יש דבר כזה דתי לייט?נו"ש
כןן ברור שיש!!!תפוזית
זה דתיים פתוחים יותר בצניעות וכאלה...
היי הייy_trom
אל תהפכו את המילה "פתוח" ל"מחפף"
למה לא?די"מ
זה ככה צמה זה "פתוח"
הוא לא נתןלי להמשיך...נו"ש
מה זה דתי לייט?
מישהו שקם בבוקר והחליט שהוא דתי לייט?
שהוא שומר על משהו מהיהדות?
מישהו שהתורה היא מרכז חייו אבל הוא לא מצליח\רוצה לשמור מצוות?
מישהו ששולח את הילדים שלו לבתי ספר דתיים?
מהזה המושג הזה?
יש הגדרה כזאת...כנרית על הגג=)
זה לא ברור כמו גבנ"ץ לייט! סתם כינוי כזה למי ש"קורא לעצמו דתי אבל בתכל'ס לא ממש"...
ואני שונאת הגדרות וכינויים!!!
? כל מי שפתוח הוא דתי לייט?נו"ש
אם אני מחללת שבת אבל הולכת עם חצאית מטאטא וחולצה סגורה לחלוטין, ושרוולים ארוכים אני דתיי לייט? לפי מה שאני יודעת, התורה שבכתב, והתורה שבע"פ באות יחד, ואני לא יכולה לקיים אחת ואת השנייה לא. גם התורה - אני לא יכולה לקיים את החצי שבא לי ואת החצי השני לא!!
זה חילוני ששומר על משהו מהמסורת, זה לא דתי, ולא בדרך לדתי...
ולכן זו הגדרה נורא נזילה ונורא אישית...רחלקה
לא-הפוך!!תפוזית
אתה שומר שבת אבל הצניעות לא 100% החולצות קצרות ופתוחות והחצאיות קצת קצרות..
שונא את ההגדרות האלה!<יוני>
כולם יהודים.. זה מה שבטוח! זה רק מפלג ההגדרות האלה..לייט..
דתי לייט, דתי מחמד, דתי פחות...ד"ר אריק
בס"ד
או כל הגדרה אחרת שתתנו לדבר הזה...
קישקוש!
במילה אחת: קישקוש!
אנחנו יכולים להגדיר מי יותר טוב ומי פחות?
מי אמר שחרדים יותר "צדיקים", יותר "דוסים" מדתיים לאומיים? או הפוך?
אנחנו לא הקב"ה (איזה קטע, הא?) ואין לנו שום זכות! שום זכות שבעולם להגיד על מישהו שהוא "פחות מקפיד על צניעות"=הוא פחות "דוס" ממני, הוא פחות "צדיק" ממני, הוא פחות ממני!
למה מי אנחנו בכלל? מי נתן לנו את האישור להחליט ולהגיד ":אני טוב, הוא רע?"
מי אמר לכם שהם פחות ממכם?
יש הגדרה כזאת, נכון, אבל זה לא משהו שאנחנו מגדירים אותו. אתה לא יכול להגיד על מישהו שהוא "דתי לייט". בן אדם יכול להגיד על עצמו שהוא "דתי לייט", אנחנו לא יכולים להגיד על אחרים.
כל ההגדרות האלו, הם לא מוגדרות....אדם אחד
זה לא שאתה יכול למצוא איזה '10 כללים לדתי לייט הממוצע'... 
וכל אחד לוקח אותה לאיזה מקום שהוא רוצה...
כל ההגדרות האלו הם סתם!דידו
אף אחד לא יכול להחליט בישביל מישו אחר אם הוא דתי או שלא!
אולי את הולכת אם חצאית ארוכה ושרווילים טובים ופתח סגור אבל כ שאר היום את מבזבזת את הזמן בלשבת מול המחשב
ויכולה ליהיות מישי שאולי הבגדים שלה נורא גבוליים אבל בכל שאר היום היא עוזרת לאמא שלה עם אחים שלה ומיתנדבת בעמותה של ניזקקים(זה דבר אמיתי ולא מופרח..)
אז בתחלס כל אחד צריך לקטרג את עצמו בהגדרה משל עצמו ולאן הוא רוצה להגיע כי תאמת מי אמר שצנוע זה יותר חשוב מכיבוד הורים?!
סתם נקודה למחשבה...
ובאמת אני עובדת על עצמי ממש בקטע הזה כי לא משנה כמה יגדו שאני דוסית או לא אני בטוחה שבת שמסמנים אותה פחות דוסית ממני יש דברים שאני עוד הרפה פחות ממנה ואני צריכה לעבוד קשה בישביל להגיע לדרגה שלה........
זה יותר מושג ציני כזה...כנרית על הגג=)
יש כל כך הרבה הגדרות לדתיים שזה מדהים..רות014
נגיד שאתה מסתובב בשמרון כל מי שגר בגוש עציון הוא דתי לייט
ולעומת זאת בגוש אתה לומד שמי שגר בישוב מסוים הוא כזה..
וכך הלאה..
יש מעט אנשים שכן מגדירים את עצמם כך- וגם אז לאו דווקא כך..
