ולהלן ישיבת ועד האגודה לחפרנות בעב"מ תובב"א, מסר"שמאחורי הקו

בע"ה

טוב, ההיסטוריה היא כזאת- יום אחד החלטנו מוריה (פלספנית) ואני (מוזמנים להסתכל בשם של מי ששלחה תהודעה) להקים אגודה לחפרנות. והשיחה (שהחלטנו לכבד אתכם בקריאה) היא כזאת:

__________________________________________________________________________________
בס"ד
זהו הפרוטוקול הראשון של הישיבה הראשונה של "האגודה למען חפרנות בע"מ".
בנוכחות: יושבת ראש, הגב' מורי'ה אדלר (זאת אני=)...)
מזכ"לית ראשית של האגודה, הגב' שקד.

הנידון: מבחני קבלה לאגודת החפרנות בע"מ.

בדיון, שבוצע בפו' צ"ב ביום יט' אדר ב' ה'תשסח,
(26.03.2008 לטעותם), טענו מס' נוכחות כי הינם ראויות לשאת בתואר "חברות האגודה" ואף מוכנות לשאת בעול תפקיד. אי לכך ובהתאם לזאת, ראיתי לנכון להתקין מבחן, אשר יבחון את תקינותן וכשירותן לאגודה.

הצעתי היא: על כל מועמדת להביא לאחת מהבוחנות עדויות של 3 בנות מהפורום שאומרות שאת חפרנית.
הערות: המועמדת צריכה אך ורק להביא את השמות. במידה והמועמדת מוכרת לאחת מאיתנו ומוחזקת כ"ישרה", נסמוך עליה. במידה ואין לנו כל פרטים מזהיים על המועמדת, נאלץ לבדוק את אמינות השמות.

וכעת, לשאלת השאלות, האם מאשרת את את החלטתי?
__________________________________________________________________________

ההמשך בקרוב מאד. |טוען|

המשך הועידהמאחורי הקו
בעזרתו יתברך
_________________________________________________________
נידון: תגובה. (אלא מה, טשולענט?)
לכבוד: הגב' הנכ' (הכוונה לא לנכה...) מוריה אדלר שליט"א | |, עמיתתי לחבר מושבעי ה "אגודה למען חפרנות בע"מ"

מאת: ס"ט (ביטוי להקטנה עצמית, ע"פ ר' אבשלום קור נ"י...) רפאלי שקד (שזו לא אחותי, אלא אנכי בעצמי).

ונעבור בחדות לגופו של עניין: הנני ,מזכ"לית העמותה, מביעה את הסכמתי המלאה בצירוף חתימת-יד, חותמת המלך, וסלסלית אפיפיות על מנת להדגיש את שמחתי על הקמת האגודה החשובה והחיונית הזו למען נזקקי הרחוב החפרניים המסכנים, וכמו כן הנני מקבלת את ההצעה לדרוש שלושה עדות על-מנת לקבל מצטרפות טירוניות אל אגודתינו הטרייה. ואם כן, הנני מבקשת להוסיף אל רשימת הקריטריונים בקבלת מתנדבות לאגודה עוד שלב למבחן הקבלה- שהמתנדבת שברצונה להצטרף ולסייע הקיום וסיעוד העמותה תיאלץ (בעל כרחה) לכתוב פיסקת חיפרון על מנת שנדע לברר את מידת החפרנות שלה.
(אפשר להוסיף גם לתת זריקה לכל אחת על מנת לבדוק את מידת החפרנות בדם...)

בברכה, ובנפנוף יד (או בשפתך- |מנפנף לשלום| !!)
מזכ"לית העמותה.
_________________________________________________________
המשך 2מאחורי הקו
_________________________________________________________
בס"ד

נידון: טשועלנט, תגובה וסיסמא.

לכב' מזכירתי הכללית (מזכ"לית) של האגודה למען החפרנות בעב"מ, (תרתי משמע: א. בעירבון בלתי מוגבל, (בע"מ זה בעיבון מובל, אנחנו בעיבון בלתי מוגבל), ב. ב"עצם בלתי מזוהה", שכן אנשים חפרנים מכונים לעיתי "מוזרים",ומוזרים- הם בלתי מזוהים.), הג"ב (ס"ט?) (מה הר"ת של ס"ט? ולמה הקטנה עצמית?) שד רפאלי, (כי אנחנו עדיין לא בבי"ס שציך לומר קודם שם משפחה...)
מאת היו"רית (ככה אומרית יו"ר בת?) של האגודה למען החפרנות בעב"מ, (כנ"ל), או בקיצור- האגודה למען החפרנות בעב"מ, פשוט עוד לא מצאתי לזה קיצור.

