עונש מוות - בעד או נגד?חסיד ה'

לדעתכם עונה מוות צריך להיות בארץ?

 

---

 

דעתי האישית היא שצריך להיות עונש מוות,

תחשבו על זה רגע רוצח הורג מישהו למוות, ולמישהו הזה יש בנים ואחים ואפילו הורים...

הרוצח הזה הרג משפחה שלמה!! לא איש אחד אלא משפחה שלמה!!!

 

כמובן שצריכים להיות חוקים נוקשים בקשר לכל הדבר הזה,

אבל לדעתי זה צריך להיות קיים, ובואו נסתכל על המקרה האחרון שקרה לנו,

משפחת פוגל - זעזוע שלםםםם!!! הרוצח הרג ילד קטן שלא הספיק להנות מהעולם הזה!!!

לאיש הזה היה מגיע עונש מוות חמור!!

 

ובמקום עונש, הוא יושב בכלא ישראל, על כורסא אוכל פוקפורן בזמן צפייה בסרט של ברוס וויליס!.

 

 

----

 

מה דעתכם?

כן! ולא צריך להוסיף עוד אחריך.שיראל.
עונש מוות=>הסנה-בוער

= אין לאדם הזה שום, שום נקודה כלשהי של טוב.

איזו אמירה נוראית, בתור אנשים מאמינים שיודעים שהאדם נברא בצלם אלוקים.

 

מתי עוברים הקווים האדומים? בשביל זה יש לנו חוקים בתורה וכו'.

אבל גם שם, בד"כ לא הוציאו לפועל את העונש מוות.

(בי"ד שמוציאה להורג פעם ב70 שנה- היא בי"ד ממש חריגה ומסתכלים עליה ממש לא טוב.)

 

 

לא הבנתי את הקשר לבי"ד-משה ר-

מדובר פה במחבל ארור שצרי להרוג אותו...

ברור שזה שונה כשמדובר בגוי.הסנה-בוער

אבל ברור לך שא"א לכונן במדינה עונש מוות רק לגויים, כן?

אם נותנים לזה פתח זה יכלול את כולם.

לא מחייב כמו שיש חוק לעשיית-משה ר-

דין בנאצים ובעוזריהם אפשר לעשות חוק  לעשיית דין במחבלים ושולחיהם

הריני להזכיר:"כל המרחם על אכזרים- סןפו להתאכזר עלמישהי=)

רחמנים."-  אם לא עושים עונש מוות לר-ו-צ-ח זה פשע.להרוגים, לנרצחים, לנטבחים..."נקום לעיננו נקמת דם עבדיך השפוך"!!!!!!!

הפס' הזה פונה לקב"ה, לא?בת של מלך.אחרונה

שהוא ינקום, שהוא יעשה!

לא אנחנו. 

בטח שצריך להיות גם בארץ!....1

אם נגיד מישו(לא יהודי) רצח מישו... למה שלא יעשו לו מיתה?

ברור שהואצריך למותידיד
ברורידיד
מה שנכון נכון....1
ממ, אם זה לא יכלול את כולם- תחשבו איךניגונים

שאר מדינות יצאו נגדנו.

 

יהודי רוצח- כלא.

ערבי רוצח- מוות.

 

אני בעיקרון חושבת שיש מקום לעונש מוות לכל המחבלים. אבל וואי, אני אפילו לא רוצה לחשוב על איך יחגגו עלינו בתקשורת העולמית. 

ניגונים.. גם ככה כבר חוגגים עלינו.......1
ניגונים,סתם אחת

הגיע הזמן שנפסיק לחשוב מה יחשבו עלינו לפני כל פיפס שאנחנו עושים,

בין אם נחליט שיהיה עונש מוות ובין אם לא- שונאים אותנו!... אז מה אכפת לנו מעוד כמה כתבות ב "ניו יורק טיימס"?

 

עונש מוות !!!!!!

