הפרטיים או בכינויי חיבה.
זה יכול להפחיד.
המשתמש החדש שואל את עצמו: איפה הוא נכנס פה?
אי אפשר לומר שהפורום הזה יכול להוות תחליף לחיי חברה. אסור לומר. הוא לא משתווה לזה, אבל עצם הקיום של קהילה שבה מובטח לך שלא תישפט על פי החיצוניות שלך, חשוב מכפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם.
הדרך שבה אתם מקבלים את החדש, בידיים פתוחות, לא קיימת בשום קהילה בארץ, וירטואלית או מציאותית.
 
שי [או שעיה בסרטון] נשאר מוגבל גם אחרי אותו היום, שום דבר לא השתנה אצלו, וגם אצלי לא ישתנה כלום.
סביר להניח שאני אשאר אותו אדם חרדתי שהייתי, שמעדיף לוותר על עשרה שקלים במקום להזכיר למוכר את העודף, שלעולם לא יפתח שיחה ולא משנה מה יש לו להגיד.
אז לא, לשעיה ולי לא יקרה כלום בסוף המשחק, אבל המשחק עצמו היה נחמד, חבריו של שעיה הראו לו איך להחזיק את המחבט, זרקו בעדינות, ויתרו על המשחק למענו, אנשים פה לימדו אותי מה ואיך אומרים באישי, התנסחו שנית ושלישית בשבילי.
זה לא רק שעיה או אני. זה ככה לעוד אנשים ויכול להיות אפילו לעוד הרבה יותר.
 
לכן אני רוצה לבקש מכם שתי בקשות.
 
הבקשה הראשונה לא הכי קשה, אבל חשובה מאוד.
 
אני מקש מכם שמהבחינה הזו תישארו בדיוק כמו שאתם.
חמים, נהדרים, מקבלים, כקהילה וכבודדים.
שתמשיכו לקבל את דעת השונה, עד כמה שהיא נראית טיפשית, ולזכור שחילוקי דעות לא צריכים לחלק בין בני אדם.
שתמשיכו להסביר לשואלי השאלות האידיוטיות מה זה לנצל"ש ומה זה מקלות דביל ולמה יש שם לכולם [ולמה סגרו אותו.. כמה וכמה פעמים] וגם מה לא אומרים ולמה לא אומרים אותו ולמה ולמה ולמה, אפילו שזה מתיש להסביר ולקבל כל פעם מחדש ואפילו שאתם לא חייבים להם כלום.
 
כי כל זה מייחד אותכם, את כל זה קשה מאוד למצוא היום.
 
 
הבקשה השנייה שלי לא כל כך פשוטה.
אני מבקש מכל אחד ואחד מכם לקחת את כל זה... ולהעתיק את זה מהפורום למציאות.
 
כי אם כל כיתה/שבט/קבוצה/חבורה הייתה מתנהגת באותה הצורה, שמשום מה לא כל כך קל ליישם במציאות [מה שהופך את הסיפור של שעיה לכל כך מיוחד], אני פשוט יודע שהעולם היה מקום יותר טוב .
 
זאת הייתה הבקשה השנייה שלי.. תחשבו עליה.
 
 
אמממ... זהו?
 
נראה לי שזהו.
 
שלכם בכבוד ובהערכה,
יושי 
 הידוע בכינויו איתי 
 
 
נ.ב. קצת נימה אישית..
כמו שכונו יודעים, עם כל היתרונות של צורת ההתקשרות בכתב [פתיחות וכו'] יש חיסרון אחד ענק וזה שלא מבינים את הטון שבהם הדברים נאמרים.
 
והמון אנשים נפגעים פשוט בגלל... כלום!
 
ולכן אני רוצה לתת טיפ מאוד חשוב - ברגע שקראתם שורה שפגעה בכם, תקראו אותה שוב! ושוב! מיליון פעם תקראו אותה, עד שתמצאו משמעות תמימה, אפילו לא סבירה!
 
