לדעת מרן (בב"י) ולדעת הרמ"א יכתוב של יד קודם.
הב"ח כתב שיכתוב הראש קודם.
והעיר בקו"י שגם ע"פ קבלת האר"י זלה"ה בשעה"כ (דרוש ב דתפי') צריך לכתוב קודם ש"ש ואח"כ ש"י, וצריך להכניס הפרשיות ש"ר לבתים, ואח"כ לתפרם, ואח"כ לצבעם, ורק אח"כ להתחיל לכתוב ש"י ויתקנם וישחירם.
ובספר מצ"ש כתב שצריך לכתוב ש"ר תחילה, שבקדושתו הוא חמור מש"י.
ולכאו' משמע שישנה עדיפות לכתוב קודם ש"ר, למרות שלא עושה מ"ש רבינו האר"י זיע"א.
וזה כמו שאמרו פה בשם הרי"ם הלל שליט"א.
אבל מה נעשה, שמלשון שעה"כ משמע (כך אמרו לי עוד כמה מקובלים חשובים) שאם לא עשה מ"ש בשעה"כ, לא מהני מה שכותב קודם ש"ר ואח"כ ש"י, אלא זו גריעותא, שלא עושה לא כפי הפשט (וכפי מה שפסקו רבותינו בעלי השו"ע ולאפוקי ממ"ש הב"ח וטור), ולא כפי הסוד.
ומספר מצ"ש איננו יכולים להביא ראיה, אחרי מ"ש רבינו הרש"ש, והעתיקו הקו"י וכו' וכו'.
ולכן לענ"ד עדיף לכתוב ש"י קודם, ויקיים דברי מרן והרמ"א במלואם, ולא יקיים חצי מדברי רבינו האר"י, שי"א שאין זה מהני כלל לשיטתיה.
