תפתחו ותראו....
"לקרוא בכל עיר רחוב ע"ש הרב מרדכי אליהו"
תקראו מה זהבה גלאון אומרת....חסרת טקט ובושה....ואני לא רוצה עוד לדבר עליה...
תפתחו ותראו....
"לקרוא בכל עיר רחוב ע"ש הרב מרדכי אליהו"
תקראו מה זהבה גלאון אומרת....חסרת טקט ובושה....ואני לא רוצה עוד לדבר עליה...
איך אפשר להיות כ"כ שונאי ה'?
מי שואל אותה.
כמה שנאה יש לה לציבור שלנו .
היא אומרת דברים כל כך טפשים .
תאמינו לי עוד יומיים יש לנו פה רחוב "מרדכי אליהו"...
100% מטומטמת!!
יישר כוח למשפחת אליהנ!!יהי רצון שימשיכו לקדש שם שמים!!
פשוט עצוב עד כמה הבן אדם יכוצ לדבר ככה לרב חשוב!
יש למצוא את ביתה, לפרוץ אליו באישון לילה, ולכסות את כל הקירות בתמונות של רבנים (כמו בחדר שלי...)!
זה רק מוסיף עצבים...
צריך להיזהר! אני חושבת שזה קצת לשון הרע...
אני לא חושבת שצריך לצאת דווקא נגד האישה הזאת ספציפית אלא על עצם האמירה... אני אישית ניסיתי להתנסח בעדינות.... וחוצמזה אני לא יודעת אם במקרה של כבוד תורה- מותר להגיד לשון הרע...
כשיש חילול ד', אין דין לשה"ר!!!
אם אתה מדבר עליה כדי להזהיר אנשים מפניה אז זה נראלי פסדר...
אבל בצורה הזאת יש בזה משהו לא מועיל ולא נכון...
על האמירה והפיגעה בכבוד התורה והרבנים.
וכן זה גם כדי להזהיר...
להגיד שהיא מטומטמת לא עוזר במיוחד. להגיד יש באמירה שלה חוצפה זה הדבר הכי טוב ונכון להגיד,לדעתי...
רשיעא בר רשיעא, בר בריה דנמרוד רשיעא!
"מזהירין את החנפין, מפני חילול ד'." (איפהשהו ב'שמירת הלשון'...)
היא פשוט חוצפנית. בעעע.
ואני אומרת לכם את זה, בתור אחת שבאמת מאמינה שלא צריך לקלל יהודים, ולהגיד עליהם דברים כאלה, ואני מאמינה שלכל אחד יש תקנה.
אבל לאישה הזאת? מה היא קוראת לרב שמואל אליהו - חומץ בן חומצה?! מה היא נורמאלית? טיפול פסיכיאטרי במידי.
ובאמת נראה לי כדאי לנעול את השירשור.. כי זה סתם מעלה ת'עצבים וגורם ללשון הרע. 
יום טוב!
Iמנסה ללמד זכות בכל הכוחI
עיינו ב'ארחות צדיקים', שער הענוה, הדבר הראשון שהענוה נכרת באדם:
"בחזק כעסו של אדם. כגון שבזהו אדם מאוד בדברי או במעשה, ויש לו להנקם ממנו, ומושל ברוחו ומוחל לו בעבור הבורא ברוך הוא, זה סימן ענוה. ולפעמים אסור למחל, כגון ת"ח שבזהו ברבים, עד שיפייסהו."
אם אסור למחול על ביזוי ת"ח ברבים, על אחת כמה וכמה שאסור ללמד על הרשעית הזו זכות!
לא על רשע!!
ואין פה שום לשון רעה.
יש פה הגנה על כבוד ת"ח!!!
אדם כמוה מותר להחרים!!!
מישהו יודע מה המשמעות של חרם על אדם??
נו, זה לא יפריע לה... היא בכ"מ חלק אינטגרלי מהקהילה הערבית...
מה נסגר איתה?????
איזה חצופה!!! ככה לדבר על הרב אליהו זצ"ל?!
כשהיא תגיע לקצה הזרת שלו (אם היא תצליח בכלל) אז שתדבר!!
בס"ד
הבורות שלה שמוסווה בכ"כ הרבה מילים גבוהות וחכמות ממש מכאיבה בנשמה
אחחח עמ"י לאיפה הגענו?
אני מבינה את ההרגשה...
נכון כשמישהו אומר משהו רע ומגעיל על אדם כ"כ יקר לנו, יש לנו את הצורך והרצון להגן עליו,
ולצאת נגד זה שחילל את שמו של אהובינו...