ונפתח בטשועלנט המוכר והצר, שהרי טשועלנט יכול להוות הנידון, ועל כן הוספתיו לסדר היום, באופן חד פעמי.
ועכשיו להמשך. להוי ידוע לך, חותמת המלך של האגודה עדיין נמצאת אצלי, עקב היותי היו"רית וגם, מקימת האגודה. אני נאלצת כרגע לסתור את דברך, אשר הצעת להוסיף שלב למבחן הקבלה כדברייך, "שהמתנדבת שברצונה להצטרף ולסייע הקיום וסיעוד העמותה תיאלץ (בעל כרחה) לכתוב פיסקת חיפרון על מנת שנדע לברר את מידת החפרנות שלה."
אני אשפץ מעט את השלב, כדי שיוכל להתאים התאמה מלאה לאגודתינו. אני אשנה את המילה הפותחת את השלב, מ"המתנדבת" ל"המועמדת", היות ו"המתנדבת" יוצר אסוטציאציה של תרומה לאגודה, בעוד בסופו של דבר אין הדבר נכון כלל ועיקר, שהרי האגודה תומת לכלל יותר משהיא מקבלת. ועוד, נסיר את ה"בעל כרחה" שהדגשתי בסעיף הקודם, עקב העובדה כי מועמדת שנאלצת לחפור בעל כרחה, מכל מקום לא מתאימה לשאת בתואר "חברת האגודה", והיא תיפסל.
ובנוסף, ככל אגודה המכבדת עצמה, עלינו לחבר המנון, סיסמא המשקפת את מטרתינו וייחודינו, ושאר האידאלים הזורמים בדמינו, וסמל. הסיסמא שאני מבקשת להעלות לדיון כעת, היא "בצלבא וחפרנות", הלא החפרנות כבר אומרת את כל מטרות האגודה, וניתן לפרטם על גיליון קלף שלם, אך לא זה המקום, ובצלב"א, הלא הוא סיסמת אריאל, משקף את אידאלינו האריאלניקים ושאר השקפת חיינו, כשהשילוב ביניהם יוצר את האמירה שכל האגודה תפעל על פי רוח תורה ועקרונות היהדות, בהסתמך על חוקי אריאל, מה שאומר שהאגודה תהיה נפרדת לחלוטין, או, למוטב, לבנות בלבד.

עד כאן להיום,
בברכת "בצלב"א וחפרנות", הלא היא סיסמת האגודה החדשה שממתינה לאישורך, ואם תרצי, ניתן גם בשפתי, |מצלב"א וחופר| (מצפה לבניין אריאל וחופר),
מורי'ה אדלר, יו"ר.
_________________________________________________________
המשך 3 (אני מקווה שאנלא מציפה...)מאחורי הקו
_________________________________________________________
בע"ה ית'

הנידון: צימעס* (*גזר ביידש), הסכמה, שינוי קטן, ועוד הרבה חפירות.

ממען אל הגברת הנכבדה (והחפרנית) אדלר מוריה (חשבתי שאת בחדר מחשבים!!), יור"ית (מה חשבת, יו"ריה?? אז מה אם זה מתחרז עם מוריה!!) האגודה למען החפרנות בעב"מ (אימצתי!!- |מאמץ|),
המכתב התקבל מאת: ס"ט (ובקשר לס"ט- תשאלי את אבשלום קור!! אני לא זוכרת |לא זוכר| )
רפאלי שקד, מזכ"לית האגודה למען החפרנות בעב"מ |עב"מ|,

