אז ככה:
לכבוד השנה החדשה
כל אחד צריך לקבל על עצמו משהו
אי לכך ובהתאם לזאת!
כל אחד כותב פה משו שהוא קיבל על עצמו!
אני יתחיל וישבור את הקרח...
אני מקבל על עצמי ללכת תמיד עם ציציות בחוץ!
בלי נדר.. אם מישו רואה אותי.. ישר למשטרה

אז ככה:
לכבוד השנה החדשה
כל אחד צריך לקבל על עצמו משהו
אי לכך ובהתאם לזאת!
כל אחד כותב פה משו שהוא קיבל על עצמו!
אני יתחיל וישבור את הקרח...
אני מקבל על עצמי ללכת תמיד עם ציציות בחוץ!
בלי נדר.. אם מישו רואה אותי.. ישר למשטרה

אבל זה סודי..
או שבעצם לא.
קיבלתי שלא לדבר עם בנים באישי שלא לצורך.
אז זו גם בקשה מכם..
תודה..
להמעיט עד כמה שאפשר בלשון הרע ורכילות!!! (עוד לא הגעתי לדרגה שאני יכולה לקבל להפסיק, בעז"ה אשתדל!!!)
פצפוניתאם כן.. אז כמו חרותיק- בע"ה.. לא לדבר עם בנים פה שלא לצורך..
להקפיד להתכוון בברכות ולהקפיד יותר במצוות כיבוד הורים! 
להתפלל כל יום בחופש.. למה זה לא קורה הרבה.. 
בלי נדר להגיד כל ברכה או משו שצריך להגיד מתוך הכתוב! בעזרת ה'!
בהצלחה לכוולם
כל הכבוד ..
לבן כההבלא נדר...
ובע"ה לא לשכוח להתנדב.
לגמור ש"ס!
סתם... יישר כוח!!! 
משנה או גמרא?
כנרית על הגג=)כבר קיבלתי על עצמי, ואני מצליחה ממש ב"ה-
להקפיד על ק"ש שעל המיטה.
כיפה סגולה1. אני לא עושה יותר חורים באוזנים ובאף או לא יודעת איפה.
2. אני לא מחטטת לאנשים בחיים אני לא צכה ללמוד דברים רעים מחברות שלי:]
3.אני לא מתדסדסת יותר
4.אני לא מתדרדרת יותר
5. אני נישארת במקומי
זהו לשנה הזאת
לא להשמין השנה....בעז"ה....![]()
![]()
![]()

שירוששקריאת שמע שעל המיטה...
הלוואי שאני אצליח!
להגיד ברכות השחר כל יום
כיפה סגולהקיבלתי על עצמי לראות את ה' בכל דבר , את נושא האמונה!!
להשתדל לראות את הטוב..
להמשיך עד שהרשימה תגיע לרצפה
כיפה סגולה
זה אחד הדברים הכי קשים לי ביקום!!
להתנהג למורים יפה.........
אח''כ זה עומד לך על הפרנציפ כללל החיים=)
ולהקפיד על אשר יצר בכוונה...בעז"ה.
להעריך יותר את החיים ולדדעת להנות מהם
וזהו
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
מה הסיבות שלכם בחיים?
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
או סרטים אחרים