אבל בואו נשתדל ללמד זכות ולשמור על הלשון,
ודווקא בימים האלו צריך להיזהר יותר...
כי זהו זמן תשובה ואבל...
אז בואו ננשוך את השפתיים ונתאפק!!! 
אוהבת אותכם![]()
עיינו ב'ארחות צדיקים', שער הענוה, הדבר הראשון שהענוה נכרת באדם:
"בחזק כעסו של אדם. כגון שבזהו אדם מאוד בדברי או במעשה, ויש לו להנקם ממנו, ומושל ברוחו ומוחל לו בעבור הבורא ברוך הוא, זה סימן ענוה. ולפעמים אסור למחל, כגון ת"ח שבזהו ברבים, עד שיפייסהו."
אם אסור למחול על ביזוי ת"ח ברבים, על אחת כמה וכמה שאסור ללמד על הרשעית הזו זכות!
אזי איפכא מסתברא, אדרבא, דווקא היום אסור למחול לה ויש למחות על ביזוי מו"ר מרן הגאון והקדוש הרב מרדכי אליהו זצוק"ל!
הייתי קצת צינית כשכתבתי את זה..
סתם רוצה לקנות עוד קולות של השמאל ולשדרג את המעמד שלה, לצערנו זה ע"ח הרב מרדכי אליהו זצ"ל.
הוא אחד ה- בני אדם!! בעע.. מגעילה!!!
אנחנו בדיוק בשלושת השבועות! בית המקדש נחרב על שנאת חינם (פסדר, זה לא "חינם"...), עם כל מה שהיא אמרה, שזה נורא ואיום (!!!) היא מעם ישראל! היא אחות שלנו!!!
קורה שאנשים מתבלבלים, טועים בדרך, גם אם זה בצורה קיצונית- היא אחותנו! צריך לאהוב את כל עם ישראל! ואם לא לאהוב, כי זה באמת קשה, לפחות לא לשנוא בצורה כזאת...
אבל לא עם ההכללות האלה, ולא לחלל את שם ה' עוד יותר!
הרב והחזו"א כתבו תשובות ארוכות על למה כיום לא ניתן לשנוא רשעים. הרב כותב את זה באגרות א', ש"ז. אנא, עיינו.
אני לא יודע מאיפה אנשים המציאו את האקסיומה המעצבנת של "יש לאהוב כל יהודי". ועל זה נאמר: "האהבה מקלקלת את השורה."
ועכשיו, נגיד, כמו המון מהגדויילים שהודו שהרב היה ענק שבענקים, שהרב טעה כיוון שאהבתו לעמ"י קלקלה את השורה. רבנו הרצ"י ענה שהאהבה מקלקלת את השורה כשהיא באה מתוך רגש, אך אצל הרב היא באה מתוך השכל, מתוך הבנה שבאותו יהודי, תינוק שנשבה (מה שכלבון היא ממש לא), יש דברים טובים.
האהבה עליה את מדברת מקלקלת את השורה!
ומי אמר שהיא נקראת רשע ואתה לא? איך אתה מחליט את זה? אף אחד לא מושלם, ולא כל אחד יש את הדפקטים שלו, וכל אחד עושה את החטאים שלו, אתה לא תבוא ותשפוט-בשביל זה יש לנו את אבא שבשמיים.
וכן, אני בהחלט מאמינה שיש לאהוב כל יהודי, כי בדיוק כמו שאתה רוצה שאני יאהב אותך[-בתור יהודי] ככה אני יאהב גם אותה, כי היא יהודיה.
ולכל יהודי יש ניצוץ, ואנחנו מאמינים שהיא תחזור בתשובה.
[אגב, זה לא סותר את זה שהיא חוצפנית, והזעזעתי ממש שראיתי את מה שהיא אמרה, ואני מוחה על הביזוי שנעשה כאן.]
אני לא רשע... רשע = אפיקורס (שהוא לא תינוק שנשבה!) = מבזה ת"ח. אם יש דבר שאני מקפיד בו הוא ביזוי ת"ח. כלומר, אי-ביזוי ת"ח, ומחייה על ביזויים.
עצם זה שהיא יהודייה גורם לך לאהוב אותה? האהבה קלקלה אצלך את השורה. רואים מה טוב בכל יהודי. לא ממציאים טוב, או סתם אוהבים.
לכל יהודי יש ניצוץ, ואנחנו מאמינים שהוא יחזור בתשובה? נכון, אבל על ביזוי ת"ח ברבים אין מחילה, וממילא אין תשובה.
תעשה לי טובה. בדיוק כמו שגם אצלך יש טוב, גם אצלה. בכל יהודי.
ורבאק, את החשבונות של הצדיק-רשע, תשאיר לקב"ה בבקשה.
כי אין מה לעשות, זהו ביזוי ת"ח... דבר נורא, שהוא הוא ההגדרה של אפיקורס. והיא אפיקורסית.
אה, אז גם ביה"ד צריך לעזוב את החשבונות של צדיק-רשע ולהשאיר לקב"ה?
הגעתי למסקנה שהשיטות של כל מחבקי המגרשים למיניהם הן שיטות פרו-הלכתיות. באמת.
כי נקודת ההתחלה שלנו שונה..
ושתגיע לדרגה של בית דין, אז תדבר.
כי הם בעצם השליחים שלנו מלמעלה..
אבל אני? הקטנה? השפלה? שאני יגיד עליה שהיא רשעית? בחיים לא.
גם לא בי"ד. עכשיו זה בסדר?
נקודת ההתחלה שלנו שונה, ואני אסביר לך למה... את באה מנקודת הנחה שיש לאהוב כל יהודי. אני בא מ נקודת הנחה שיש למצוא את הטוב שביהודי ומשם לאהוב אותו.
מה ההבדל? עלייך אמר רשב"י בגמ': "האהבה מקלקלת את השורה." עליי הוא לא אמר דבר כזה. אני אוהב אותו מבחינה שכלית שמתפתחת לרובד רגשי, את בדיוק ההפך.
אני באה מנקודת הנחה שיש בכל יהודי טוב, ומכאן אני אוהבת אותו.
אתה בא מנקודת הנחה שצריך למצוא, ואם מוצאים-מה טוב, אני אוהב אותו, ואם לא- באסה.
אז לא, אתה צריך לדעת שבכל יהודי יש טוב..
א"י, ועמ"י...
![]()
וכמו שאמרתי, גם אם תמצאי בה את כל הטוב שבעולם - היא רשעית גמורה!
נכון, היא עשתה מעשה לא בסדר, אפילו מאווווד לא בסדר, והיא חוצפנית, ולא מובן מאיפה העזות מצח שלה.
אבל זה לא אומר שהיא רשעית..
וכן, אם אני יחפש- ברור לי שאני ימצא בה טוב.
ואביגיל- חולה עלייך! 
בכל הקטע של היודים וזה-היא הכי צודקת בעולם!!!!!
וכאני יברר איך פס' אחד הולך ואז אני יתן עליו את הפרוש של האור החיים הקדוש...[פשוט הייתי בכל מיני הילולות שלו ואבא שלי אמר שם איזה משו שהוא אמר בנושא של יהודים...]
בעזה אני יברר!
ולחוה- ביהודי כופר שמנסה להכעיס לחלל שם שמיים ולפגוע בת"ח ובכבוד התורה-אין דבר טוב!
שוב, אני לא אומרת שהיא לא עשתה מעשה רע ושהיא לא חוצפנית, אבל אני מאמינה שיש בה משו טוב! אני מאמינה שהיא יום אחד תשוב בתשובה!
ורק בגלל, האחוז הקטנטן הזה, שכן, יש מצב שיש בה משו טוב. [בטוח!] לפחות בגלל זה אני לא יקרא לה רשעה.
[וזה חוץ מהעניין שמה אני בכלל מדברת.]
<ואביגיל.. אני חייבת עוד אחת..
-
>
אם זה היה סתם שאלה של קיום מצוות אז באמת מי אני. אבל פה כן בהחלט יש לי את כל הזכות שבעולם כי היא כופרת!!! זה לא סתם שיש איזה דבר רע שהיא עשתה ואני עושה דברים רעים אחרים אז מי אני שאגיד עליה. נראה לי זכות וחובה למחות על ביזוי ת"ח!!!
כנראה אם היא יהודיה יש בה משהו טוב... כי כנראה היא מסוגלת למלא את התפקיד הגדול והחשדוב שמוטל על יהודים. אני מאוד מקווה שהיא לא תחנוק את הניצוץ ובמהרה בימינו תקבל על עצמה עול מלכות שמיים ועול מצוות.