ניגונים.. שיצאו למי אכפת מהם?!~n אני~
לא צריך, חובה!מרדכי

כול עוד ישראל לא מראה יד תקיפה לכול מחבל שרוצח בין אם משפחה בין אם על אדם יחיד, אז המחבלים ימשיכו לעשות פיגועים.

אבל מכיוון שהתנאים של המחבלים, זה כמו מלון 5 כוכבים, אז למה שיהיה אכפת להם לרצוח? הם רק נהנים מי זה...

ולכן עונש מוות זה חובה!

נגד.. ממש אבל.בת של מלך.

מי אנחנו, בשר ודם, שנעשה את החשבונות של רבש"ע מי יחיה ומי ימות?

נכון שזה מזעזע לראות את כל הרציחות. נכון שבא לנו פשוט לקום ולרצוח את הבן אדם.

אבל, זה לא התפקיד שלנו. תזכרו שיש העולם הבא, ותסמכו על הקב"ה שהוא כבר יסגור עם הרוצחים ימח שמם את החשבון.

 

עוד עניין- העניין של מדינת ישראל, שזו מדינה יהודית. יהודים, רחמנים. להחזיר באלימות על אלימות..?

זה לא אנחנו.

בדיוק בגלל זה אנחנו לא מפציצים את כל עזה כמו שמבחינתם הם יפציצו את כל ת"א. 

 

בת של מלך זה מאד מקומם מה שאת אומרת-משה ר-

מה זאת אומרת מי אנחנו שנשפוט? מאיפה הבאת את זה שצריך לחכות שה' ישפוט אותם??

צריך לתת להם עונש מוות ביסורים והם יענשו גם אחרי המוות זה לא סותר...

אין רחמים כלפי אוייב תביני את זה!!

מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים..

^^^ אין רחמים על רוצחים. בטח לא רוצחים לא יהודים.שיראל.
"לחכות שה' ישפוט אותם"..בת של מלך.

אני לא חושבת שאני (או כל שופט אחר במצב היום, עם הרבה הרבה כבוד כלפיהם!) יכולה להחליט מי יחיה ומי ימות.

אם היה בית דין בימינו- אז אולי. ואם אני זוכרת נכון (ולא בטוח שאני זוכרת נכון), גם מיתות בית דין לא היו מרובות כ"כ.. כן, אנחנו לא מקבלי ההחלטות, מי ששם למעלה- הוא הקובע. מי אתה שתקבע לחיים או למוות של בנ"א, אכזרי ככל שיהיה? 

מה שהמחבלים עושים- מזוויע. לא יעלה על הדעת, וברור שאני לא מרחמת על אכזריים ובטח שלא מתאכזרת על רחמנים ב"ה. 

ברור שאם המחבלים יפציצו את ת"א נחזיר להם. אבל זה לא מה שאמרתי..

אמרתי שאם המצב היה הפוך, אנחנו היינו מחוקים ממזמן. אבל אנחנו פשוט לא עם כזה. 

 

בת של מלךענבל

אם יפציצו את כל תל אביב נראה לך שהממשלה לא תפציץ את עזה?!

עופרת יצוקה- תגובה לירי הקסאמים וכל שאר המרעים הבישין (בנסוף ניסיון לגילוי מיקומו של גלעד שליט אבל זה לא רלונטי כרגע)

את חושבת שעופרת יצוקה לא הייתה צריכה להיות?

 

לא זה לא התפקיד שלנו זה כן התפקיד של בית הדין!

ועוןבדה שגם סנהדריןם למרות כל השבעים שנה וכו' הייתה מוציאה להורג

אבל כמדומני שלא היו אז כל כך הרבה רציחות אכזריות וכמדומני שמדובר שם על יהודים.

 

נכון זה לא ממש הגיוני לעשות חוק לגויים וחוק לנו אבל נראה לי מו שמישהו פה אמר שחוק למחבלים ושולחיהם זה הגיוני מאוד!

מדובר שם על יהודים,בת של מלך.

