מה שאומר גם שאצל הרוב - דף הבית משפיע על כל הגלישה.
לכן נשאלת השאלה - מה דף הבית שלך?
(שלי כמובן - ערוץ 7)
מה שאומר גם שאצל הרוב - דף הבית משפיע על כל הגלישה.
לכן נשאלת השאלה - מה דף הבית שלך?
(שלי כמובן - ערוץ 7)
אם זה היה תלוי בי אז דף הבית היה כרטיסיה חדשה
ואם בא לכם אז גם תנסו לחשוב מה זה מעיד על הגלישה שלכם
אבל בלי קשר - המשפט הזה הוא שטויות.
האמת - יש לנו 3 כרטיסיות שנפתחות כשפותחים את האינט' - קפה,ג'ימייל וחיפוש בגוגל.
בס"ד
דף הבית שלי, באופן מדהים ומפתיע, הוא... ערוץ שבע.....
דוסית גאה!למה?-כי אבא שלי גולש פעע הרבה!! 
וגמאני 
זה הכי שימושי דרכו אפשר להיכנס לכל מה שרוצים....
שאני מנסה להיות יעילה, אולי? בעצם זה לא בדיוק גוגל זה הדף של ההכי פופולרים אבל בעצם זה אותו רעיון... מוצאים את מה שאנו רוצים תוך שניה..
מאז שאני זוכר את האינטרנט שלנו
)ענבלאין לי מושג למה אולי כי זה האתר שרואים בו חדשות.
נץ1מתרגלים למראה,והקטגוריות כתובות בצד.
ערוץ 7 - 17 - 56.666666666666664%
גוגל - 11 - 36.666666666666664%
קפה - 2 - 6.666666666666667%
yahoo - 1 - 3.3333333333333335%
סורי אם יש טעויות
אני מתנדב: "ערוץ 7!!!!!"
[=!!smile
חיוכים
שואפת למעלה..!או גוגל או ערוץ 7..
באקספלורר זה גוגל, אנערף למה. אבא שלי החליט.
ובכרום- נענע חדשות. אינלי מושג למה ואיך. אבל זה מה שזה נהיה~ נראלי אחשלי שיחק עם ההגדרות..
"אל תסתכל בקנקן ............... "
העיצוב לא משהו, אבל התוכן מעניין.
http://www.webix.me/613/מידע.asp
כדאי לראות !
לינק 4u [לינק פור יו]
גימייל
ערוץ 7
נוח להם..
ובכרום- גוגל כי אני גולשת וזה הכי נוח לי
-Rעות-מסתבר 
תהילולזה ירד מאדד (ברוך ה'..)
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
מה הסיבות שלכם בחיים?
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
או סרטים אחרים