וכן, לדעתי מותר לקרוא לכופרת רשעה. וצריך לדעת שמי שכופר הוא רשע. כי אם כל עמ"י לא רשעים גם האלה שלא עושים את מה שצריך לעשות- אנחנו עלולים להתבלבל ולהיות עם סדר עדיפויות מעוות. אפיקורוס הוא לגמרי רשע!!!! (כמובן בתנאי שהוא לא תינוק שנשבה ואע"פ שניתן לומר עליה שהיא כזאת עקרונית כיוון שלמיטב ידיעתי לפחות היא לא גדלה בבית דתי- היא לא נראה לי תינוק שנשבה כיוון שהיא מבוגרת וכבר בחנה כנראה את ענין הדת מכל הכיוונים ויש לה עמדה מוצקה עליו- ולכן היא לא תינוק שנשבה והיא אפיקורסית ויוצאת מכלל ישראל והיא רשעה. והיא אפשר למחול על ביזוי כבוד ת"ח שהיא עשתה!!!!!)
:*תן חיוך....=)וכ\ן כל אדם אחר שקורה...כי האמת שזה נושא חשוב מאוד...
תודה רבה! =)
אבל תחשבי על זה, במקום ישר לרוץ ולקרוא לה רשעה, את יודעת מה עומד מאחורי זה?
אולי היא אישה שלא שפויה? [כאלו, ברור..
] אולי עובר לה עכשיו משו בחיים שמשפיע על זה? וכמובן, מה שנראה הכי הגיוני, זה שהיא פשוט שהיא רוצה שהשמאל יהיה לצידה.
אז למה לשפוט מישי, שאת לא יודעת מה עומד מאחורי הדיעות שלה? ישר להגיד שהיא רשעה? כופרת?
<בואו נתאבד.>
זה לא משו בחיים עכשיו וזה שהיא רוצה להתחנף לשמאל זה לא אומר שהיא לא כופרת...
אבל את יודעת מה, בגלל שאני לא בטוחה שמאה אחוז שהיא כופרת אני מתנצלת על מה שאמרתיי. יתכן שהיא לא כופרת. אבל היא עשתה ביזוי ת"ח נורא ואיום ואי אפשר לשתוק על זה...
היא ביזתה תלמיד חכם, ואני מחשיבה אותו ה-אחר שאני הכי מחזיקה ממנו. ואין, רבנים עצומים!
נכון, מגיע לה מכות, והיא חוצפנית.
אבל רשעה? להוציא אותה מכלל ישראל?
לוידת. לא נראה לי. קודם נעבוד על עצמינו, ואח"כ נסתכל על אחרים.
כשקראתי כל כל מיני דברים כאלה- זה יהודי שהוא לא כופר. כי כופר יוצא מכלל ישראל....
זה כבר לא תינוק שנשבה. היא הרי בעצמה מאמינה לגמרי בדברים האלה ולא נראה לי רק בגלל שככה חינכו אותה.
אמרתי שכופר יוצא מכלל ישראל כשהוא לא תינוק שנשבה.
נכון... זה באמת חשוב ושכחתי לכתוב את זה^^^
איך בנאדם [אם אפשר להגדיר אותה בגדר בנאדם] מעיז לפתוח ת'פה שלו על כזה בנאדם כמו הרב אליהו??!!!!!!
היה פעם טומי לפיד. היה פעם מר"צ או שאר מפלגה כעין זו. מצבה של המפלגה היה מתחת לקו החסימה. הלכו לטומיי לפיד וביקשו שיחזור ויהיה יו"ר. הסכים טומי. הביאו משרד פירסום לראות כיצד ואיך מביאים מנדט אחד או שתיים. חשבו חשבו. הגה אחד מן המשרד. ולפיד מאוד שמח.
מאותו יום ואילך התבטאו אנשים מהמפלגה בכל מיני גנאי כלפי חרדים ודתיים, עד שזכו להמון אייטמים, ויותר מאייטמים זכו לתגובות משלל חברי המפלגות הדתיים שהתקוממו, ובצדק, כנגד הדיבור הנגוע. אך לא השכילו שבכך הם משיגים לאחרים (היינו, המפלגה הנ"ל ומשרד הפרסום), את מטרתם. שיהא להם שם. שיראו שאף הדתיים מקיימים אותם.
בחסדי ה' יתברך עליהם, באותה עת התקיימה הפגנה גדולה כנגד בג"ץ, וגם עליה התבטאו המפגנה הנ"ל, ועליהם הגיבו המפלגות האחרות.
סופו של דבר, טומי נכנס לכנסת עם ששה מנדטים.
והמשכיל, יבין וידום.
קראתי את עצמי והנהנתי. כמה נכון.
יצור 
יש תועלת בכל האשמות שרצות פה?
אין לי ביקורת עליכם.
גם אני לא חושב שהיא
בסדר.
אבל אני מנסה להבין,
לאן כל השרשור הזה מוביל?
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!