אני לא ארשום את הניסוח הידוע "אם פגעתי.." כי אני יודע שפגעתי. אני גם יודע שזה היה בלי שום כוונה 
אבל אני גם לא פוטר את עצמי ככה, בקשת סליחה פומבית כללית כזאת זה אף פעם לא מספיק.. לכן אני יודע שאני אפנה באישי למי שאני חושב שפגעתי, הבעיה... שאני בטח אפספס כמה... אז אם מישהו חושב שמגיע לו בקשת סליחה ממני ולא פניתי אליו - שיפנה אלי בזמן בקרוב באישי ונדבר על זה!
|פעור פה| |מצומרר|פצפונית

אינלי מושג למה?!

תציץ פה מדי פעם!

להית'!

למה אתה עוזב ? שואף לאור
ניגונים

(איזה חיוך יש לי עכשיו בזכות הדברים החמים שכתבת! )

 

שנזכה.

 

והי- אתה יודע, קפוץ לבקר לפעמים.

יושי, איתי [עכשיו שאפשר לומר]דניאלה .ד.

לאן שלא תלך מה שלא תעשה- ב"הצלחה!

 

ותודה לך.

ננצל"ש וניתן פה עוד נקודה למחשבה,אנונימי (פותח)

לפעמים יש פה אנשים שלא מכירים פה אף אחד,והם מנסים להתערות בחברה בפורום המווון זמן,ופשוט לא מצליחים,אז תעשו טובה ותעזרו להם!תודה!

כתבת יפה ממש!-Ayelet-

שיהיה לך המון בהצלחה בהמשך! (:

 

 

 

 

 

 

איתי (תודה על ההקדשה ועל אמירת השם)ענבל

בהצלחה בהצלחה בהצלחה יהיה פה אחרת בלעדיך!!!

הוספת לנו המון!!!!

שמור על קשר!

ושלא תעז להגיע לפה ולא להגיד שמעת? שד או להתקשר אני זמינה בדרך כלל 24 שעות

בהצלחה בכל אשר תלך!!!

והשאר כבר אמרתי באישי אז לא נרחיב הרבה.

למה עוזב??הסטלן הקטן
הספיק לו =( אבל אם הוא החליט אז =)ענבל
חח..אתה כותב יפה!!דוסית גאה!

הרבה הצלחות בהמשך!!!

^ אתה כ"כ צודק!הללי נפשי

תודה.

ב"הצלחה בהמשך


ושימו לב-גם "חסוי ביותרררר" צודק במלוא מובן המילה!
 

יפה!!!מהמם!!!!מרגש!!!!אבל למה אתה עוזב?????כישוף כושל

 

 
 
כל כך מהר לעזוב אני מתקון להישאר פה עד לחתונה.ידיד


סתם לא באמתידיד
לא חששנו......אני מניחה שמתי שהואכישוף כושל

כולנו נעבור ללנ"ו.......

 

יפה מאוד! |מתפעל|שיראל.

גם אנחנו נהננו ממך,הוספת הרבה טעם בפורום.

 

ב"הצלחה בכל

חח..בת של הקב"ה,דוסית גאה!

העלת חיוך על פני....

היה לי לעונג!!כישוף כושל
לא קראתי הכל אבל מה שקראתי היה נכון!מעפר אני באה

בהצלחה בהמשך!

 

הרבה ב"הצלחה! אבל מחילה,אני לא איישם את בקשתך.טובי =][=אחרונה

את עצמי אני אשאיר בפורום,והמציאות תמשיך יפה בלעדי. חושף שיניים

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילהאחרונה
מדהים!
שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

בדידותהרשפון הנודד

למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?

לכן לנוער יש תנועות נוער. מפגשים, פעילויותפ.א.
כן אבל זה מרגיש לי קצת בריחה משום מההרשפון הנודד
בריחה? אשמח שתסבירפ.א.

אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?

אתה לא חבר בתנועת נוער? 

זה לא זההרשפון הנודדאחרונה

זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)

...הרמוניה

א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך? 

מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?

תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.

ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...

אולי יעניין אותך