קבלות! קבלות! קבלות!!! נושא חדש.. כולם מגיבים!!!!!כיפה סגולה

אז ככה:

לכבוד השנה החדשה

כל אחד צריך לקבל על עצמו משהו

אי לכך ובהתאם לזאת!

כל אחד כותב פה משו שהוא קיבל על עצמו!

אני יתחיל וישבור את הקרח...

אני מקבל על עצמי ללכת תמיד עם ציציות בחוץ!

בלי נדר.. אם מישו רואה אותי.. ישר למשטרה

 

אני כבר קיבלתי על עצמי..חרותיק

אבל זה סודי..

או שבעצם לא.

קיבלתי שלא לדבר עם בנים באישי שלא לצורך.

אז זו גם בקשה מכם..

תודה..

בלי נדר בעזרת ה':כנרית על הגג=)

להמעיט עד כמה שאפשר בלשון הרע ורכילות!!! (עוד לא הגעתי לדרגה שאני יכולה לקבל להפסיק, בעז"ה אשתדל!!!)

פצפונית

אם כן.. אז כמו חרותיק- בע"ה.. לא לדבר עם בנים פה שלא לצורך..

 

להקפיד להתכוון בברכות ולהקפיד יותר במצוות כיבוד הורים!  

 

 

פששש.. צדיק.. אני נראלי ישתדל~n אני~

להתפלל כל יום בחופש.. למה זה לא קורה הרבה..

 

להגיד "אשר יצר" ולא רק למלמל משהו אחרי השרותים....מישהי חמודית
קיבלתי על עצמי לשבת בלימודיםרות014
אני מקבל על עצמי בלנ"ד להתחזק באהבת חינם...האדמו"ר מצנעא
איזה נשמות!! אני מקבלת על עצמי..lea..

בלי נדר להגיד כל ברכה או משו שצריך להגיד מתוך הכתוב! בעזרת ה'!

בהצלחה לכוולם כל הכבוד .. 

גם ברכת "שהכל"? אולי תדפיסי לך דף עם ברכות...לבן כהה
להגיד ק"ש על המיטה בכוונה ומתוך סידור!יפתח_

בלא נדר...

לעשות את ההספקים שלי בלנ"ד ובעה"י!תקוע בתקוע

ובע"ה לא לשכוח להתנדב.

סליחה על הדוסיות שבדבר אבל.....חגי לנדסברג

לגמור ש"ס!

סולחים לך!כנרית על הגג=)

סתם... יישר כוח!!!

פששששש שכייוח!!טאטע!!

משנה או גמרא?

לאלבזבזזמןלריקolam70
בזבזת לי זמן לריק רק לקרוא מה שכתבת...כנרית על הגג=)
אני..מרב.

כבר קיבלתי על עצמי, ואני מצליחה ממש ב"ה-

להקפיד על ק"ש שעל המיטה.

וואיי... אשריכם ישראל!!! איזה צדיקים כולם!!!כנרית על הגג=)
עם ישראל בתפארתוXDכיפה סגולה
לקחתי כמה דברים...אבודה!

1. אני לא עושה יותר חורים באוזנים ובאף או לא יודעת איפה.

2. אני לא מחטטת לאנשים בחיים אני לא צכה ללמוד דברים רעים מחברות שלי:]

3.אני לא מתדסדסת יותר

4.אני לא מתדרדרת יותר

5. אני נישארת במקומי

זהו לשנה הזאת

 

לקחתי דבר אחד!domino

לא להשמין השנה....בעז"ה....צוחקצוחקמוציא לשון

אני-צפראא.
לשמוח!!!
ולהגיד דברים כמו ק"ש,אשר יצר,מודה אני וכאלה בכוונה יותר!!
להתייחס יותר יפה ונחמד לאנשיםשירושש
אני כמו הרבה-חמודית

קריאת שמע שעל המיטה...

 

 הלוואי שאני אצליח!

2 תפילות ביום!!ברכוש!!!
...........הודוש..=]

להגיד ברכות השחר כל יום

גאה בכם!!כיפה סגולה
צדדיקיםם!!!נוועוש=]

קיבלתי על עצמי לראות את ה' בכל דבר , את נושא האמונה!!

קבלתי על עצמי--<יוני>

להשתדל לראות  את הטוב..

צדיקים!!! להמשיך עד שהרשימה תגיע לרצפהכיפה סגולה

הרצפה נמוכה מדיי....;)כנרית על הגג=)
להקפיד לברך גם על הרע!!!צדיקה אחת
וואו!! זה ממש חשוב!! יפה..חרותיק
ברכות לפני ואחרי אוכל!אני פשוט גרועה בזה...אנונימי (פותח)
ברכת המזון נורמלי!אש להבה

זה אחד הדברים הכי קשים לי ביקום!!

דדוקא רעיון טוב הבירכת המזון גם י זה קשהידיד
מגיע מעלה מעלה עד כיסא הכבוד! גאה בכם=)כיפה סגולה


ואני מקבל על עצמי עוד משו..=)כיפה סגולה

להתנהג למורים יפה.........

אח''כ זה עומד לך על הפרנציפ כללל החיים=)

להקפיד בברכותאנונימי (פותח)

ולא לריב עם האחים וההורים ... בלי נדר

אממ...חיוכים

ולהקפיד על אשר יצר בכוונה...בעז"ה.

בעז"ה להקפיד על נטילת ידם בבוקר ולפני כל ארוחה.בת-ישראל-וציון
אני מקבל על עצמיהשנצליה של משהאחרונה

להעריך יותר את החיים ולדדעת להנות מהם

 

וזהו

..גיימס פוטר
הסיבה שכמעט ריק בחצי מהפורומים פה זה כי הייתי בתקופת הקורונה שפשוט היה פה מפוצץ ועכשיו זה רגיל? 
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה

זה ירד מאדד (ברוך ה'..)

כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
והפעילות בפורומים ירדה משמעותית 
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה

אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה

מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️

ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭

אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
כעעען כען
למה אתם חיים?מעייןאהבה

מה הסיבות שלכם בחיים?

חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד

בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.

ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.

בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי

אני חיהניגון♥️
כדי לעשות טוב לעולם ולאנשים ואני מאמינה שכל אחד יכול להפוך את העולם למקום יותר טוב ושמח ואוהב ♥️ וגם לעבוד את ה' שזה הכל בסוף
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא

לא יודע.

מבררים את זה, מחפשים את זה

הלוואי וידעתי

אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
מהחיים, לחיות טוב, באושר, בשמחה, בסיפוק, ולדאוג לעתיד שלנו כאן 
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה

כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...

ככה עד שיבוא המשיח....

יש אנשים!הרשפון הנודד

הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות

למישהו יש הדרן?איידן

יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת 

יש למישהו דרך לעזור לי?

בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)

אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד

למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט

או סרטים אחרים 

יש פה אנשים ערים?מעייןאהבה
תמיד...אנא בכחאחרונה

אולי יעניין אותך