שלום וברכה (הורי משפ' כהן?)
קודם כל ולפני הכל- טשולענט יכול להוות נידון בעיקר בשבת, ולכן הנידון ייהפך לסלט "צימעס" כדברי האשכנזים (שלומות וברכות!), שאותו ניתן להכין ולאכול (בתיאבון.. תיזהרי לא להירעל) ב"ה בכל ימות השבוע.
לגבי חותמת המלך: היא לא נמצאת אצלך, היא כרגע אצל ידידינו מחבר מושבעי האגודה לחפרנות "אחשוורוש" המולך מהודו ועד זימבבואה הלא היא כוש.
מתוקף היותך מקימת (ומקיימת) האגודה, הנך מתבקשת להסכית ולהאזין למספר שינויים שברצוני לערוך בהחלטותייך הנכבדות ואף לשקולן. זה ילך כך:
במכתבך הזכרת שאלו המעוניינות להצטרף לאגודה ייקראו "מועמדות" ולא "מתנדבות". הנני חולקת על דעתך, שהרי האגודה שלנו זקוקה בדחיפות לנדבות!! |נתקע על פרטים לא חשובים|
ועכשיו, בהקשר לסעיף ב' שלך- הריני נותנת את הסכמתי.

בנוגע לסיסמא שהצעת- "בצלב"א ובחפרנות" אני חוששת שאיאלץ לפסול את חלקה הראשון כי כידוע לי אין כל קשר לתנועת הנוער "אריאל". אבל אם את מתעקשת, בכבוד.
ובנוגע להמנון האגודה (אגודה\עמותה)- על זה נצטרך לשבת עם כל חברות האגודה
ש(אם יתחשק לנו ואם הן יעברו את המבחנים)תתקבלנה|בע| או במילים אחרות- לפתוח שירשור ב"צעיר בראש=)".
כמו כן, העלת במכתבך את הצורך לבחור סמל לאגודה. בראשי הדל והרופס עלה רעיון שסמל האגודה יהיה מיקרופייל בפעולה, שכן מיקרופייל זהו המכשיר (וואחד מכשיר זה..) האולטימטיבי לחפירות ולכריית בורות באדמה על מנת להציב יסודות (לא קשור). האם לך יש רעיון??
בוודאישתהא האגודה נפרדת! מוטב כך. אם יהיה ביקוש מצד אלו שאינם בנות (ל"ע) ניאלץ למנות כמה מחברי העמותה שיטפלו בהם על מנת שתהא העמותה נפרדת לחלוטין כמאמרך.
|חופר ככל יכלתו|

והרי- הצעה שלי לסמל: - מיקרופייל במצב עבודה, שכמובן ניתן להוסיף על גבי התמונה את סיסמת אגודתינו הטרייה בתוכנת העבודה המודרנית שנקראת "פוטושופ", רק תציעי סיסימא חדשה..

עד כאן גם למחר,
בברכת, "צריך סיסמא חדשה לאגודה שתוכל לצרף גם לא אריאלניקים כמוני" ויום מדהים וחפרני, או בתירגום לשפתך: |מברך ליום מדהים וחפרני|
ס"ט <אבשלום קור> רפאלי שקד <חמ"ש>, מזכ"לית.
_________________________________________________________
טוב, אם אתם רוצים המשך אז תגידו כדי שאני לא אציף..מאחורי הקו
הצפת. |נפעם|תפוזה 1
אני רוצה המשך... =) =) =)... |חופר| תפוזה-פלספנית
בס"ד
מה כ"כ מפעים? אאל"ט עידכנתי אותך במהלך החפירות... =)
לא כ"כ עדכנת אותי וגם אין צורך. תודה.תפוזה 1
לבחורות העלובותהרב אמזלג
הריני לציין לבחורות, אשר ענוונותן וגודל רו המעלות הטובות הטמון בבנות ישראל, אינו טבוע בהם, ואין שמץ של זיקה למידותיהן הטובות של בנות ישראל הצדקניות.
בדיחותיכם חסרות השחר וחסרות התכלית אינם מתאימות ואינן מכובדות, והנני כותב את אגרת זו בכעס ובפעימת חושים, כתגובה למאמר הלצים הזה, ועל זה נאמר ובמושב לצים לא ישב, וטוב שאין אני צריך להיות במחיצתכן, ועל מאמרכן יתקיים מה שאמרתן, ישועות ונקמות שלכך מגיע לכם, ותזכו לרפואת הנפש ולרפואת הגוף, ותזכו לתקן את נשמותיכן הפגומות, ובאם תתקנו את פגימותיכן, יתקיימו בכן כל מילי דמיטב. ואם לא, הבוחר בעמו ישראל באהבה, יטביע אתכם במצולות כמו אבן.

