התחלתי בצפר בלי פנימיה
ממש קשה לי...
משהי יכולה להמליץ לי על אולפנא...
עם רמה דתית לא חונקת ולא פתוחה מדי ורמה לימודית נורמלית![]()
תודה...!!!
איזו כיתה את? איזה אזור/סגנון/רמה/קשר את מחפשת?נקדש את שמך..
באיזה איזור??בכ"מ יש לי כמה אפשרויות..-pnina-
1. אולפנת צביה מעלה אדומים-אחת האולפנות השפיציות!!!-יש פנימיה
2. כפר פינס, סבבה של אולפנה..
3. בהר"ן-אבל זה דוסי ממש..אז..קחי בחשבון...
4. אולפנת עופרה-אולפנה סבבה אבל קצת חפיף..מבחינה תורנית..
שיהיה בהצלחה..את מוזמנת באישי
מה עם כפר פינס? פעילות חברתית ענפה...
נקדש את שמך..
כמו שאמרתי...כפר פינס/ אולפנת צביה מא"ד..
-pnina-
אולי אל תלכי לפנימיה?! הכי טוב קרוב לבית!!רותם שוורץ=)
אולפנת רעיהעירוניסט גאה
בבת אל ממש מומלץ!
(אחד מבני צבי =)
חח אולפנת רעיה באמת מומלצת (=מרב.
[ממ אני שמיניסטית שם. ב"ה כבר 3 שנים טובות מאווד עברו עלי באולפנא..]
רמה דתית סבבה לגמרי, אם את דוסית.
כאילו, כן- אפשר חצאית לא מטאטא, אבל אסור לראות ת'ברך.
ו..בעיקרון אומרים שאסור חולצה שרואים בה ת'מרפק, אבל תכל'ס הרבה הולכות כשרואים להם ת'מרפק קצת, ולא אומרים להם כלום..
אבל אנחנו דוסים לגמרי~
רמה לימודית-
וואלה שיש מה שרוצים.. אם את חכמה ורוצה להשקיע- יהיה לך איפה. אם את לא משו בלימודים ורוצה להשקיע- גם אז יהיה לך איפה.. וגם אם לא באלך להשקיע, ולא משנה האייקיו שלך-- גם אז יהיה לך מה לעשות.. [ואני התוצאה המבורכת XD]
חברתית-
מטורף. ואין לי מילה אחרת.
אולפנתת שעלביםם!!!!!!! הכי טובהה..
מרים מייזל
אולפנת נריה (בנריה)*מותק*
ממש מומלץ!!
עם חצי פנימייה
מוזמנת באישי..
בטח שיש!!! האולפנא שלנו...בל"חית
את מוזמנת לאישי
מעלה לבונה!!!!!!!!!!!!חסויה!?
אולפנא שיאא התותחית....
תבואי לבדוק..מוזמנת...
<הערה על מעלה לבונה>מרב.
אולפנא מגניבה בטירוף. באמת.
אבל רק יצורות ישרדו שם>>
(:
!כפרוני עלי
תקשיבי ,אני השנה התחלתי בכפר פינס ובאמת זאת אולפנה מטורפת.. אווירה, פעילויות חברתיות כיפיות ומעשירות, חברות מדהימות אחת אחת באמתת (: ממש כיפלי שם D ; גם היחס של המורים לתלמידות מאוד הוגן וסומך ! ממליצה...
אבן שמואל- הכי בישראאלל..!!שלום לאמונות
תכלס, גם נריה זה רעיון 
****, לא שמת לב שזאת אני..? תסתכלי על השם שלי
שלום לאמונות
****, אחרי האסמאס של אתמול, למהשלום לאמונות
שאני לא אדע..??
חיפשתי את זה..
יש שלוש לא חונקות בכלל...אולרייט
עופרה - אם את רוצה אולפנא לא חונקת אבל גדולה..והקשר עם מורים הוא קשר שבין מורה לתלמיד(למיטב ידיעתי..).
נריה - אם את רוצה אולפנא לא חונקת אבל קטנה..והקשר עם המורים הוא קשר יותר אישי.
אב"ש - כמו נריה..
רעיה זה גם חצי פנימיה וגם פנימיה מלאה.. מה שבאלך.מרב.
^^ בטח ששמעת..!! אני אגיד לך אח"כשלום לאמונות
ישל"צהאדמו"ר מצנעא
כפר פינס חדרה. ניראה לי הההמקוםירינוש
קרית 4!!!ג'ירפה
כוכב יעקב....שירה
אולפנת נריה!! חצי פנימיה, זה כמו עפרה רק בקטן,מתנחלת קטנה=)
רמה תורנית טובה וממש לא חונקת!!!
ממליצה בחום! מוזמנת באישי...
חלוצה....או כפר פינס.....תיפיאחרונה
..גיימס פוטר
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
למה אתם חיים?מעייןאהבה
מה הסיבות שלכם בחיים?
חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
אני חיהניגון♥️
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
יש אנשים!הרשפון הנודד
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
למישהו יש הדרן?איידן
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט
או סרטים אחרים