ולפי מה שאני יודעת, סנהדרין ועונש מיתה זה מצב של עם ישראל שלם, זה מצב של ימות המשיח, לא כמו היום. כשרבו הרוצחים כבר לא היה סנהדרין.. בדיוק כמו שהיום אין.

 

מלחמה זו מלחמה, וברור שמי שבא להרוג אותך- תהרוג אותו.

אבל להתחיל להרוג את כל המחבלים.. מצד אחד אני בעד, מצד שני- זה צורם לי. מרגיש לי כאילו זה לא המקום שלי לבצע את הההחלטות האלה. 

כן אבל רק לערביםירינוש
מה זה למי אכפת מהם, צריך להיות הגיוניים.ניגונים

להבין שאם אנחנו רוצים שאמריקה לא תפתח עלינו מלחמה מיותרת- אז צריך להיות חכמים, ולדעת איזה החלטות לקחת.

 

אני בעד הורדת התנאים למינימום, אבל ממש. 

חס וחלילה!!! זה לא ילך פה!!!כנרית על הגג=)

כל עוד המדינה שלנו שופטת לא על ידי בית דין, ולא לפי התורה, זה יכול להיותת מאוד מאוד מסוכן!!!

קודם כל, הרבה מאוד פעמים אי אפשר להוכיח באלף אחוז את הפשע, ככה שיש יותר מדיי סיכוים שיוציאו להורג חף מפשע חס וחלילה...

דבר שני, לפי העובדות בשטח, המדינה שלנו לא הולכת לפי החוק יותר מדיי... ברגע שיגידו שקיים כזה דבר עונש מוות, כבר אי אפשר לסמוך על אף אחד!!! הערבים- יינצלו, ומי שהממשלה לא כ"כ מחבבת ימצא את עצמו חס וחלילה בסיטואציה נוראית כזאת!!! מספיק שופט אחד גזעני או שונא חברה כלשהיא וכבר ההרג משתולל בזוועתיות!!!

 

אבל הלכת על שני קצוות שונים! בין מוות לבית מלון נמצא גם בית כלא נורמלי, שאפשר לומר שלא הכי נעים להיות בו... עם תנאים לפי עוצמת הפשע!!! שמישהו שהרג בכוונה אדם למשל, יישב בתא חשוך אם מינימום אוכל הכרחי!!! לא יוציא תואר וישחק שש בש על ספות כל היום!!!!! (ועוד יעשה שביתת רעב...?)

צריך עונש מוות אפילו רק כדיתפוזית

לתת תחושה של פחד לכל הרוצחים למניהם ....

אני בעד.אברהם איתן

במקרים מסוימים , כמו רצח מישפחות שלמות,אין ברירה. אם לא כך הם ימשיכו.

הרי מה איכפת להם אם הם מקבלים מעמד של קדושים במגזר שלהם, ותנאים של חמש כוכבים בבית הסוהר?

אבל אתם חושבים רק על הערבים!!!כנרית על הגג=)

אני אתן לכם סיטואציה לדוגמא:

מוצאים ליד מקום יהודי ילד ערבי מת עם סכין בגב, ולידו מונח פתק "שנפל בטעות" ובו כתוב משהו עם פרטים כלשהם שדרכם אפשר למצוא את "הרוצח"!

המשטרה מוצאת את הפתק, תופסת את ה"רוצח" שכמובן מתברר שזה מתנחל דתי עם זקן ופיאות, אין שום הוכחות שזה לא הוא, לעומת ההוכחה הניצחת שזה כן הוא!!!

מה לעשות? חוק הוא חוק! אין מה לעשות? חייבים עונש מוות כמו שהחלטנו!!!

 

את הסיפור הזה המצאתי! אבל הוא לא רחוק בכלל מהמציאות!!! עלילות דם, זוכרים???

 

חוץ מזה, הצדק של היום הוא לא דווקא צדק! אנחנו לא יכוליםפ לדעת כלום בוודאות! במיוחד לא כשמערכת המשפט לא הולכת לפי דין תורה!!!

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך