|נחנקת|ד"ר אריק

בס"ד

מה זה?!?!?!?!

 

 

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/225878

אני פשוט בהלם!!!מה אמור להיות הדבר הזה?חוצפה..הודה גולדה=)
בג''ץ זה שקר אחד גדול! ממש חטפתי שוק!רותם שוורץ=)
בג"צ=אש"פ-משה ר-

אני כבר לא מתפלא משום פסק שלהם

זה בסדר... תוך יומיים הבית שלהם שרוף...טאטע!!

אז סבבה...

אני דווקא בעד......מאיר770

השלב הבא זה להכניס ערבים גם ליצהר.....

כה, גם אני בעד..מרב.

זה מתחיל בערים, עובר לישובים.. יום אחד הכלבים יבנו מאחזים, וכמובןן שלא יהרסו להם..

אני לפעמים חושבת אם לא עדיף להיות ערבי.

יותר משתלם...

איזו התנהגות דוחה של השב"כ..ט!הר

נראה אם הם יסכימו לארח בבית שלהם ערבים!!! חוצפה!!

חחח התבלבלתי..בג"ץ..ט!הר
"יום אחד יבנו מאחזים"?!?!אני17

אולי תסתכלי מסביבך קצת??

יש בארץ פי כמה מאחזים של ערבים מאשר של יהודים.

בכל איזור רהט, בדרך למצפה רמון, בגליל, בשומרון ובכל מקום שתרצי או שלא תרצי.

וכשאני אומר מאחזים אני מתכוון לא חוקיים וזה לא מעניין אף אחד חוץ מכמה שפיצים שמגישים ערעורעים בוקר וערב לבג"נאצ אבל דוחים אותם כל הזמן.

ממ תכל'ס, צודק..>< לא חשבתי על זה.מרב.

יאללהה ימח שמם.

אמן.

למדנו על זה בתושב"ע,במבליק

והבנו שהמושב, לפי החוק הישראלי, חייב לקבל אותם, ואותו דבר גם אם יהודים ירצו לגור באיזה כפר ערבי מצחין [אם מישו ירצה...] וגם שכל הוועדות קליטה- זה משחק וכו'...

 

אבל לאמשנה... זה בכ"ז מבאס...

 

הי היאני17

לכל הגודה יש זכות להחליט את מי לקבל ואת מי לא לקבל אליה.

ככה זה אצלנו ביישוב, לא כל אחד יכול להתקבל

 

תכל'סחרותיק

גם בבית אל יש את המשפחה העלוקה הזאת שגרה ממש ליד שכונת דוד.

למה לא שורפים להם ת'בית?

מזל לפחות שהם לא דורשים להיחשב חלק מהקהילה.

שמעתי שהילדים כששואלים אותם איפה הם גרים, הם אומרית בית אל.

כי הם אשכרה גרים שם.

 

הלוואי שיעופו כבר. אמן!

.שרוטושאחרונה

חלקם כבר לא כ"כ נראים כמו מאחז אלא יותר מתקרבים לכפר...עיר????

ימח שמם של הערבים וכל שונאי ישראלסולי הגינגי"
מסריחים!!! עלאק בג"ץ!! קוראים לעצמם צדק..מעפר אני באה
בושה וחרפה!!!דודד
מה היה קורה לו יהודי היה רוצה לגור (ח"ו) בסכנין?מרדכי

גם אז הבג"צ היה פוסק שמותר?

 

(חוץ מי זה שהחלטת בג"צ סותרת את חוק היסוד של קק"ל שבבעלותה הקרקע של היישוב רקפת)

אז זה יהיה הדבר הבא ?סתם אחת

יכריחו אתנו לקבל משפחות ערביות לישובים ?!

ברור לכולכם שאני ממש נגד הבושה הזאת, כן?!ד"ר אריק

בס"ד

אבל- כולנו בני אדם, ואני לא מדברת על הערבים, אני מדברת על בג"ץ. כולנו עושים טעויות, נכון? כולנו מפשלים לפעמים, כולנו נופלים, וטועים, ומתחרטים על המעשים שלנו. אין לנו שום זכות לקלל אותם, הם האחים שלנו, למרות שאנחנו לא מסכימים איתם בכלל...

 

משום מה אתם מזכירים לי מקרה שקרה לאבא שלי... "מצפה מאיר"- מישהו שמע עליו? (הוקם לזכרו של הרב מאיר חי הי"ד). כמו שכולנו יודעים יש יהודים שלא משתגעים על ישוב יהודי בא"י (זה בקטנה...) אז פינו את המצפה. אבא שלי היה צריך להסביר לנוער שהיו במקום שהם צריכים לא להיות נגד צה"ל והשוטרים, אלא נגד הדעה שלהם, שחבל שתהיה מלחמת אחים ושהם לא ילכו מכות עם החיילים. (לא משנה מה הסיבות כרגע...)- נער אחד, שחשב שמותר לו להגיד הכל למי שהוא רוצה קרא לאבא שלי "נאצי", אבא שלי בן לניצול שואה. הדבר שהוא ענה לו היה שהוא מתפלל שהוא יבין את המשמעות של המקרה. - באו נשקול את המילים שלנו לפני שאנחנו מוצאים אותם מהפה... לא בגלל שהם "צודקים" אלא בגלל שכולנו יהודים.

טוב שלו מחייבים אותם גם לשתול להםכנרית על הגג=)

עץ של סכינים, רובים ובקבוקי תבערה ליד הבית!

מה זה השטויות האלה? שהם בעצמם יגדלו את האוייבים שלהם בתוך הבית!!!

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך