מישהו יכול לעזור לי?ענבל

מה עושים נגד רגשי נחיתות??

כולם מתעצבנים עלי כי כשמחמיאים לי

אני כל הזמן נסוגה ואומרת שזה לא נכון

הבעיה היא שאני באמת חושבת ככה!

ואני לא מבינה מה אנשים מוצאים בי!

מה אפשר לעשות נגד זה??

אני באמת לא מבינה למה אומרים עלי כל מיני דברים!

אני מודעת לזה שאני כנראה לא מעריכה את עצמי מספיק

אבל איך אני יכולה כן להעריך את עצמי מספיק ולא לעצבן את כל מי שמחמיא לי???

עצות יתקבלו בברכה!

וגם עידוד

לומר תודה! (על המחמאה)דניאלה .ד.

ולקבל את זה..

כמובן שלדעת שזה כדי שאוכל להתקדם בחיים ולהמשיך בעבודת ד' ולא חלילה להתגאות בזה

כי הכל מאיתו.. ולך אני לא צריכה להגיד את זה כי מי כמוך יודעת

 

תכניסי לעצמך לראש, שאנשים לא סתם מחמיאים..~n אני~

הם מחמיאים רק כי יש להם על מה!!

 

וואוו ענבל אני מזדהה בטירוף!!!דוסית גאה!

הרבה פעמים כשמחמיאים לי ואני יודעת שזה לא נכון אני מכחישה וכולם מתעצבנים עךלי!1

אבל מה לעשות שאני יודעת שזה באמת לא נכון???

 

לפעמים דוקא אני חושבת שיש אמת במחמאה אני מקבלת אותבה ואומרת תודה!!

 

 

אבל אם את יודעת שזה כתוצאה מרגשי נחיתות אחרי כל מחמאה תגידי תודה ולאט לאט יכנס לך לשכל שאת כן "שווה משהוא"...

על הספר-שואפת למעלה..!

'מי שטעם יין הונגרי' שמעת? אם לא, אני מוכנה לספר לך,

בכל מקרה, יש בו פרק שלם על כל הקטע הזה. מולמץ ממש.

וסתם אני זורקת לך, תחשבי על זה. הכוחות שיש בך, וכל הדברים הטובים, בין אם חיצונים (יופי, זכרון, חוש. וכו'..) ובין אם פנימי (יכולות הקשבה, אהבה, שמחה, וכו'..) זה דברים שהקב"ה שם בתוכינו, אם בנאדם אומר, לא, אני לא באמת כזה. זה גם סוג של גאווה. רגשתי נחיתות זה לא ענווה. זה להגיד אין בי את הכוחות האלו. אני לא באמת טוב. סליחה?? למי מי אתה?? (לא מופנה אישי אלייך..) מי נתן לך את הרשות לזלזל ככה בדברים שד' יתברך ברא..

זה על קצה המזלג..

כמו שכבר אמרתי, הסםר מומלץ בהחלט.

ואם את רוצה יותר מזה, את יודעת שאת יותר ממוזמנת לאישי..

בהצלחה מותק! בעזרת ד' רק טוב יצמח מזה! וכל הכבוד על הבירור!

בשורות טובות!

הא שאופת יש לנו את הספר הזהידיד
פצפונית

הדבר השני ששנוא עליי (הראשון זה כשעוברים לי באמצע שאני שוטפת את הבית) זה לקבל מחמאות..

זה יכול להרוג אותי..עצבני

אפילו אם זה לא עליי- אם זה על חצאית\חולצה\סיכה.. לומשנה מה.. אני ישר מעבירה נושא או בורחת או עושה כל דבר בשביל לא לשמוע..

וכשזה מגיע למחמאות.. לשון אדומה אני תמיד אומרת כזה "לא אומרים שבחו של אדם בפניו" ואז אם לא מפסיקים.. אני בורחת..

 

אני לא חושבת שזה נובע מחוסר ביטחון עצמי.. אני יודעת שמה שלבשתי חולצה\סיכה \חצאית או לא משנה מה.. יפה, אחרת לא הייתי לובשת.. אני חושבת יותר מקטע של לקבל ביקורת חיובית..

אולי זה נובע ממידת הענווה שלך?-משה ר-

זה עדיף מאשר להתגאות...

גם כשזה ממש קיצוני ברמה כזאתענבל

שאני מסוגלת לחשוב שאני לא שווה כלום, ושאני לא מבינה למה אנשים בוחרים בי כחברה או שאני לא מבינה למה שמישהו ירצה אותי כשאהיה גדולה?

אולי זה נובע ממידת הענווה כבר אמרו לי שאני ענווה למרות שגם אז לא הבנתי מאיפה הביאו את זה אבל בעיקרון.

חוץ מזה שענווה טובה עד גבול מסוים צריך גם להכיר בערך של עצמך ואני לא מצליחה לעשות את זה.

שדרותי וענבלי, זה ענווה פסולה.עץ על מים

נ.ב.

ענבלי, ראיתי את דבריו בכותרת והייתי חייבת לומר

לא עברתי על החלטתי

אין דבר כזה ענווה פסולה-משה ר-

ענווה זה תמיד טוב

דוד המלך השווה את עצמו לתולעת, ואברהם לעפר יש משהו שהוא פחות מזה??

אם הוא אומר נתון מסוים, שהנתון לא נכון לגביך,אבגדה

אז יש לך למה לתקן אותו.

אבל אם אומרים לך דבר סתם, שלא שייך להתווכח עליו, אז...למה להתווכח עליו?

 

 

זהו שאני חושבת על כל מחמאה כמעט שהיא לא נכונהענבל

אז להתחיל לתקן כל אחד שמחמיא לי.?

אני לא מתוכחת על דברים שלא צריך להתווכח עליהם אלא על דברים שאני באמת חושבת שהם לא נכונים או שאני עדיין מפחדת לגביהם (אם אתה מתכוון למה שאני חושבת שאתה מתכוון).

תודה רבה לכולם!!!! נראה לי מצאתי עוד פתרוןענבלאחרונה

אביא אותו כאן אולי עוד מישהו ייעזר בו.

אם יש מישהו שאני יודעת שאוהב אותי והוא אומר לי משהו אז אני אאמין לו כי הוא אוהב אותי אז למה שישקר לי? ואז נגיד אם הוא אמר לי שאני חכמה אז גם לאדם הבא שיגיד לי שאני חכמה אני אאמין כי אני מאמינה לראשון שאוהב אותי ורוצה רק בטובתי.

סתם  עלה לי הפתרון כשחשבתי על משהו.

הדברים רשומים בלשון זכר אבל זה זכר ונקבה כאחד.

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך