לומר:
חג שמח!
שיהיה לכם חג מלא קדושה, שמחה ואורה!!!
בשורות טובות לכל ומכל עמ"י.
לכל מי שנסע לעפולה תהנו שפיצים אחד אחד הלואי שהייתי יכולה להצטרף!
באמת באמת תהנו בחג הזה!
תפיקו ממנו את המירב שאפשר!
ותשמחו בו עד לב השמיים למרות הכל!
ובעזרת ה' שבסופו החדשות לא יהיו מלאות בדברים רעים אלא רק בטובים או שלא יהיו!!!