אני שיא המבולבלת... מה אני אמורה לחשוב?...כנרית על הגג=)

 

ראינו סרט שמראים מחסומים ברחבי הארץ, כל מיני סיטואציות שחוסמים את הערבים, לא נותנים להם לעבור, וגם אם כן זה רק אחרי מלא כאב ראש שעושים להם, להרים חולצות, לשפוך ת'תיקים על הכביש, לחפור לילד בן 4 אם הוא באמת חולה כמו שאבא שלו אמר לו או לא... קיצור- לא נעים!
בעקבות הסרט הזה התחיל וויכוח, שרק בילבל אותי עוד יותר:
 
# אין מה לעשות, אין דרך אחרת, אם לא נעשה להם את זה זה עלול חס וחלילה להגמר בזה שמישהו יהרג על ידם.
 
# זה לא פייר! מה הילדים האלה, או הזקנים האלה, או סתם האיש הזה אשמים שהם צריכים טראומה וביזיון כזה? ת'כלס הם לא עשו כלום!
 
# סליחה?! לפני כמה שנים אחד מהעם שלהם רצח את דוד שלי, אחר רצח את ההורים של חברה שלי, עוד אחד רצח את בעלה של המורה שלי, וזה לא נגמר...
 
# פתאום אנחנו עושים מה שבגללו בכינו בגלות, שמעליבים ובודקים ומבזים אותנו רק בגלל שאנחנו שייכים לעם הקדוש שלנו ולא משום סיבה אחרת!
 
# מה קרה לנו???? אנחנו, יהודים, רחמנים בני רחמנים, זה כבר הפך לרשעות! למה לחברות שלי (שהיו בוויכוח הזה) הדבר הזה לא מזיז! "שיסבלו, מה לעשות? הם ערבים!" מה קרה ללב הטהור של העם היהודי? ויגידו אלה שיגידו- "המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים", נו, זה בדיוק מה שקרה לנו!!!
המורה שלי קוראת לזה "הכיבוש משחית"! צודקת...
 
קיצור, יותר מדיי דעות שדי סותרות אחת את השנייה מסתובבות לי בראש והוא כבר מתחיל לכאוב לי... איפה האמת? מה צריך לעשות???...
 
(מי שמגיב, מומלץ לחשוב כמה שניות לפני, כי הרבה פעמים אנחנו עונים בספונטניות ויוצאות לנו שטויות, לי אישית זה קורה פווול...)
לא רשעותגפן36

התגוננות, לענ"ד.

אנחנו בגלות סבלנו מזה, אבל לא אנחנו נתנו להם את הסיבה!

הם אלה שהתחילו לרצוח בנו, וכאן זו לא סתם עלילה שאנו מעלילים עליהם.

ואם זה באמת מפריע להם- יש להם לאן לעבור.

21 מדינות שמוכנות לקבל אותם.

 

אי לכך ובהתאם לזאת...

אבל אפשר לעשות את זה קצת יותר מעודן...כנרית על הגג=)

וה- 21 מדינות האלה, לא מוכנות לקבל אותם!!!...

האמת היא שעל אוייב לא מרחמים!!!-משה ר-

וזה לא משנה עם הוא ילד או אישה..

כשעמ"י היה בגלות הוא לא הרג מלא אנשיםברכוש!!!

לא פוצץ אוטובוסים!!!לא דרס בכוונה אנשים ע"י טרקטורים...לא זרם אבנים על חיילים!!!אם הערבים האלה שייכים לעם כזה רע שלא אכפת לו מחיי אדם.אז מה לעשות...חוץ מזה המדינה שלנו היא אחת הרחמניות ואחרי  שחיל ניסה להרים נשק על ערבי שמים אותי בכלא בערך....אז רחמנים או לא רחמנים!!!אפשר לומר שאם לערבים האלה לא היה תענוג לגור פה הם היו עוברים לגור בחו"ל!!!אז מסתבר שהם בכל זאת נשאריםם!!!ולא קצת מלאאא ערבים גרים פה.........מקווה שהייתי מובנת.....קורץ

אם נתייחס לכל נק' בנפרד..vsx

במחילה ממך, כתבתי קודם במשך דקות ארוכות, לפני התגובה הראשונה התחלתי, והכל נמחק  ...

 

#ב-ד-י-ו-ק.

לפני שבועות מס' עמדו כמה חיילים במחסום זמני שהוצב באקראי במרכז.. לפתע התקרבה אליהם מונית.. במהירות.. יותר מידי מהירות..

מי שהספיק זז הצידה, מי שלא - נפצע. המכונית נכנסה במחסום, יצא ממנה מחבל והחל לדקור כל מה שהצליח, החיילים השתלטו עליו והזמינו אמבולנס לנהג המונית המדמם שנמצא במכונית, שאותו דקר המחבל בתחילה והשתלט על המכונית.

