נכון יש כאלה שאומרים שמי שמלכלך את א"י אז תפילותיו לא נענות 40 ימים?!!
זה נכון?!!
ובוא נגיד שכן,-אז מה הקטע שאני יתפלל עכשיו 40 ימים? כאילו לחינם?....זה גם ככה לא נענה...
תשובה במהרה....ווקשה!! 
מיריצ'י =)נכון יש כאלה שאומרים שמי שמלכלך את א"י אז תפילותיו לא נענות 40 ימים?!!
זה נכון?!!
ובוא נגיד שכן,-אז מה הקטע שאני יתפלל עכשיו 40 ימים? כאילו לחינם?....זה גם ככה לא נענה...
תשובה במהרה....ווקשה!! 
סורי אבל זה נשמע ממש כמו אמונה תפלה..
נשמע כמו המצאה של קק"ל בשביל דתיים או הורים מחנכים בדרך גרועה.
נשמע שמישהו לקח את ההלכה רחוק, אבל ממש ממש רחוק.
בכל מקרה צדיקה, ברור שיש עניין להתפלל!!! אין דבר כזה שאין עניין. תאמיני לי שאם את מתפללת באמת, ובאמת רוצה להתקרב אל רבונו של עולם, הוא יענה לתפלותייך בעזרת ד'.. הוא לא כפוף לתנאים שקובעים כאן..
קיצור, נשמה, תתפללי, עמ"י צריך את התפילות שלך! ושכוייח על השאלה!
בשורות טובות! 
וגם אם זה היה נכון, או שיש משהו אחר שעליו נאמר באמת דבר כזה, או דבר דומה-אז אפשר לחזור בתשובה, ותמיד אפשר לחזור בתשובה...
האדמו"ר מצנעאחפרנו על זה בשבת !! " כול המלכלכך את א"י תפילותיו לא נענות 30 יום.."
אין כזה דבר.

לא שמעתי דבר כזה בחיים ולא מוכר לי בכלל משהו שיכול למנוע מתפילות להתקבל, אבל גם אם יש משהו כזה ההלכה אומרת שצריך להתפלל וזה ממש ממש לא תלוי בקבלת התפילה, ולכן אי אפשר להגיד ש"אין קטע", כי גם אין קטע לעשות הרבה דברים אחרים כמו לשבת בסוכה או לאכול דיקטים למשך שבוע. אנחנו עושים כי ה' ציווה וזה הקטע. (ולמתחכמים שיגידו לי שה' לא ציווה להתפלל, יש 2 תשובות: 1. ספר החינוך מצווה תל"ג, 2. מה שחכמים מצווים אותנו נחשב כדבר ה', כפי שהגמרא אומרת לגבי "אשר קדשנו במצוותיו, וצונו" במצוות דרבנן)
תמיד אומרים לנו שה' מקשיב כלהזמן, לא?! לוידע...
אבל זה לא באמת!! זה סתם בצחוק!!!
מרים, את נשמה!! חח קרעת אותי
הוא הראיה הגדולה ביותר שתפילה תמיד מתקבלת, גם אם לא נענית על אותו רגע, הקב"ה הוא לא כספומט ח"ו
אני לא יודע בחיים לא שמעתי על זה אבל בקשר לשאלה יש סיפור על ( לא זוכר בידיוק מי זה היה
) אחד מהתנאים שכפר בתורה ויום אחד בשבת הוא בא לבקר את תלמידו שהיה תנא בעצמו והם יצאו לטיול עד שהרב ( הכופר..) אמר לתלמיד עד כאן מותר לך ללכת ( יש דין כמה מותר ללכת בשבת ..) אז התלמיד אמר לרבו אני חוזר אולי גם אתה תחזור איתי? אמר לו הרב אני אין לי תקנה כי יצאה בת כל ואמרה לו שאין לו תקנה יותר .. אמר לו התלמיד שבת שלום והתחיל לחזור ומיצד שני גם הרב המשיך ללכת להמשך ואז יצאה שוב בת קול ואמרה לו שאם הוא היה חוזר אז הוא היה מיתקבל בחזרה ...
( אם לא הבנתם מה שרציתי לומר זה שגם אם קיים כזה דבר זה לא פוטר אותנו מיתפילה שלא נחזור על הטעות שעשה אותו תנא....) יום טוב
בתכל'ס הוא יכל לעשות תשובה, הוא לא רצה, כי הותר לו הכל (לכאורה).
פצפוניתאנחנו לא עושים חשבונות שמיים, ואנחנו לא יודעים לאן התפילות הולכות?!
ייתכן והיו אמרוים להיות דברים יותר גרועים חו"ח והתפילות גרמו לכך שזה יגמר רק בדבר אחר וקטן יחסית לקודם..
מה שכן- תפילות עכשיו בזמן הזה שבו עמ"י נמצא! הן באמת דבר שאנחנו זקוקים לו!
אף אחד לא יודע חשבונות של מעלה.
שנית, יש דבר שנקרא תשובה, ואפשר לחזור בתשובה ולהמנע להבא, וגם להעלות למודעות של אנשים אחרים.
שלישית, שהתפילות לא יענו, זה יכול להיות רק בשבילך ולא לאחרים.
רביעית, לא להענות זה לא אומר שהתפילה מתבזבזת. התפילה הולכת ישר להבאת המשיח במהרה.
כל זה בהנחנה שזה נכון, אע"פ שמעולם לא שמעתי על זה, נשמע לי הגיוני. לא לזלזל בארה"ק.
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...