מחר!!!
סיבוב שערים!!!
נפגשים כרגיל ב 19:00 בכותל (פרטים במקום, נא לא להפיץ פה פרטים)
שימו לב! החודש הסיבוב שערים הוא ללא אישור המשטרע והאחריות היא של כול אחד על עצמו!
מחר!!!
סיבוב שערים!!!
נפגשים כרגיל ב 19:00 בכותל (פרטים במקום, נא לא להפיץ פה פרטים)
שימו לב! החודש הסיבוב שערים הוא ללא אישור המשטרע והאחריות היא של כול אחד על עצמו!
מי שרוצה שילך...
כל הכבוד למי שמעיז והולך...!!!!
מי שלא רוצה "לסכן" ת'צמו(כמוני...
), שלא ילך!!
סליחה!מצטערת!!!(ברצינות!)
שבוע מעולה!!
אין אבטחה ומשטרה לסיבו"ש, כי הוא לא מאושר. נכון?!
אבל בעיקרון, כן תהיה שם משטרה-כדי לראות שאף אחד באמת לא ילך וכ'ו.
אז מה שהם בעצם ינסו לעשות כל הזמן, זה רק לעקוף את כל החסימות.
אז סתם שתדעו, שלא יהיה בטוח באמת את הסיבו"ש, כי הם כל הזמן ינסו להמשיך ללכת, ושוב יעצרו, ויריבו מכות, ומי יודע מה יהיה..
אז אנ'לא מנסה להגיד לכם לא ללכת, כי באמת, גם אני בעז"ה הולכת.
אבל שתדעו, שזה לא הולך להיות הסיבו"ש הרגיל..
אבל תבואו.. 
שבוע טוב!

תן חיוך....=)והגיע איזה אחד שמכיר מלא סימטאות וכך עקפו את כל המשטרה!
ומה שמוכיח את זה זה מה שכתבת: המשטרע!
זה פשוט ללכת כשאתה יודע שיהיו בלאגנים! לעשות דווקא! תתפשרו קצת לפעמים...
כל הכבוד על הרצון! באמת! אבל לפעמים שכבר הופך לדבר לא טוב...
אבל במקרה הזה- היא ללא כל ספק משטרע עם אלפי דגשים.
ראבק מה ישלכם?
תתנו לעשות סיבו"ש נורמלי!!!
הרמדאן עוד לא התחיל. מה קשה לכם לתת לעשות סיבו"ש? אפשר לחשוב מה כבר עושים שם...
חוצמזה- במדינה יהודית צריך שיהיה זכות קדימה ליהודים. לא צריך בגלל חג ערבי לבטל את כל מה שהיהודים עושים. אם היה לי טיפת כבוד לערבים, ואינלי-- אז עם כל הכבוד לזבלות האלה-- המדינה הזאתי שלנו, ואנחנו צריכים לעשות הכל בשביל שהיא תמשיך להיות שלנו, גם אם זה קצת להתפרע ולזלזל~
או בשביל הסבו"ש.
שערי עיר הקודש לא נועדו כדי לספק אקשן, לכמה נערים משועממים. אם באמת בוער לכם הנושא, אפשר לחכות קצת ולנסות להגיע לפשרה עם המשטרה. זה עדיף מאשר שזה יגרר למכות ולמלחמת אבנים עם הערבים, מה שיגרור מעצרים ושלושה ימים במוסקוביה.
כנרית על הגג, אנחנו כן נעשה דווקא למי שלא מאפשר לנו ללכת בארץ ישראל, המשטרה גם עושה לנו דווקא ומחפשת תירוצים למה לא לאפשר לקיים את הסיבוב שערים, אז הפעם הם אמרו בגלל הרמאדן (למרות שהוא עדיין לא התחיל) חודש הבא זה עוד פעם יהיה בגלל הרמאדן ובתרי אין ופעם הבאה זה יהיה בחשוון (אלא אם המשטרה תחפש תירוץ חדש).
ולא, אנחנו לא בני נוער משועממים, אנחנו בני נוער שנמאס לו מהיחס היתר שמקבלים הערבים מאשר אנחנו תמצאו לי בבקשה עוד מדינה שמעדיפה את פולשיה (הערבים) מאשר את תושביה???
ופעמיים חי, לא תהיה פשרה עם המשטרע!!! זה בטוח (כמו שכבר כתבתי),
נ.ב אני עדיין מתעקש לקרוא להם משטרע, כי שום דבר טוב הם לא עושים!!!
חודש הבא אישור לסיבו"ש זה שווה את זה... אבל שתדעו באמת שאתם הולכים לעשות מחאה ולריב עם המשטרה ולא לעשות סיבו"ש...
לגבי הנ.ב- במקרה הזה ואולי בעוד הרבה המשטרה אכן עושה דברים גרועים מאוד, לצערנו. אבל תאר לעצמך את המדינה בלי משטרה... זה לא אפשרי... כן המשטרה עושה גם דברים טובים. ובכ"ז צריך לגנות את מעשיה הלא טובים. אבל בלי משטרה, בלי צבא ובלי ממשלה לא היתה מדינה. אז די ליילל. למחות אפשר אבל סתם לקטר זה לא עוזר בגרוש.
הם לא יכולים להרוג אותנו על זה!
וחוצמיזה, מרדכי, אתה היית??

ואמיר- לא, מה פיקוח נפש בזה?!..
תרגעו ודחוף!!
אני לא בעד ללכת לשם אבל מיש הלך שיהנה!!
ואם הוא מחפש אקשן מוזמן אלי;)
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...