מה שמעניין זה שהמחזום רק הוצב שם. לא יכול להיות שהערבי כיוון אליו.

מסתבר שהוא היה בדרכו לאומן 17.. ילדה דתייה אולי לא בדיוק יודעת מה זה אבל זה אחד המועדונים המפורסמים בארץ, מלא באנשים ומוזיקה רועשת.. מי יודע מה היה יכול לקרות..

 

אתה האמת? אני לא מעריצה גדולה של סיפורי "מה היה קורה אילו לא.." אבל דיברתי עם מג"בניק ו.. זה קורה כל הזמן, או לפחות כמה פעמים בחודש..

אף אחד לא מבסוט מזה, אבל הדברים שמוצאים במחסומים..

 

#צודקת. רק שאנחנו לא עושים את זה.

ה"אחים" היקרים שלהם עושים את זה. אלה ששולחים ילד קטן להתפוצץ על חיילים. אלה שמכריחים אותנו להציב מחסומים, לייסר את אחיהם ומראים לנו כמה באמת אכפת להם מהעם שלהם.

 

#צודקת, רק ש.. אני מאוד מקווה שב"שלהם" התכוונת למחבלים, לרוצחים, ולא ל"ערבים". שנאה עיוורת זה אף פעם לא טוב, היא בעצם מה שגורם לזה שזה "לא נגמר" כמו שאמרת..

 

#לא, אנחנו לא.

היהודים בגלות אף פעם לא פוצצו אוטובוסים, לא שחטו ילדים, לא ירו על חיילים.

קסאמים לא שוגרו על ברלין מעולם, גם במצריים העתיקה לא חטפנו מטוסים וגם בממלכתו של אחשוורוש, כשזמם המן הרשע כל מה שעשינו היה להיות "מפוזר ומפורד"..

 

מה הערבים עושים ממש לא דומה מה שלא עשינו לאף אחד.

ולכן מה שאנחנו עושים להם לא דומה למה שעשינו לנו.

 

#אנחנו רחמנים. מאוד.

אנחנו מרחמים על ילדים קטנים בהתנחלויות, על הנשים בבאר שבע. על הזקנים בקרית שמונה.

 

ועכשיו אני פשוט חייבת להוסיך על הביטוי "הכיבוש משחית".

הכיבוש משחית הוא ביטוי שהומצא על ידי השמאל לפני עידן ועידנים.

על פי הביטוי, עם ישראל חי פה על גב הסבל של עם אחר, וכשאנשים גדלים ככה, הם הופכים להיות אנשים רעים.

 

על פי הביטוי, המקור לרוב התכונות הרעות אצלינו הוא ה"כיבוש", והוא דבר נוח להאשים.

 

כי כשמתנחלים הרביצו לערבי שהטריד את אחותם, זה בגלל שהכיבוש משחית.

ואם מתנחל מחזיק בבית נשק, זה בגלל שהכיבוש משחית.

ואם צועקים במשחקים של בית"ר "מוות לערבים" זה בגלל הכיבוש.

ואם ישראלי נדחף בתור, תוכלו תמיד להאשים את הכיבוש..

 

כל זאת עד לפני קצת יותר מעשר שנים, כי בתקופת האינתיפאדה - המשפט הנהדר קיבל עוד משמעות.

הכיבוש לא משחית רק אותנו - כל הטרור הערבי - גם הוא נגרם בגלל הכיבוש.

נכון מאוד.

באנו לארץ וכבשנו אותם ועכשיו אין להם ברירה אלא לפעול בדרכי טרור.

כי אם ערבי זורק אבנים זה בגלל שפגענו בכבודו עם הכיבוש.

ואם ערבי משתלט על שטח זה בגלל שלדעתו השטח בכלל שייך לו היה אצלו לולא הכיבוש.

ואם ערבי יורה על חייל זה בגלל שחיילים מושחתים הרגו את המנהיג שלו [שלגמרי במקרה גם תכנן כמה פיגועים].

ואם ערבי נכנס לבית ושוחט משפחה זה בגלל שדחפנו אותו לפינה, לא הייתה לא ברירה! זה בגללנו! בגלל הכיבוש!

 

המשפט הזה מצדיק במידה מסויימת טרור. משפט כזה אני לא יכולה לשמוע.

על פי המשפט הזה עם ישראל אין זכות לחיות על גבי סבלו של עם אחר, על גב סבל של ילד שאביו נהרג רק בגלל ששיגר רקטות על שדרות.

 

אני אוחזת בידי מכתב ששלום עכשיו פירסמה לאחר הרצח באיתמר.

מסתבר שהדרך היחידה לעצור עוד שפיכות דמים - היא להגיע ל"הסדר מדיני". לתת למחבלים מדינה, שייבנו צבא. אז זה בטח ייגמר.

על פי המכתב, נתניהו חייב להמשיך בהקפאה, כי הגורם לפיגוע הוא הבנייה בהתנחלויות.

הבנת? הם היו מוכרחים לרצוח בגלל הבנייה בהתנחלויות! בעצם הבונים הם הרוצחים!

זה מה שהמשפט הזה אומר...

 

^תגידי את זה למורה שלך..

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4125678,00.html

תודה רבה! עזרת לי!כנרית על הגג=)
אני כמעט נדרסתי במהלך השירות שלי ע"י ערבים-משה ר-

במחסום בהר חברון... ואם הייתי מעיז רק לדרוך את הנשק הייתי אוכל אותה...

זה לא רק כי הם לא שיכים לעם הקדוש שלנוענבל

זה כי הם אויבים שלנו.

הרי לאמריקאים אנחנו לא עושים את זה ולמה? כי הם מדינה ידידותית (נכון שלא באמת אבל בעיקרון)

הערבים הם לא.

כל מה שהם רוצים זה להשמיד אותנו.

את יכולה להגיד זה לא כולם, חלקם אוהבים אותנו.

אבל בשעת מלחמה תראי לי את הערבים שיהיו לצידנו ולא ילחמו בנו וישנאו אותנו.

ואני חושבת שחיים של יהודי שווים את הבדיקות.

בגולה היינו עם נרדף חוץ מזה שמה שאנחנו עושים להם לא משתווה למה שעשו לנו.

כשהם יקבלו את עובדת קיומנו אנחנו נקבל את זה שזה לא מוסרי.

עד אז זה כל מה שיש לנו לעשות ובגלל דעות כמו שאמרת שהם לא אשמים וכו' נהרגו כל כך הרבה אנשים.

לא חסר סיפורים של חילים שריחמו על ילד או על זקן וזה חזר אליהם בהפוכה בזה שבגלל אותו\ה אחד\אחת הם נרצחו.

אנחנו לא עושים את זה מהרגשה שאנחנו הגזע העליון ולא צריך בעולם עוד גזעים נחותים יותר.

אנחנו עושים את זה מהגנה על עצמינו וארצנו!

מקווה שהובנתי

אם יש שאלות, השגות, הערות והארות תמיד אני פה או באישי

 

קצת מורכב כל העסק..~n אני~
אופפס קפץ.. מצד אחד אפשר לומר~n אני~

שהם מסכנים וזה וזה.. ויש מצב שזה באמת נכון.. אבל ת'אמת עדיף שהם יסבלו כמה רגעים..

מאשר שיהיה איזה פיגוע ענק ויהרגו אזרחים..

ויש הרבה ערבים שבאמת לא עושים כלום.. אבל אפחד לא יכול לקחת את הסיכון אם הם באמת כן מתכוונים לעשות..

ולכי תדעי אם לאישה בהריון הבעל שלה לא שם לה בבטן חגורת נפץ..

סתם זרקתי דוגמא.. לא יודעת אם זה באמת מציאותי..

אנחנו לא עושים את זה כי אנחנו נהנים להציק להם..

אנחנו עושים את זה.. כי הם גרמו לזה.. הם עושים פיגועים, הם רוצחים אנשים..

תראי, אפעם לא עוצרים במחסום רוסים, או צרפתים.. עוצרים רק ערבם.. נכון?!

כי הם מסוכנים.. נכון שיש כאלו שלא.. אבל לא לוקחים את הסיכון וזהו!!

בתוא אחד שעמד במחסומיםשלומי20104

דבר ראשון זה שקר!!

זה כימעט לא קורה,(פעם זה היה קורה הרבה יותר היום מהרבה סיבות יש הרבה יותר מודעות לזה) ולכן השאלה כימעט לא מחילה!

זה שאלה ודילמה שקרית שככה מנסים לערער את ביטחוננו ולגרום לנו לחשוב ולהרגיש בצד הרע..

דבר שני זה שכן בודקים אותם בצורה יסודית ילפעמים זה באמת לגרום להם להרגיש לא רצויים(לפני כמה חודשים בג"צ קבע שאסור שיהיו כבישים רק לישראלים מה שגרם לסיכון מאוד גדול בכבישים פנימיים בין ישובים ולכן היתה הוראה לבדוק כל רכב המון זמן בלי שום התעללות אבל יותר זמן בשביל שלא ירצו ליסוע בכבישים האלו)

לסיכום מישהו רצה שנרגיש הרעים ועורך את הקטעים הספצפים ואנחנו לאט ניפול לבורשהוא כרה לנו!

נ.ב. סתם בצורה סטטיסטית לרוב המתעללים זה לא דתיים ולא מתנחלים אלה כאלה שזה בערך הערבי הראשון שהם רואים ולכן מתרגשים..

*בתורשלומי20104אחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך