IQ - ICQ - כאשר מבקשים, חובה לדעת.אח..

מה הקשר בין מנת משכל ל - ICQ - תוכנת מסרים?
ווא ווא קשור. תשאלו את בת דודה שלי, או שבעצם לא.. 
"גם אני רוצה ICQ כמו כולם", אמרתי לפני שנים, בהיותי שובב וחמוד,


אלא ש...



אז זהו, שהיא נסתה אז לפתוח לי ICQ אחד משלי,
אלא, שאז, הופיעו המילים המסובכות האלה שמחוברות ביחד,
שאפילו זקן בן 92 מתקשה להבין מה כתוב שם.
טוב, נו, אז פשוט התחלתי אני הגאון הקטן בכתיבת האותיות.
- D8FG9H
נו, עכשיו ללחוץ על זה או זה?
"next", בטח. "continue" זה בטח יציאה..
- GD1R1T
"next"...
- 2D55F - מה זו האות הזו? ממ, האא, Y.

ככה, עברתי על כמה עשרות כאלה 'תמונות'. 
אבל רבאק, כמה אפשר?! מה, הם כבר לא יודעים שאני מעל 14...?!
- אפרת, עוד כמה נשאר? שאלתי בתמימות.
- לא יודעת, תמשיך.
ממשיך, ממשיך, ממשיך, ו...
- "די, תתקשרי לחברה שלך, היא בטח יודעת כמה עוד יש".
היא מתקשרת, ואז, אז, התברר שהספיק כבר הראשון, אלא שהייתי צריך
ללחוץ על "continue", במקום על "next"...


=====


משהו כזה היה הסיפור. נו, אז ילד בן 10 או לא יודע בן כמה בזבז כמה דקות מהחיים
שלו על שטויות שהיום לא היה פותח בחיים - נו, טוב. אבל...
מה קורה - וזה קורה - שהקטע הזה קורה לנו בחיים שלנו ב - live...?!
שאנחנו רצים, רצים, רצים - חושבים שיודעים הכל, ובעצם, לוחצים "גז בניוטרל"?
 
ו - הכי כואב לראות, את אותם אלה שהיום בלי כיפה, זרוקים, ו...
מספרים לך ש - "נשמה, גם אני ניסתי להתחזק. היו לי אורות בעיניים, אש בנשמה,
אל תראה אותי, אני כמעט נגעתי באלוקים, אבל"...
אבל מה?! אבל פשוט הוא נתן 'גז בניוטרל'. היה אש, היה רצון עז להתקרב,
הוא אפילו לחץ קדימה, אלא שאתה לא יודע א-י-ך, אם אין לך הכוונה ממישהו גבוה -
אז לא רק שלא תתקדם, אלא תפול, תתרסק. בדיוק כמו ברכב, שאם תשים N בירידה, אתה פשוט תדרדר. 
והחיים שלנו היום - אם לא מתקשרים לתורה ולמצוות - הם ירידה, ת'כלס, במציאות הכואבת.


לפעמים רואים בחורה עם 'שאיפות על', באמת, משהו לא מהעולם הזה, 
אבל אחרי כמה זמן אתה פתאום קולט שהיא איפשהו נאבדה אי שם בעולם הזה...
מה קרה? פשוט מאוד. שכחנו להתייעץ, שכחנו לשאול מה עושים, שכחנו לשאול איך מורידים את השאיפה הענקית,
הטובה, הבריאה והכ"כ יקרה הזו, לשטח המעשה. ו - ידוע, ש -
"ככל שיש בדבר יותר פוטנציאל לקדושה, כך גם להבדיל, יש בו יותר פוטנציאל לטומאה - אם הקדושה לא מתממשת"...
 

אז בואו רק נצא עם יסוד ברור לחיים --->
ICQ = I SEEK YOU = אני מחפש אותך.
כן - כולנו מחפשים את הקב"ה, אלא שאנחנו חייבים להבין, איך עושים את זה.
אנחנו צריכים ללמוד, א-י-ך מתקרבים אליו. שלא נלחץ בטעות 'הבא' במקום 'המשך',

שלא נלחץ פול גז בניוטרל. בדיוק בשביל זה, אנחנו חייבים לפתוח ICQ, לבקש,
לחפש - את מורי הדרך שלנו, בהתקרבות לקב"ה. לא להתבייש לבקש עזרה מהרב,
לא להתבייש לשאול שאלות, לחפש את דרך הקירבה אל ה' דרך לומדי התורה.
הם אלו שידעו 'לתרגם' לנו את הדרך להתקרב, לחיי המעשה בפעול, במעשים הקטנים. 
כי רק כך בעז"ה, נוכל באמת להתקרב אליו, להיות בבחינת 'מבקשי ה'', באמת.

אז לפני שפותחים 'ICQ' עם ה' - אחרי הרצון (!..) לפתוח איתו 'שיחה', להתקרב אליו,
פותחים 'ICQ' עם תלמיד חכם, עם בן תורה שידע לכוון אותו, לתרגם לנו
את ההתקרבות אל הקב"ה, שנצליח לעלות בדרך העולה בית אל.
זה הקשר ההדוק בין - ICQ ל - IQ. כי בשביל לחפש, לבקש התקרבות -
חובה קודם כל לדעת א-י-ך מתקרבים. לברר, לתקשר, לדבר, עם המבינים בהתקרבות.




האמת, שבזה נרוויח גם את היסוד של הרמב"ם:
"אינו אוהב הקב"ה אלא בדעת שידעהוועל פי הדעה תהיה האהבה,
אם מעט מעט, ואם הרבה הרבה
".
ממילא, מי שידע = מי שילמד מרבותיו א-י-ך להתקרב אל ה',
הוא הוא זה שירבה דעה, ירבה אהבה, ירבה התקרבות, אל הקב"ה.

 

===


עכשיו - זה הקטע של כולנו, לשתף את כולם כמה שיותר בלקחים שלנו מהחיים.
התקרבות שהייתה ונפלה, התייעצות שעזרה לכם, טיפ שהרים אתכם -
פה, ממש פה זה הזמן לשתף את כולנו, שנזכה ללמוד אחד מהשני.





ומי שיכול לכתוב בתגובה אפילו אות קטנה, מאוד ישמח. כך יעלה השרשור
למעלה, ובעז"ה עוד כמה חבר'ה מאיתנו יזכו לקבל את הכתוב לתוך הלב.


















 
אודה על האמת- לא קראתי הכל. רפרפתי. ועדיין- שכוייחמתלהב"ת גאה
ואוו אהבתי ת'רעיון...ממש יפה!!nbsa155
ל''תמונות'' האלה קוראים קפטצ'ותיבחוש חרצוליים
מקסים רחליOס
הפעם ממש אהבתי תודה!שיראל.
ח-ז-ק-! תודה רבה!תן חיוך....=)
וואו.. ממש יפה.. שכוייח=][=!!smile
מקסים!! תודהאנונימי (פותח)
חיזקת! תודה רבה!הללי נפשיאחרונה
..גיימס פוטר
הסיבה שכמעט ריק בחצי מהפורומים פה זה כי הייתי בתקופת הקורונה שפשוט היה פה מפוצץ ועכשיו זה רגיל? 
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה

זה ירד מאדד (ברוך ה'..)

כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
והפעילות בפורומים ירדה משמעותית 
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה

אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה

מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️

ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭

אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
כעעען כען
למה אתם חיים?מעייןאהבה

מה הסיבות שלכם בחיים?

חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד

בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.

ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.

בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי

אני חיהניגון♥️
כדי לעשות טוב לעולם ולאנשים ואני מאמינה שכל אחד יכול להפוך את העולם למקום יותר טוב ושמח ואוהב ♥️ וגם לעבוד את ה' שזה הכל בסוף
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא

לא יודע.

מבררים את זה, מחפשים את זה

הלוואי וידעתי

אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
מהחיים, לחיות טוב, באושר, בשמחה, בסיפוק, ולדאוג לעתיד שלנו כאן 
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה

כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...

ככה עד שיבוא המשיח....

יש אנשים!הרשפון הנודד

הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות

למישהו יש הדרן?איידן

יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת 

יש למישהו דרך לעזור לי?

בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)

אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד

למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט

או סרטים אחרים 

יש פה אנשים ערים?מעייןאהבה
תמיד...אנא בכחאחרונה

אולי יעניין אותך