הרב יוסי אמזלג

ראש ישיבת אור טובע.

לכבוד כבוד הרב (רבעל'ך) יוסף אמזלג יבדל"א.מאחורי הקו
בעזרתו יתברך.

הרייני לפנות אל כבוד הרב (הרפורמי?), אשר גאוותו ניכרת בתגובתו אלינו, בנות ישראל, ולציין שבדיחותיו התפלות אינן לרוח הרוח, ומעניין שרוח יכולה להיקרא גם "הבל" לעיתים, הרי כל מה שאמרת הינו להבל.
ברצוני אף לתקן את כבוד הרב בתואנה ש"הנני כותב אגרת זו בכעס ובפעימת חושים" איננה נכונה כלל- שכן כתב הרב איגרת זו בציניות ובחוסר טאקט משווע.
וכן מאחלת הנני בשם חברותיי בנות ישראל החסודות ובשמי רוב ברכות, או ע"פ מרן הרב הקדוש רבינו ארז משה דורון- "שמיים בהירים מרגיעים כל לב" או (להבדיל אא"ה) ע"פ גויה חסידת אומות העולם ג'יי קיי רולינג (יש"ו?) "קרושיו" (וזאת אחרי שחפרו לי על זה הרבה), והבורא ישלח לך את אשר מגיע לך על איגרת חסרת טאקט זו במהרה בימינו אמיין כן יהי רצון,

מזכ"ל (מזכירה כללית, טלפון מ' 04534905434434) האגודה למען חפרנות בעב"מ,

ישועות ונקמות.
להרב, שאין כלל לכנותו רב,פלספנית
בס"ד

על שם הלך דיבורו ועצם מחשבתו, ואין בזאת מקום להקדמת ה"רוב שלומות" או "השלום והברכה".
אם ננתח לאלפית השניה את מאמריך, אף שלא לכך היתה כוונתך, ככל הנראה, אתה בעצם אמרת כי מה שטמון- זתומרת, מוחבא, אצל בנות ישראל, לא טבוע בנו= לא נאבד אצלינו, שזה משמעו כי אנו ענוות מכל ומעלותינו הטובות בל ישוערו. חן חן לך, אך אין זאת האמת, רחוקות אנו ממעלתן המוגמרת של צדיקות ישראל הקדושות, אחרי שעבדו על עצמן די.
מכיוון שלא התבדחנו, ממילא אין צורך בכל שחר או תכלית, ואין יכולת להתאים ולהתכבד, מכיוון שבדיחותינו לא קיימות כלל ועיקר.
ואינך יודע, האדון המכנה עצמו "רב", כי כעס הינה אחת מהמידות המגונות ביותר, וכי לא חבל למצות תכונה זו על דברי הבל שכאלו?
"אור טובע", שם זה יאה לישיבה שאתה בראשותה.
כל טוב.
לכבוד הרבנית המהוללה, פלספנית תליט"אמ.מ.י.ר
אתחיל בכך, שיש לאסור באופן מוחלט את פעילותכם, שהרי חופרות אתן, ואין זה מן הראוי לבנות ישראל כשרות כמוכן, ישתבח שמו. אמנם נאמר שתשעה קבין שיחה ירדו לעולם, ותשעה מהם לקחו הנשים, אבל אין מדובר בדיבורי חפרנות אלא בדיבורים נעלים יותר, אפילו כמו לשוחח עם חברתך שקד, בנוגע למתכונים להכנת ארוחת ערב לבעל העייף החוזר בעת ערב (כמובא בספר שערי מוסר לרבי אליה הכהן מאיזמיר זצ"ל [וזה היה ברצינות]).
לכן, מן הראוי לומר בפה מלא, ולפרסם זאת בפאשקווילים, אף באולפנה הקדושה והטהורה והמהוללה על שם הרב בהר"ן, שלא נשמע כדבר הזה במחוזותינו להשתמש שלא כהוגן בתשעה קבין הללו.
ובזה מצטרף אני לדברי הרב אמזלג, הרב המהולל.

אך גם דוחה אני את דבריו - הכיצד מעיז אתה לומר כך על בנות ישראל הכשרות? כלאה, שרה, רחל ולאה. ואפילו אם הן סוברות בעצמן ש"רחוקות אנו ממעלתן המוגמרת של צדיקות ישראל הקדושות, אחרי שעבדו על עצמן די", מכל מקום יש בהן בוודאי מידות טובות, מתלמידותיו של אברהם אבינו. וכולנו מצפים "אימתי יגיעו מעשינו למעשי אברהם יצחק ויעקב", אך יש בנו ברוך הוא וברוך שמו דברים טובים, ואין להתעלם מהם.
הכיצד רשמת כדברים הללו?

והנני להליץ יושר על דברי הרב אמזלג, שהוא לא באמת כעס, אלא הראה פנים כועסות בשביל חינוך בנות ישראל היקרות, כמו שאמר רבי יהודה הנשיא, שהרב צריך לקיים את "זרוק מרה בתלמידים!".

ובעד ישיבתו הק', הריני גם להליץ יושר - שהתכוון הרב אמזלג יקירנו, בשם הישיבה "אור טובע", שמרוב שהיא מלאה אורה, האור כבר טובע.

בברכת חג מצות שמח. וידוע שצריך לסיים בדבר הלכה, ואם כן נאמר הלכה הנצרכת לנו מאוד, וחובה לחזקה ביתר שאת - אסור לאכול תמנון.
לכבוד האדון המכונה "מ.מ.י.ר", ויש לשערפלספנית
בס"ד
שאלו ראשי-תיבות של שמו או של קומץ מילים אחר, השלום והברכה.

אענה על פי סדר דבריך.
ובכן, בכותרת. אני אישית אינני רבנית, ועל כן אין כל צורך לכנותי בתואר-כבוד זה. ניתן לפנות אלי כ"פלספנית", וזה עדיף אפילו מאשר בשמי הפרטי.
וכעת לתוכן הדברים. בתחילה אמרת, כי תשעת קבי-השיחה שנטלו הנשים, נועדו לדברים נעלים יותר מהחפרנות, וכן נתת דוגמא.
למען הסדר הטוב, חשוב לציין כי דיבורי-חפרנות אלו, המכונים בלשוני- פלספנויות, מעלתן גדולה בהרבה מהעברת מתכונים. התסכים איתי כי כאשר הנני, ושכמותי, יורדות לעומק כל דבר, ולו דבר שטותי במיוחד- ישנה אפשרות שיתגלה להן דבר חשוב, הברקה של רגע, וגם אם לא- הרי שיכלה וחושיה מתחדדים, וכאשר יקלעו בעתיד הרחוק או הרחוק יותר או אפילו הרחוק פחות, מיד יוכלו להשתתף בו כאחד האדם, כיוון ששיכלם הורגל לרדת לעומק הדבר.

ובאשר להלצתך השניה על המשתמש המכנה עצמו "הרב אמזלג". אתם הגברים שביננו, ואתם אלו שצריכים לדעת כי רבותינו אמרו "אחרי המעשים נמשכים הלבבות". אם האדם, אף שאינו שמח, יחיך- לאחר זמן מה יתמלא ליבו בשמחה. כמו כן, האדם המראה פנים כועסות- ניתן לשער כי מתוך כך עלול הוא ח"ו, ליפול בעמק הכעס. ואמנם, יפה ציטטת, אך- בתלמידים- ואני אינני תלמידתו, מרה- ולא כעס.

ובאשר לשם הישיבה. בוודאי ראית אי פעם ים, ואם לא- בריכה, או כל מאגר מים גדול דיו. האם ניתן לומר, כי המים טבעו? שהרי, ישנם מים הנמצאים בתחתית מאגר-המים, וניתן לטעות ולומר כי אותם מים טבעו בתוך המים האחרים.
כן גם האור. אור אינו יכול לטבוע בתוך אור.
וחוץ מזה, במקומות קדושים מספיק- יש די מקום, לכל האור. ועם כל טיפה נוספת של אור- מתרחב ומתגדל המקום הכלת האור. ועל כן, אין כל מקום לתירוץ אשר נתת, ושאלתי נותרת בעינה.
ובכל אופן, אשרייך על הרצון לדון לכף זכות, גם אם זה לא תמיד מצליח.

מועדים לשמחה, והמשך חיים טובים.
ניכר מדבריך שאתה לא סובל מחוסר שפיות אלא נהנה ממנהאנונימי (פותח)אחרונה
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך