**לכל הצדיקים שבאים להתנדבות - שאלה חשובה!***חזרזיר*

לאחר יצירת הקשר עם הבי"ח, יש שתי אפשרויות - 

לעשות את ההתנדבות עם הילדים המותקים האלו:

ביום ראשון-יא תשרי בין השעות 6:30- 7:30

או  ביום שני -יב תשרי  בין השעות 5:00-6:00

 

שכל אחד יכתוב מתי הוא יגיע, מי שיכול להתגמש על יום ראשון זה מצויין.

כי בשני יש מסע לבנ"ע אז זה כבר סוגר אופציות ו...ממש ממש חבל

אגב, למי שיש כלי נגינה - שיגיד

ומי שמביא חברים, בני דודים וכ'ו... שגם יגיד לנו.

יישר כח ותודה רבה, צדיקים!

שווה את כל המאמץ בשביל החיוכים המתוקים שאנחנו הולכים לראות שם

אין עליכם, שפיצים!

אגב, אני צריכה להחזיר תשובה לבי"ח עד יום רביעי, אז....הבנתם? מצויין!

לכל שאלה, פריקה, הערה והארה מישי' מאפושו' ו*חזרזיר*

והנה התשובה החשובה=]=]=]בל"חית

יום ראשון זה חנוק בשעות האלו, אבל אני אגיע בעז"ה!!

כי בשני המסע...

ואנשים, באמת עדיף שכולכם תתגמשו על יום ראשון, כי בנ"ע לא רוצים להיות מקופחים! טוב?...יופי, תודה!

 

כלי נגינה - כן! יש גיטרה!

 

אשריכם צדיקים!!! דוס

ראשון ראשון ראשון!!!!סתם אחת
אממ.. נראלי זה בסדר ביום ראשון.. וגם שני..נדנדה כתומה.
קפיצה! מעוללה! מחכה לעוד תשובות..):*חזרזיר*
ראשון!כנרית על הגג=)

אבל רק שעה? אי אפשר יותר?...

יש לי כלי נגינה, אבל לא נראלי מתאים ולא נראלי שאביא אותו...

 

ונשמות- אין עליכם! אתם השפיצים פה!!!

אין לי בעיה בראשון, למען חברי לתו"ע!בת-ישראל-וציון

וכלי נגינה- חלילית, אבל אני כבר לא בכושר, אז עדיף שלא... ותוף מרים, שאין לי בעיה להביא!

וטובי, ראשית, תתחדשי על החתימה, היא יפה. שנית, הגבת כבר בט'קועים לגבי המפגש??

אני לא בטוחה אם אני יוכל לבוא...Pumpin blood

צריך להודיע מראש או משו? כי אני ידע רק בדקה התשעים.... אם אני יוכל אז בראשון....

עדיף מראש, שנדע מי ומה פחות או יותר..מישי' מאפושו'

אבל זה לא הרשמה... נשמח לראות אתכם בכל מקרה...

כנרית- תביאי.. למה לא?? חחחח...

ראשוןמשקפופרית

הכי עדיף לי מבחינת השעות

אל דאגה! אני ל-א אביא!!! כנרית על הגג=)
נראה לי שאני בא ואם כן אז עדיף ראשון שואף לאור
יום ראשון, שני אני במסע... ויש לי גיטרה דניאלה .ד.


וואווו....יאללה אנשים!!! =]בל"חית

יום ראשון - פעם ראשונה...

יום ראשון - פעם שניה...

יום ראשון - פעם שלישית.!!!

נמכר!!!

נמכר?? חזרזיר..? מישי' מאפושו'?

יאללה הלוואי ראשון בעז"ה

 

קדימה אנשים...החסד הראשון אחרי יום כיפור!!!

אשריכם...

יום ראישון יום ראישוןידיד
לא משנה לי איזה יום.סבתא רוחלה

ואולי אני מביאה חברה.

בשורות טובות.

אולי נתחיל להתנדב בהחתמותalezish

בקרית משה-גב"ש תדברו עם לכ הזמן שמח

צעירי האחוד הלאומי היו אמורים לבוא ובאנו להסביר להם מה עושים והם הבריזו החוצפנים

ישלי שאלה-חמודית

איך מגיעים מהתחנה המרכזית לבית חולים הזה?

 

יכוליות שאני אבוא.. לומשנה לי באיזה יום!!

יופי!! אז לכל אלו שלא משנה להם....בל"חית

תחשיבו את זה  -  יום ראשון!

 

ו..חמודית - פעם קודמת, המתנדבים הצדיקים מהערוץ נפגשו בתחנה המרכזית ונסעו לבית החולים יחדיו!

נראה לי שזה יהיה כך גם הפעם...

ואם עדיין לא ריציתי אותך..את יכולה לשאול את מישי' מאפושו' או את חזרזיר!

אם אני אבוא עדיף ראשון..דברי שיר.
צדיקים!איזה שפיצים אתם!*חזרזיר*

טוב, אז יום ראשון נקבע ברב גדול של קולות!

אז בע"ה ההתנדבות תהיה ביום ראשון בשעות 6:30-7:30

פרטים על זמן המפגש בתחנה מרכזית, הפעילות בפירוט, ורשימה מסודרת מי מגיע בע"ה ב-קרוב! [גג מחר בע"ה]

ואי, פשוט כל הכבוד לכולם!

אההדי"מ

אתם מוזמנים להצטרף אלינו אר"מ ובאמת כדאי שתפנו ל"כל הזמן שמח"

)^*$*#---- והינה זה.. הדבר האמיתי!!! בעזה"י---&^%^מישי' מאפושו'

אזז... ב"ה פרטים סגורים.

תאריך: יום ראשון י"א תשרי

שעה: נפגשים 17:40 בתחנה מרכזית [בקומה של הרציפים. ברחבת ירידים. מול רציף 16. ליד ההוט דוג {לא ליד הפיצה הט... בצד השני...} עולים ופונים לצד של הנסיעות לבני ברק {ולא לכיוון הבית כנסת והדברי שיר החדש}]

ניסע ביחד לבי"ח [באוטובוס בתוך העיר..] ובעז"ה ב18:30 מתחילים...

 

ניכנס, "נעשה שמייח" שירים, נגינה וכו'.. נכין לילדים [ולנו.. ] כתרים עם השמות...

אח"כ סבב של "אני אוהב/ת את..."  לכולנו יש אנשים שאנחנו אוהבים. ולפעמים אנחנו רוצים לעשות להם משו' קטן וטוב.. אזזז...

מכינים כרטיסי ברכה!

בהתאם לזמנים ולזרימה- שוב עוד קצת שירים וניגונים...

עד 19:30
מכאן והלאה- לא קשור להתנדבות.. תלויי בנו ובזרימה..

 

מי שיכול לבוא- נשמח אם תעדכנו אותי או את *חזרזיר*, גם אם אתם מביאים חברים.. [ההתנדבות מגיל 14, נכניס גם 13....]

בנים!! במיוחד אתם... תשתדלו להביא איזה חבר או שניים.. כי אם לא יהיו עוד בנים כנראה שנאלץ לוותר על הנוכחות שלכם... וחבל!

 

מי שיכול להביא כלי נגינה נשמח להתעדכן!!

 

בעז"ה נעשה ונצליח!!

גמר חתימה טובה לנו ולכל עמ"י!!!

קפיצצ..נדנדה כתומה.

כוווולם באים..

אה, ושכחתי.. אני באה כמובן..נדנדה כתומה.
אני באה ובע"ה גם חברה שלי (לא מפה) ! כנרית על הגג=)

אשריכם ישראל!

בלנ"ד מגיע.תקוע בתקוע
יש!!! |מאושר| |מרגיש מנצח| בל"חית

 

וצריך גיטרה? מישהו ירצה לנגן עליה?

כי אני אתבייש....לשון אדומה  (אני עוד צריכה לעבוד על זה...)

אני כנראה באה...!מתנחלת לעד
אני מתכוונת לבוא..מתנחלת לעד
בעז״ה!! אני מקווה לפחות...
מעולה!*חזרזיר*

עדכון נוסף, יכול להיות שנוסיף משהו לפעילות ונקדים את הפעילות בחצי שעה. נודיע בע"ה מחר.

אבל קחו את זה בחשבון.

יישר כח עצום!

מתי זה בכלל י'ב תשרי? חחח....1

וואלה... לויודע אם אני יבוא.. אני יראה.. הכלללל בנות...חחח אין קצת בנים?

תבוא ותציל אותי!תקוע בתקוע
אם תבוא אולי יהיו!!!כנרית על הגג=)

כל הבנים אומרים- "הכל בנות! אני לא בא..."

אז יאללה! דיי ליבשנות!!!

עזובב לא נראלי.......1
שכוייח!!חמודית

אני שוקלת אם לבוא או לא.. אולי אני אבוא עם חברה...

אני באידיד
מקפיצה... אני באה יבוא! יום ראשון זה אחלה!=)יובל!!=)
מקנדנדה כתומה.

פיצה!!

 

מי עודלא נרשם??

 

כווולם באיםם...

מה פיצה?....1

חחחחחחח כל פעם אחרי הסיבו"ש או התנדבות היינו עולים לפיצה שם חחח טובי.. עלאק זולההה

חה... תחבר את ה"מק" ואת ה"פיצה"...כנרית על הגג=)

ומה יוצא? מקפיצה!!! אנא ערף למה היא כתבה את זה בשתי שורות...

^^^ חחחעע רק בזכותך הבנתיט!הראחרונה
..גיימס פוטר
הסיבה שכמעט ריק בחצי מהפורומים פה זה כי הייתי בתקופת הקורונה שפשוט היה פה מפוצץ ועכשיו זה רגיל? 
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה

זה ירד מאדד (ברוך ה'..)

כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
והפעילות בפורומים ירדה משמעותית 
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה

אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה

מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️

ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭

אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
כעעען כען
למה אתם חיים?מעייןאהבה

מה הסיבות שלכם בחיים?

חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד

בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.

ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.

בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי

אני חיהניגון♥️
כדי לעשות טוב לעולם ולאנשים ואני מאמינה שכל אחד יכול להפוך את העולם למקום יותר טוב ושמח ואוהב ♥️ וגם לעבוד את ה' שזה הכל בסוף
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא

לא יודע.

מבררים את זה, מחפשים את זה

הלוואי וידעתי

אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
מהחיים, לחיות טוב, באושר, בשמחה, בסיפוק, ולדאוג לעתיד שלנו כאן 
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה

כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...

ככה עד שיבוא המשיח....

יש אנשים!הרשפון הנודד

הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות

למישהו יש הדרן?איידן

יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת 

יש למישהו דרך לעזור לי?

בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)

אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד

למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט

או סרטים אחרים 

יש פה אנשים ערים?מעייןאהבה
תמיד...אנא בכחאחרונה

אולי יעניין אותך