והנה חלק מן הכינויים:הפונצ'יקים
דתי לאומי, דתי לייט, דתי תורני, תורני לאומי, חרדי לאומי, חרדי לייט, גושניק, ממלכתי, קיצוני, מפדלניק, דתי מחמד וזה לא נגמר.![]()
וגם דתי טכני!!!!אדוני המשורר
עוד 2:ב.ש.
דתילוני, דתי לפי דעתי.
דתל"ש, חוזר חוזר.. דתי יום כן יום לארות014
דתל"פ- דתי לפעמיםמרב14
דתל"ע-דתי לעתיד..<יוני>
דתי יום כן יום לא, היום לא P:[=רעות=]
דתי יום כן יום לא----היום כן!!!<יוני>
מסכימה בהחלט עם יונתן!!נוועוש=]
מה זה דתי מחמד?..?
עוד כינוי - הוא עצוב דווקא...אני הקטנה
חרדל"ש = חרדי לשעבר... (הוא עכשיו דתי לאומי..) פשוט נורא שככה מכנים אותו אצלם בקהילה...
מכירה אחד כזה...
אגב, למה שהשרשור מפורסם בעמוד הראשי...-לבן כהה
הוא מקבל תמונה של בנ"ע?
זה ידוע שאין קשר בין התמונות לתוכן...לך דומיה תהילה
אני גם כן רוצה לפרסם.. ואז אני נתקע בבחירה..
לבן כהה
אין דתיים אין חילונים כולנו יהודיםטוביה2
אין מוסלמים אין יהודים כולנו בני אדם.הרהור
גם נכון. אבל כשאת מצווה על 'ואהבת לרעך וכו'תקוע בתקוע
הכוונה היא למישהו מישראל, ולכן כשאת מקטלגת
את גורמת ריחוק במקום אהבה.
אה סליחה, קראתי לעצמי דתיהפונצ'יקים
אני ממש מצטער, קטלגתי את עצמי כדתי- עשיתי צעד גרוע לאנושות
למה לזלזל?...כנרית על הגג=)
ברגע שנותנים לאדם הגדרה ישר עולות סטיגמות למיניהן, וחץ מזה הוא לא חושב על להשתנות, לחדש, כי הרי הוא כזה- אז אין מה לעשות!!!
בכולופן גם מה שתגיד לא יהיה נכון! כי אי אפשר להצביע על גבול מסויים...
לפחות חז"ל קטלגו אנשים ועברו על 'ואהבת לרעך כמוך'הפונצ'יקים
רשע,צדיק,חסיד, פרוש, חבר, עם הארץ , כסיל- ולא חסרים עוד קטלוגים
כל עוד אתה לא חז"ל תשאיר את זה להם...כנרית על הגג=)
וחוץ מזה- הם מדברים באופן כללי, הם לא אומרים על אדם מהו! וגם אם כן- כי הם יודעים מה באמת כל אחד! בעז"ה כשתגיע לרמה רוחנית כל כך גבוה כמוהם נדבר...
סליחה שגם למדתי תורההפונצ'יקים
נו! אז חז"ל צריכים להדר ב"ואהבת לרעך כמוך"!!!!הפונצ'יקים
חז"ל צריכים לשמש דוגמה לכולם שאסור "לקטלג" אנשים!
כן, אבל להגדרות האלה יש נפקא מינה להלכה.לך דומיה תהילה
לדוג': מעם הארץ אסור לקנות פירות, לת''ח יש יחס מסוים שצריך לתת לו, מרשע צריך להתרחק/ להעניש אותו...
כשחז''ל השתמשו בכינויים כמו חסיד, פרוש, כסיל וכדו' הם לרוב מתייחסים לאנשים פרטיים ושם אין עניין של קטלוג.
ומי אמר ששימוש בכינויים האלו הוא עבירה על ו"אהבת לרעך כמוך"? אסור לי לאכול אצל מי שלא שומר כשרות, אבל אני עדיין יכול לאהוב אותו.
נו! אז את נותנת ראיה נגדך!הפונצ'יקים
לקטלוג הזה יש חשיבות כל כך גדולה- שיש לה נפקא מינה להלכה!
א. להרבות קטלוגים זה מיותר ומפלגלך דומיה תהילה
ב. קטלוגים הרבה פעמים נגועים בסטריואטיפים
צריך להיות מאוד זהיר כשאנחנו מסווגים אנשים. ההגדרות האלה נותנות לנו קצת מתוך נקודת המבט שלהם, אבל צריך לקחת את זה בערבון מוגבל כשאנחנו ניגשים לאנשים פרטיים. גיבוש תפיסת עולם מתוך כך בלבד יכול ליצור עיוותים, במיוחד כשיוצרים אותו אנשים פשוטים כמונו ולא חכמים.
יש דתיים יש חילונים ובכל זאת כולנו יהודיםדי"מ
מין הסתם שמו את התמונה בגלל שבבנ"ע יש דתיי לייט...נו"ש
אם הייתי בבני עקיבא הייתי מתעצבנת...D:כנרית על הגג=)
יש בטח שיששירושש
ממש אבלל..באהבה ובאמונה..
...אני הקטנה
לפי דעתי אין כ"כ מה לעשות בקשר ל"שמות כינוי" שייש.
הלוואי וכל עמ"י הייה יכול להיות יחד אבל מה לעשות שעמ"י בנוי מחלקים קטנים קטנים כמו פאזל ענק..
פשוט צריך לדעת לחבר אותם בדרך הנכונה..
ו...לפי איך שאני חושבת כל אחד יכול לשייך את עצמו לחלך שהוא נמצא בו..אני לא חושבת שלקרוא לעצמך "דתי לייט" או כל שם אחר זה נכון כולנו עם אחד בסופו של דבר וגם זה סתם שטות..
אתה מקל/ה בעניין מסויים אז אתה שייך לדתיים לייט?
את/ה מדברת עם בנות/בנים אתה שייך לסוג שמתדרדר?
מספיק יש את הפילוג של הדתיים חילוניים וחרדים לא צריך להוסיף לעצמנו עוד שמות...
ו..גם בואו נשאיר באמת לחז"ל שישייכו כל אחד מאיתנו למקום שלו אף אחד לא יודע מה השני באמת...אדם יכול להראות משו מסויים והוא משו אחר...
בואו נהייה מי שאנחנו...
אני בעד...
גם בעזרא ואריאל לא כולם צדיקיםלך דומיה תהילה
כמו שבבני-עקיבא לא חסר.
אבל בואו לא ננצל''ש, בבקשה. זה לא מוסיף לדיון ואמירות כאלה די מיותרות.
נכון אבל אריאל זה תנועה שחרטה על דגלהדי"מ
תורה בלי פשרות והיתרים דחוקים
דתי לייט זה אחד שמגדיר את עצמו קודם כלאנונימי (פותח)
כאיש העולם המודרני, על המשמעויות הרחבות שלו (צורת חיים, לבוש, סגנון בילוי, זרימה עם מוסכמות מערביות חברתיות וכו') ואחר כך כאיש המחוייב להלכה המקובלת.
בדרך כלל, ההלכה המקובלת תהפוך אצלו לפרשנות אפשרית אחת מתוך האפשרויות האחרות, והוא יבחר על פי צו מצפונו. (ואת הצו הזה תחליטו לבד לפי הוא קובע...)
זהו.
אני נכנס לבונקר. כי מן הסתם תיכף יתחילו להשמיץ אותי למרות שכבר כמעט אחת בלילה.
אז אני אסתכל על התגובות מחר.
וואלה, אם יש כזו הגדרה, אז כולנו..בת של מלך.
אף פעם לא הבנתי את ההגדרות האלה..
על פי מה אנחנו מודדים? חיצוניות? לא שאני ממעיטה בערך- אבל זה ממש לא הכל..
אף אחד מאיתנו לא מושלם, לכולנו יש את הדפקים.
אז אני יותר טובה בצניעות וזאתי יותר טובה עם הורים שלה.
וזאתי יותר טובה עם הורים שלה אבל ההיא ממש הולך בתפילות..
משום מה אנחנו נהנים להדביק את ההגדרה הזו לכל מי שהולך לא צנוע ומדבר עם בנות, ואולי לפעמים אנחנו נהנים להגיד שבדוגרי כל מה שהם שומרים זה שבת וכשרות..
ונכון שזה לא האידיאל, ממש לא, אבל הם דתיים לגמרי, לא לייט ולא חפיפניקים- גם אם ככה הם נהנים להגדיר את עצמם.. כל אחד בתחום שלו, ושנזכה ללמוד מהם ומכל שאר ישראל(:
חג שמח!! 
|מוחה|[=רעות=]
זה ממש תלוי באיזה בני עקיבא, הייתי ב2 סניפים ושניהם היו דוסים בטירוף! (מי שיודע לא לצחוק
) ואני גם חושבת שאין מה לתייג אנשים.. מי אתה שתחליט שהם לייט? הם עובדים את ה' בדרכם.
כן? אז מה ההגדרות שלהם?בת של מלך.
איך את מגדירה דתי, איך את מגדירה דתי לייט?
יש דבר כזהדי"מ
וקוראים לזה:
"חילוני עם כיפה"
מי שלא שומר מצווה מסוימת או עובר על עברה מסוימת ואין לו בעיה עם זה אז הוא לא שומר תורה ומצוות=הוא לא דתי= הוא כמו חילוני עם כיפה
הכל שאלה של מה ההגדרה שלנו לבן אדם דתי..בת של מלך.אחרונה
ולמה את לא מגדירה אותו כ'חילוני', 'מסורתי'.. מה הופך אותו לדתי?
הכיפה שיש לנו על הראש הופכת אותו לדתיים? אני לא מבינה..
מועדים לשמחה(:
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שלוםטאטע מלך העולם
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
אמממטאטע מלך העולם
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
בד"כ זה כן סותריהודי חסידי
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
כן...יהודי חסידי
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
וואי תודה!טאטע מלך העולם
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...






