בקשר לשיחה אישית-צורניקית

זה לא נראה לכם מוזר שבפייסבוק עם כמה שהוא "חושפני" ופתוח, חייבים להיות חברים של מישהו בשביל שתהיה אפשרות לצ'אטט איתו, וכאן בערוץ 7 הצדיק אפשר לדבר עם כל מי שרוצים, בלי שום מגבלה?! אני מסכימה עם זה שיש דברים שלא נוח לדבר עליהם לפני כולם, ומעדיפים מול מישהו אחד, אבל הרבה פעמים מתחילות שיחות שהן ממש סתם, וזה יכול להיות מאווווד מציק לפעמים... אני בעד שבשביל לדבר עם מישהו בש"א יהיה צריך קודם להיות חברים שלו. הרבה יותר קל להתנגד להצעת חברות מאשר ל"מה נשמע"... זה אולי נשמע לכם מוגזם ושמרני מידי, אבל אני בטוחה שיש כאן הרבה בנות שהיו שמחות אם פחות בנים היו מתחילים לדבר איתם ככה סתם (או ההפך לבנים)... וזה לא שאני מזלזלת בזוגות שיצאו מפה, ממש לא, אבל בדרך כלל זה לא מוביל לזה... מה אתם אומרים?

מקפיץ! ממש חשוב, אני בעד!!!!!951753
אני נגד!!!!! כנסועץ על מים

אני אישית חושבת שאם יש לך טיפה אומץ לא בעיה לסגור ת'שיחה ובמקרים שצריך גם לפנות למשה שהוא כאן לכל עניין ומוחק משתמשים שצריך!!

 

אני אישית לא רוצה שברשימת חברים שלי יהיו בנים, אבל לפעמים אני צכה אותם, [יש לי מעל 80 חברים ברשימה נכון ללפני חודשיים והבן היחיד ברשימה הוא Admin כמובן ]

 

וזה לא חכמה שתגידי אז תוסיפי ואח"כ תוציאי כי זה יותר מגעיל!

לא חושבת שיש בעייה.. כולה..MOTEK
אנחנו בודקים כמה כיוונים בנושאמשה

(סתם כהערה בפייסבוק באופן כללי אפשר לשלוח הודעות גם ללא חברים)

 

כשתוככנה המערכת היו פה בערך רבע מנפח הגולשים והפעילות, וכל המקום היה "משפחתי" יותר (אני זוכר שעוד יכולתי להכין טבלת "TOP 100" של המכורים לש"א. היום זה פשוט לא אפשרי - הטבלה גדולה מדי). עם הזמן גדל נפח הפעילות והשיטה בעצם לא השתנתה.

 

יש משהו נחמד בזה שאפשר פשוט לפתוח שיחה. אצלי למשל רשימת החברים מצומצמת יחסית כשבעצם כל אחד יכול לפנות אליי אם צריך גם בלי להתעלק על השיחה. מצד שני - יש גם בשוליים בעיות של הטרדות וכו'.

 

אני לא חושב שיש בעיה בעצם זה שאפשר לפתוח שיחה, למרות שזה נכון שצריך ללמוד לסנן. חיוב אנשים להיות "חברים של" יעלה את השימוש בכלי הזה (והשלכותיו הטכניות, אבל זה לא קשור) ויוריד את רמת השימושיות שלו (מי רוצה 1500 חברים כמו בפייסבוק?)

לא.אבגדה

"התעלם" נשמע יותר גרוע מלייבש מישהו בש"א...(לייבש-לענות לו על השאלות שלו, אבל לא להמשיך את השיחה, אחרי חמש שאלות, הוא בד"כ עוזב אותך...)

הקטע ב"התעלם" זה שהצד השני לא יודע על זה..לבן כהה
אבל אפשר לחסום...951753

נגיד כרגע מישהו שאל אותי אם אני רוצה להיות חבר שלו (פה, כן?), ופשוט לחצתי "התעלם", כי לא ראיתי אותו אפעפם בפורום

 

נ.ב.

שיניתי את דעתי מההודעה הקודמת

אוך, כבר חשבתי שלפחות מישהו אחד בצד שלי... (;צורניקית

תראו, טכנית, להתעלם תמיד אפשר, בכל מצב, אבל יש כאלה שזה קשה להם... אני אגיד לכם על עצמי- קשה לי לייבש אנשים במכוון, לא  נעים לי לעשות את אז אני זורמת... ואין לי כ"כ עניין לעשות את זה הרבה... אבל אני מסכימה עם העניין של החברים, שלא רוצים שיהיו הרבה... אז אולי אפשר לעשות מן "אישור שיחה" או משו, שעדיין לא יתחיל במילים או רק עם כותרת של על מה רוצים לדבר...

בשביל יש אפשרות חסימה.מוריה
ולא כל אחד שמתחיל שיחה, צריך גם להמשיך אותה.

צריך ללמוד להתעלם. ואם יש צורך, לחסום או להעביר לAdmin את התלונה הספציפית.
נ.ב.מוריה
בWAP למשל אין אפשרות של הוספת/חסימת/מחיקת משתמש, כך שזה די בילתי אפשרי.
בפייסבוק אפשר לשלוח הודעה גם למי שלא חבר-משה ר-

אלא אם כן חוסמים אותו..

זה מזה לא אותו דבר...צורניקית

בהודעה יש לך יותר זמן לחשוב, לשקול אם להחזיר תשובה. בש"א אתה יודע שהצד השני מחכה לתשובה עכשיו, זה יותר "מלחיץ"...

מי אמר שצריך להגיב מיד?ב.ש.

ועוד יותר מזה..

מי אמר שצריך להגיב בכלל?

מישו מכריח אותך להגיב?

אתה זה שמחליט איך להגיב ואם בכלל להגיב.

נגד.ענבל

אין לי שום עניין להוסיף את כל מי שמדי פעם מדבר איתי כי הוא צריך משהו.

חוץ מזה שתחשבי על מנהלים הם יצטרכו להוסיף כמעט את כולם כי פונים אליהם למחיקת\נעילת שרשורים וכדומה.

אני ממש חושבת שלחסום זה בסדר אם הוא ממש מציק ואם זה מישהו שמדבר ממש לא לעניין אז תמיד יש את משה ששמח לעזור (נכון משה?).

ואם יש מישהי שמתפדחת להגיד למשה היא בשמחה יכולה לפנות אלי ואעביר לו בלי שמה כמובן.

גם בנים יכולים פשוט לא נראה לי שזה קורה להם הרבה

אוקי, נכנעתי... |מרים ידיים|צורניקית

יכול להיות שאני יותר צריכה לעבוד על עצמי מאשר לנסות לשנות את המערכת, אבל אני עדיין חושבת שבשביל מקום עם אנשים ערכיים שכל הזמן מדברים על בית המקדש ועל זה שצריך להתרחק מהאישה וכו וכו, אני חושבת שהדו שיח פה מאוד מאוד פתוח ומקבל לגיטימציה ברורה,וזה עדיין נראה לי קצת מוזר... ולא, אני לא רוצה לכתוב בחתימה שלי שאני לא מדברת עם בנים באישי, קודם כל כי זה יוצר תדמית מסוימת, קצת מרחיקה, שהיא לא ממש אני, ודבר שני- אין לי בעיה לדבר עם בנים אם זה על משהו ספציפי להידיין עליו ולא סתם להעביר את הזמן... אוף, אני לא רוצה שתחשבו עלי עכשיו שאני איזה... דוסית-ראש-בקיר שמנסה לכפות עליכם את דעתה, בסך הכל כתבתי מה שאני מרגישה וחושבת... תודה על ההקשבה! חיוך

דוסית ראש בקיר?ענבלאחרונה

חס וחלילה! אגב אפשר לכתוב בחתימה שאת משתדלת לא לדבר עם בנים שלא על דברים חשובים שיבינו מה שיבינו.

זה לא יוצר תדמית מרחיקה. גם לי כתוב שאני משתדלת לא לדבר עם בנים ועדיין לא ראיתי מישהי\ו שזה הרחיק אותו לשמחתי.

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך